Astor Seduction codes n°1 vs. n°2

By | 10:00 12 comments

Poznáte už kód zvodnosti??? My áno! A nie je to žiadne číslo ani heslo ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Veď čo nás predsa zvedie ako prvé? Dokonalý sexi pohľad :) A nato nepotrebujete ani šikovné ruky vizážistu, postačí vám kvalitná maskara . Ja vám dnes predstavím dve, ktoré kód zvádzania majú práve vo svojom názve. Riasenka od Astor Seduction code n°1 nie je žiadnou novinkou a nedávno k nej pribudla ďalšia do partie Seduction code n°2. A ja vám chcem obe riasenky dnes predstaviť a navzájom ich porovnať. 


Obe riasenky majú už na prvý pohľad krásny luxusný obal. Astor Seduction codes n°1 volume & definition je celá zlatá má mriežkovaný vzor a rozkošnú mašličku na konci :) Mňa takéto detaily vždy dostanú :) Ak by som ju mala porovnať z ostatnými riasenkami, ktoré vlastním alebo vlastnila som tak ich všetky svojim výzorom hravo zatieni. Núti vás automaticky po nej siahať. Doslova vás priťahuje. Astor si na tom dal fakt záležať už pri obale! Kefka má tiež nezvyčajný tvar presýpacích hodín. Ak máte riasy v strede dlhšie ako po bokoch, ako ja, tak si ho zamilujete. Je trochu väčší takže nemusí vyhovovať každému, ale na moje riasy sadol ako šerbeľ na zadok :D Konzistencia je akurát ani tuhá ani tekutá, kefka si naberie iba toľko hmoty koľko potrebuje, takže ju nemusíte nijako obtierať. Farba je čierno čierna. Riasenka sľubuje objem a zvýraznenie rias. A to z nej aj dostanete! Krásne riasy oddelí bez zlepenia, zahustí, natočí a trochu aj predĺži. Oči hneď pôsobia väčšie a pútavejšie. Vôbec sa neodtláča a rýchlo zasychá. Nedrolí sa a vydrží po celý deň! Páči sa mi ten pavúčikovský efekt, ale všetko záleží na tom ako sa s ňou pohrajete. 


A čo na to Heidy?
“Nová rada riaseniek Seduction Codes od Astor vám dodá nádherne vyzerajúce riasy a posilní vaše sebavedomie, aby ste bola silná, krásna a ženská. Nie je nič kúzelnejšieho než práve toto!”


Seduction codes n°2 Volume & curve  je veľmi podobná jej predchodkyni. Obal má takisto veľmi zvodný a pútavý. Mašličku vystriedala čierna čipka :) Hrebienok je narozdiel od jednotky zakrivený, čo riasy zmyselne natočí a zahustí. Obsahuje kolagén, ktorý ich riasy po riase nadvihne a dodá na objeme jedným ťahom. Vytvorí trochu dramatickejší look oproti jednotke. Obe riasenky sú oftalmologicky testované a vhodné aj pre nositeľky šošoviek. Cena sa pohybuje okolo 7,49 €.



A čo nato ja? 
S oboma riasenkami som spokojná, dodržali čo sľúbili. Ale o niečo viac si rozumiem s jednotkou. Mojim riasam proste vyhovuje viac. Krásne ich oddelí prečeše nezlepí (čo je u mňa hlavné kritérium) a drži po celý deň. Dvojka zase viac zahustí ale tým pádom trošičku zlepuje. Odporúčala by som ju pre tie z vás, ktoré majú riasy riedke a rovné, lebo ich pekne vytočí do hora a opticky zahustí. Ale som rada, že som dala šancu obom. Obe sú skvelé, záleží už len na vás, ktorú si vyberiete :) Ak už s nejakou z nich máte skúsenosť či už dobrú alebo zlú napíšte mi :) 


Vľavo No.2 a v pravo No.1



12 komentárov: Leave Your Comments

  1. Viac sa mi pozdáva dvojka, ale na tvojich riasach jednotka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty máš asi tie najkrajšie hnedé oči, aké som kedy videla! :) A riasenky vyzerajú dobre, ja som už od Astoru neskúšala veľmi dlho.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám jednotku a som s ňou veľmi spokojá, celkovo je to aj moja prvá Astorka, no ani ta dvojka nevyzerá zle..:) a máš kráásne oči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Riasenku od Astor nemam ziadnu, no podla tvojej recenzie by som asi skusila tu jednotku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám tu zlatú a kúpila som ju aj kvôli zaujímavému obalu :) dnes som sa s ňou akurát líčila, ale keď som ju vytiahla, tak práveže som na nej mala viac farby a polepila mi trošku riasy, takže radšej už dávam pozor :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neskúšala som zatiaľ ani jednu ale jednotka vyzerá lepšie podľa mňa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky !! :) Už dlhšie sledujem tvoj blog,strašne sa mi páči :) ♥
    http://eeverywomen.blogspot.sk ♥
    Bola by som rada ka by si ma aj ty podporila sledovaním :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. líbí se mi obě 2
    na tyých řasách je ale lepsí 1
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sice se mi nelíbí ty štětečky, ale udělá teda pěkné řasy. :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám jednotku, ale moc mi nevyhovuje. Ale aby mi zbytočne nevyschla, tak si kartáčik od MaxFactor 2000 calorie namáčam aspoň do tubičky, he. :-)

    SIMONA | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ....

    OdpovedaťOdstrániť
  11. No, vypadají nádherně ale jinak mě moc nelákají :) Máš nádherné fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jednotku som chcela vyskúšať už od jej uvedenia, ale mala som vtedy veľmi vyhovujúcu inú riasenku. Teraz ma zasa viac zaujíma dvojka, najmä pre nahusto umiestnené štetinky, také mám najradšej. Na tvojich riasach však jednotky vyzerá špičkovo.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)