Purple and pink dramatic eye make-up

By | 17:30 33 comments

Ahojte :) Dnes je vonku naozaj príííšerne, hotové tsunami, vonku odporúčam výjsť iba na vlastné riziko :( Má to aspoň jednu výhodu a to hlavne keď máte blog, môžete mu venovať o niečo viac času :) Voľnú chvíľu dom využila, tým, že som trochu experimentovala s líčením a takto to dopadlo ...


Farby som volila náhodne na aké som mala v tomto momente chuť a výber padol na fialové pigmenty od Zoevy (Wisteria) a osviežila som to ružovými mono tieňmi od Catrice (300 - Pink Rock Super star), ktoré sú inak vynikajúce. A postup?
Na viečko som najprv naniesla podkladovú bázu od Elf a na ňu som ešte rozotrela roztopenú bielu ceruzku, aby farby boli výraznejšie. Ružovú farbu som štetcom aplikovala na stred pohyblivého viečka a do vonkajšieho kútika fialové pigmenty. Prechod týchto dvoch farieb som rozotrela, a aby malo líčenie dramatickejší efekt pomohla som si ešte tmavo-modrým tieňom, ktorý som naniesla od vonkajšieho okraja záhybu pohyblivého viečka smerom na stred ponad ružový a fialový tieň a rozblendila. Na spodnej fotke je to ešte pred rozblendením a na hornej po. Určite si na tom dajte záležať, aby to nevyzeralo ako machuľa. Záver patrí linke (Eclipse), bez ktorej by to nebolo ono. Moja najobľúbenejšia je šedo-čierna krémová očná linka od Zoevy, ktorá nepôsobí až tak ostro, ale zároveň celé líčenie krásne orámuje. Použila som ju aj na spodné viečko, na ktorom som ju jemne rozmazala, a vnútornú tzv. waterline, som vykreslila bielou ceruzkou, aby oko pôsobilo otvorenejšie a žiarivejšie. Ostali ešte mihalnice, ktoré som natočila klieštikmi a vylepšila riasenkou od Avonu Aero Volume, ktorá ma ozaj milo prekvapila a používam ju teraz asi najčastejšie zo všetkých. Líčenie je hotové už len dorobiť jemný make-up, nude pery a môže sa vyraziť na párty! Takže dnešný rýchly článok ja na svete, dúfam, že sa vám líčenie páči a niekedy ho využijete :) 





33 komentárov: Leave Your Comments

  1. Moc krásné líčení, tohle asi nikdy nesvedu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Práveže je to úplne jednoduché líčenie naozaj :) Základ je biela ceruzka alebo tieň ako podklad, naniesť tiene, rozmazať a orámovať linkou ;) Určite to hravo zvládneš!

      Odstrániť
  2. krasne, ako dlho maš tu riasenku aero volume? lebo ja ju mam iba nejaky ten mesiac a zda sa mi keby vyschynala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ju asi mesiac a zatiaľ je v dobrom stave, čo ma prekvapuje lebo tiež som u Avon riaseniek bola zvyknutá, že rýchlo vysychajú. Uvidíme, možno o týždeň už budem nadávať :))

      Odstrániť
  3. Velmi pekne, odvazne, ale vyzera to fakt super ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Priznám sa čakala som kritiku, lebo nie som žiaden profík, ale rada sa učím a zdokonaľujem a dúfam, že vám budem môcť priniesť viac kvalitných inšpirácií ;)

      Odstrániť
  4. Nádherné líčenie !:) A tak ako hovoríš, dobre, že fúka, aspoň máme čas venovať sa blogom trošku viac ako inokedy:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) No presne všetko má svoje výhody aj nevýhody, aj keď by sa už to počasie mohlo trochu umúdriť :)

      Odstrániť
  5. šikovná :) tohle se mi nikdy, ale fakt nikdy nepovede :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aaale no ták Lucka, zvládla by si to ľavou zadnou ;)

      Odstrániť
  6. Paráda, ten Catrice stín vypadá super, mám taky pár a jsou v pohodě, líbí se mi i ty obaly.. Ten vichr je hrůza, se úplně bojím, že něco poletí vzduchem a spadne to na mě:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tieto Catrice mono tiene sú naozaj skvelé, keby som nemala toľko paletiek určite si ich kúpim aspoň 10 :))
      S tým vetrom máš pravdu, tiež mi nie je jedno keď vidím ako sa stromy prevaľujú z jednej strany na druhú a už len čakám kedy mi nejaký konár preletí oknom :/ A z vody mám tiež veľký rešpekt, najhoršie je že bývam blízko veľkej rieky, ktorá už ráno bola po okraj. Dúfam, že sa to cez noc ustáli ...

      Odstrániť
    2. Přesně, z těch stromů mám taky vždy hrůzu.. Tak snad Váš řeka zlobit nebude, nesmí!:)
      Já mám právě oblíbený modrý, je takový tyrkysový a kvalita opravdu super..

      Odstrániť
  7. No teda... :O Tak to se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Amazing make-up! Beautiful colors!

    Kisses:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc krásné líčení, mohla bych se zeptat, jaké štětce používáš (jaké značky)? Děkuji :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lucka, najčastejšie používam štetce z http://www.b-e-cosmetics.de/, ale veľmi som si obľúbila aj tie biele na obrázku, vydražila som ich z ebay a sú naozaj skvelé, a stáli len pár dolárov :)

      Odstrániť
  10. Nádherné líčení! Líbí se mi jak se nebojíš barviček a umíš vykouzlit takhle krásné barevné líčení!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monika ďakujem ti, farby milujem, ale je pravda, že ich používam veľmi málo, hlavne v líčení, no snažím sa polepšiť a neustále skúšam niečo nové, a zisťujem, že farieb sa naozaj netreba báť :)

      Odstrániť
  11. Lovely make up with vibrant colors (: x

    http://birdiethgirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)