Romantic look

By | 14:00 34 comments

Krásnu slnečnú nedeľu :) Verím, že ste všetci teraz niekde pri vode, lebo dnes je naozaj horúco a vyzerá to tak že  ešte dlho bude tak si to treba patrične užiť... Víkend vždy tak bleskovo zletí a zajtra ma už čaká opäť pracovný kolobeh... Snáď ešte dnes stihnem niekam si vyraziť a načerpať energiu :) 
Dnes mám pre vás jemné líčenie v pastelových farbách. Pastelky mám veľmi rada aj keď sa takto romanticky často nelíčim . V hlavnej úlohe sa prestavia tieto tri krásky, ale začneme pekne postupne...


Postup

Tvár: Ako podklad som použila novinku od Biodermi krém na citivú pleť Sensibio Tolerance +, ktorý je mega hydratačný a pritom ľahučký. Pod oči som naniesla očný krém Sensibio eye takisto od Biodermi, pretože bez očného krému sa už ani nepohnem z domu. Keď krém vsiakol, čo bolo prakticky ihneď, pleť som zjednotila BB krémom od Astoru Skin Match Care (100 Ivory), ktorý som zmiešala s kvapkou make-upu. Musím povedať, že aj keď niesom fanúšik bb krémov, tento od Astoru je skvelý! Zjednotí farbu pár ťahmi štetcom, nie je mastný, konzistencia je krémová a celkom slušne kryje. Nerobí žiadne fľaky nelezie do pórov a vrások a má aj SPF 25, takže ho môžem len a len odporučiť. Drobné nedokonalosti a kruhy pod očami som však musela prekryť korektorom od Catrice Camouflage a Affinitonom od Maybelline. Celé som to zapudrovala fixačným púdrom od Dermacolu a jemne vykontúrovala kontúrovacím duom od Mac (hnedá farba - lícne kosti, okraj nosa a biela okolie pod očami, stred nosa, čela a brady). Aby tvár nepôsobila mdlo netreba zabudnúť na lícenku. Ja som zvolila odtieň Terra cotta od Nyx, ktorú som naniesla na jabĺčka a celé to pekne rozblendila do stratena.

Obsahuje vitamín C a bambucké maslo a postupne by mal aj zlepšovať kvalitu pleti;

Oči:
V prvom rade som si upravila obočie setom od Catrice Smokey eyes, ale len jemne, aby pôsobilo prirodzene. Na celé očné viečko až pod obočie som vklepala bázu pod tiene od Lorac. Pod obočie a do vnútorného kútika oka som naniesla perleťovo-biely mono očný tieň Bonbon od Dermacolu (01). Na stred pohyblivého viečka som prstom  naniesla dva očné tiene (A+B) z Paletky od Essence Sun club, ktoré som zmiešala a docielila tým krásnu jemne bronzovú farbu s jemným šimerom. Do vonkajšieho kútika a do záhybu oka som štetcom aplikovala matný očný tieň (C), a celé to tým istým štetcom rozblendila a zjednotila. Ako spodnú linku som si vybrala fialovú ceruzku od Avonu (Purple punch), s ktorou sa veľmi dobre pracuje, a trochu ju rozmazala. Namiesto hornej linky som použila hnedý očný tieň z paletky Smokey eyes od Catrice, aby som oko iba jemne olemovala, ale zároveň aby nepôsobilo tvrdo. 


Konečný výsledok som docielila špirálou od Astoru Seduction Code, ktorá je fantastická! Strašne mi vyhovuje zakryvenie kefky, pretože moje riasy sú v strede dlhé a na koncoch kratučké a touto kefkou ich krásne dorovnám. Predĺži, zahustí, vôbec nezlepuje, nedrolí sa, je mäkká a má hodvábne zloženie s kolagénom a keratínom, pre zvodný objem a až 16-hodinovú intenzitu farby. 


Pery:
Na tie som použila milované masielko od Astoru Soft Sensation v odtieni (009) čo je krásna pink-nude farba a na počudovanie celkom pristane aj mne :) Dokonale hydratuje, nerozpíja sa,má celkom slušnú pigmentáciu (nato, že je to balzam) a dodáva jemný šťavnatý lesk. Mám po ňom pocit, ako by som si pery potrela medom, krásne vonia, no je to zlatíčko čo viac dodať :) Btw čím je odtieň tmavší tým je pigmentácia silnejšia. Takže sa nebojte nimi nahradiť svoje obľúbené rúže. 



A nakoniec ešte všetky použité produkty spolu:



Je to rýchlovka a stačí že zmeníte farbu spodnej linky a ste každý deň iná ;) Čo poviete páči sa vám toto líčenie? 


