Pery ako v bavlnke s novinkami Astor

By | 17:00 18 comments

Zdravím vás, naše verné čitateľky ! :) Dnes to bude sladký článok plný luxusných vecičiek pre krásne pery no stále za rozumnú cenu. Ideál, čo poviete :) Pri fotení bolo dosť zamračené počasie a bála som sa, že fotky nebudú také ako si predstavujem, no našťastie vyšli krásne žiarivé. Sú presne také, ako to vyzeralo reálne priamo pred mojimi očami :) Ako je už z názvu jasné, Astor prichádza na trh s novinkami pre sezónu 2014. Predstavili aj iné nové produkty, ale ja sa dnes zameriam práve na dekoratívku pre pery. 
......
Čo si budeme hovoriť, každá žena nakupuje aj očami. Ak nás nepriláka produkt už svojím obalom, alebo cielene nehľadáme niečo konkrétne, je viac než pravdepodobné že našej pozornosti unikne. Na tento fakt zrejme Astor nezabudol a ich stojan v predajniach žiari čoraz viac a viac. Páči sa mi luxusné spracovanie so stále prijateľnými finančnými "požiadavkami". Biela v kombinácii so zlatou je krásna nielen na oblečení a doplnkoch ale aj v kozmetickom svete. Vyryté logo značky už len pridáva na jedinečnosti. Ak sa skĺbi krásny obal s vydareným vnútrom, láska je na svete :)

 Zatiaľ mám dva odtiene, ale len čo sa dostanú aj do naších predajní, minimálne ďalšie dva si ešte dokúpim. Prečo? Pretože takto si ja predstavujem kvalitný rúž, ktorý vydrží ale nevysuší, je sýty no nie vulgárny, príjemný počas celého dňa a za ktorý sa vďaka jeho vzhľadu pri vytiahnutí na verejnosti nemusím hanbiť :) Dostupné sú v širokej farebnej škále, takže sa teším na vyberanie ďalších parťákov do zbierky.


Odtieň 602 Soft caramel je taká tá farba vaších pier, ale lepšia. Niečo medzi telovkou, fialovou a hnedou. Nazýva sa aj "taupe" a skvelé sadne širokej škále typov. Je vhodná na bežné denné nosenie, no skvele vynikne aj pri výrazných večerných líčeniach, keď je tlmená farba pier už len bodkou za celým líčením. Druhá kráska menom Sweet camelia 102 je tak žiarivá ružovka, že som sa pri prvom pohľade až zľakla. Pamätáte si Barbie a jej sýto ružové žiarivé pery, ktoré popri dlhých blond vlasoch a krásnej pleti tak nádherne žiarili? Tak toto je presne ono a aj to meno mi na ňu sedí ... žiarivá kráska v letnom, slnkom zaliatom období menom Sweet Camelia :)


masielkach Astor sa toho už popísalo toľko, že naozaj neviem čo by som ešte zmysluplné dodala. Sú fantastické !!! Balzamy, ktoré príjemne tónujú pery a hydratujú ich tak, že ich milujem asi viac než klasické pomády. Vážne ! Skúste a uveríte. Mala som zatiaľ dva odtiene a vďaka spolupráci s Astorom mi pribudol ďalší. Dvojica svetlých masielok je tlmená a jemná aj na perách. Nový odtieň v zbierke Magic magenta je tak žiarivá cyklaménová, že si v žiarivosti s Cameliou vyššie spomínanou môžu podať ruky :) Fotoaparát  klasicky neónky veľmi ťažko zachytáva, ale je to priam magnetizujúca, magická farba. Žiada si trochu odvážnejšiu náladu, ale leto je na to ako stvorené. Ako jediná je z tejto trojice masielok matná a veľmi výrazne sýta. Povedala by som, že možno viac ako hociktorý rúž ktorý doma máte. To znamená, ze si v predajniach  vždy jednotlivé farbičky vyskúšajte a nekupujte naslepo, keďže každý odtieň má inú pigmentáciu a sýtosť.


