Recencia Zoeva Naturally Yours eyeshadow palette review

By | 18:39 25 comments


Ahojte:)
Na recenziu tejto paletky som sa tešila asi najviac za celý čas môjho blogovania. Hneď v úvode musím povedať, že toto je tá najdokonalejšia vecička na svete a absolútne som si ju zamilovala !! Zoeva nedávno uviedla na trh štyry krásne paletky očných tieňov. Paletky sú rôznorodo farebne nakombinované. Jednou z nich je aj táto krásavica s menom Naturally yours, ktorá dokonale vystihuje jej podstatu. Prekrásne tiene v nude tónoch, ktoré by som asi ani sama lepšie nenakombinovala. Od svetlých matných, cez jemné rozjasňujúce, až po tajomné temné a tmavé. Toto je presne tá paletka ktorú ste hľadali milé dámy. Toto proste musíte mať!!



Začnem obalom, ktorý už sám napovedá o akú škálu farieb by mohlo ísť. Otvárací patent na magnetku je tou naj naj voľbou s akou som sa stretla. Doslova neznášam, keď si na lacných verziách idem nechty polámať, kým tie hlúpe paletky vôbec otvorím. Zoeva to nepodcenila a magnetkovým systémom je lahôdkou pre moje ruky, oči aj uši :) Po otvorení na vás vykuknú dvojradovo zoradené veľké okrúhle tiene. Žiadne malinké mini verzie, ako je to u paletiek Sleek. V hornom aj dolnom rade je 5 tieňov. Dokopy teda 10, z ktorých polovica je úplne matná, a druhá polovica má krásny lesk, alebo ak chcete shimmer. Žiadne lacné trblietky, len krásny kovový lesk. Ako som už spomínala, odtiene sú perfektne zvolené a pomocou jednej paletky vytvoríte nespočetné množstvo líčení. Nepotrebujete osobitné mono odtiene v svetlých farbách pod obočie a do vnútorného kútika, nepotrebujete ani osobitný rozjasňovač, ani blendovací (roztieranie prechodov) hnedý odtieň a ani sýtu čiernu. Všetky menované nutné farbičky sa nachádzajú v jednej jedinej, skvelo vyskladanej paletke :) Vďaka tomu, že sú dostatočne veľké je nanášanie hračka a vy nemáte problém sa vôbec trafiť do políčka vymedzeného na jeden tieň, ako je to napríklad u Naked alebo Sleek paletiek. 

Aby som nezabudla, každý tieň má svoje vlastné meno. Je to celkom iný pocit, ak viete že dnes budete mať na sebe odtieň "soft & sexy" a "first love", ako keď si na seba capnete bežnú hnedú a bielu. Verte mi, aj takáto maličkosť dokáže vytvoriť pocit výnimočnosti a krásy :) Paletky Sleek pomenované nie sú. A ak niekto menami nazýva ten lietajúci kus fólie, ktorú som ja hneď v prvej sekunde vyhodila do koša, hádať sa  s ním nebudem, ale takto si ja kvalitu nepredstavujem :) Z paletiek Sleek som bola naozaj doslova zhrozená. V prvom momente som si myslela, že ma niekto oklamal a poslal mi mini verzie originálov, také sú minatúrne. Obal je čierny a matný, no v prvej sekunde ako sa jej dotknete sa vytvoria fleky, ktoré už nezotriete. Otváranie je príšerné a ja som si na ňom hneď aj zlomila necht. Viac o Sleek paletkách vám poviem nabudúce v inom článku, ale chválospevy to teda nebudú. Spomenula som to len pre porovnanie, ak sa náhodou rozhodujete medzi paletkami očných tieňov a neviete ktorú si kúpiť. Teraz sa už vrátim  k famóznej paletke Zoeva :) 


