Hello August - Neon news

By | 20:01 21 comments

Ahojte krásky, už tu máme August! To ale letí... Ale aby sme zahnali obavy z konca leta mám tu niečo zaručnene účinné - Neónky. Pri vkladaní fotografií do článku mi takmer vypálili oči :D také sa mi zdali žiarivé, no aby som sa znova nerozpísala a vy ste mali menej čítania, poďme rovno  k tým novinkám :)
Dermacol je u nás stálica, ktorá nespí na vavrínoch, ale nopak stále napreduje a vymýšľa ďalšie a ďalšie kozmetické hračky, ktoré nám ženám uľahčujú a spríjemňujú život. Keď tak premýšľam, špirály sú asi jediné, ktoré mi od Dermacolu nejako nevyhovujú... aspoň teda doteraz mi prišli všetky také nemasné neslané. No posledné dve nové neonky im napraviili reputáciu. V podstate urobia takmer identickú službu a výsledný efekt je na nerozoznanie. 

  • Vľavo vidíte 1000 lashess volume bild up mascaru, ktorá má v sebe drobné kúsočky jemných nylonových vlákienok, vďaka čomu dopĺňa vaše riasy. Výhoda je v obsahu hroznového a mandľového oleja, ktoré riasy vyživia a ochránia, čím zvýšujú odolnosť rias a pružnosť. Dokonca obsahuje aj kmeňové bunky z jablka, ktoré podporujú regeneráciu a obnovu rias, ale toto mi už príde trošku un-real :) Na oku som sa snažila zachytiť tie drobné vlákna, ale tým že sa spojili s farbou a obalili riasy sa stratili a na oku už potom nie sú viditelné. 
  • V pravo je najnovší prírastok v rodinke Party mania expres volume mascara no a táto párty maniačka mi príde asi najlepšia zo všetkých ich kúskov. Paradoxne pri nej nájdete najmenší popisok bez všelijakých benefitov a "kmeňových buniek ". Mne osobne spraví najlepšiu službu. Vyhovuje mi pevná hustá kefka, ktorá sa nijako neohýba a pri nanášaní na riasy sa o ňu môžem poriadne oprieť. Vytvorí pekný oblúčik a riasy usmerní jedným smerom, takže neutekajú hala bala jedna cez druhú. Riasy ostávajú stále mäkké a pružné aj po tretej vrstve čo sa mi páči asi najviac. Má sýtu čiernu farbu a absolútne neopadáva ani sa nedrolí. Táto sa im fakt podarila ! Aj keď mám najradšej špirálky od Bourjois, túto teraz používam denne :)



Táto fotografia si priam pýta označenie maliarskych  potrieb :) Pery budeme tiež zahaľovať do sýtych neonových farieb, ale na tvár použime trošku tlmenejšie no stále žiarivé farby :) Podklad Time balm som spomínala a rozoberala už minule, takže dnes preskočím na ďalší krok a tým je obľúbený Holika Holika Petit BB cream - clearing. 

Tento malý modrý superman s obsahom zeleného čaju je skvelý pomocník pre probematickú pleť pre ktorú je aj určený. Väčšina krycích krémov akné len zhoršuje ale tento je peckový v tom že by ho mal aj lečiť. Na internete nájdete milióny fotiek pred a po zásahu takže mi prišlo zbytočné ho fotiť na mojej pleti, keďže ja vyrážky nemám. Pozrieť si ho môžete napríklad tu klik. Zistíte, že ma úžasnú kryciu schopnosť a dokonalo sa prispôsobí. Zvláštne je, že aj keď je určený na problematickú mastnú pleť ja sa po ňom trochu lesknem, no to zachráni dobrý púder trebárs aj tento roztomilo broskyňkový :) Výhodou je že si môžete prečítať veľa recenzií a prezrieť mnoho fotografií a porovnávať výsledky, aby ste si utvorili jasnú predstavu, či by sa vám hodil. Rozhodne mu však dajte šancu, pretože je lacný a zároveň efektný ! Ou, a krásne voní :) Veď vravím, že  je to malý superman ;-)



Neonky na perách v lete doslova frčia. Pri listovaní magazínov, sledovaní módnych prehliadok, či obľúbených blogeriek ich nemôžete prehliadnuť. Moje najobľúbenejšie sú odtiene ružovej a fialovej. Absolútny hit je pre mňa Nyx matte lipsticks v odtieni shocking pink. To je čisté delo, ktoré na perách svieti ako reflektor. Podobný je odtieň NYC blue rose , ktorý má  v sebe trochu viac ružovej. Voňavučké astorácke masielko je nutnosť každého ročného obdobia ! Odtieň Magic Magenta je žiarivý a z môjho výberu najviac rúžový s nádychom až k tlmenej červenej. No povedzte, čakali by ste od masielkového balzámu takúto sýtu farbu? Ak by ste chceli v lete svietiť ako barbie, zaostrite na noviku od Astoru v odtieni sweet camelia. O astoráckych novinkáh som už raz písala a ak ich chcete vidieť na perách mrknite tu klik :) Všetky neonky sú na živo krásne, no majú jednu nevýhodu, že sa nedajú zachytiť fotoaparátom ! :) To ma tak strašne rozčuľuje :D



