Vichy Téint idéal - the best photo make-up ever!

By | 17:00 13 comments

Krásny deň všetkým pracujúcim prajem :) Dúfam, že si svoj sviatok poctivo užívate nič nerobením a nie pracovne (ako pani predavačky v Tescu a pod. niekedy mi je ich naozaj ľúto, sviatok-nesviatok stále pocitvo na svojich miestach).  Vonku je naozaj nádherne, neviem si predstaviť, žeby som teraz sedela niekde v práci za počítačom a parila sa už len pri pohľade z okna ... Konečne som si mohla kľudne sadnúť za blog a napísať vám niečo zaujímavé. V nedávnom článku o mojej dennej make-up rutine som spomínala make-up, ktorý teraz pravidelne používam. Je to novinka od Vichy Teint Idéal. Už ste sa s týmto názvom určite stretli na ostatných blogoch, ale čo som si všimla šlo skôr o tú fluidnú verziu pre normálnu až zmiešanú pleť v krásnom sklenenom "flakóniku". Ja som pre zmenu nedala na prvý dojem a nenechala sa oklamať vzhľadom a vybrala si tento krémový v menej nápadnom obale, ale zato s prekvapivo lahodným obsahom.




Začnime postupne ako vždy od obalu. Je matný béžový so zlatými nápismi a osobne sa mi páči oveľa viac ako ten s pumpičkou. Možno na prvý pohľad sa to nezdá, ale vyzerá naozaj luxusne. V jednoduchosti je krása a príde mi aj praktickejší, keďže mne permanentne padá všetko z rúk :D Takže tu aspoň nehrozí žiadna škoda. Obsah tiež nezaostáva. Make -up má ľahkú akoby našľahanú krémovú konzistenciu, a ja tieto make-upy proste milujeeem! Doteraz som sa s takouto konzistenciou stretla iba u Max Factoru, a odvtedy inú ani nehľadám. Stačí malé množstvo, ktoré sa jednoducho rozotrie štetcom bez akýchkoľvek šmúh a fľakov všetko hravo ako čarovným prútikom. Je hydratujúci, nezanecháva mastný film, krásne pleť rozžiari a má jemne púdrový efekt, takže samotný púder už ani nie je veľmi potrebný. No ja si aj tak ráno vždy zafixujem. Má neutrálnu vôňu a vyrába sa v 4 odtieňoch (Ivory, Sand, Rosy sand a Honey). Ja mám druhý najsvetlejší resp. stredne hnedý odtieň 25 Sand čo je béžovo, piesková farba s jemne oranžovým podtónom. S pleťou dokonale splynie a nezanechá žiadnu masku. Krytie je veľmi slušné, dokonca pri ňom nemusím používať ani korektor, teda okrem očného okolia,  Naozaj mi sadol akoby bol namiešaný iba pre mňa :) Poďme ďalej :) (Naozaj to ešte nieje všetko :) ) ---->>>



Výrobca prezentuje tento rad make-upov ako "prvý make-up od Vichy pre prirodzene žiarivý odtieň pleti s trojitým efektom":
1. Rozjasnenie - Prelomová technológia Liquid Light vytvára na povrchu pleti rovnomernú vrstvu, ktorá dokonale odráža svetlo pre maximálne rozjasnenie;
2. Obnova pleti - korekčný komplex účinných látok (Vitamín Cg + Vitamín E + Revitalizačná zložka) pomáha zlepšovať kvalitu pleti deň po dni; 
3. Prirodzenosť - Jedinečná textúra perfektne zjednocuje pleť a dodáva jej úplne prirodzený vzhľad s dlhotrvajúceim účinkom. 

A prečo najlepší photo make-up? Lebo verte či nie, po použití tohto make-upu mám pocit akoby všetky fotky prešli nejakou retušou. Pretože pleť žiari, neleskne sa vyzerá zdravo a hlavne zjednotene. Čo je vlastne to, čo  všetky od fotiek očakávame, aby boli dokonalé :) A tento make-up to dokáže!


Obsahuje SPF 20 a čo mňa veľmi potešilo je, že je bez parabenov a s obsahom termálnej vody, ktorá ako už všetci vieme má na pleť blahodárne účinky. Čo viac si od make-upu priať? Ja som sa teda naozaj zamilovala a ostávam mu verná :) Nevýhodou je možno cena, ktorá je za 30 ml cca 20 eur, čo nie je málo a veľa z vás to odradí, no každý kvalitný make-up má vždy svoju cenu. Ak ste čítali naše chvály na make-up Dermablend, ktorý zachráni aj nezachrániteľné, a mali ste možnosť ho aj vyskúšať tak verte, že toto je jeho odľahčená verzia. A je radosť s ním spracovať, ešte nikdy som takú radosť z make-upu nemala :) Opäť je to o tom komu čo sadne, preto odporúčam siahnuť po vzorkách (lekáreň) a takisto malý výber odtieňov môže byť trochu problém, hlavne pre bleduľky. Osobne musím priznať, že tejto značke som nikdy neholdovala, hlavne čo sa týka krémov, nikdy mi nejako nesadli, preto sme veľmi váhali zobrať túto spoluprácu. No po posledných skúsenostiach s ich dekoratívnou kozmetikou sme naozaj rady, že sme Vichy dali druhú šancu a naozaj nás presvedčila, že má v každej lekárni svoje čestné miesto. Čo poviete? Máte skúsenosti s Vichy make-upmi? 