Prechádzame ku konzistencii. To je opäť niečo rozprávkové. V poslednom čase som si všimla, ako každý vyžaduje aby boli tiene maslovité. To ale predsa  nie je žiadny problém. Nájdem vám milión tieňov za jedno evríčko z čínskych obchodov a podobných iných lacných fejkových variánt, ktoré budú máslovité až až. Pre mňa je dobrý tieň ten, ak je v ňom ten správny pomer dobrej konzistencie a následne aj dobrá práca s takýmto tieňom. Maslovité tiene majú problém v tom, že vytvárajú čmuhy, alebo ako by som to nazvala, jednoducho je veľmi ťažké zapracovať ich tak, aby nepôsobili ako monokel. Kvalitný tieň sa jednoducho a ľahko zapracuváva, rozmazáva a stráca, ale pritom nepráši a nie je problém vytvoriť ním aj dramatickejší "look". No a famfáry poprosím, táto paletka tieňov je presne taká. Tiene by som nenazvala maslovité, ale lahodné :) Zatiaľ čo mi líčenie očí s touto paletkou zaberie sotva 5 minút, s takou Sleek paletkou sa drbem  piplem aj pol hodinu, pričom vystriedam asi tri iné paletky a mono tiene, kým to ako tak dotvorím. Zoeva paletka absolútne nepráši, je skvele pigmentovaná a na oku naozaj drží. Ja používam vždy podkladovú bázu. Aspoň tú lacnú verziu od Essence sa naozaj oplatí kúpiť a nájsť si tú sekundičku času, aby ste ju na oko pod tieň naniesli. Tienik vám omnoho lepšie chytí a je úplne jedno, akú paletku či mono tieň budete používať :) 

 Keďže je jarné počasie, moju "nude" klasiku v líčení som oživila zelenou ceruzkou  na spodnom viečku. Neverili by ste, ako to oživí líčenie a vôbec to nepôsobí rušivo, práve naopak. S paletkou sa mi pracovalo skvele, líčenie očí som mala hotové za päť minút a efekt bol úžasný. Všetky odtiene ktoré potrebujete máte po ruke na jednom mieste a každý jeden je tak kvalitný, že líčenie očí sa stáva nie radosťou, ale priam závislosťou :) Je ťažké popísať, v čom sú tieto tiene tak výnimočné. Musíte si ich doslova "chytiť"medzi prsty a každá v okamihu pochopí, o čom to tu celý čas hovorím :)



Tiene sú bez parabénov, ťažkých minerálnych olejov, bez parfumácie a ftalátov,  no so skvelou pigmentáciou, ľahkým rozotieraním a dokonca s vitamínom E. Čo viac dodať, asi len toľko že tlieskam a nenachádzam jedinú chybu. Toto sa Zoeve naozaj podarilo a môže smelo konkurovať gigantom v beauty svete ako Sigma a spol. Neviem sa dočkať, kedy si zaobstarám najnovšie sady štetcov od Zoevy, už niekoľko týždňov čakám na ich naskladnenie. Ak budú tak úžastné ako táto paletka tak budem v siedmom nebi ! Už sa nemôžem dočkať :) Paletky nájdete tu klik za cenu 17,95 eur. Čo na ňu hovoríte vy? Upútala vás hneď, ako ste ju videli, alebo stále váhate? Ja sa už teraz bojím keď ju miniem, či sa mi ešte nejaká újde ! :D
 Marry :-*







25 komentárov: Leave Your Comments

  1. Naozaj krásna paletka a líčenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak tá je krásna a líčenie samozrejme nádherné, podarilo sa maximálne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velice krásné líčení :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj :) nemyslíš, že je lepšie zainvestovať predsalen do tej NAKED od UD? :) či sa vyrovnajú?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuha..tak to je tak individuálne, že je veľmi ťažké dať ti jednoznačnú odpoveď...poviem to takto, že za cenu jednej Naked paletky, máš minimálne dve tieto od Zoevy. Jedna nakedka má 12 tieňov, ktoré sú úzke a mne osobne sa s ňou blbo pracuje..odtiene sú na jedno kopyto, čo je pri jej cene skôr na škodu ako výhoda..pričom pri dvoch paletkách od Zoevy si nakombinuješ farby od neutrálnych v jednej paletke a hocijakých bláznivých v tej druhej a stále ešte ušetríš..Tiene sú okrúhle a veľké, skvele sa s nimi pracuje..nakedka aj podľa iných názorov celkom dosť práši aj keď to nie je nič hrozné...ťažko povedať no, Naked je pojem vo svete kozmetiky a platíš aj za tú prestíž a meno... je len na tebe čo si vyberieš...moja voľba je jasná :)

