Avon gel finish laky

By | 16:45 13 comments

Ahojte :) Keďže nafotiť "niečo" tak, aby to stálo aspoň za "niečo" dá zabrať, prichádzame s recenzou na laky z Avonu trošku neskôr :) Štvorica lakov si ma rovnako ako štvorica rúžov z minulého balíčka získala na plnej čiare. K niečomu sa vám priznám. Nikdy som nepatrila k nadšencom Avon produktov. Všetko čo som si objednala bolo na nič. Neviem, či to bolo mojím zlým výberom produktov a teda som nemala šťastnú ruku pri výbere, alebo je to tým, že sa Avon vážne zlepšil, ale výrobky, ktoré nám poslali na testovanie proste nemajú chybu! A nie, naozaj to nie je chvála len preto, že s Avonom spolupracujeme. Dobre viete, že nemáme problém zlé produkty zniesť "pod čiernu zem" :) Každá značka má svoje silné stránky, ale aj tie slabšie. S Avonom nešliapnete vedľa pri vôňach, rúžoch a teraz už môžem povedať že ani pri lakoch. Bohužiaľ, napríklad ich produkty na tvár nie sú  nič pre mňa, ale to neznamená, že iným nesadnú :) Moja citlivá pleť si však vyžaduje viac. Ale, späť k lakom :)


Veľmi ma mrzí že laky nie sú označené aj na sklenených fľaštičkách ich názvami. Všetky krabičky som už vyhodila a výstrižky tiež nebudem skladovať. Inak sú obaly krásne, jednoduché no klasicky vkusné :) Veľmi ma prekvapila ich krycia schopnosť. V jednej vrstve niečo neskutočné. Už dávno mi pri lakovaní nestačila len jedna vrstva. Dobrá krémová konzistencia, tak akurát hustá je niečo, čo tiež veľmi oceňujem. Nič snáď neznášam viac ako vodové laky. 


Všetky laky majú klasický  lakový zápach až na ten modrý. Z toho som skoro odpadla, aký mal nechutný prepotený zápach :D. Ale dá sa to prežiť, ja som lakovala na balkóne :) Výdrž je priemerná. S nadlakom mi vydržali 4 dni neporušené, postupne sa začali drobne olupovať. Keď si tak postavím a zoradím na stolíku vedľa seba laky od Avonu s inými drogérkovými, pravdupovediac im žiadne nesiahajú ani po päty. Ani po vizuálnej stránke a ani po tej krycej. Všetky farby sú matné až na perfectly plum. Tá ma v sebe drobné mikročiastočky trblietok, ktoré sú však viditeľné len na slnku. Navyše som v odtieni barely there našla tú pravú nude farbičku presne pre mňa ! Doteraz boli všetky buď príliš svetlé, alebo príliš tmavé, oranžové alebo hnedé. Toto je presne tá nude s nádychom chladnej ružovej, ktorú som toľko hľadala :) Teraz sa na každé lakovanie teším, pretože mi to zaberie maximálne päť minút. Farby sú sýte a krytie je geniálne. Toto musím jendoducho uznať a napísať, lebo som to priznám sa nečakala. Ktorá farba je váš favorit? Ja sa neviem rozhodnúť, ale najviac mi  asi učarovala perfectly plum :).  Pozdravujem, užívajte si slniečka.
 Marry :-*



13 komentárov: Leave Your Comments

  1. ten Fabulous je prostě fakt krásný! ale docela jsi mě dostala s tím smradem u modrého, fuj, to si nedovedu představit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja uz mam na ceste zlty a modry, uz sa na tesim ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac sa mi páči ten faulous, no na nechtoch vyzerajú krásne všetky. V katalógu som nad nimi rozmýšľala a po takej chvále si ich určite kúpim :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc se mi líbí ten nude a červený. Pokud budu mít možnost, tak bych nějaký ráda otestovala, ale avon jsem naposledy objednávala na střední :D Ale musím uznat že tyto jarní novinky se jim dost povedly a zaujaly mě.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadají nádherně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne sa najviac páči ten nude barely there :) určite si ho aj ja kúpim :)
    inak, moje laky čo mám od avonu majú na spodku takú bielú nálepku a tam je napísaný odtieň - skús pozrieť a potom mi daj vedieť či to majú aj tieto nové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tam som sa pozerala hneď, ale nič tam nieje..len nejaké čísla a kódy ..zrejme má každý pridelený ten svoj ako odtieň v katalógu, ale názvy tam chýbajú :/ odtieň barely there je skvelá voľba :)

      Odstrániť
  7. Musím říct, že Avon moc nemusím, ale tyhle laky mě opravdu zaujaly! :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to je fakt divné, že ta lahvička není označená.. Ten fialový je krásnýýýý!! Mě třeba laky celkem voní, ale asi tuším, jak ten modrý smrděl:o/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty barvičky jsou vážně úžasné, brala bych hned všechny čtyři! Jsem prostě lakový maniak... ale od avonu jsem už dlouho žádný neměla, to je fakt

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám doma momentálne tri, ktoré postupne testujem, ale na mojich nechtoch tak krásne nevyzerajú :( aach závidím tie krásne nechty :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)