Krásne nohy na počkanie?

By | 14:00 13 comments
Ahojte, tak dočkali sme sa! Leto je tu a my konečne začíname ťahať zo šatníka čoraz kratšie a tenšie oblečenie a odhaľovať pokožku. Len nie všetky si hneď po zime môžeme dovoliť mini sukničky či šortky. Aspoň mňa vždy odradí, keď pozriem na svoje biele nohy, ktoré v porovnaní s ostatkom tela dosť bijú do očí. A tak si radšej dám legíny, alebo nohavice a celý deň ma ide roztrhnúť z toho ako sa v tom parím :( Solárko som prestala navštevovať úplne, už je tomu nejaký ten rok, no a samoopaľováky nie sú mojimi kamarátmi. Nie som ani typ, ktorý by sa len tak vyvaľoval na slnku, najradšej sa opaľujem pri práci v záhradke, na nejakej túre, či na bicykli. Len neviem ako vám, ale mne sa nohy opaľujú veľmi ťažko a omnoho dlhšie ako zvyšok tela, takže ich mám vždy o niečo bledšie aj po lete. Ak máte nejaký tip ako si rýchlo a efektne opáliť nohy sem s ním :)




Teraz však prejdem k pointe tohto článku ... A tým je make-up na telo. Áno čítate dobre! NA TELO! :)) Ale neviem si predstaviť naozaj nikoho na svete, kto by si to natrel na celé telo, okrem toho žeby to trvalo večnosť, bolo by od toho zababrané celé oblečenie a to zmývanie tiež nebude bohvie čo. Rozhodla som sa to teda poňať v zmysle "tónovací krém na nohy". Je od firmy Dermacol a ide vlastne o vodeodolný zkrášľujúci make-up.
Táto matná čierna tuba v sebe skrýva konzistenciu naozaj poriadnej dávky make-upu v mojom prípade v odtieni Sand, čo je tmavší z dvojice ponúkaných odtieňov, ktorý je vhodný pre pokožku s oranžovo-žltým podtónom. Druhý variant je Caramel, s trochu viac ružovým podtónom, alebo ich môžete aj zmiešať. V prvom rade som sa farby zľakla, ale napokon sme sa spriatelili. 
Začnem výhodami : Konzistencia je hutnejšia, veľmi dobre sa ale rozotiera. Ja som na to použila starý malý kabuki štetec. S rukou som to neskúšala, ale kľudne môžete, len vám to rozotieranie bude trvať o niečo dlhšie a akurát sa zababrete. Na počudovanie po rozotretí sa farba pekne zjednotila a prispôsobila (viď obrázok), takže výsledný efekt bol naozaj ako po opálení. Neostali mi žiadne fľaky ani mastná pokožka.Vôňa je taká ... no pripomína to samoopaľováky, ale nie je až tak výrazná a typická skôr príjemná a nohy vám aj tak nikto ovoniavať nebude. Po rozotretí som počkala pár minúť a následne som  išla otestovať ďalšie vlastnosti. Konkrétne odtláčanie a vodeodolnosť. A tu už by som prešla k nevýhodám...

Ako vidíte na obrázku nižšie, aj po dôslednom rozotrení a zaschnutí sa make-up trošičku odtláča, takže neodporúčam nič biele. A čo sa týka vodeodolnosti posúďte sami... Vodeodolnosť neuspela, takže ak si takto svoje nôžky skrášlite radšej sa vyhnite akémukoľvek kontaktu s vodou. Nevýhodou je aj obsah parabénov a rôznych iných nesympatických zložiek. Ale to nemusí každého odradiť. Obsah je 100 ml/ 6,49 €.






