TOP lipsticks and nail polishes for summer

By | 17:00 18 comments

Pozdravujem po dlhšom čase :) Konečne som si našla čas niečo napísať a voľba padla momentálne mojich favoritov medzi lakmi a rúžmi na túto letnú sezónu. Neviem ako vy, ale ja si rada farby vyberám podľa sezóny. Jar-leto svieže, pestré, pastelové v zime a na jeseň zasa neutrálne, tmavé, trochu tajomné. Kto by povedal, že taká maličkosť ako farba rúžu, dokáže zmeniť náladu :) Dokonca je to skvelý doplnok, ktorý celému outfitu dokáže dodať iný rozmer. Na rúže som maniačka o čom svedčí aj moja zbierka, ale dnes vám ukážem pár kúskov, ktoré momentálne striedam najčastejšie a ešte nejakých pár týždňov budem ...

zľava 201- Sweet lavender, 281- Teke sunset, 280 - Mysterious dawn, 286 - Gana purple, 294 - Jungle forest;
Začnem lakmi na nechty... Tu sú mojím veľkým favoritom laky od Miss Sporty, pretože sa s nimi dobre pracuje, majú krásne sýte farby, rýchlo zasychajú, celkom dlho držia a vyhovuje mi aj širší štetček, vďaka ktorému mám nechty nalakované za pár sekúnd. Takisto nemám rada laky s veľkým objemom, pretože aj tak žiaden lak nikdy nevypotrebujem až do konca a zbytočne mi polka obsahu vyschne. Tieto majú nejakých 7ml čo je tak akurát a cena je viac než priaznivá okolo 2 eur. Mojou najnovšou láskou sú však laky od Astoru TRIBAL COLLECTION. Majú strašne chutné mini balenie (6ml) a výber odtieňov je neskutočný!!! Majú snáď všetky farby sveta a priam sa samé pýtajú do košíka. Preto ich už mám niekoľko a bolo by ich aj viac, ale akosi nám stojany v DM žalostne zívajú prázdnotou :( Kým minulú sezónu som fandila neónkam, túto som prešla na pastelovejšie farby, ale predsa so žiarivejším nádychom. A astorky sú skvelou voľbou. Lakom od Miss sporty sú veľmi podobné, akurát majú menší štetček, takže sa s nimi lak nanáša precíznejšie. No uznajte samy ... 

zľava 544, 453, 541;
Žiarivo ružová žuvačková (Teke sunset) či momentálne top farba roka - orchideovo fialová (Gana purple), alebo prekrásna smaragdovo zelená (Jungle forest), zakaždým mám dilemu, ktorú si vybrať... Klasickou červenou (Mysterious dawn) sa však nedá nič pokaziť. Alebo čo takto hravá mentolová, maslovo žltá, či broskyňová??? Ani tieto nezaostávajú. V skutočnosti sú farby ešte oveľa krajšie hlavne tá zelená na fotke je skôr petrolejová, škoda. Budem sa opakovať, ale Astorky naozaj skvelo držia až 4 dni, kryjú už v jednej vrstve a rýchlo zasychajú. Ideálne je ešte použiť nadlak, odporúčam novinku od tiež od Astoru Quick dry top coat, ktorý je jeden z najlepších aké som kedy mala. Mám rada aj laky od značiek Gabriella Salvete, Zoya či Catrice, ako si môžete prečítať aj v poslednom článku o lakoch (TU), ale rada by som najbližšie skúsila aj Orly, pretože tiež majú chutné mini balenia a sú navyše aj šetrné k životnému prostrediu. Ale o tom niekedy nabudúce :)

A čo takto doladiť k nechtom aj pery?


Prejdem teda k rúžom, a tu by som vypichla značky Rimmel, Mollon, Astor, Catrice ale aj NYC či Essence. Všetky spomenuté sú krásne pigmentované, krémové, nevysušujú a čo to aj vydržia. Inak by neboli v rubrike TOP :) Určite ich mnohé aj máte a potvrdíte to... Srdcovka sú rúže od Kate moss, či značky Mollon (tie je bohužiaľ ťažko zohnať), ale milo ma prekvapil aj Essence či NYC. 
Podľa samotnej Heidy Clum Každá žena vyzerá krajšie, keď sa smeje. A nádherný úsmev začíná u najjemnejších perách a najžiarivejších farieb."
To potvrdzuje aj novinka od Astoru SOFT SENSATION COLOR & CARE. Ide o extra hydratačnú krémovú "rtěnku" (milujeme to slovo), ktorá pery nielen krásne zafarbí, ale aj vyživí a hýčka. Zanechá ich hebké a príjemné. Vysoko intenzívna farba dodá perám iskru a príťažlivosť po dlhú dobu a obsahuje aj SPF 20. V ponuke je až v 23 odtieňoch, z ktorých však nie všetky je dostať aj u nás. Ja mám odtieň 201 bright pink, čo je nádherná žuvačkovo ružová žiarivá farba. Dokonca aj skvelo vonia a má luxusný bielo-zlatý obal, takže si plánujem kúpiť viac odtieňov.

zľava Essence 05 -Dare to be nude, N.Y.C - 405 Blue rose, Mollon - 29, Astor - 201 Bright pink, Rimmel Kate - 12, Catrice - 130 Ketch me up;

Do čoho som úplný blázon a verím, že každá ktorá ich máte doma sú masielka tzv. Lipbutter od Astoru. Sú to neskutočne krémové rúže v ceruzke, ktorá sa vysúva, sú sýte a na perách sa doslova rozplývajú. Mám ich v dvoch odtieňov ružovom (009) a oranžovom (005 Pretty Poppy) a neviem si bez nich prestaviť život! Niektoré "lipbuttre" sú iba ako pomádky, ale tieto sa niektorým rúžom nemôžu ani rovnať! Sú pigmentované, sýte, voňavé a už sme ich spominali toľko krát a predsa nás stále bavia.