13 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ja som od Vichy zatiaľ žiaden makeup neskúšala, ale tento vyzerá super! Keby som si teraz neobjednala nový, tak by som zvažovala kúpu :) A na fotke ti to neskutočne svedčí, prekrásne líčenie <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vierka :) Ja verím, že ten čo si si objednala ti bude slúžiť rovnako dobre, ale ak budeš mať možnosť skús aj tento, určite nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  2. Missy, mňa si celkom namotala :) Akurát včera som robila recenziu na Imperial make-up od Dermacolu (TU), ktorý som chválila, že konečne niečo aj pre suchú pleť a pýtala som sa na tipy na iné make-upy, ktoré nevysušujú. A hneď na druhý deň mi dáš takýto tip :) Určite sa budem snažiť dostať minimálne k vzorke, lebo si ma celkom namotala :)
    Inak krásne fotky, ako vždy :)
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) To bol trochu aj zámer namotať vás ;) Minimálne k vyskúšaniu, lebo ja som nadšená! Dala som ho vyskúšať aj Marry, ktorá má pleť citlivú a nemôže si dať len tak hocičo, a takisto mi hneď písala pozitívne dojmy.
      Idem sa vrhnúť na tvoju recenziu, Dermacol make-upy mám totiž takisto rada :) A máš pravdu kvalitných make-upov pre suchú pleť je málo, každý tip je nápomocný :)

      Odstrániť
  3. Páni, ty fotky jsou dokonalé! Od Vichy jsem make up nikdy nezkusila a asi to nemám v plánu ale ta recenze je bezva!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj ďakujem krásne, potešila si ma :)) Samozrejme nie je to o tom aby teraz každý nabehol do obchodu alebo lekárne a vybrakoval policu s Vichy, ale ak sa niekto nevie rozhodnúť, a váha aký make-up by mu vyhovoval je to taká malá pomôcka :) Aj tak čo sadne jednej nemusí druhej, veď to poznáme :)

      Odstrániť
  4. S Vichy mám zatiaľ celkom dobré skúsenosti. Skúšala som BB a celkom som bola spokojná a taktiež mám make up Aerateint, ktorý som už síce dlho nepoužívala, ale jeden čas som ho používala skoro neustále a rada. Tento tiež vyzerá zaujímavo ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super tipy :) Ako som aj spomínala, že od Vichy som pred pár rokmi skúšala krémy a vôbec mi nesadli ... Ale samozrejme vývoj neustále napreduje a teda čo sa týka make-upov je to špička, pretože málo ktorá lekárenská kozmetika má kvalitnú aj dekoratívku :)

      Odstrániť
  5. krásné fotky :) já jsem na něj četla zatím spíš negativné recenze, ale to byly všechny ty ve skleněné lahvičce. bohužel by mi neseděl odstín, i ten nejsvětlejší vypadá dost tmavě :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Natálka ďakujem :) Presne tak na ten druhý make-up som aj ja čítala iba samé negatívne recenzie, preto som sa bála ako obstojí tento, ale bola som milo prekvapená. Práve preto som si na testovanie vybrala tento, pretože tamten hoci má možno krajší a lákavejší obal mal jasne napísané "fluidný" čo znamená "tekutý-vodový". Takže z toho logicky vyplýva slabé krytie, horšie nanášanie a biedna výdrž. Aspoň z môjho pohľadu by mojej pleti určite nesadol. Tento je vyslovene krémový vhodnejší pre suchšiu pokožku alebo normálu a aj odtiene sú svetlejšie a prispôsobivejšie v porovnaní s tým fluidným, u ktorého tie odtiene sú dosť tmavé. Takže síce ten vo fľaštičke som neskúšala ale pokúsim sa dopracovať k nejakým vzorkám, aby som to vedela porovnať ...

      Odstrániť
  6. Krasne fotky, radost sa pozerat .. :-) velmi ti to pristane..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kočky, vy dve viete človeka tak namotať... Po vašej recenzii mám na wishliste Dermablend a obávam sa, že chcem vyskúšať aj tento. Ja zasa nedám dopustiť na Lancôme Teint Miracle (písala som aj oslavnú recenziu) a získal si ma aj Eau de teint od L`oréalu.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)