Poďte s nami testovať ASTOR produkty - GIVEAWAY Rozdávačka! UKONČENÉ!!!

By | 18:05 131 comments

Krásny víkend prajeme! :)

Máme pre vás skvelé správy! Tak ako sme sľubovali je tu ďalšia súťaž na našom blogu. Vďaka spolupráci s Astorom sme obdržali pár produktov na testovanie a keďže ide o naozaj krásne a kvalitné produkty rozhodli sme sa jeden takýto beauty balíček venovať jednej z vás, aby ste si mohli výhody blogovania vyskúšať aj na vlastnej koži spolu s nami. A čo môžete vlastne vyhrať? 


Soft Sensation Moisturizing Lipstick - hydratačný rúž, ktorý je horúcou novinkou a v našich obchodoch bude až o pár dní a navyše má neskutočne kráásny luxusný obal;
Seduction Codes riasenka, ktorú predsa  Heidy tak zbožňuje ;) 
BB cream Skin Match Care - pre krásnu pleť; 
Soft Sensation LipColor Butter – masielko na pery ktoré sa nedá nemilovať! Recenzia TU;
Lak na nechty Fashion Studio, lebo aj nechty si zaslúžia rozmaznávať;
...a aby vám lak na nechtoch vydržal dlhšie a rýchlejšie uschol novinka roku 2014 Quick dry Nail Polish, o ktorom už teraz môžme povedať, že je fantastický!

Postupne budeme jednotlivé produkty prezentovať aj na blogu, takže budete mať lepší prehľad o čo hráte. 

......

Čo poviete? Lákavé ceny však? Poďme si povedať ešte dôležité PODMIENKY ako túto výhru získať:

1. Byť sledovateľom blogu cez GFC (vpravo), ak by nefungoval tak cez Google+.
2. Stať sa fanúšikom stránky ASTOR CZ/SK na Facebooku.
3. Odpovedať na otázku: "Ako sa volá projekt, ktorý aktuálne spúšťa značka Astor, kde Astor tím pripravuje výherkyne na ich dôležité udalosti?" (odpoveď nájdete práve na fb stránkach Astoru).
4. Zanechať komentár s vašim mailom, kde vám v prípade výhry môžme cenu zaslať a meno pod ktorým sledujete Astor stránku na FB.


Súťaž spúšťame teraz a bude trvať do 24. mája 2014 do 24:00 hod. 



Pozdravujú vás Mária a Michaela 


131 komentárov: Leave Your Comments

  1. Jé to je ale krásná soutěž :)
    GFC Cosmetics and me a FB Janča Holoubková :)
    janca-777@seznam.cz
    Projekt se jmenuje Můj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC a FB: Katarína Kačuriková
    email: katarina.kacurikova@gmail.com
    Projekt sa volá Môj Astor (Můj Astor) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FB I GFC: Lucia Orviská, pod tým menom sledujem aj stránky Astor. Projekt sa volá Můj Astor:)
    lucia.orviska@post.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá riasenka je zaujímavá :)
    GFC Nikola Orechovská, FB Nika Orechovská :)
    odpoveď na otázku je Môj Astor
    email nikolaorechovska@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gfc mona recenzie :) fb : monika štrbová
    odpoveď je mujAstor
    mona.recenzie@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC Alexandra Pastvová, FB Alexandra Saška Pastvová
    Odpoveď na otázku je Môj Astor
    email alexandra.pastvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková
    Můj Astor :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádhera, Astor mám moc ráda :)
    Sleduji jako Charmedka
    FB Petra Kalašová
    Projekt se jmenuje Můj Astor
    charmedka92@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    projekt se jmenuje Můj Astor
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. FB a GFC Dominika Slížiková
    e-mail: dominika.slizikova@gmail.com
    projekt sa volá Muj Astor :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. veronika bejdova na gfc aj fb
    veronika.bejdova163@gmail.com
    muj Astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, Astor kosmetiku mám ráda, Google účet : Radka Fridrichová, fcb: Radka Koutná, odpověď je Můj Astor, vampi@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. FB: Monika Zacharová
    GFC: Monika Zacharová
    zacharovamoni@gmail.com
    projekt sa volá Můj Astor /Môj Astor/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Romadoar
    FCB: Romča Rájková
    email: rajrom@seznam.cz
    Projekt se jmenuje Můj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvelý balíček, a to som si myslela, že Astor ide mimo mňa :)
    linkinzuzka@gmail.com
    Zuzana Chrumka Kudasová
    projekt sa volá Môj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  16. cez GFC : Jana Pelegriniová
    Projekt sa volá Môj Astor (Můj Astor)
    cez FB: Jana Pelegriniová
    e-mail: lordoza@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. gfc Barbora Perháčová
    fb Barborka Perháčová
    Barborqaaa1@azet.sk
    projekt sa volá môj astor

