Kozmetické novinky za Jún

By | 18:00 22 comments


Ahojte, ako sa máte? Och, závidím všetkým školopovinným tie prázdniny, niekedy som nevedela čo s toľkým voľným časom a teraz by mi ani dva mesiace nestačili :D Snáď sa dočkám aspoň dovolenky. Konečne som si našla chvíľu času aj na vás a pripravila som pre vás pár článkov, dúfam, že sa vám budú páčiť... :) Za posledných pár dní sa mi nakopilo niekoľko kozmetických produktov, o ktoré by som sa s vami rada podelila. Niektoré sú sponzorované, niektoré sú kúpené a niektoré sú ešte na ceste, ale na tie sa mi už nechcelo čakať, preto aspoň takýto malý úryvok. Priznám sa nemám všetko otestované do podrobna. Nakopilo sa toho toľko, že ani sama neviem čo načať ako prvé. Takže berte to skôr ako taký malý trailer a ku niektorým produktom sa určite ešte na blogu vrátim.


Ako prvé spomeniem mono tieniky od Dermacolu s názvom  Bonbon. Aj také mini bonbóniky pripomínajú nie? Sú hypoalergénne, takže vhodné aj pre tie najcitlivejšie oči, sú bez parabénov a mali by voňať za bavlníkom. Nikdy som sa ešte nestretla s tým, aby tiene voňali, ani tieto síce výrazný odór nemajú, ale ak si poriadne pričuchnete ucítite závan niečo ako aviváže :D Farby sú krásne žiarivé a trochu mi pripomínajú slnečnú sústavu neviem prečo asi tým tvarom. Dokonca  je ich ja na výber 9 ako planét :). Dajú použiť namokro aj na sucho, tzv. Wet & dry textúra, ktorá síce na prvý pohľad môže trochu prášiť, ale ak ich už raz nanesiete tak držia ako kliešť po celý deň, vôbec neopadávajú, nezlievajú sa. Ale za seba odporúčam skôr ten mokrý spôsob, kedy sú farby výraznejšie. Majú v sebe strieborný šimer, ktorý oči krásne prejasní a rozžiari. Cena za 6g je 2,99 € a je už len na vás akú farbu si vyberiete. Odporúčam hlavne č. 1, čo je biely- rozjasňujúci tieň, ktorý môžete využiť napríklad aj na kontúrovanie tváre, či pod obočie.


. . . . . .

Keďže je tu leto, netreba zabúdať starať sa o svoju pokožku. Photoderm od Biodermi ponúka niekoľko skvelých produktov, ktoré vám "zachránia kožu" či už na dovolenke pri mori, alebo doma na záhrade. Slnko vyrába čoraz škodlivejšie lúče a žiarenie, pred ktorým sa neskryjeme ani 100 m pod vodou. Ak nechceme teda predčasne zostarnúť, či spôsobiť si iné problémy, investujme do kvalitnej kozmetiky. Photoderm produkty sú vodeodolné, vhodné na telo, tvár aj vlasy sú vysoko tolerantné, bez parfémov, nezaťažujú pokožku a poskytujú SPF až 50. Dokonca si môžete vybrať aj podľa typu pokožky a tým nemyslím suchá či mastná, ale naozaj má veľa ľudí problém s citlivosťou na slnko, nadmernou pigmentáciou, alergiami atď. a nikde som sa nestretla s takým výberom slnečnej ochrany ako má Bioderma. Osobne som si minulý  rok obľúbila Photoderm Max sprej SPF 30 a teraz začínam používať Photoderm Bronz suchý olej na opaľovanie ktorý je výborný! A po opaľovaní okrem kokosového oleja mám po ruke aj Photoderm Aprés-Soleil sprej, ten som zatiaľ nevyskúšala, ale verím, že čoskoro príde jeho čas :) 


