Aj blogerky majú svoje dni ...

By | 17:00 13 comments

Krásne nedeľné popoludnie prajeme :)
Osobitne pozdravujeme všetky baby na wellness víkende v prenádhernom rezorte sv. Kateřiny, na ktorom sme sa nakoniec nemohli zúčastniť čo nás veľmi mrzí, ale jednoducho sú v živote veci, ktorých sa občas musíme vzdať, a sústrediť sa na tie dôležitejšie. Tým nechceme povedať, že blog pre nás nie je dôležitý, ale život je aj o inom ako o písaní článkov o kozmetike, móde a fotení a občas je lepšie trochu vypnúť a užívať si radosti aj starosti každodenného života. Možno ste si všimli že naša aktivita trochu zastagnovala. V poslednom období sme sa museli totiž popasovať s nie veľmi príjemnými udalosťami a nechceli sme, aby sa to nechtiac premietlo aj našich článkoch. Určite nemáme v úmysle sa sťažovať a zaťažovať vás, len chceme aby ste vedeli, že aj my sme len z mäsa a kostí a máme svoje dni. Našťastie sa vieme jedna druhej zastať, podržať, zastúpiť... Od toho priatelia predsa sú...

zdroj

Blogov je dnes neskutočné množstvo. Keď sme začínali bolo ich len pár. Vtedy sa blogy zakladali z osobných dôvodov, človek sa mal chuť odlíšiť, tvoriť, prispievať a deliť sa o svoj životný štýl či inšpirovať. Dnes sa väčšina blogov zameriava skôr na dosiahnutie osobného prospechu, čo nás veľmi mrzí a trochu aj demotivuje. A určite aj všetkých čitateľov, ktorý už majú pokrk tých masových promo reklám. Tým by sme chceli apelovať skôr na firmy, ktoré si z blogového sveta urobili marketingový raj. Ale to už je iná téma...
Ak sa snažíte do každého článku aj niečo tvorivé priniesť, a nie len nafotiť narýchlo mobilom a odbiť si ďalší (sponzorovaný) článok je jasné, že skôr či neskôr sa vám nápady minú . Každá blogerka má aj svoj osobný život a bežné starosti smrteľníka, a z času na čas potrebuje pauzu. Pauzu od kolotoča predbiehania sa kto skôr podá ktorú informáciu, kto skôr zrecenzuje produkt a od dilemy ako ho nafotím tentokrát, aby som na svoju prácu mohla byt hrdá. Niekto to berie veľmi povrchne, ale my si vážime každý jeden koment, každého jedného čitateľa, pretože s obrovskou konkurenciou blogov sa bijeme deň čo deň.... Je to ťažké, občas stresujúce, a kto si mysli, že s blogom sú spojené len samé výhody, ten je na poriadne veľkom omyle :D V našom  okolí nás zo začiatku považovali za bláznov. "Vy si zakladáte blog hej" A načo akože? Čo z toho budete mať? To chcete fotiť kozmetiku?! :))))))) " Sranda je, že po všetkých výsmechoch a odradzovaniach sme sa dopracovali tam kde sme teraz. A nemyslíme len blog, ale pocit ktorý máme vďaka tomu ako nás toto obdobie blogovania zmenilo. Dalo nám nove skúsenosti, zážitky, nových ľudí, zmenilo naše životné postoje a vyzretie. Naučili sme sa pracovať so slovom, s fotografiami, aj so štetcami :))  Je toho neskutočne veľa ! Za každú jednu vec z toho sme nesmierne vďačné, pretože nič na svete nie je cennejšie ako skúsenosti. Tie vám nikto nevezme. Preto za všetko zo ❤❤❤ ďakujeme, lebo tam kde sme, to je zásluha vás čitateľov. Keby nebolo vás nemali by sme pre koho písať a o tom to je. O spätnej väzbe. Dať nám silu a hnací motor, že to, čo robíme má zmysel. Pri srdiečku nás hreje aj to, že tí, ktorí nás podceňovali si dnes chodia k nám pre rady :) Dokázať zmeniť postoj a názor človeka je najkrajším ohodnotením. Preto sa rozhodne nechystáme skončiť, ideme ďalej napriek životným prekážkam. Len sme mali potrebu trochu sa vyrozprávať, dúfam, že sa nehneváte, že to dnes nieje žiadny random ani recenzia. Majte ešte krásny víkend a čoskoro sme tu zas ;)

zdroj
Mária a Michaela


13 komentárov: Leave Your Comments

  1. krásne napísané :) úplne ste mi to zobrali z jazyka, presne viem, aké to je, chápem vás a som rada, že v tom nie som sama :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :* pekne ste to zhrnuli.Tešííím sa na dalšie článočky z vašej dielne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nebudte smutne, ja som tiez ist na welness vikend nemohla. a s ostatnym suhlasim. taktiez sa ma ludia pytaju, ze co z toho blogu mam a ked poviem ze nic tak vyplestia oci ako tela na nove vrata :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fuha, takze ani vy ste nakoniec nesli? Ja som tiez musela odvolat ucast :( Tak snad to babam vyslo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máte pravdu vo všetkom, čo píšete. Na pobyte ste nám chýbali a často sme vás spomínali, ja by som vás veľmi chcela spoznať, tak snáď to vyjde nabudúce :) Ale chápem, že sú aj dôležitejšie veci, ktoré treba pred blogom uprednostniť :) Veľa sme kecali cez víkend práve aj o spoluprácach a o tom, ako to firmy zneužívajú... Tak nabudúce sa na vás teším! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach akoby ste mi hovorili z duše, dosť často mám podobný problém, len ja som s tým mojim blogom na trošku inom stupni ako Váš. Ale hoci by som niekedy aj rada, nemôžem mu venovať celý čas, o to je to ale krajšie keď už na to čas mám. Tak prajem aby vás smútok prešiel, a našli ste si čas na všetko a v pohode zvládali problémy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne napísané, ste skvelé, dúfam, že už sa máte lepšie a už bude len a len dobre...žiaľ ani ja som sa stretka nemohla zúčastniť, podľa komentárov pozerám, že slovenská strana bola asi dosť slabo zastúpená..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Baby, škoda, že ste nakoniec neprišli, často ste boli spomínané a chýbali ste nám, dúfam, že už nabudúce bude všetko OKA a stretneme sa. Držte sa!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. velmi pekne ste to napisali dievcata :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. fakt velmi dobre sa to číta je to pravda tiež sa teším každemu jednemu komentaru a len kôli tomu píšem že ma ľudia navštevujú inak by to nebolo ono:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ked vam tak nazeram do archivu, ste starsie o dva mesiace :))

    inak je fakt, ze slov. a ceskych blogov je vela, ale uprimne, na kolko z nich sa da pozerat a kolko z nich citat? vela blogeriek sa vobec akosi nevyvija a ich blog vyzera rovnako dnes ako aj vcera...

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásně jste to napsaly a opravdu vám rozumím :*

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)