s Aussie kdekoľvek a kedykoľvek

By | 23:06 10 comments


Značka Aussie je u nás čoraz populárnejšia aj keď pochádza z ďalekej Austrálie. Dlho som jej odolávala, ale rozhodla som sa ju vyskúšať a urobiť si na ňu vlastný názor. Do rúk sa mi dostal nový "Leave in kondicionér v spreji Miracle recharge a už po prvom streku som pochopila prečo ten názov :) Moje vlasy zmenil na nepoznanie, ešte pred pár minútami boli fádne, vysušené nemali žiaden tvar ani lesk. Doteraz som vyskúšala kvantum takýchto prípravkov, pretože život s kučeravými vlasmi vôbec nie je jednoduchý, a naozaj som už v žiadne zázraky nedúfala. Až ... kde sa vzal tu sa vzal tento ľahučký sprej v sekunde moje kučery skrotil, uhladil, dodal im tvar, lesk a výživu. Konkrétne píšem o Frizz Remedy, určený priamo pre takého problémové rozlietané vlasy, ale je ich niekoľko druhov takže určite si vyberiete aj vy. Obsahuje cenný jojobový olej a nádherne vonia čo je typické pre všetky produkty Aussie. Vlasy vôbec nezaťažil, nezmastil, boli nadýchané, ľahké a vláčne. Dokonca pridali na objeme. Veď napokon posúďte sami :) Odteraz ho nedám z rúk a je neustále so mnou "kedykoľvek a kdekoľvek" ...






10 komentárov: Leave Your Comments

  1. Úplne krásne a milé fotky :) Veľmi vydarené!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme! :) Vzniklo to úplne spontánne, pôvodne sme mali iný nápad, ale napokon sme z neho upustili a povedali si, že v jednoduchosti je krása :)

      Odstrániť
  2. Úžasné fotky, skvělý nápad! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. och neuskodilo to tym krasnym sandalom? :-) aj ked chapem, ze kdekolvek hlavne, ze su krasne vlasy :-D

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No dúfam, že nie! Momentálne sú v poriadku, ale nebolo mi všetko jedno, na topánky som veľmi háklivá ... Ale ako vravíš radšej mokré topánky ako vlasy :))

      Odstrániť
  4. Škoda také krásne topánky vo vode máčať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prežili to :D Ale viac krát to už riskovať nebudem :) Aj keď človek nikdy nevie aká situácia ho zastihne ...

      Odstrániť
  5. To jsou boží fotky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)