Wishlist/Antiwishlist 2014

By | 15:00 8 comments
Krásny sviatočný deň prajem!
Verím tomu, že každá jedna z vás má svoj zoznam vecí, ktoré by si chcela kúpiť, alebo nejakým iným spôsobom zaobstarať. My ženy totiž máme intuíciu a často sa riadime pri nákupoch či výbere práve ňou. U mňa to nie je inak. Niekedy mi môže sto ľudí odporučiť jednu a tú istú vec aj tak si ju nekúpim. Radšej si prihodím do košíka niečo nové, nepoznané neodskúšané. Je to hop-alebo trop. Niekedy som milo prekvapená inokedy si poviem, že mala som predsa len dať na tie rady :) Čo už ... Takto vznikajú aj moje Wishlisty a Antiwishlisty. Začnem Antiwishlistom, teda zoznamom vecí, ktoré ma z nejakého dôvodu vôbec nelákajú. 
P.s.: Berte to ako môj subjektívny názor, každá máme iný vkus a preto rešpektujem vaše názory aj keď budú úplne odlišné.





1. Paletky Sleek - hneď na úvod asi väčšinu z vás nahnevám (sklamem), ale nemôžem si pomôcť. Tá masová reklama okolo nich valiaca sa z každého jedného blogu, toľko pozitívnych recenzií a zrazu začnete mať určité očakávania a predstavu, že keď ju dostanete do rúk odpadnete z nej. No bohužiaľ u mňa sa toto prekvapenie nekonalo ... Paletky sú samé o sebe krásne, majú nádherné zostavy farieb, ale sú prekvapivo maličké, s tieňmi sa pracuje trochu horšie, pigmentácia je rozdielna a výdrž tiež nie je ideálna. V porovnaní s takou Zoevou ktorá je len o 3-4 eurá drahšia a oveľa väčšia, kvalitnejšia (proste dokonalá) nie je o čom. Asi som len mala naozaj vyššie nároky. Ale značka sama o sebe je fajn, a najbližšie chcem vyskúšať nejaké to kontúrovacie duo alebo trio :)

2. Ďalším kozmetickým kúskom sú trblietavé laky na nechty. Vybrala som schválne laky GS pretože ich má na svojom blogu takmer každá jedna blogerka a teda každá ich pozná, ale opäť sme pri tom, že som typ ktorého masovosť strašne odrádza. To po prvé a po druhé flitrované, trblietavé, kaviárové, kožušinkové, pieskové, cukríkové a kto vie aké ešte iné druhy lakov ma aboslútne nelákajú. Najradšej mám na nechtoch klasicku, jednoduché farby, najlepšie matné, bez akýchkoľvek zdobiacich elementov. Inak mám laky GS rada a aj ich vlastním, ale v tých klasických verziách, ale tieto takmer 3D ma vôbec nelákajú. A určite aj ich odlakovávanie nie je žiadna sranda.

3. Prejdime teraz k móde a tu by som vyzdvihla dvojitú platformu. Podľa mňa je to niečo príšerné, deformujúce a vôbec nie ženské. Aj keď dvojitá, dokonca trojitá platforma sa nedávno objavila na prehliadkových mólach Fashion weeks určite to nie je nič čo by som si dala na nohy. Keď chcem byť vyššia dám si opäťky a keď sa chcem cítiť pohodlne vytiahnem "superstáry". S týmto trendom na mňa určite nechoďte! 

4. Tričká s nápismi známych značiek? (YSL, Céline, Chanel, LV a pod.). Nie, ďakujem. Nechápem pointu toho nosiť na hrudi vytlačný názov známej značky, skôr mi to príde ako urážka daného návrhára podobne ako fejky. Keď už nápis tak nejaký vlastný zaujímavý, možno vtipný čo by osobnosť vystihoval, predsa žiadna žena nechce vyzerať ako chodiaca reklama...

5. Lebky - motív, aplikácia, vzor ... úprimne neznášam ich. Podobne ako klaunov, ale to je už skôr fóbia. Lebky mi prídu strašne depresívne, negatívne a absolútne sa ku mne nehodia. Ja som romantická, jemná duša a z toho mám naozaj zimomriavky.

6. Nakoniec tu mám ešte slnečné okuliare tzv. Lenonky. Opäť kúsok, ktorý mi absolútne nepristane, a ktorý sa mi nepáči ani na iných ženách, (dokonca ani na mužoch) hoci musím podotknúť že niektoré ich vedia nosiť naozaj s noblesou. No mojím favoritom sú predsa len pilotky.

