How to wear blue mascara

By | 9:21 24 comments

Ahojte :) Tak ako je naša nová šablóna veselá a hravá, také sú aj novinky od Avonu. Už v minulom článku sme vám niektoré kúsky predstavili, konkrétne úžasné laky na nechty a teraz si niečo povieme o farebných špirálach a ceruzkách na oči. Trend farebných špirál bol predstavený na mólach fashion week-ov už pred viac než rokom a ich najvýraznejšou nositeľkou je napríklad aj modelka Cara Delevingne. Farebná maskara je najjednoduchším spôsobom ako dať vyniknúť očiam. A vôbec sa nemusíte báť, žeby ste vyzerali ako klaun. Spôsobov ako kombinovať farebnú špirálu je niekoľko a je to veľmi jednoduché. Ja som použila nádhernú kráľovsky modrú (Royal) Super Shock Bright od Avonu, pretože pre moje hnedé oči je ako stvorená. Pôvodne som sem chcela zakomponovať aj fialovú, ale tá na mojich riasach ostala úplne nepovšimnutá. No na svetlých očiach vyzerá naozaj neodolateľne :) 



Prvý spôsob aký som zvolila je "kontrastný", ako môžete vidieť na prvej fotke. Modrou ceruzkou v odtieni Cobalt cool som si vykreslila hornú aj dolnú linku a jemne rozmazala. Do vnútornej spodnej linky som naniesla obyčajnú mäkkú bielu ceruzku, aby som oko otvorila a zväčšila. Zavŕšila som to modrou špirálou Royal v troch vrstvách. Nakoniec som to celé oživila nádhernou koralovou farbou rúžu od Kate Moss (12) a sami vidíte ako to krásne spolu hrá. Naozaj nepotrebujete nič viac, už len zjednotiť pleť make-upom (bb krémom), zapudrovať, zľahka vykontúrovať a nezabudnúť na obočie a svieži letný make-up je na svete za pár minút :) 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Druhý spôsob je veľmi podobný, no trochu jemnejší v štýle "colorblocking". Vrchnú linku som iba jemne potiahla modrou ceruzkou a horné riasy zvýraznila modrou špirálou, kým dolnú linku som orámovala fialovou ceruzkou Purple punch a na riasy naniesla trochu fialovej riasenky Violet. V tomto prípade by som na pery volila iba jemnú baby pink farbu napríklad  aj obľúbené masielko od Astoru v odtieni Burnt rose 009. A hotovo ... Ideálne líčenie na rande, kedy upútate očami ako nikdy predtým :) 

















Do tretice som zvolila dramatickejšie líčenie "tón v tóne". Na viečko som naniesla bázu pod očné tiene, od vnútorného kútika oka som naniesla šedo-modrý svetlý očný tieň, na stred viečka až takmer k vonkajšiemu okraju žiarivú nebesky modrú so shimerom a do vonkajšej časti pohyblivého viečka a do celého záhybu som použila tlmenú modro-zelenú farbu. Pod obočie nasledoval svetlý perleťový tieň. Prechody som rozblendila a zjednotila. Hornú aj dolnú linku som vykreslila modrou ceruzkou, vnútornú bielou a nakoniec riasy obalila niekoľkými vrstvami modrej špirály. Voilá! Opäť nezabudnúť na obočie a zjednotenie a zafixovanie make-upu. Na pery v tomto prípade odporúčam iba jemnú nude farbu a líčenie na večernú párty je hotové! :) 

Samozrejme farebnú špirálu môžete kombinovať aj s čiernou linkou alebo iba samotnú, či naniesť ju iba na končeky riasy, možností je veľa stačí si vybrať...



Ešte by som chcela spomenúť, že špirály SuperShock majú dosť objemné hrebienky, čoho som sa sama na začiatku zľakla, ale musím povedať, že pracuje sa s nimi veľmi dobre, riasy rozčešú, predĺžia a nezlepujú. Teda ak si neplánujte naniesť desať vrstiev. Horšie je to so spodnými riasami tam sa treba trochu vypiplať ale ide to. Čo ma ale prekvapilo je, že fialová sa mi na riasach trochu drolila a nemala som ich také pekné rovnomerne obalené ako s modrou. Neviem prečo, ale je to môj postreh. Majú dobre riešený obal a nanesiete vždy iba primerané množstvo riasenky, takže nepotrebujete ju nijako opatlávať o okraj. Konzistencia je tuhšia, rýchlo zasychá a riasy sa absolútne neodtláčajú a nedrolia počas dňa. Kúpite v štyroch odtieňoch: fialová, modrá, zelená a klasická čierna. teraz za akciovú cenu 3,50 €! Všetky špirály od AVONu sú hypoalergénne a oftalmologicky testované.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ceruzky Glimmerstick brights sú vysúvacie, mäkké takže treba dávať pozor a pracovať s citom, môžu sa zlomiť. Krémové zloženie sa jednoducho nanáša, vytvára presné línie, ktoré sa nerozmazávajú a vydrží až 12 hodín. Účinky: presné zvýraznenie očí, jednoduché nanášanie, trendové výrazné farby, vodeodolné zloženie. Pigmentácia dobrá, výdrž skvelá, nerozmazávajú sa a neroztekajú do každej strany. Môžete si vybrať zo 6 krásnych odtieňov a momentálne ich kúpite v akcií iba za 2,60 €!