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Projekt:Môj Astor
    GFC:Simona Sašinová
    FB:Simona Sašinová
    simonkasasinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: UltimateChic, FB: Radka Valušková, projekt se jmenuje můj Astor

    UltimateChic@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC aj FB - Ivana Goliašová
    Projekt sa volá: Môj Astor
    email: Ivana.Goliasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sleduji jako Niki, na fcb jako Niki V.
    Projekt má název Můj projekt
    email: nikolik.v@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Sleduji přes GFC jako lenushenka, na FB jako Lenushenka Scrap.
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Aknelka
    FB: Makeup & Style
    mail: aknelka@gmail.com
    projekt: Môj Astor
    Kočky, toto je krásna súťaž, je to milé, že sa takto chcete podeliť. Mňa veľmi zaujal ten nový rúž a riasenka, ktoré si plánujem kúpiť. Masielko na pery je už pomaly klasika a zišlo by sa mi doplniť nejaké odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. No to je úžasné ! :-)
    GFC Michaela B., FB Michaela Postcrossing
    misula.3@seznam.cz
    Projekt se jmenuje "Můj Astor" :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. gfc:dominika sedliakova
    fb:Dominika Sedliaková
    Projekt sa volá Můj Astor :))
    ddbauer2@gmail.com
    Nádherný balíček :))

    OdpovedaťOdstrániť
  26. odpoveď: Muj Astor
    GFC: Veronika Bavoľárová
    FB: Veronika Laura Bavoľárová
    email: vbavolarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. sledujem tu ako Lolls, na FB ako Lucka Vyletelková :) projekt má názov Môj Astor :) luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. GFC a FB: Luccie Bauer, projekt sa volá 'Můj Astor' :)
    lsedliakova@gmail.com
    Astor kozmetku milujem a z produktov v súťaži som zatiaľ skúšala len maslo na pery, ktoré je proste perfektné!

    OdpovedaťOdstrániť
  29. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    projekt sa volá: Môj Astor

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  30. FB Alena Sabo
    odpoveď: Môj Astor
    email kakolka10@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. GFC: Michelle

    Projekt sa volá: Môj Astor

    n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. GFC: Michaela Crash
    FB: Michaela Šutková
    projekt sa volá Môj Astor
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. GFC : Kat

    FB : Katarína Martikánová

    projekt : Môj Astor

    mail : katka.martikan@gmail.com

    Prajem pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Sledujem ako Nikavero, na FB Veronika Soltesova :). Správna odpoveď je Môj Astor a mail mám na blogu :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Juu <3
    GFC: sheldonovkadenisa
    FB: Denisa Sheldon

    Můj Astor :-))

    denisavary@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC:Nikoleta Sághyová FB:Nikola Tóthová Sághyová
    projekt sa vola Moj Astor
    nicole003@orangemail.sk
    vdaka za paradnu sutaz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: Monika Indráková, FB taky.
    indrakova96@email.cz
    Jmenuje se to Můj Astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Tereza Paterová
    stringsofmybreath@seznam.cz
    Můj Astor.

