MAY RANDOM

By | 18:00 37 comments

Krásnu nedeľu. Dnes je Deň detí a verím, že ho stále oslavujete všetci bez ohľadu na vek :) Vonku to síce na začiatok leta vôbec nevyzerá, aj keď ešte pred pár dňami som sama pobehovala v kraťaskách a tielku, dnes už opäť ťahám zo skrine koženú bundu a šál ... No šialenstvo ... Napriek tomu je Máj asi ten najkrajší mesiac v roku a je mi ľúto, že už skončil. Na druhej strane sa teším čo nám vyvedie bláznivý Jún :) Ako je už pomaly zvykom na našom blogu, dáme si také malé zhrnutie celého mesiaca v podobe pár random fotiek na spestrenie :)


Kráľovské raňajky? To nebýva často, aspoň u mňa nie, väčšinou rýchlo nahádžem niečo do seba a utekám, ale keď mám voľno viem si to patrične aj vychutnať :)



Už ju máte? Krásna mini paletka od Essence ma nenechala chladnou a po zľave ma vyšla asi na 1,50 €. No necháte ju tam? Čoskoro bude aj líčenie :)


Moja starostlivosť o pleť počas zimy spočívala hlavne v týchto skvelých produktoch Hydrabio od Biodermy. Vypotrebovala som ich úplne do dna, čo sa mi často nestáva. Teraz už však testujem iné novinky, ale k tejto rade sa rozhodne ešte vrátim :)


Darček od priateľa, ktorý ma neuveriteľne potešil :) A to som nemala ani sviatok...


Banánovo - jahodové smootie s chia semiačkami na osvieženie a k tomu skvelé čítanie s TOP Fashion.


Keďže keratín moje vlasy zbožňujú, nemohla som odolať novej rade od Syossu. Som zvedavá na jeho účinky, ak už máte niektorá skúsenosti píííšte!!! 


Tip na výbornú masku na tvár: Kurkuma a biely jogurt - zmiešať na kašičku, naniesť, nechať pôsobiť 15 minút a zmyť. Už sa nečudujem prečo majú indické ženy tak dokonalú pleť.


Mmmm čerstvé jahôdky ... 


... a čerstvý šalátik !


Keď už je vonku tak krásne, treba to využiť a výjsť si trošku do prírody. Ten čerstvý vzduch, chládok, ticho a tajomno lesa, kde sa za každým stromom skrýva nové dobrodružstvo je nenahraditeľný!


Naša princezná 8. mája priviedla na svet týchto nádherných potomkov. Sú to tie najroztomilejšie mačiatka na svete a jeden sa od druhého ani nepohnú, pozerala by som sa na ne celý deň, ale Miňuška si ich stráži ako poklad.



Čo potešilo tento mesiac vás?


37 komentárov: Leave Your Comments

  1. Taky mám paletku od Essence a ta je výborná :)) Astor máslo na rty je bezvadné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak by rozdávali Oscary za kozmetiku tak tieto masielka by si minimálne jedného zaslúžili :) Paletka má neskutočne krásne farby a dobre sa s ňou pracuje až ľutujem, že som si ich nezobrala hneď niekoľko :)

      Odstrániť
  2. nádherné mačičky,milujem tieto zvieratkááá <3 teší ma slnečné počasie,ktoré ma dobíja energiou a takisto aj moj milovany priatel,ked mi povie,že ma miluje (po takmer 9 rokoch vzťahu sa to dobre počúva:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ja tieeež! Nepochopím ako niekto môže nenávidieť mačky, veď je to neskutočné stvorenie a keď je to ešte malinké nepoznám nič rozkošnejšie :) Krásne si to napísala, presne to sú momenty, pre ktoré sa oplatí ráno vstať :) Máš úžasného priateľa a 9 rokov je nádherné číslo, kiež by ich bolo čo najviac a rovnako krásnych :)

      Odstrániť
  3. Nádherné fotky! :) Moc se mi líbí jak je máš naaranžované na krásných pozadích :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :) No aranžovaním by som to nenazvala, nejako extra to neriešim a ani nemám veľa možností, som rada ak vymáknem aspoň trochu miesta s dobrým svetlom :)

      Odstrániť
  4. Mnam tie ranajky vyzeraju neuveritelne chutne :). Masku s kurkurou som raz skušala, ibaže nebola som až tak nadšená zostala som z toho viac žltá ako krásna...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to súhlasím :) Vedľajší účinok tejto masky je trochu nesympatický a odporúčam zmývať v sprche a dávať si ju iba ak máte istotu, že v ten deň už nikam nepôjdete :) Ale povedala som si, že ak to pretrpia Indky tak prečo nie ja :D