Určite by sa našlo aj viac vecí, ktoré by som si určite nikdy nekúpila, ale tieto mi prišli na um ako prvé, preto sa ocitli prioritne na zozname. Takisto ako veci ktoré ma naopak neskutočne lákajú a viem, že ich musím mať!!!







1. Začnem opäť paletkou, tento krát som si vybrala paletku od čoraz populárnejšej značky Lorac, ktorá má naozaj krásne univerzálne odtiene (aj matné, aj lesklé, aj nude aj dymové), takže skutočne už na pohľad veľmi vydarená zostava. Ale opäť sa nechcem veľmi tešiť, paletka je už totiž na ceste ku mne a až potom sa uvidí, či si ma získa :)

2. The Balm, rozjasňovač Marry Lou - no kto by dnes už neprahol po tejto značke? Hoci ceny ich produtkov sú vyššie, zato kvalita je ohromujúca a takisto obaly sú tak jedinečné, že si ich nezmýlite so žiadnou inou značkou na svete. Tento rozjasňovač je vraj ten najlepší a preto je na wishliste, hoci určite by som rada vyskúšala aj iné produkty, trebárs púder či podklad.

3. Kvalitný rúž? Jedine od Chanel. Šanelky sú nestarnúcou klasikou a túži po nich každá žena. Aj keď viem, že si jeden takýto značkový rúžik tak skoro nezaobstarám, pretože pri tej cene sa vám zatočí hlava, určite raz budem hrdou majiteľkou :) 

4. Vône od Guerlain. Skúšali ste ovoňať niekedy tieto parfémy??? Sú neskutočné, tú značku som si zamilovala na prvý pohľad, či oňuch ... Ako milovník všetkého francúzskeho tento parfém proste musím mať! Aj keď nepohrdnem ani Lanvinom, Guerlain má ale u mňa svoje čestné miesto :) Hlavne parfém La petite robe noire, ktorý má ten najkrajší flakón na svete :)

5. Teraz trochu z iného súdka. Nový objektív! Áno povinná výbava každej blogerky. Vyhliadla som si tento - Nikon 50mm f/1.8G AF-S, ale ak viete o lepšom za normálnu cenu dajte mi vedieť. Niet nad kvalitné fotky, ktoré sama na blogoch tak obdivujem.

6. Nakoniec to najlepšie. Biele lodičky. Niekedy bolo "fo-pá" nosiť biele topánky inde ako na svadbu. Dnes je to práve na opak :) Sú dokonalým kúskom k rifliam, šatám, koženým kraťasom a z jednoduchého outfitu dokážu vyčarovať eleganciu hodnú 10 bodov od Maroša Kočišíka :)

Tak čo máte aj vy svoje svoje vysnené kúsky? Sem s nimi! Alebo naopak vecičky, ktoré vás vôbec nelákajú, hoci o nich každý hovorí? Som naozaj zvedavááá :)





8 komentárov: Leave Your Comments

  1. Mám od Guerlaina vůni L'Instant a jsem nadšená:-). Parfémy od této značky ti můžu jenom doporučit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Po té Lorac paletce koukám už dobu :) jen si říkám, že toho make-upu už mám dost :D Až na kulaté brýle mi úplně hraješ do noty :)

    http://berrytheblue.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S trblietavými lakmi súhlasím, s lebkami až tak nie :) Po rúži od Chanel som pokukovala cez víkend v Mníchove, ale nakoniec som odolala - bola som lakomec ten víkend, no :)...
    A môj wishlist na tento rok je Radiant Creamy Concealer od NARS a meteority :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lebky tiež nemusím, ale stalo sa mi, že som si jedny kraťasy omylom kúpila s takýmto motívom. Chcela by som si kúpiť štetce Sigma, pleťovú masku Glam Glow a linky Sensai.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. u mě je to naopak, jakmile se o něčem hodně moc mluví, taky to chci! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak s anti uplne suhlasim okrem paletky a lakov no ostatne nie je ani mojou kavou a samozrejme wishlist je super

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Biele lodicky maju napr v F&F..a nosia ich uz asi vsetky blogerky :)) inak to mam vsetko podobne, az na paletku sleek, ktoru som chcela vyskusat. Ale tusim sa inspirujem a pozriem na tu Zoevu ;)
    Objektiv je urcite lepsi so svetelnostou 1.4 ..len je kus drahsi :/

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ach, biele lodičky, tie si musím tiež zaobstarať :) Nový objektív je presne to, načo práve šetrím a tá paletka od Lorac vyzerá úžasne :) Krásny článok...
    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)