    OdpovedaťOdstrániť
  39. projekt ma nazov Muj Astor
    GFC Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Great giveaway! Thanks for visiting! I'm following you on Google+
    Keep in touch!
    Lady Trends
    http://myladytrends.blogspot.com.es/ NEW POST!!
    http://instagram.com/ladytrends
    https://www.facebook.com/myladytrends

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Nemate nahodou ten ruz aj otvoreny odfoteny? Dost som zvedava na odtien :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC a FB: Veronika Pospíchalová
    Můj Astor
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Projekt sa volá můj astor
    Mail: kristina.gondova@gmail.com
    Fb: Kristína Gondová

    OdpovedaťOdstrániť
  44. FB: Baška Staregová
    Môj Astor
    barbora.staregova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  45. aj ja sa zapajam,suťaž sa vola Moj Astor :) po česky Muj Astor.
    sledujem ako Lucia A
    na fb inicialky L.A.
    lu-cinda(at)azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Všude jsem Veronika Cabalková :)
    vcabalkova@gmail.com

    Myslím, že nějak jako 'Můj Astor' :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. sledujem vsade ako Katarína Szilvásiová
    mail: katarina.szilvasiova@gmail.com
    projekt sa volá Môj astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. FB: Lucka Chrastilová
    GFC: Lucie Blitzen
    Projekt: Můj Astor
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  49. to máslíčko <3
    projekt se jmenuje Můj Astor, sleduju přes GFC pod tímhle jménem, FB Astor jako Little Gem
    littlegem (zavináč) seznam (tečka) cz

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Teším sa na recenzie :)
    Projekt sa volá Muj Astor
    Sledujem ako Denisa, na fcb ako Denisa Jamrichová
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC: Diamond-damian
    FB: Lucka Magyarová
    21lucka88@azet.sk
    a Moj Astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. GFC: Veronika Vercasia / FB: Veronika Kasperova
    email: vercasia@gmail.com
    odpoved: Moj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Mail - martha83azet.sk
    Odp. - Môj Astor
    FB meno - Marta Holla
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chýba mi tam @ takže martha83@azet.sk

      Odstrániť
  54. Pokud nevadí, že jsem na Váš blog narazila teprve včera, tak bych se ráda účastnila:)) Ceny jsou fakt moooc lákavé:)

    1 - sleduji přes google+
    2. astor na facebook sleduji pod ilovemakeup
    3. Můj Astor
    4. info@ilovemakeup.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Projekt má název Můj Astor.
    Na FB sleduji jako Zuzka Neuvirthová a přes GFC jako zuzana.neuvirthova :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Nejvíc mě mrzí, že projekty Giveaway jsou monopolované na Blogspot ( Google ). Já na Googlu žádný účet nemám a Facebook mě nezajímá. Je to myšlené dobře, ale "diskriminuje" to všechny čtenářky, které nepatří pod Blogspot. Škoda.

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Parádní! :) Projekt se jmenuje Můj Astor. Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka).
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. gfc : Veronika Sunrise
    fb: Veronika Klamíková
    projekt: Muj Astor
    mail : sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Nádherná soutěž, projekt se jmenuje Můj Astor. Sleduji vás už dlouho a mám váš blog moc ráda. :)
    Na fb sleduji jako Miška Mihulková a můj mail je Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    Mějte se krásně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    Projekt sa volá : Můj Astor
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. GFC: aleachim15
    FB: Michaela Loffler
    projekt: Můj Astor
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Jana Hrubá
    Projekt Můj Astor
    janescolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. GFC aj FB: Jana Semanová
    email: jaja.semanova@gmail.com
    odpoveď: Můj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Vše splněno, přes FB sleduji jako Markéta Marcová. Projekt se jmenuje Můj Astor, a můj email je: oo.majketka.oo@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  65. skvele nositelne farby...Projet sa vola Muj Astor. Na FB sledujem pod menom Dorota Mrkvová.
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Projekt sa vola Moj Astor..Na fb sledujem pod menom Detti Macsó. email: bmacso@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  67. GFC Denisa Slobodová
    FB Denisa Slobodná
    denisa.slobodova@centrum.sk
    Projekt sa volá Muj astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  68. To je perfektna cena :3
    Nefungoval GFC tak som si vas pridala do kruhov na google+ a tam sa volam Sofia
    Fb: Sofia Sophy
    sofia.gumanova@gmail.com
    Projekt sa vola Muj astor