      Odstrániť
  5. Krásne fotky, to museli byť naozaj úžasné raňajky! Jahodové smoothie je moje najobľúbenejšie. :-)
    Butterfly GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru boli :) Snažím sa ich praktizovať o niečo častejšie, s plným bruškom a pastvou pre oči je deň oveľa krajší :)

      Odstrániť
  6. mačičky ♥ ja som si taktiež zamilovala smoothies ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ani sa ti nečudujem, skvelá, zdravá a rýchla pochúťka už sa neviem dočkať sezóny ovocia a zeleniny, kedy si budeme mixovať všetko možné zo záhradky :)

      Odstrániť
  7. Essence dlhú pláž mám aj ja.. Sú to super tiene :)) Najviac využívam 2 horný rad, a 3 dolný rad :))

    A ideš na červenú? či dobre vidím :)) Ja chcem nejakú medenú, ale žiadna drogérková sa mi nepáči..teda skorej, že mi nechytí aa rýchlo sa vymyje ten odlesk :(( Nemáš nejaký tip na medenú :) kľudne aj kadernicke farby môžu byť :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tieto dve farby z paletky sú aj moje najobľúbenejšie :) Ale využívam všetky, naozaj vydarená všestranná paletka!
      Btw: My si budeme asi veľmi podobné :)) Lebo ja som tiež pôvodne chcela medenúúú, ale žiadnu poriadnu som nikde nenašla a takisto neviem ako by chytila na moje tmavé vlasy. Preto som siahla po tejto mahagónovo- burgundy -hnedej som naozaj zvedavá ako chytí, každopádne pokračujem v pátraní, ale skôr to vidím na návštevu kaderníka, lebo presne ako píšeš drogérková by sa aj tak rýchlo vymyla :)

      Odstrániť
    2. :) Súhlasím, a keď mám ten aplikátor namočený vo vode, tak sú intenzívnejšie farby :)

      Veru podobné, nielen menom, ale aj s vlasmi :))

      Mala som Kallos KJMN 8.43 = tá mi chytila do červena /keďže mám veľa červených pigmentov vo vlasoch) ale keď sa vymyla, bola pekná :))

      Loreal Majirel už si číslo nepamätám...ale drahá bola(v kaderníckych kupovaná)...aa nič som z tej farby nemala :(( Vôôbec mi nechytila...


      A teraz rozmýšľam nad týmito:
      Wella Koleston perfect 8/04 , 10/04, 8/7, 8/34, 88/43
      (niektoré niesú medené, ale zato majú pekné farby :))

      SCHWARZKOPF IGORA Royal: 9-7, 8-77,
      alebo tú 0-77 zmiešam s 10-0
      A tieto sú cenovo lepšie okolo 6€ :DD

      No ja by som išla sa aj ku kaderníčke nafarbiť, len keby mi ona nediktovala farbu, ktorá sa mi hodí (podľa nej čierna) ...Ale ja si to nemyslím, keďže sa rýchlo opálim do bronzova a mám jantárové oči :))

      Odstrániť
    3. Mimochodom tá maličká, jak chytá svoju maminku za tvár je roztomilá :) Hneď by som ju brala :)))

      Odstrániť
    4. Ox skvelé rady dakujeeem !!!!! :) Farby z kaderníckych potrieb som ešte nemala priznám sa, ale určite niektorú vyskúšam, len si musím poriadne poobzerať odtiene. No niektoré kaderníčky sa rozumejú až až ... Dnes je problém nájsť naozajstného profíka ako zo zmenárne. Podľa mňa čierna farba vlasov nepristane takmer nikomu. Je to strašne umelá tvrdá farba a vyzerá lacno. Pokiaľ to ovšem nie je prirodzená farba. Ja rozmýšľam, že teraz to nechám tak, lebo cez leto mi aj tak slnko vyťahá farbu a potom aspoň lepšie chytí ta svetlejšia :) Vlasy sú moja večná dilema, raz chcem rovné, raz kučeravé, raz svetlé, inokedy tmavé jediné na čom trvám stále je dĺžka :)

      Micušky sú úžasné nemôžem sa na ne vynadívať! Sú také malinké, rozkošné a stále sú spolu a maznajú sa navzájom :) Neviem si predstaviť, že ich budeme musieť rozdeliť :(

