Bh-cosmetics - Galaxy chic palette

By | 16:40 11 comments


 Ahojteee :) 
Dnes mám pre vás super tip. Táto paletka si rozhodne zaslúži samostatný článok. Ako som už spomínala na FB, paletku mám doma už nejaký ten mesiac, ale keďže bola veľmi ťažko zohnateľná, do recenzie som sa nehrnula. Z recenzie na niečo čo nezoženiete len tak jednoducho, by ste asi nič nemali. Všetko sa zmenilo a na jednom z eshopov sa objavila za skvelú cenu :) KLIK. Takže, som schytila túto krásku, nafotila ju a bolo. 




Vlastne to ani nebude recenzia, pretože k nej nemám veľmi čo dodať, všetko podstatné je na fotografiách, ktoré som mimochodom vôbec nijako neupravovala. Chcela som sa vyhnúť skresleniu odtieňov do teplých farieb a naopak. Takže som neupravila ani svetlo jasom ani konstrast, skrátka nič. Paletku môžete vidieť v plnej prirodzenej kráse, a že sa teda je na čo pozerať! Je jedným slovom fantastická a za tú cenu by som si ju kúpila znova. Moja verzia ku mne cestovala cez polku sveta a jeden tieň to celkom neprežil, ale dala som ho ako tak dokopy. Svoju funkciu si našťastie plní tak ako má :)  Skvele pigmentované tiene, ktoré sú zapečené, stačí raz pobehnúť prstom a je to táám. Vôbec z nich neubúda, takže vydržia večnosť. Krásny dizajn a galaktické mená sú už len bonusom. Veľmi ma prekvapila a som z nej nadšená. Tiene sú na viečkach akoby v 3-D podobe. Každý ma oslovuje, ako som dokázala "namiešať" také úžasné tieňovanie a koľké tiene som pri tom použila.  Nestačia sa pri mojej odpovedi diviť, že je to len jeden jediný samostatný tieň práve z tejto paletky :) 


Na ruke som naznačila náhodne vybraté tieniky, všetky swatches nájdete na internete na každom kroku neúrekom, keďže je to veľmi obľúbená palateka beauty blogeriek.  Bolo zbytočné, aby som ich fotila aj ja. Pre predstavu myslím stačí aj tých pár vybratých :) Čo poviete? Zaujala vás ? :) Nepoužila som pod ne žiadnu bázu na zvýraznenie. Takouto pigmentáciou sa môže pochváliť len málo paletiek. To je všetko :) Nič viac a nič menej. Rozhodne stojí za omrknutie :) Majte krásny víkend plný slniečka. Pozdravujem vás, vaša Marry



11 komentárov: Leave Your Comments

  1. Mně se tahle paleta líbí docela hodně, viděla jsem, že ji hodně mají americké youtuberky, a docela fajn líčení s ní vytvořily :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odstíny jsou nádherné! a navíc je strašně dobře pigmentovaná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty odstíny jsou naprosto perfektní! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka ma naozaj krasne odtiene ale pre mna je vacsina z nich nepouzitelna. Mozno by som ich vyuzila viac, kebyze sa naucim aj zlozitejsie licenia a nie len mixovanie nude odtienov. :) Ked tak pozeram na tu cenu tak to vobec nieje zle...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Paletka je dokonalá. Mám v plánu si jí pořídit, jen nevím kde jí objednat. Dá se sice sehnat na ebay, ale poštovné z USA je šíleně vysoké. Tak musím hledat dál, snad jí objevím na nějakém jiném e-shopu.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V clanku som uviedla odkaz na slovensky eshop za skvelu cenu :) 17 eur takze nemusis hladat

      Odstrániť
  6. Pekná, ale pre mňa väčšina farieb nevyužiteľná ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/05/chanel-les-beiges.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Paletka je krásná, líbí se mi skoro všechny odstíny a navíc perleťovky mám na očích ráda. Moc hezký návod na líčení právě s touto paletkou měla Petra Lovely Hair.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já bych paletku asi moc nevyužila, tedy odstíny, ale je nádherná a ta pigmentace, woow, na zapečené stíny teda bomba!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)