      Odstrániť
    2. ďakujem pekne :) určite Zoevu

      Odstrániť
  5. Vyzerá krásne, avšak všetky odtiene sa mi zdajú byť strašne teplé, čo ja osobne na svojich očiach nepreferujem, môj tón pleti je strašne dožlta a aj menej teplé odtiene na mne chytajú úplne bronzový nádych. Kúpu by som zvažovala, keby tam bol taký mix obsahujúci aj "taupe" alebo tmavšie sivo-hnedé odtiene. Tvoje líčenie je však naozaj podarené, parádnu bodku tam paradoxne dala tá zelená ceruzka :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no, práve to mňa prekvapilo najviac, že tie farby sú až na pár výnimiek neutrálne a univerzálne...samozrejme na fotke aby bolo niečo vidieť sa musí pridať kontrast a pod. ale ja som presne ten prípad, ktorý teplé farby veľmi nemusí. Všetky matné farby sú skôr chladné a napríklad taký " lovely monday" je v reále prekrásny šedasto - hnedý studený odtieň a dokonca aj ten soft&sexy je krásny matný a chladnejší...napríklad aj pri fotení make-upu od Dermacolu v čísle jeden, ktorý je v reáli studený s podtónom do ružova bol problém zachytiť jeho chladný podtón..na všetkých fotkách sa zdá byť béžový... určite sa budem snažiť urobiť ešte niekoľko líčení, aby bolo dobre vidieť, aká univerzálna paletka to je a že tie farby sú pol na pol ak nie je ešte viac chladné :) a ďakujem :))

      Odstrániť
  6. Tak ty barvy jsou dokonalé! Úplně jsi mě na ni navnadila :).

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak takú mega pozitívnu recenziu som už dlho nečítala! Ale verím, že si to táto paletka zaslúži, vyzerá fakt krásne a tak isto aj tvoje líčenie <3 S tou zelenou si to super vymyslela!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzerajú super, presne farby podľa môjho gusta ;) S tým make upom od Lancome si spokojná?
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vyzerá perfektne....ach keby som sa len vedela maľovať, možno by som si ju kúpila :D :) nechceš mi Maji dať nejaký minikurz? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď už konečne budeme mať čas a pokoj od školy Nika, tak je to samozrejmosť ! :) Aj keď ty žiadny minikurz nepotrebuješ, tebe stačí málo a je z teba kočka :)

      Odstrániť
  10. Zakoukala jsem se do ní na první pohled. Mám ji už nějakou dobu doma a jsem z ní nadšená:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ti verím ! :)) mala si šťastie, teraz je už beznádejne na dobu neurčitú vypredaná u nás aj v Nemecku :/

      Odstrániť
    2. Fuuuuha :-) Tak to jsem netušila. Nedivím se, že je z ní takový trhák:-)

      Odstrániť
  11. Oko je krásne :D a tá paletka vyzerá dokonalo!!! Úplne pre mňa!!! :) Som rada, že si spomenula Sleek, lebo som uvažovala aj nad ňou...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Paletka je krásná, ač to nejsou moje odstíny, tak je to fakt nádhera. Také mám jeden kousek, více barevný a jsem stejně nadšená, perfektní stíny.. Líčení je nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Paletky vypadají úžasně, přesně takové odstíny zbožňuju! A krásně ses nalíčila, nechápu, jak jsi to dokázala, je to dokonalé!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Chcem tú paletku, neutrálna Sleek Au Naturel mi totálne odchádza , chcela som sa obdariť na Vianoce a už nie je skladom:( Tak som si zatiaľ ako náplasť objednala MUR Iconic 2,...ale čakám kým nebude, je úžasnná :)

    krasavnutri.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)