A tu je už všetko o čom som básnila v akcii :) Pri fotení mi utrpela ruka, pery aj zdraví rozum :D Fakt prisahám, že mám už na zápästí z tej sto kilovej zrkadlovky väčší sval ako majú kulturisti. Ale to len na okraj :) Je mi jasné, že tak ako ja, aj vy ste zvedavé na to ako vyzerajú rúže a masielka na perách a nie len na ruke. Tak tu sú v plnej kráse. Aby som sa vyhla skresleniu farieb, túto koláž fotografíí som nijako neupravovala. V hornom rade sú vedľa seba rúže z novej Astoráckej kolekcie a v spodnom rade staré známe masielka. Dúfam, že vám koláž pomôže pri rozhodovaní a vyberaní odtieňov :)



Na záver musím ešte spomenúť lesky na pery ktoré mám už viac ako rok, ale sú to asi tie najlepšie lesky aké som kedy na perách mala. Nepreháňam, tá konzistencia je taká lahodná, že by som ich nosila najradšej nonstop. Navyše tie úžasné farby. Takýto mliečny ružový odtieň som hľadala neskutočne dlho. Všetko farbilo buď málo alebo veľa, alebo mi nesedela konzistencia. Tieto od Astor som dlho obchádzala. Svojím vzhľadom na mňa pôsobili, že to bude drahý špás. Neviem prečo som niekedy taká trúbka a súdim podľa obalu bez toho, aby som sa pozrela na cenu :D . No, skrátím to. Raz som sa na tú cenu pozrela, kúpila a iné už nechcem. Dúfam že ich ešte predávajú, lebo vďaka pernému obdobiu ktoré som teraz mala som v drogériách nebola celú večnosť. No a ten ružový lesk by som najradšej kupovala na kilá aj do zásoby :) Pre detailnejšie zábery kliknite sem a sem .

Pri pohľade na  tie farby mám sladko až za ušami :) Jeden krajši ako druhý, aspoň teda pre mňa. Máte niečo z tohto vyskúšané? Ako na vás pôsobi značka Astor, obchádzate ju alebo ju milujete? Čo sa týka mojích pier, Astor produkty zbožňujem :) O Astor produkty ste mali možnosť súťažiť aj u nás na blogu. Ak ste nevyhrali nevadí, už sme rozbehli ďalšiu súťaž o Astor balíček na našom Facebook-u. Môžete sa zapojiť znovu aj tam :) Krásny zvyšok dňa želá Marry :-*




18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Soft Caramel sa mi velmi paci, mrknem nanho!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. soft caramel bude asi najpredavanejsi :D mrkni urcite..podla mna je pre teba ako stvoreny !

      Odstrániť
  2. Soft Caramel jsem taky obdržela, můj odstín to není, ale není špatný, tedy co se týče toho jaký je na rtech. Výběr rtěnek je taky dostatečný, takže si vybere každý

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najlepší je asi soft caramel... Ale tie maslá milujem, mám tieto: http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/04/astor-masla-na-pery-part-two.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lesky sú naozaj asi najpríjemnejšie čo sa dá v drogérkach dostať! Len škoda, že ja ich takmer nenosím, proste sa mi to nechce stále nanášať (a ja stále niečo jem alebo pijem, preto mi vydržia max tak hod.) A tie masielka sú naozaj skvelé, na Burt Rose sa musím pozrieť, tebe perfektne pristane :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rtěnky jsou dokonalé! Ty jejich barvy vypadají naprosto kouzelně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rada by som vyskúšala tie lip buttery. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rtěnky se mi moc líbí, dokonce i vzhledově a to já si na bílé obaly moc nepotrpím. Odstínově mi přijde mnohem hezčí Soft Caramel, pro ten bych si klidně zašla a zařadila ho do své kosmeticé sbírky. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeden si asi určite zaobstarám..a aj tie lesky vyzerajú krásne :) A krásne pofotené to máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Znacku Astor v Kanade nepredavaju aspon teda nie v drogeriach :) takze si budem musiet nechat zajst chut :( . I ked neviem ci nenapisem maminke nech mi posle ten soft caramel alebo cerveny lesk.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. O tychto maslach na pery citam uz dost dlho a tvoj clanok ma presvedcil, ze hned zajtra pojdem do najblizsej drogerky a nejaky pekny odtien si donesiem domov :)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Masielka. už mám, ale nový rúž od nich som ešte nekúpila do svojej zbierky
    Ja budem za sprostú, ale neviem nikde nájsť Váš odkaz na facebookový profil :).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ah bože, vypadají vážně luxusně!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Wau, tak tomu sa hovori skvely clanok.. krasne farby :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nedávno som skúšala tie nové Astor rúže v drogérke a doteraz ľutujem, že som si aspoň jeden nekúpila. Túto značku som dlho obchádzala, kým nevyrukovala s úžasnými masielkami. Potom som vyhrala lesk, ktorý na konci tak chváliš a nadšenie z neho s tebou zdieľam, je to paráda. Napokon vyskúšam ten nový rúž a som v tom až po uši. Musím ho mať čo najskôr, lenže teraz sa do drogérky tak ľahko nedostanem. Na porazenie! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Hlásím se mezi ty, které zaujal odstín Soft Caramel, krása!!! Úžasné fotky, radost pohledět!:)
    Ten světlý odstín lesku na rty mám také a též max. spokojenost.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)