One day with me

By | 12:23 22 comments
»»»»»»»
Od môjho posledného článku ubehol nejaký ten deň a priznám sa, že som si cestu späť k blogu hľadala trochu dlhšie. Dobrovoľne uznávam, že som bola taká lenivá, že sa mi nechcelo ani vyberať fotoaparát z púzdra :D Navyše po tak krásnych článkoch od Missy sa tvorí o to ťažšie, aby som jej to nepokazila :) Rozmýšľala som, aký typ článku pripravím a keď som si pozrela štatistiku, jasne vyhráva májový random. V hlave mi skrsla myšlienka, čo tak previesť vás mojím dňom v týchto voľných mesiacoch pomocou rôznych fotografií... Príjmete moju spoločnosť? :)


Blogerka, neblogerka - vstávať sa musí :) Vstať tou správnou nohou a  plná elánu je základom úspešného dňa. Bez hudby si neviem predstaviť ani jediný deň. Ráno a aj počas celého dňa, či už pri raňajkách, líčení alebo blogovaní si tancujem a poskakujem pri tónoch hitoviek :) Momentálne začínam už vyše týždňa každý deň s Nicole. Neskutočnú pecku vydala ...znie mi v hlave nonstop... "rututuurú" :) Keď už vstanem a dotackám sa z kuchyne ku "kozmetickému okienku" na rade je skrášlenie :) Napríklad aj takouto krásnou paletkou ♥



No, opäť raz som sa neovládla a spravila si radosť :) Značka theBalm, ktorú milujem mala pár dní akciu a tú som využila hneď niekoľko krát za sebou :D Nepýtajte sa ma ako ani prečo, ale jednoducho sa u mňa zrazu ocitla menšia kôpka produktov :) A neľutujem ani jednej jedinej vecičky. Všetky sú úžastné a rozhodne sa chystám zbierku ešte rozšíriť :) Veď uznajte, videli ste už krajšiu paletku očných tieňov ? Nudetude spolu so Zoevou absolútny top topov a táto to totálne valcuje vďaka dokonalému dizajnovému prevedeniu ♥


Zatiaľ čo "on" ma ráno zobudí a ja sa musím pratať do kúpelne, kuchyne a ku kozmetickému stolíku, "on" si  ďalej sladko spinká na mojích teplákoch :D Stále to hovorím, ale väčšieho miláčika nepoznám. Veľký asi ako ovládač od telky, ale keď si raz zmyslí, že ma zobudí, nič ho nezastaví :) Väčšina ľudí sa zhrozí keď sa dozvedia že máme doma mini čivavu, ale to len preto že ho nevideli na živo. Ách tie predsudky všakže... Je to ten najmúdrejší, najkrajší a najmilší chrústik na svete a navyše by vám toto všetko o sebe dokázal povedať aj sám, on totižto vie aj rozprávať ! :)  


Len dve veci na svete plus mínus ma dokážu položiť na lopatky a to prázdny žalúdok a suché ruky :) Doslova neznášam pocit vysušených rúk a preto po mne ponachádzate po celom byte a vo všetkých kabelkách kvantum krémov, balzámov a najnovšie aj jogurtov na ruky. Marhuľa a medové egreše hýčkajú moju pokožku po celý deň. Boemi produkty si ma získali, to už viete, a ak od nich niečo vyskúšate, zaručene ich budete zbožňovaťaj vy :) Momentálne testujem zvláčňujúcu kúpeľovú sadu, šampón a olej do kúpeľa s vôňou brusníc a lesných malín, a aj sprchový gél z rovnakej rady ako mám telový jogurt teda marhuľa s medovými egrešami.  Ach, Boemi to proste vie a tie vône sú neskutočné, trvácne, výrazné a prudko návykové ! Absolutely in love ♥ Všetky palce hore :) Viac už čoskoro. 