A sme opäť pri Dermacole tentoraz ale pri lakoch na nechty. Tieto mini lačiky, alebo ako ich nazvať sú strašne milé! :) Je to nová rada Neon z čoho vyplýva, že všetky farby sú s neónové. Síce mánia okolo neónu už pominula, ale nejakým výrazným doplnkom, akým môže byť aj lak nechtoch nikdy nič nepokazíte. Mne sa najviac zapáčil odtieň Neon Barbie - ružový s fialovými flitríkmi, ktorý krásne kryje už v jednej vrstve a rýchlo zasychá. Pod neónky, ale odporúčam použiť biely lak, aby bol efekt výraznejší, ale to už viete :) Zaujímavý je aj odtieň Fairy, čo je vlastne transparentný lak s trbliektami a ten môžete použiť na akýkoľvek iný lak, mne veľmi pripomína šupinky z morskej panny. Cena je iba 1,49 €.


Ďalej tu máme niečo na tvár. Dermacol tónovací ochranný fluid, je tiež novinkou a má dokonca SPF až 50, takže si to môžte pribaliť do batožiny namiesto make-upu. Pleť zjednotí a chráni po celý deň pred žiarením. hydratuje, nerobí fľaky, neupcháva póry a obsahuje vitamín E a panthenol. Len ja osobne s týmito fluidnými konzistenciami niesom stotožnená, preferujem krémovejšie veci, preto ho posuniem ďalej. Ale je bez parabénov a vodeodolný, čo je veľké plus, pre tie, ktoré používajú iba ľahké bb-čka a tónovacie krémy bude určite zaujímavým produktom na vyskúšanie.


Ryor Hydratačný krém s aloe vera je mojím terajším denným krémom. Vybrala som si ho kvôli jeho zloženiu a aj UV ochrane. Je vhodný pre suchú a citlivú pleť, obsahuje vitamíny, pokožku regeneruje a predchádza vráskam. Je ľahučký, rýchlo sa vstrebáva, príjemne vonia, hydratuje, pleť je jemná, svieža, neupcháva póry a je vhodný aj pod make-up. Cena je skvelá iba 5 eur za 50 ml a má aj pumpičku ;) Zoženiete ho TU ale aj v niektorých kamenných drogériách.


Ďalej tu mám aj niečo na odlíčenie. A to hydrofilný odličovací olej Granátové jablko od Saloos, zaujal ma potulkami po stránkach bionatural.sk a musela som ho vyskúšať. Nádherne vonia, odlíči aj vodeodolný make-up, nedráždi oči a aj hydratuje očné okolie. Používam ho tak, že si tampón navlhčím dermálnym sprejom alebo micelárnou vodou, pridám pár kvapiek tohto oleja trochu pomačkám aby sa to prepojilo, a aspoň 10 sekúnd pridržím na každom oku. Potom už len zľahka zotriem a dočistím . Je to skvelá a lacná varianta, ak nechcte míňať na drahé dvojfázové odličovače. Navyše bez kadejakej chémie.


Značku Boemi sme si veľmi obľúbili je skutočne bohémska. Sprcháče, telové mliečka, mydlá či oleje sú neuveriteľné a v sekunde zmenia váš každodenný rituál sprchovania sa čí kúpania v niečo nadpozemské! Najnovšie mi pribudol do zbierky tento olej do kúpeľa, ktorý vonia tak nádherne že ak zvariete oči, máte pocit, že ste niekde na Seycheloch a rozmaznáva vás oddaný domáci personál. Dokonca vo fľaštičke je ešte kúsok citróna :) Olej do kúpeľa má nielen aromatické účinky, ale zabraňuje vysušovanie pokožky, hydratuje ju a má aj rôzne hojivé účinky. Tie ich obaly zbožňujem a už teraz rozmýšľam čo si objednať na budúce :) 


Na záver moja momentálna srdcovka, paletka Lorac Pro, po ktorej som tak dlho prahla. Mám ju z Aliexpressu, a aj keď skutočne netuším či je pravá, ale tie tiene sú tak nádherné a pigmentované, že popravde je mi to jedno. Bola k nim pribalená aj báza pod tiene, ktorá je takisto skvelá tiene nezaliezajú do vrások neprášia, dajú sa krásne vrstviť a všetky farby sú tak univerzálne, že ich určite využijete všetky. Horná rada je nude a matná a dolná zasa intenzívnejšia a so šimerom. Takže sa krásne dopĺňajú. Je ľahučká, spratná takže s ňou môžete aj cestovať a nič sa jej nestane :) Bude aj líčenie ale zatiaľ pridávam iba takýto náhodný swatches...