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Sledujem cez GFC ako Zuzana Mesik, na FB ako Zuzana Sany Mesíková
    Projekt sa volá Muj Astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Zapojím sa veľmi rada :)
    GFC: claire clairmont,
    Projekt sa volá Můj Astor :) FB: Claire Clairmont
    claireclairmont666@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. GFC : Gabrielle Crystal RoseBonnie ~
    FB : Gabčušká Nepomenovaná
    Projekt : Môj Astor
    E-mail : adwardd@gmail.com

    Pekná giveaway, teším sa ! :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    >> GIVEAWAY <<

    OdpovedaťOdstrániť
  72. GFC: Zuzana Dubovická
    FB: Zuz Dubovická
    Môj Astor
    zuzanadubovicka3@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  73. G+ , Bloglovin i FB všade ako Laura Adamicová
    Projekt sa volá Můj Astor
    56lauri56@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Sleduji přes GFC, FB: Lucie Vondrysková
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Projekt sa volá Můj Astor
    GFC, FB: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Jéé, 24. mám narozeniny:) Tak třeba se mi zadaří:D
    Projekt se jmenuje Můj Astor.
    GFC: Anežka Vávrová
    FB: Anežka Koroze

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  77. FB: Andrea Lenhartová
    Můj Astor
    GFC: An Len
    nalensworld@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  78. projekt je moj astor :)
    FB Nikola Benková
    gfc tento ucet
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  79. GFC: Nikkie
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com
    Odpoveď: Můj Astor
    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  80. GFC: Nikinkira
    FB: Nikola Gavalcová
    Projekt: Můj Astor
    E-mail: Nikinkira@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. GFC: Lenka Ďurčeková
    FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Môj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  82. GFC: Andrea Zuravcikova
    FB: Andrea Andy Žuravčíková
    mail: andreazuravcikova@gmail.com
    projekt sa vola Môj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  83. GFC: dominnica l
    FB: Mima Lauková
    Projekt sa volá 'Muj astor'

    mimalau@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Projekt sa volá Môj ASTOR :)
    Cez GFC: Beth Grant a FB: Betka Katonová
    alzbeta.katonova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  85. fb, mail: Alexandra Kostelníková
    Projekt : Môj ASTOR
    Krásne ceny .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. kostelnikovaalexandra@gmail.com
    projekt Môj ASTOR
    Alexandra Kostelníková

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Ahojte :))
    GFC: Peťuš
    stránku mám "olájknutú" a projekt sa volá môj Astor :)
    petusbakosova@gmail.com; Peťka Bakošová

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Sledujem cez gfc ako Nat :-)
    Stránku astoru "lajkujem" ako Natália Ostrihoňová,
    projekt sa volá môj Astor

    ostrihonovanat@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  89. GFC: Natalína
    FB: Natalína Horváthová
    Projekt se jmenuje Můj Astor

    Ceny jsou krásné, osobně mám značku Astor moc ráda a mám pár oblíbených produktů, na které nedám dopustit:)

    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  90. GFC: Nails by Miška
    FB: Nails by Miška
    Projekt sa volá "Môj Astor"
    Email: beautyandnailtips@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  91. fb a gfc Šárka Poláků
    projekt Můj Astor
    polisa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  92. FB, GFC - Patrícia Klimentová
    Môj Astor
    patkaklimentova@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  93. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Projekt Můj Astor
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    Pěkná výhra! :) přeji krásný den :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  94. GFC: Elysia
    E-mail: elie.krios@gmail.com
    FB: Katka Kimi-chan Krchová
    Projekt se jmenuje Můj Astor. ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  95. sledujem :) gfc: L
    l.clavel@azet.sk
    FB: Szegfű Laura
    Môj Astos

    OdpovedaťOdstrániť
  96. GFC: smisek mini
    FB: Míša Skalníková
    Můj Astor
    smisekmini@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  97. Super soutěž :)
    GFC : kate
    Projekt: Můj Astor
    katerina.z.1998@seznam.cz
    Fb dám v případě výhry :)

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Krásná giveaway, určitě jednu z nás potěší :)
    FB a GFC: Veronika Červená
    cervena-veronika@seznam.cz
    Projekt se jmenuje Můj Astor.