Ako som spomínala na leto mám rada žiarivé farby a všetky tieto odtiene sú neskutočne krásne, sýte a pery ich milujú. Teda okrem jedného nude odtieňu, ktorý sa hodí hlavne k výraznému očnému make-upu. Tu sa musím pristaviť a povedať, že som veľmi ťažko zháňala nude odtieň pre moje pery. Všetko bolo buď veľmi tmavé, alebo veľmi svetlé, alebo veľmi ružové... Až raz mi padol do oka rúž od Essence v odtieni 05 Dare to be nude, ktorý som si kúpila vlastne len tak, že za tú cenu vyskúšam. Nechcelo sa mi odísť z drogérky s prázdnym košíkom, poznáte to :) Na moje počudovanie mi farba sadla ako uliata!!! Takže sa veľmi z neho teším a aj konzistenciou je strašne fajn, nevysušuje, pekne kryje akurát nevydrží dlho. No za tú cenu nejakých 2,5 € nie je čo ľutovať.


Nikdy by som tiež nepovedala, že mi pristane cyklaménová (NYC - 405) či oranžová (Kate Moss 12) a predsa ich už mám druhú sezónu a nemienim sa ich vzdať! Takže sa ani vy farieb na perách nebojte a hľadajte tie správne odtiene, možno budete mať šťastie a natrafíte na ne hneď, a možno to chvíľu potrvá, ale stojí to zato... Nakoniec ešte malé swatches ... 

Essence 05 -Dare to be nude, Mollon - 29, Rimmel Kate - 12, Astor - 201 Bright pink, Catrice - 130 Ketch me up, N.Y.C - 405 Blue rose;

Experimentujete s farbami? Máte aj vy svojich favoritov na leto? Alebo ste verné po celý rok svojej klasike? Dajte mi vedieť ak aj vy máte svoje obľúbené značky či farby :) 






18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Jej..veľmi sa mi páči ako máš zladené laky s rúžmi :)) Ten rúž od Astor sa mi veľmi páči..krásna letná farba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ladenie vlastne ani nebol zámer, nikdy som si t neuvedomila, až doteraz keď som ich takto mala všetky pohromade :)

      Odstrániť
  2. Ty laky jsou tak perfektní! budu se muset po nich podívat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. rtěnky i laky vypadají dobře. Já mám v létě na nehtech ráda hlavně světlé pastelové barvy a na rtech taky něco pastelového a zářivého :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Already Dry! od Astoru je fakt asi nej co jsem měla. Dokonce jsem teď odsunula Seche a nelakuji nic než Astor. Rtěnky se jim též povedly..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné :-)! Máte to tu vážně božské, s nadšením se stávám novým pravidelným čtenářem.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme Vendulka, to nás veľmi teší, dúfam že nesklameme ;)

      Odstrániť
  6. No tak tohle se mi líbí! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To úplně první duo na fotkách vypadá božsky a na vás si ho také živě dokáži představit!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne farby! Všetky :) Ja výrazné rúže nosím celoročne, ale s lakmi to mám podobne ako ty, v zime skôr také tmavšie a neutrálnejšie a v lete pestré farebné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Super článek a nádherné fotky. Essence rtěnky mám velice ráda, už mám dva odstíny a jak se tak dívám tak si co nevidět musím pořídit 05 Dare to be nude, neboť taky stále hledám ten svůj perfektní nude odstín a doufám, že by mi tento mohl sednout stejně jako tobě.

    Radu - UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zas sa budem opakovať, ale lip butters od Astoru milujem najsamviac na svete a preto ani nemám nejak potrebu experimentovať s inými značkami... Aj keď, neodolala som tej limitke od Loreal v podobe JLo, rúž je super, ale Astor je NAJ! Akurát by mohlo byť k dispozícii ešte viac odtieňov :)...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nádherný článok :) zbožňujem mať zladený lak na nechty s rúžom, no nedarí sa mi to veľmi často, ale toto sú super tipy:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. wau,krasne fotky.vidno,ze si si dala naozaj zalezat :) musim si dokupit nejaky miss sporty lak aj ked momentalne mam nalakovane pieskace od GS,cize mam cca 2 tyzdne od lakovania pokoj :D ruze su krasne,aj ked na mna velmi vyrazne :) nad lipbutterom uvazujem,mala som ten nude odtien a bola som z jeho pigmentacie dost sklamana,tak som ich zatratila vsetky a pozeram,ze som asi spravila chybu

    OdpovedaťOdstrániť
  13. prisla som do sveta lipstick jungle :-) a vzdy sa mam cim kochat.. krasne prevedenie a miss sporty som si aj ja oblubila.. od astoru ziaden lak nemam.. asi to napravim :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Máte krásný blog holky! :) Chtěly by jste se sledovat navzájem?

    Zvu tě ke mě na giveaway o super náhrdelník, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Za prvé máte krásné fotky :)) Za druhé moc děkuji za perfektní článek, vážně přínosný ;))

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)