Tak čo poviete? Vyskúšali by ste oživiť svoje riasy aj takýmito farbami? Ja som tejto modrej riasenke úplne prepadla! Avon opäť milo prekvapil a som zvedavá s čím nás ohúri  nabudúce :)

Michaela 

24 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tak tohle vypada fantasticky, na leto uplne idealne! Libi se mi to moc, urcite neco podobneho vyzkousim i ja :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Kristine :) Presne tak na leto sú tieto farby ako stvorené! Cez zimu síce chodím ako šedá myš, ale v lete si naozaj dovolím akékoľvek farby, hneď mi to zdvihne náladu :) Určite vyskúšaj ;)

      Odstrániť
  2. Barevné řasenky se mi moc nelíbí:)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí, nemôže sa všetkým páčiť všetko :) Ja som im tiež nevedela dlho prísť na chuť, ale nejako sa i zapáčili a možno je to aj tým počasím, že vyslovene ma to núti experimentovať s farbičkami :)

      Odstrániť
  3. Mne sa veľmi páči tá fialová :)) Ale keď tak pozerám, ani tá modrá nieje škaredá :)) ... Koniec koncov, ma najviac "očarila" fialová :)) Asi aj zato že v minulosti prvú farebnú som mala fialovú aaa potom zelenú :)) od lorealu volume million lashes luminizer ... A potom tie color trend z avonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si pamätám, že tiež som kedysi mala prvú farebnú riasenku od Avonu, ale vtedy ma to nejako vôbec nevzalo. A keď som dostala do rúk tieto dve automaticky som siahla po fialovej, lenže akosi vôbec na mojich riasach nechytala. Resp. nijako nevynikla a tak som skúsila ja modrú a na moje prekvapenie bola úžasná, dokonca aj priateľ ju pochválil :) Ale fialová môže na svetlejších riasach a očiach vyzerať famózne. Presne ako na Care, na fotke ktorú sme hodili na fb :)

      Odstrániť
    2. :)) Veď to, že mám čierne mihalnice... a ani tie z Avonu mi vtedy nebolo vidieť, čiže aj do školy som ich sem tam nosila :)) Len veľká škoda že tie od Lorealu sa už nepredávajú :DD Chcela som aj tú zelenú :)

      Odstrániť
  4. Mne sa to paci teraz v lete preco nie, vyzera to pekne a urcite to opalenu tvar osviezi :)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno v lete si myslím, že nosíme aj tak minimum make-upu a farebná riasenka skvele oživí. A ak je ešte aj vodeodolná je vyhraté :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujeme za pozvanie určite sa mrkneme ;)

      Odstrániť
  6. Já barevné řasenky nemám ráda, ale nedávno jsem viděla fialovou v akci a moc se mi to líbilo, dívala jsem se o víkendu, ale vše takové tmavé, tohle je super.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som skúšala modrú špirálu od Avonu, ale nenosila by som ju bežne do školy... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No máš pravdu, do školy alebo do práce asi veľmi vhodná nie je, príliš by pútala pozornosť a nie každému sa to môže páčiť. Ale vo voľnom čase prečo nie? :)

      Odstrániť
  8. Musím říct, že poprvé v životě vidím někoho, komu barevná řasenka, konkrétně modrá sluší. Vážně v životě se mi to nelíbilo a tady říkám jen 'WOW'!!! Je to dokonalé, já bych si však troufla pouze na tu fialovou, ta je překrásná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Óóóó tak to ani neviem čo mám na takýto kompliment povedať :-O Si strašne milá ďakujem :) Fialová nie je až taká výrazná, preto je aj dosť univerzálna podľa mňa, ale sama som neverila, že mi modrá pristane, nikdy to nebola moja obľúbená farba, ale mala by som to asi prehodnotiť :)

      Odstrániť
  9. já se přiznám, že bych to asi nezkusila :D to už je na mě moc výrazné, necítila bych se úplně dobře, stejně jako třeba když mám výraznou rtěnku, na ty jsem si taky ještě nenavykla

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzera uplne super, ja som prednedavnom vyskusala fialovu a bola perfektna

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To poslední líčení vypadá úžasně, ale sama bych si asi modrou řasenku nedala, kdo ví :)
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tá modrá je k hnedým očiam nádherný kontrast! Ktovie, ako bude vyzerať k mojim modrým, musím to nejak vymyslieť a nakombinovať, aby vynikla :D Fialovú mohli podľa mňa urobiť výraznejšiu, ale ani takáto tlmená nemusí byť zlá. Výraznú fialovú mám z Pupy, tak toto bude aspoň iný odtieň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Obě dvě řasenky budu mít v brzké době doma, takže tohle se mi určitě hodí :) vypadá to strašně krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vyzerá to naozaj úžasne, až ma to láka vyskúšať. K mojim zeleno-sivým očiam by sa viac hodila tá slivková, lenže príde mi menej výrazná ako modrá. Ale aj tak sa mi to páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. tak dnes prvykrat vidim niekoho kedy musim napisat ze wow tebe ta modra riasenka neskutocne sekne! A este ake riasy ti urobila! Klobuk dole!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásně sis s tím vyhrála, ta druhá kombinace se mi líbí asi nejvíc :). Jednu modrou řasenku jsem doma měla, ale od Dermacolu a ta mi po dvou použitích vyschla (nechápu...), takže jsem se s tím ani pořádně pracovat nenaučila :-/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)