34 komentárov: Leave Your Comments

  1. Nádherné líčení. Ta spodní fialková linka ti neskutečně sluší. Balzám od Astoru je úžasný, moc se mi líbí ten odstín. Já ho mám ve výraznější oranžovo-korálové č. 11 a tento 09 bude hned na řadě :D

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Veru, tie masielka sú božské nepoznám nikoho komu by nesadli :) Ak by aj áno hláste sa! :)

      Odstrániť
  2. veľmi pekné líčenie :) kiežby som sa ja vedela takto pekne nalíčiť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nikol, ja si myslím, že určite zvládla, vôbec to nie je ťažké len to chce pevnú ruku a trošičku praxe :) Ja som tiež iba samouk ;)

      Odstrániť
  3. šikovna velmi na tej fotke si peknaa:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ani som ťa nespoznala najprv! Vyzeráš úplne ako nejaká herečka :) Líčenie je nádherné, tá fialová to krásne zvýraznila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ja sa tiež niekedy nespoznávam, a dokonca sa mi stáva, že si ma mýlia s jednou slovenskou herečkou , čo je niekedy naozaj dosť vtipné :) Sila make-upu je neskutočná a ty ako vizážistka o tom určite vieš svoje :) Ďakujem ti za pochvalu ;)

      Odstrániť
  5. Velmi krásné líčení! :-) tuto paletku od Essence mám také a přijde mi špatně pigmentovaná, nejde mi s ní vytvořit "viditelné" líčení, ale jak to vidím u tebe, tak to ještě zkusím :D :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No je pravda, že tie farby nie sú veľmi pigmentované, skôr také nude, čo ale mne dosť vyhovuje. Veľa záleží aj od podkladu a taktiež neviem či si ich skúšala naniesť na mokro, vtedy sú o niečo intenzívnejšie. Treba sa s ňou trochu pohrať, ale určite by som ju nezatracovala, ja ju napríklad využívam pomerne často a to mám doma kadejaké tiene :)

      Odstrániť
  6. Velice pěkné! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekné jemné líčenie, mne sa takto nádherne nalíčiť asi ešte nepodarilo, hlavne s tieňmi to stále neviem tak dokonale ako ty.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Si zlatá Janka, ja sa líčim úplne jednoducho, aj keď možno to tak nevyzerá ale ver že je :) Začni najprv s dvomi nude tieňmi na vykreslenie oka, jedným hnedým a jedným béžovým a potom postupne pridávaj aj iné farby a hlavne nezabudni rozmazávať do stratena to je celé :)

      Odstrániť
  8. Nádherné líčenie, veľmi sa mi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Miška povedal ti uz niekto,ze sa podobas na herečku Kristinu Turjanovu? :) a ja stale rozmyslam,ze mi niekoho pripominas,teraz ma to napadlo :) velmi sa mi tie masielak páčia,ale neviem,aký odtien si vybrať,ked sa mi všetky páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Hej stalo sa ni to už niekoľko krát že sa ma pýtali či som to ona :) Kristínka je veľká kočka a charizmatická žena, takže beriem to ako kompliment :) Dokonca sme obe narodené v jednom mesiaci a obe sme celiatičky, verím že by sme si mali aj čo povedať. Každopádne rada by som ju stretla naživo ;) S masielkami máš pravdu, ťažko si vybrať len jedno všetky odtiene sú na zjedenie :)

      Odstrániť
  10. Ńádherné, veľmi ti to pristane, máš krásne oči!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kráásne, skoro som Ťa ani nespoznala, veľmi ti prisatane tá fialová dolná linka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooj ďakujem Paťka si milá, budem praktizovať častejšie ;)

      Odstrániť
  12. Och, to je krásne! TY si krásna! (a mne zas na tej fotke pripomínaš Lucku Hablovičovú:-).
    P.S.: Tá fialová spodná linka je skvelá♥ a - pastelka od Astoru? Musí byť! (aspoň jedna;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej tak toto prirovnanie ma prekvapilo :) Musím povedať že milo :) Si zlatá, ale naozaj veľa robí ten mejkap :D Farebná linka je fakt super vychytávka ;)

      Odstrániť
  13. Odpovede
    1. Nie je to síce tá naj špirála akú som kedy mala, ale určite patrí k tým TOP a má naozaj skvelé vlastnosti :)

      Odstrániť
  14. Nádherné líčenie :) a ten BB od Astoru si najbližšie určite obzriem

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a určite ho dávam do pozornosti :)

      Odstrániť
  15. Jak už bylo zmíněno, ta fialová pod spodními řasy to dotáhla fakt do dokonalosti, krása.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :* Samú ma výsledok milo prekvapil :) Myslela som si, že v takýchto jemných farbách budem pôsobiť trochu mdlo, ale nakoniec opak je pravdou ;))

      Odstrániť
  16. Krásne líčenie! A zaujal ma ten nový krémik od Biodermy... Bude recenzia? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :) Nejaká určite bude, ak nie samostatná tak v nejakom zaujímavom článku :)

      Odstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)