Prázdny žalúdok tiež nie je žiadna sranda, aspoň u mňa. Poslednú dobu čoraz častejšie využívam knihu Moje jedlo od Martina Pyca Rauscha. Naposledy to boli plnené baklažány, no nebola by som to ja, keby som si to nepozmenila podľa seba :) Dužinu z baklažánu som síce využila podľa receptu, no naplňovala som nimi bagetky. Bolo to bombastické a rýchle... čo viac si priať. Táto kniha skrýva veľa skvelých receptov a nápadov, ktoré si môžete pretvoriť podľa seba a vlastnej chuti. Dobrú chuť teda !♥


Po dobrom obede je čas na trochu relaxu. To na voľných dňoch obľubujem najviac. Môžem si robiť čo len chcem :) Konečne som po dlhej dobe mohla čítať aj niečo iné ako len štátnicové zadania, no a prišla som na to že musím doplniť zásoby, takže hor sa do trafík na nové časopisy do zbierky :)

 No a keď sme už pri tých zásobách, doplnila som aj zásoby kozmetických štetcov. Konkrétne na túto limitovanú edíciu Rose Golden luxury sadu od Zoevy som striehla vyše pol roka. Už som ani neverila že ich naskladnia. Až raz som si na ich Fb stránke prečítala radostnú novinu. Status mali hodený pár hodín a ja som okamžite konala. Predstavte si, že som vzala poslednú sadu. No pochopíte to? Znova boli beznádejne vypredané na dlhú dobu, no pri písaní článku som to skontrolovala a už sú opäť v ponuke :) Síce limitovaný počet kusov, ale aspoň niečo. Veľmi sa teším, že u mňa už majú svoje čestné miesto :) Neviem koľko krát som už použila to čarovné slovné spojenie v tomto článku ale nemôžem inak, zbožňujem ich !! Jednoznačne jedna z mojích najlepších kúp v poslednom období :)



Naladená skvelou hudbou, dobrým jedlom a skrášlená kvalitnou kozmetikou by som mohla v týchto príjemných letných dňoch aj niekam vyraziť :) Bez hodinky ani na krok, na to je čas až príliš cenný :) Najradšej nosím "Jacobsky", ktoré sa dopĺňajú s prekrásnym shamballa náramkom od Martinky ♥. Krikľavý rúž z novej astoráckej kolekcie, do ruky crazy clutch kabelku vo výraznej žltej farbe a na seba pár kvapiek tej najsviežejšej vône na svete. Pestrosť, sviežosť a jednoduchosť :)


Clean fresh laundry a jej svieža vôňa čisto vypranej bielizne je v týchto horúcich dňoch priam vykúpením  pre moje zmysly :) Je to presne tá vôňa, ktorá sviežosťou pošteklí váš nos a príjemne vás schladí pri vešaní vlhkej bielizne. Dokonalosť. Ešte pusa môjmu malému chrústikovi a môžem vyraziť. Možno sa stretneme pri chladenom drinku niekde v meste ;-) Dufam, že som vás neunudila a vydržali ste so mnou až do konca článku. Tento článok som písala v skvelej nálade a tak trošku dúfam, že sa trochu tej pozitívnej nálady nalepí pri čítaní aj na vás alebo sa minimálne aspoň pousmejete :) 


Prajem vám krásny zvyšok týždňa a nezabudnite si občas urobiť radosť hoci len maličkosťou ! Ten pocit za to proste stojí :) :-*

22 komentárov: Leave Your Comments

  1. Velmi pekny random :) a same pekne veci v nom!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mňa je najkrajši náš chrústik malinký :) hlavne keď sladko spí.. to by som sa na neho pozerala celé dni :)

      Odstrániť
  2. Krasne napisane;) akurat som na poobednej kavicke, a v ramci cistenia hlavy od pracovnych a studijnych povinnosti som taka rada ze som klikla na tento odkaz na Vasom fb :) nech mas stale taku dobru naladu aka srsi z tohto clanku :) Baska

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Baška ďakujem za krásny komentár :-* ..len málo kedy pustím niekoho do môjho súkromia, ale keď už tak poriadne :)) veľmi sa teším že to malo pozitívny dopad aj na tvoju náladu ! :)))