    OdpovedaťOdstrániť
  99. GFC - veronika.zorska, sledujem aj cez FB.
    Projekt sa volá Muj astor.
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  100. GFC: Michaela Kunešová
    FB: Míša Kunešová
    projekt se jmenuje Můj Astor :)
    linzinka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Sledujem: GFC aj FB ako Lenka Brestenská
    Projekt: Múj Astor
    lenka.brestenska@gmail.com
    Mimochodom - SKVELÉ CENY !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  102. GFC marianna.balazova007
    Projekt Muj Astor
    e-mail: marysska@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  103. GFC: Nechvatalova9
    FCB: Lenka Nechvátalová
    Odpoveď na otázku: Môj Astor
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  104. GFC: Monika, FB: Monika Škvoráková
    projekt sa volá Múj Astor
    monikaskvorakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Sleduju jako Caroline Red-haired a na fb jako Maja Š.
    Projekt se jmenuje Můj Astor
    můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  106. GFC Saki, FB Tereza Saki, mail terezasaki zavináč seznam.cz
    Odpověď je Můj Astor. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  107. Sledujem cez GFC a fb stránku ako Lucia Kvaššayová
    projekt ja volá môj ASTOR
    a email : micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  108. Přes gfc sleduji jako slovakovairca95 na facebooku Irenka Slováková.
    Projekt se jmenuje Můj Astor
    email: slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  109. sleduejm ako Evka G... na FB, GFC: Evka G. :)
    projekt je Môj Astor :)
    beautybyevka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  110. GFC - Iveta Skutková
    fb - Iveta Skutková
    Název projektu - Můj Astor
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  111. GFC, FB Magdaléna Kuncová
    Název projektu MŮJ Astor
    magkunc@gmail.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Krásná GA, díky :)
    Název projektu: Můj Astor
    GFC: Michaela Adámková
    FB: Michaela Mia Adamkova
    misa.adamkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Projekt se jmenuje Můj Astor :)
    GFC: The Lizz
    FB: Eliška Křížová
    eliska-krizova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  114. GFC: Kristýna
    FB: Kristýna Holínská
    kika.holinska@seznam.cz
    odpověď - Můj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Projekt sa volá Môj Astor!
    sledujem ako kinda difficult
    fb: Júlia Dom.

    OdpovedaťOdstrániť
  116. GFC a FB: Katka Křenková
    e-mail: Kattka.Krenkova@seznam.cz
    Odpověď: Můj Astor :))

    OdpovedaťOdstrániť
  117. GFC: Nikoleta Vujisicová
    FB: Nikolka Vujisic
    mail: nvujisicova@gmail.com
    projekt Môj Astor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Odpoved na otazku: Moj Astor
    a email: Aannie21@gmail.com :) FB Annie Fertalova

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Projekt se jmenuje Můj Astor :)
    mylittlebeautykingdom@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  120. Môj Astor
    driecnaslecna@gmail.com
    skoro som sa zabudla zapojiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  121. projekt je Moj Astor
    na fb vas sledujem ako Jana Špaková
    gfc by malo byt - Jana Spakova
    jana.spakova640@gmail.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  122. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    Projekt se jmenuje Můj Astor
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  123. gfc: ivisan
    fb Ivi San
    ivisandali@gmail.com
    Projekt se jmenuje Můj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Všude sleduji jako Renata Hradecká, projekt byl pojmenován 'Můj Astor'. Můj email je renyck@email.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Sledujem cez GFC-Sydney Sleek
    E-mail- lady_rp@azet.sk
    Moja GA,budem rada ked sa zučastníš-http://eeverywomen.blogspot.sk/2014/05/giveaway-vol2-gavol1-winner.html <3
    Projekt je Moj Astor

    OdpovedaťOdstrániť
  126. GFC i fb - Nikola Mills
    email - nikola.zmeskalova@gvn.cz
    Projekt "Můj Astor"

    OdpovedaťOdstrániť
  127. Sleduju jako Dullsinea a můj mail je StochlovaAdela@seznam.cz. Odpověď na otázku je Můj Astor ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)