APRIL RANDOM

By | 16:00 32 comments

Pozdravujem :)

Ten čas letí ako voda ani sme sa nenazdali a už je tu máj lásky čas :) Aj keď počasie na to opäť nevyzerá, ale to sme si už zvykli. Za minulý mesiac sa mi nahromadilo vo foťáku pár fotiek, takže šup s nimi kam inak ako do randomu :) Sú to všetko vecičky, ktoré mi robia radosť či už je to dobré jedlo, dobrá kniha, kvalitná kozmetika či nové kúsky v šatníku. A čo ulahodilo môjmu srdcu za posledné dni?
Zaumienila som si, že každý mesiac si kúpim aspoň jednu knihu, pre Apríl padol výber práve na túto a neľutujem, je to kniha plná inšpirácií a rád, ktoré vám krok za krokom pomôžu nenásilne sa premeniť na pravú dámu a zjednodušiť si život.





Najlepšie müsli na svete! Bez lepku a s kúskami pravej čokolády... Mňamka a deň je hneď krajší :)


Kukuričné cestoviny s bazalkovým tofu, reďkvičkou, chia semiačkami a cukinou v paradajkovej omáčke, bol to len taký pokus "čo dom dal", ale chuťovo výborné, ľahké a plnohodnotné jedlo.



Zbožňujem rozmaznávať svoju pokožku všelijakými olejčekmi, mliečkami a podobnými  konzistenciami a najnovšie týmito dvoma úžasnými sprcháčmi, aké som kedy mala! Dvojfázový gél bol darčekom od Marry a je od značky Boemi a druhý od českého výrobcu Body tip s prírodnými výťažkami z červeného hrozna a nabitým antioxidantami a minerálmi, pri ktorého aróme sa vám zatočí hlava. Objavila som ho v drogérií Fifty-fifty a hneď ma zaujal ten "provánc" obal. Najradšej by som sa teraz sprchovala 3x denne :)


Malý úryvok z môjho jarného šatníka. Zaobstarala som si pár nových kúskov a mám z nich strašnú radosť, už sa teším kedy ich začnem kombinovať :)



... a už sa pečie :) Bezlepková pizza s rukolou a mozzarelou. 



Hókus-pókus! Pripravila som si vlastný DIY vlasový sprej z domácich ingrediencií a práve ho na sebe testujem, ak uspeje bude aj osobitný príspevok :)



S touto žehličkou na vlasy je žehlenie oveľa jednoduchšie a ide to jedna radosť bez zbytočného prepaľovania a vypadávania vlasov takže ak váhate s výberom žehličky odporúčam značku Remington, s touto (S6600) si dokonca môžete vytvoriť aj nádherné kučery;



... 50 odtieňov fialovej, strašne som prišla tejto farbe na chuť a hoci v oblečení mi veľmi nepristane, kompenzujem si to aspoň na kozmetike ;) 



Moje večery s knihou, dobrou hudbou a niečím chrumkavým pod zub, aj vy máte svoj večerný rituál?



A na záver tie naj naj naj jogurty pod slnkom neviem sa ich dojesť, asi si hneď idem jeden otvoriť :D

A čo urobilo posledný mesiac radosť vám? 



32 komentárov: Leave Your Comments

  1. Love the detail on that first lipstick! Very elegant!

    I just posted on my blog! I hope you come by and check it out and also let me know what you think!:D

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for your lovely comment. I checked it out your new post and it´s great as always! I left you a comment there.
      xoxo Missy

      Odstrániť
  2. Ten rúž má krásny zlatý obal :)
    A vôňu červeného hrozna mám v kozmetike rada, teraz používam prírodný šampón aj kondicionér práve s touto vôňou a teda teším sa na každé umývanie vlasov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milujem ho :) Je z Oriflamu od Giordani Gold, len neviem či je ešte v predaji... A veru je to úžasná vôňa, a akú značku používaš ak sa smiem opýtať?

      Odstrániť
  3. Kde sa da zohnat to musli?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musli je od značky Bauckhof a ja ho kupujem v zdravej výžive :)

      Odstrániť
  4. O žehličke Remington som už počula a až sa nedajbože stane niečo tej mojej tak asi si kúpim takúto. :D
    Som zvedavá na tvoj výtvor, či uspeje alebo nie. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite je to veľmi dobrá investícia :)
      Aj ja som zvedavá zatiaľ to ešte skúšam vycibriť :)

      Odstrániť
  5. Skvělé fotky, ta fotka na první je dokonalá!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňam to jedlo! :)
    krásne fotky všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne vecičky a zbožňujem tvoje fotky ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. perfektné fotky. To musli je akej značky?
    Aj tie cestovinky vyzeraju výborne a vlastne všetko vyzerá skvelo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Zuzi, musli je od značky Bauckhof a majú rôzne príchute, kupujem ho v zdravej výžive

      Odstrániť
  10. No toto, fialovú milujem, na pizzu sa práve chystám, a ten ovčí jogurt, keď som v obchode prvýkrát zbadala, som musela okamžite mať (vo verzii marcipán-mak:-). Dúfam, že DIY sprej na vlasy uspeje a čoskoro sa tu o ňom dozvieme viac, budem sa tešiť!:-) P.S.: Krásne (a chutné) fotky!;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti za krásny komentár, hovoríš mi z duše ;) Budem sa naozaj snažiť, aby sprejík uspel a mohla som vám o ňom napísať :)

      Odstrániť
  11. Ách, to je všechno tak parádní! První fotka s knížkou, červenou rtěnkou a kávičkou - tedy se všemi mými oblíbenými "rekvizitami" - mě přímo nadchla. ;-) Škoda jen, že tuhle knížku nemůžu sehnat u nás v ČR, budu pro ni muset zajet k našim milým slovenským sousedům. ;)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://www.martinus.sk/?uItem=165531 tu je po česky :)

      Odstrániť
    2. Vivi tvoj komentár ma neskutočne potešil, ale aj tak si myslím, že tvojím fotkám sa vyrovná máločo :)
      Knižka je už aj v češtine, dokonca má ešte oveľa krajší obal a týmto ďakujem Nikolke za link :)
      Podľa mňa je to povinná výbava knižnice každej ženy :)

      Odstrániť
  12. tuto knihu som objavila uplnou nahodou v zapadlom obchodiku a uz je na mojom zozname. som rada, ze sa ti paci. to mam na nu este vacsiu chut :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dominika určite neváhaj :) Ja som po nej pokukovala už veľmi dlho a ľutujem, že som vôbec váhala. Super čítanie! :)

      Odstrániť
  13. Taktiež som čítala Lekcie madam Chic, je to skvelá kniha :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžem len súhlasiť :) Dúfam, že si ju prečíta čo najviac žien a začne sa ňou riadiť, ja som si už veľa rád zobrala k srdcu :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)