Ale inak to pokladám za celkom šikovnú myšlienku, ak sa napríklad chystáte na vopred neplánovanú akciu a chcete mať v tých krásnych nových mini šatách dokonalé nohy, naozaj odporúčam. Okrem optického zoštíhlenia kryje aj všetky nedostatky vrátane modrín, červených žiliek, strií, jaziev a dokonca zlepšuje aj vzhľad celulitídy. Odporúčala by som však nanášať na dokonale čisté, oholené nohy, najlepšie po použití peelingu, aby bol efekt naozaj dokonalý a nebolo možné spozorovať, že ide iba o "fejkové" opálenie :) Aký je váš názor na telový make-up? Využili by ste ho, alebo je to pre vás úplná zbytočnosť? 
Majte ešte krásnu nedeľu :)

13 komentárov: Leave Your Comments

  1. ja by som sa bála určite o otláčanie na oblečenie aj pri potení.. ale je to inak super nápad na nejakú výnimočnú akciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takový rozdíl se mi líbí! :))) Takže uvažuji o něj :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na červené a fialové žilky na nohách by to bylo dobré, kdyby jej Dermacol vyráběl v odstínu Pale :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Týjo, my máme vzoreček doma a moc se mi do něj nechce, přece jen patlat si makeup na nohy ráno zabere dost času, ale myšlenka je to dobrá, souhlasím! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zkoušela jsem ze vzorečku a přišel mi docela fajn. Naštěstí ale patřím mezi ty co se velmi dobře a rychle opalují, takže již teď nám nohy krásně snědé. Takže jsem ráda, že na sebe žádný tělový make-up patlat nemusím. Ale je to fajn nápad a kdybych byla bledá, nebo měla problém si opálit nohy, tak bych do něj asi šla.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  6. no, týmto článočkom si ma fakt potešila... Tiež mám problém s bledými nohami a rozmýšľam, že čo s nimi :) Zatiaľ som sa nedopracovala k ničomu, ale usilovne nad tým premýšľam :D... Celkom ma zaujíma aj sprej od Sally Hansen, tak uvidíme, čomu dám prednosť, keďže evidentne tento mejkap od Dermacolu zas až tak dokonalý nie je. Tiež sa "opaľujem" len na biku, v záhrade alebo pri turistike a práve na zajtra mám o tom nachystaný na blog malý postík, tak potom je to len zhoda náhod! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja už som dávno opálená ako od mora, takže ušetrím aspoň tých 6€ :)) Ja mám inak takýto krém aj sprej od Sally Hansen..už dlho na ne plánujem recenziu, tak dúfam, že sa k tomu raz dokopem :D Inak si neviem predstaviť, že by som išla niekam na akciu, tam sa spotila a nechala za sebou otlačok na sedačke :D:D trošku by to bol trapas, nie?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja mám podobnú vec od Sally Hansen, a tá teda vodeodolná je, zmýva sa ťažko ako šľak :) Mne nevyhovuje, že to všetko ťahá do oranžova a ja som proste príliš bledá...
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Fúha, mám problém vydržať s make-upom na tvári, toto by som asi nezvládla, ale som rada, že som sa dozvedela o niečom takomto, v prípade núdze by som možno niekedy po tom siahla, no našťastie sa rýchlo opálim celkom :] ja mám celkom rada tie krémy, čo zvýraznia opálenie, :]

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja uz niekolko rokov pouzivam makeup na nohy, sice ten co na tvar len o odtien az dva tmavsi. Mam totiz taku pokozku, ze aj male udretie mi sposobi modrinu takze v lete ich casto musim zakryvat. Kebyze je tento od dermacolu niecim extra napr. tym, ze nezmyvatelny a neodtlaca sa tak by som sa po nom pozrela v drogerii ale inak ma to vobec nelaka a postaci mi obycajny makeup. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. great post, thanks for sharing!
    X

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moje nohy nie sú ani biele, ale až doslova modrasté:))) A až keď prídem od mora, tak už začínajú mať mierne nádych podobný ľudskej pokožke:) Ale musím pochváliť ten váš mini test s vatovým tampónom. Čítala som už totiž viac recenzií na tento výrobok, no až tu mám konečne predstavu, čo znamená to, že sa trochu otláča:) Pekný nápad

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)