Floral dress 50´s

By | 20:39 19 comments


Ahojte! Aký ste mali víkend? Určite sa už niekde vyvaľujete pri mori alebo na kúpalisku a užívate si leto :) Mňa to ešte len čaká aj keď popravde, neviem si predstaviť dovolenku trávenú ničnerobením či pečením sa vo vlastnej šťave ... Rada spoznávam nové zákutia, tajné uličky a nasávam históriu daného miesta. Preto by som si tohto roku rada dopriala nejaký poznávací zájazd. Zatiaľ aspoň spoznávam poklady svojho mesta a niekedy sa sama čudujem ako málo o ňom viem. Takže nikdy nepodceňujte miesto, kde ste sa narodili, snažte sa ho spoznať najviac ako sa dá, lebo nič nie je náhoda, ani to, že práve vy ste jeho súčasťou. Takže rada relaxujem aj takýmto spôsobom. Najnovšie som musela pri jednej takejto prechádzke prevetrať svoje nové šatočky. Sú z ebay a stáli smiešny peniaz, najprv som váhala, či si ich vôbec kúpiť keďže som predpokladala, že ich bude mať väčšina z vás, ale napokon som neodolala, pretože po takýchto pestrých mini šatách som prahla už dlhšie. Priznám sa, že môj šatník sa skladá z prevažne jednofarebných jednoduchých vecí, ktoré sa ľahko kombinujú. Ale leto bez farieb je ako zima bez snehu. Šaty sú z veľmi príjemného vzdušného materiálu, prišli veľmi rýchlo a sadli ako uliate, hneď som vedela, čo sa mi k nim bude hodiť ... Voľba padla na sandálky v telovej broskyňovej farbe (Bonprix) a biele doplnky. Hlavne retro okuliare bol trošku úlet. Celé to pôsobí trochu dojmom 50-tich rokov, čo sa ale mne veľmi páči a vám?








19 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásne kvetinové šaty, strih mi pripadá trošku formálnejší, takže určite by sa hodili aj do práce, ale látka a vzor vyzerajú pekne letne.
    http://biankacosmetics.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka :) Áno rada ich nosím aj do práce, ale tá farebnosť im dodáva trochu ležérnosti :) Musím povedať, že som veľmi šatová aj v lete aj v zime takže moja zbierka sa začína pomaly rozrastať :)

      Odstrániť
  2. Satky ti velmi pristanu.... paci sa mi tento retro moderny styl :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja som tiež fanúšik týchto kombinácií, retro je predsa večne živé a vždy bude nekonečnou inšpiráciou :)

      Odstrániť
  3. nádherné letné šaty :) ale okuliare by som zvolila iné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja mám celkom rada výrazné doplnky, ale určite by to bolo fajn aj s inými :)

      Odstrániť
  4. Šaty sú fantastické!!!! Fotky sú vďaka nim krásne živé, svieže! Jáj baby....neviem ako robíte,ale vaše príspevky mi prídu stále viac a viac profesionálne...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eli si zlatíčko :* Tak snažíme sa stále nejako napredovať, ale k profesionalite máme ešte veľmi ďaleko ... Momentálne máme aj trochu útlm, tak uvidíme ako sa nám bude dariť ďalej ...

      Odstrániť
  5. Miši si nádherná. Veľmi ti to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Julie, ak by som vedela dať červenajúceho sa smajlíka tak ho dám :)

      Odstrániť
  6. Šatky sú naozaj krásne, veľmi ti pristanú :-).
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné šaty, krásné lodičky! :))) Super! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wauu,saty su perfektne :) velmi dobre sa na to cele pozera. ja som toto leto na sebe ste saty nemala a musim to napravit.lodicky su tiez krasne, musim sa aj ja pozriet na bonprix stranku

    OdpovedaťOdstrániť
  9. kočka, pristane ti to!:) koľko ľudí sa za tebou otočilo?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tomáš pravdu niekedy ani o vlastnom meste nevieme nič ale to tak býva vždy je tam čo objavovať... tiež by som rada išla na nejaky poznavaci zajazd najlepšie do londina ale to sa ešte uvidí...si krasna okuliare ti pristanu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie botičky sú nádherné, presne niečo také teraz hľadám :) krásne fotky

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. This look suits you so well! I love the heels and you look completely fabulous in this floral dress. Brilliant styling!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)