Najlepší odlakovač - Express nails polish remover

By | 19:12 8 comments
Zdravím :) 
Len nedávno mi poštárka doniesla balíček s Dermacol novinkami a ja som si už aj stihla nájsť môj top produkt na dlhý čas dopredu :) Je ním najdokonalejší odlakovač nechtov. Prečo? Čítajte ďalej :)


Začnem tým, že už veľmi dávno som prešla na gelové nechty. Z praktických, estetických a trvácnych dôvodov to bola pre mňa a moje večne zlomené nechty tá najlepšia voľba. Dodnes to neľutujem a od tej doby som ušetrila milión peňaží :) Kúpila som si sadu a robila som si ich sama. Žiadne umelé tipy, drastické lepidlá ani nič podobné. Jednoducho si raz za mesiac a niekedy aj neskôr potiahnem tenkou vrstvou moje vlastné nechty. Výsledkom je, že si šetrím nervy a nechty pri každom otváraní plechoviek, fliaš, kozmetických zrkadielok, paletiek a iných otváracích patentoch. Večné prehrabovanie v kabelkách a hľadanie telefónu či kľúčov ma už tiež nehnevá tak, ako kedysi. Šetrím aj na lakoch, pretože dnes mi stačí menej vrstiev a menej časté lakovanie. Na gelovkách to proste drží ako pribité :) A tu sa už dostávam k bodu, ktorý súvisí s mojím dnešným rýchlym tipom. Keď si už zvyknete, že nechty vyzerajú akoby ste práve odišli od manikérky extrémne dlho, nebude sa vám chcieť meniť laky tak často a keď už, jednoznačne chcete rýchly komfort . Rýchly komfort vlastne chceme všetci a ak je navyše cenovo dostupný s kopou iných výhod, nie je o čom :). Presne toto ponúka táto novinka od Dermacolu.



Fialovo sfarbený odlakovač s názvom express nails polish remover je v praktickom decentnom balení vkusný spoločník :) Čo sa mi na ňom páči najviac je ľahkosť s akou všetko odstráni. Stačil mi jeden jediný tampónik a ľahká ruka. Žiadne drhnutie a tlačenie. Žiadny smrad a bolesť hlavy. Jednoduchými ťahmi  rýchlo, ľahko a dôkladne odstránil lak z povrchu nechtov. Vďaka jemnému zloženiu s mandľovým olejom je šetrný k nechtom, ich lôžkam a jemnej kožtičke v okolí nechtov. Nechty zároveň vyživuje a zabraňuje ich nadmernému vysúšaniu. Neobsahuje acetón a je vhodný na prírodné aj umelé nechty. Úžasná záležitosť za ešte úžasnejšiu cenu - 2,29 eur za 120 ml. Pri jednom odlakovaní mi postačil jeden tampónik a minimum samotného odlakovača. Doteraz som si odlakovače kupovala výhradne z obchodov s potrebami pre nechtový dizajn za vyššie ceny, no ani jeden nebol tak dobrý ako tento. Výnimkou bol Cien, ktorý som mala veľmi  rada hlavne kôli jeho baleniu, no výkonnostne sa môže schovať :)  



Po odlakovaní nezostal v byte žiadny zápach a na moje počudovanie ani vysušené boľavé nechty. Dermacol ma opäť raz neskutočne milo prekvapil a touto novinkou si ma ešte viac získal :) S novinkami sa im zrejme roztrhlo vrece, pretože v letnej sezóne rozšírili sortiment o krásne neónové laky, bronzujúce a rozjasňujúce paletky aj ich tekuté fluidné varianty a mnoho ďalšieho. Viac si môžete pozrieť tu a čoskoro aj u nás na blogu :) Prajem krásny zvyšok dňa a konečne príjemné odlakovávania :) Marry

8 komentárov: Leave Your Comments

  1. nechtěla bys udělat nějaký článek o svých gelových nehtech? třeba jaký používáš gel a tak? přemýšlela jsem nad tím už totiž nějakou dobu, že bych si potahovala nehty gelem, protože je mám v hrozném stavu a lak mi nevydrží ani den :(
    odlakovač vypadá dobře, ale já si teď zvykla používat houbičkové, je to pohodlnější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já používám klasický Ebelin nebo takový ten houbičkový Essence. a naprosto miluju jeden z Chorvatska, je takový olejový a mám po odlakování úplně úžasné nehty, krásně vyživené... takže letos si z dovolené vezu litr odlakovačů :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani jsem nevěděla, že má Dermacol odlakovač na nehty a že může být tak kvalitní. Já nedám dopustit na odlakovač Issana z Rossmannu. Měla jsem i ten Cien z Lidu, ale nevyhovuje mi ten dávkovač a navíc mi nehty šíleně vysušil, takže ten už nikdy více.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovedaťOdstrániť
  4. raz ktosi vychvaľoval Lilien, tak som nabehla do obchodu a nastal problém, mali tama veľké aj malé balenie, nevedela som, ktoré tak som vzala oba, že veď miniem, nakoniec som zistila, že to bol ten väčší (cca.1,70 eura), na prekvapenie vyšachoval aj ten od Sally Hansen a ako sa tak na to pozerám, teraz sa popozerám po tomto:), aj keď neviem, či medzi nimi bude veľký rozdiel:)..a na novinky som pozerala, úplne sa s nimi roztrhlo vrece:) až som bola prekvapená:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja nedám dopustiť na tie od Sally Hansen..rýchlo odlakujú a vyživujú nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vdaka za tip s gelom.akurat vcera som si musela ostrihat svoje prirodne nechty,ktore po dlhom case vyrastli do neuveritelnej dlzky ale klasika zlomil sa mi jeden,druhy,treti a nemala som nervy sa na to pozerat tak som ich skratila na minimum a hotovo.teraz to lutujem,po odlakovaci sa urcite pozriem,len co dominam moj essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. akurat teraz použivam odlakovač s hubkou moj prvy a celkom rychlo odlakuje čo som sa fakt potešila, ja mam od dermakolu iba balzam na pery:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super, ďakujem za tip :) Ja už roky obľubujem také maličké odlakovače s hubkou, ktoré sa dosť ťažko zháňajú, lebo ich mávajú len v niektorých zašitých drogérkach. Vyhovuje mi aj Ebelin. Ten Cien z Lidla mi príde dosť priemerný. A na Dermacol si ma nalákala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)