      Odstrániť
    5. :)) Nieje zač :) Veru aj mne by ich bolo ľúto rozdeliť, kebyže ich mám :((

      K tým farbám, ešte som skúšala Joanna Naturia 220(Len som dala 6%peroxid) Jediná nevýhoda je, že tieto červené, ryšavé rýchlo slnko vytiahne :(

      Mne sa páči tmavo hnedá-čokoláda, čiže tá s červenými odleskami, hoci vyzerá ako čierna, ale nieje :DD

      Asi teraz si kúpim tú Naturia 210 ... čo mi vytiahne za farbu, lebo spodky mám tmavšie... A potom to nejako zjednotím, asi stou welleou, až dokým mi vlasy nevypadajú :DD

      Odstrániť
  8. Nádherné fotky, úplne ako do časopisu :) A mačiatka sú rozkošné, my sme už doma dávno nemali... ale vždy som ich obdivovala, sú to fakt nádherné stvorenia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Sú to tie najúžasnejšie a najmúdrejšie stvorenia na svete a človek ich veľmi podceňuje, ale keď s nimi človek žije pochopí :) My sme mali už niekoľko mačičiek ale stále nám kdesi ušli, táto je ale veľmi prítulná a chodí všade za nami :) Dokonca aj s nami spí a vždy vyčkáva cez okno kedy prídeme domov :D Ale mačiatka máme prvý krát a je to neskutočný pohľad :)

      Odstrániť
  9. Syoss kozmetiku mám rada, ale práve šampón Volume ma sklamal, veľmi rýchlo sa mi po ňom mastia vlasy a svrbí ma z neho pokožka hlavy. Iné Syoss šampóny mi to nerobia, neviem, čo zo zloženia mi vadí... Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to je škoda, ešte som ho neskúšala akurát dnes sa chytám tak uvidím čo to urobí s mojimi vlasmi... Ale Syoss mám rada aj keby mi šampón nesadol ostanem mu verná :)

      Odstrániť
  10. Zlaté mačiatka, želám im veľa zdravíčka ;) Čo ma tento mesiac potešilo? Konkrétne ma nič také nenapadá, ale mňa poteší skoro každý deň niečo a nemusí to byť len materiálne, úplne postačí, ak sa na mňa niekto pekne usmeje, alebo stretnem človeka, ktorého som už "100 rokov" nevidela a dobre pokecáme :)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za prianie :) Aj za milé slová, tiež sa vždy teším z maličkostí, hlavne keď môžem niekoho potešiť ja, aj keď je to možno klišé :)

      Odstrániť
  11. maciatka su uzasne, hlavne tie biele! Potesilo ma vela veci, ale skor take sukromne, to si necham pre seba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa s tebou Lucka, nech je to čokoľvek :)

      Odstrániť
  12. paletka od Essence vyzera super a maciatka su rozkosnee :) ja sa snazim tesit z uplnych malickosti. vcera som bola najviac vysmiata zo sushi s priatelom :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Sushi úplne zbožňujem a to vaše muselo mať asi zaujímavú príchuť, keď vás tak rozosmialo ;)) My sa väčšinou nasmejeme na tom, ako "profesionálne" sa snažíme narábať s paličkami :D

      Odstrániť
  13. Krásné fotky :) jahůdky jsem dnes měla letos poprvé! mňam. Snídaně vypadá opravdu královsky a prstýnek je moc krásný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich mala síce už pár krát, ale niet nad čerstvé lesné sladučké jahôdky nazberané vlastnoručne :) Ovocie z hypermarketov nekupujem, skôr z nejakého trhu, pretože vlastnú záhradku už bohužiaľ nemáme :( a ďakujem, prstienok mi urobil nesmiernu radosť, možno pre niekoho trochu gýčový, ale mne sa táto kombinácia kráľovsky modrej a striebornej vždy páčila :)

      Odstrániť
  14. Jéééé, tie koťátka sú roztomilé, dúfam, že si ich všetky necháte!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Jani :) Kiežby sme mohli, ale ono je to milé, keď je to malé ... Potom sú s tým len starosti ... Na druhej strane, nie je nič horšie ako odtrhnúť šťastnú rodinku :(

      Odstrániť
    2. Ja mám tiež mačky, a chovať nemôžem práve z toho dôvodu, že by som ich potom nedokázala dať z domu :D Aj keď raz sa nám jeden neplánovaný vrh podaril :)... ale už sme vykastrovaní všetci okrem jedného kocúra :).

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)