To je dnes odo mňa všetko, majte ešte krásnu sobotu :) 

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. Saloos odličovací oleje jsou super. Sama jsem jich vyzkoušela už několik a vždy byla maximálně spokojená. A ta Lorac paletka je nádherná.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdieľam rovnaký názor :) Ja som tiež bola vždy so všetkým od Saloosu spokojná, dúfam, že to tak aj ostane :) A paletka je super kúpu neľutujem :)

      Odstrániť
  2. Fajnové novinky :) Lorac má skvelé paletky, tiež by som chcela minimálne dve ... hmmmmmm :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej je to také z každého rožku trošku, akurát ešte som zabudla pridať niečo na vlasy nech je to kompletné :)

      Odstrániť
  3. Ta paletka je krásná! Co se týče odličovačů saloos, většinou jsem byla spokojená... Nikdy ale moje spokojenost není taková, jako u micelárek..... Každý si holt musí přijít na to své.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu micelárky sú iný level odličovania, preto to rada striedam, alebo mixujem dohromady ... trošku oleja, trošku micelárky a výsledok je dvojnásobný a navyše tá vôňa ... :)

      Odstrániť
  4. Stíny od Dermacolu si chci také pořídit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. saloos by sm chcela aj ja skusit,skoda ze nemaju aj nejaky kamenny obchod,alebo ho neponukaju v drogerke..len ma odradza ta pošta :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. saloos maju v bioparku v BA, KE a ziline :)
      http://biopark.sk/

      Odstrániť
    2. Videla som ich aj v zdravých výživách tých lepších, ale na stránke bionatural.sk majú veľmi často šťastnú hodinku, kedy je poštovné za free, takže sleduj ich facebook, majú najlepší výber aj ceny :)

      Odstrániť
  6. Ta paletka je vážně krásná! Takové barvy jsou nejlepší !
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, preto u mňa vyhrala nad všetkými paletkami aj keď mám zálusk aj na tie od Zoevy, zatiaľ mi to však stačí, nenosím výrazný make-up, skôr zaujímavý rúž, a aj keď predsa budem mať chuť, mám všetky potrebné tiene pohromade. Tieto zemité farby tieňov zbožňujem, aj keď teraz na leto sa možno viac hodia svieže pastelové :)

      Odstrániť
  7. Paletka Lorac Pro vyzerá fantasticky! Sú tam presne tie odtiene, ktoré mám najradšej.

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja som nikdy nebola fanúšik paletiek ako Naked alebo Sleek, mala som jednu veľkú a nejaké tie duo a quatro do kabelky a vyhovovali mi. No raz som si povedala, ak už nejakú tak určite túto, lebo sú tam farby, ktoré používam najčastejšie a je praktické ich mať všetky pohromade :)

      Odstrániť
  8. Ja keď som na instagrame videla, že bude článok s paletou medzi paletami, nemohla som sa dočkať. Kašľať na to či je pravá, hlavne, že pigmentácia a tiene sú božské. Okamžite idem objednávať aj ja :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa teším, že som sa trafila :) Jasné veď aj tak všetko vyrábajú v Číne iba si na to šupnú svoje logo :)

      Odstrániť
  9. Tento hydratačný krém od Ryoru priam zbožňujem, je dokonalý :) a produky od Boemi sú tiež skvelé, voňavé :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Paletka vyzerá brutálne dobre... Keby som si nerobila veľké plány na vyskúšanie paletiek Too Faced, už by som bola nalákaná na túto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Lorac má krásne vecičky, škoda, že k nám ešte neprišli:/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ta paletka je nádherná, krásné univerzální barvičky, které každý využije. A ty láčky od Dermacolu vypadají vážně rozkošně, musím je mít!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lorac paletka je krasna, verim, ze konzistence stinu je bozska, vypada to tak!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)