      Odstrániť
  3. hneď mám po tvojom poste lepší deň, pozitívne naladená, ani sa nečudujem s takým chlpatým miláčikom:), tiež pozerám po štetcoch zo Zoevy, ale stále sa len rozhodujem, či jeden, dva alebo po tvojom dnešnom poste celú sadu:DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to miláčik najväčšííí :) .. štetce od zoevy ti môžem len doporučiť..konkrétne táto sada mi príde za tu cenu neuveriteľná ! ja by som ju predávala za dvojnásobok minimálne :)

      Odstrániť
  4. to su skvele nakupy Zoeva a The Balm.. aj ja mavam take dni, ze sa mi nechce fotit, ani pisat, jednoducho nic s blogom. Je to pochopitelne, ale nemusis sa obavat, mas rovnako dobre clanky ako Missy. Fotite jednym fotakom, lebo fotografie sa nejak nemenia. Aky fotoaparat mate? Ja sice fotim zrkadlovkou, ale potom este aj hodinu upravujem vo photoshope.

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka Dorotka..som rada že sa tešíte aj na moje články, ktoré pre vás píšem tak rada :) foťák máme každý svoj, sú to zrkadlovky, ale nijaké drahé hračky to nie sú..ide skôr o to fotiť so správnym svetlom a nastavením...inak photoshop nepouživame vôbec ..ani som ho v živote nemala otvorený, takže ani to s ním neviem sa priznám :D ..obdivujem každého kto to s ním vie..ale popravde..veľmi ho nemusím...fotky v ňom upravené pre mňa strácajú svoje čaro..je to veľmi do oči bijúce... ale ty máš fotky vždy nápadité, tie u teba vždy aj s Missy obdivujeme..ako sa s nimi dokážeš vyhrať a zakomponovať vrámci témy článku :)

      Odstrániť
  5. áno áno super postik :) a tvoj krasny ňuňu!! inak aj ja mam niekedy takyto problem s lenivostou a zacatim clanku :D

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá lenivosť ma raz zabije :D ale aj oddychoovať treba no nie :)... ďakujem ňuníkovi odovzdám pochvalu ;-)

      Odstrániť
  6. Paletka vypadá nádherně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ..aj vyzerá, aj kreslí a aj slúži nádherne :)

      Odstrániť
  7. To bol krásne spoločne strávený deň! Dúfam, že nevadí, že som si požičala tvoje štetce a vyskúšala aj tú nádhernú paletku od theBalm (tak dobre, priznávam, aj Bahama-bronzer;-), začítala sa do tvojich časopisov a toho malého drobčeka sa snažila prepašovať domov v kabelke;-). Ale z voňavky som ti neminula, neboj... mám totiž presne tú istú!:-) A milujem ju. A nosím ju stále pri sebe. A... proste krásny článok:-). ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na kozmetike je práve to úžasné, že sa s ňou človek môže podeliť :) vôbec mi to nevadí, naopak sa teším ak si sa aspoň z časti dokázala pri tomto článku zasnívať tak, ako sa vždy zasnívam ja pri tých tvojích ! :)) ďakujem :)

      Odstrániť
  8. Odpovede
    1. tak to úplne chápem :) ja som psíka chcela už od malička...ale toto už ani nie je psík..to je proste naša pusinka :))

      Odstrániť
  9. skvelý random článok, tiež som si nedávno spravila radosť a nakúpila pár kúskov z theBalm, tiež mám tú super paletku, rozmýšľam ešte nad paletkou od Zoevy, tak uvidíme :)
    Pozývam vás ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)) jjéé, tak to dokážeš dokonale pochopiť moje nadšenie z tej paletky :) Zoeva je v obľúbenosti hneď za touto, takže si myslím že by si bola spokojná :)

      Odstrániť
  10. Aký krásny a pozitívny príspevok! Chceme takých viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) teším sa že sa trochu pozitívnej nálady prenieslo aj na vás..niekedy to človeku dobre padne ...budem sa snažiť..aj keď mi takéto typy článkov prídu neskutočne osobné, a súkromie je pre mňa posvätné... no raz za čas je fajn sa trochu bližšie zoznámiť... možno raz prezradím a ukážem zas trochu viac :)

      Odstrániť
  11. krásne, krásne, všetko krásne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne nafotené, úžasne sa to číta aj sa na to pozerá :))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)