Soft sensation lipcolor butter - Magic Magenta

Baviphat Sugar Girl Peach Sebum je kompaktný púder svetlo béžovej farby. Je určený na mastnú pleť a to vďaka tomu, že jeho hlavnou zložkou je výťažok z broskyne, ktorý zabraňuje tvorbe mastnoty. Zabezpečí matný prirodzený vzhľad. Púder sa skladá z mimoriadne jemných čiastočiek s vynikajúcou priľnavosťou k pokožke. Obsahuje tiež marhuľový, jojobový a olivový olej. Rozkošná záležitosť, čo poviete :) Spolu s Holika Holika BB krémom výborná dvojka, ktorá ma vždy podrží.


 Ovocie mi je sympatické nielen na tanieri ale aj na pokožke. Takmer ako heslo leta :) Černice, maliny, čerešne ale aj marhule a egreše ! A že je k nim ešte primiešaný jogurt? To vážne? A môžete sa tým aj natierať a umývať koľko len chcete. Boemi cosmetics myslí na naše blaho a dopraje nám teda poriadnu dávku rozkoše ...to vám teda poviem :) O telových hydratačných mliečkach s panthenolom a alantoínom som vám už vravela.  Tentoraz som vyskúšala hydratačný sprchový gel s jogurtom, ktorý obsahuje čisté mliečne proteíny dodané vo forme jogurtovej sušiny z pravého bieleho jogurtu. Je vhodný pre každodenné používanie, pokožku zjemňuje a zabraňuje jej starnutiu. Nájdete ho tu klik. Nájdete tam aj skvelé sady pre vás alebo ako darček pre niekoho iného komu chcete spraviť radosť :) Mrknite na tie obaly 


K letu mi neodmysliteľne patrí aj zlatá farba, ktorá evokuje slnečné lúče a odraz svetla na opálenej pokožke. Astor sa vo svojej ponuke môže pochváliť nie len lúčmi žiarivého slniečka, ale aj krásou spojenou s jeho západom, keď sa na hladine mora zračí ten dych berúci ružovkasto-zlatavý obraz. K zlatej maskare s tvarom presýpacích hodín Seduction Code Volume and Definition totižto pribudla bronzovo rúžova Seduction Code Volume and Curve mascara so zahnutou kefkou. Viac vám o nich povie v ďalšom článku Missy, ktorá ich momentálne testuje a porovnáva :) Článok už čoskoro.

Ani na nechty v lete nezabúdam a starám sa o ich vonkajšiu stránku. Aj keď v poslednom čase preferujem  jednoduché jednofarebné nechty, občas sa mi zažiada trochu uletieť. Naposledy počas víkendu, keď som dostala tvorivú náladu. Pomohli mi laky od Astor z rady fashion studio v odtieni dragon fruit a mystical purple. Nanášala som ich hubkou na biely podklad. Svieže, galaktické, ovocné, mystické ...prívlastkov je mnoho a kedy ak nie práve teraz je čas na zmenu a trochu farieb :) Veľmi rada mám klasické jednoduché jednofarebné neónky v svietivej žltej, ružovej oranžovej, vlastne v akejkoľvek farbe si ich v lete na nechtoch vyslovene užívam. Počas zvyšku roka som trošku konzervatívnejšia a nevybočujem z radu. Držím sa tmavších tlmenejších farieb ako je burgundy, šedá a čierna, no občas zatúžim po niečom výnimočnejšom aj vtedy :) S lakmi Astor sa mi skvele pracovalo, laky rýchle schli a vynikajúco kryli, takže som mala celé nechty na obidvoch rukách hotové asi za desať minút. S takou mliečnou konzistenciou lakov to ide skoro samé :)




V lete ma chytá nie len tvorivá slina, ale aj tá maškrtná ! Tieto šťavy by som pila celé dni, sú fakt veľmi chutné a osviežujúce. Pár kociek ľadu, pár kvapiek citrónu a s rôznymi ďalšími prísadami podľa chuti a nálady si vytvoríte výborné osviežujúce drinky. Tieto šťavy sú bez všelijakých konzevantov, farbív a myslím, že aj bez pridaného cukru. Rozhodne ich aspoň raz vyskúšajte a možno objavíte svoj obľúbený nápoj :) Za mňa je najlepšia čerešňovo hroznová 


K neónkam toho patrí ešte omnoho viac, od bižutérie cez oblečenie, topánky a iné doplnky no to by už bol tento článok naozaj nekončený :) Premňa je leto hlavne o farbách, v ktorých som počas zvyšku roka trochu prieberčivejšia a možno aj zbytočne. Prečo si nevylepšiť náladu sviežimi farbami počas celého roka, že ... napríklad aj v takom líčení :) Majte ešte krásny zvyšok dňa, u nás to vyzerá na silnú búrku, takže ponožky + deka a čajík :) Ale tie ponožky budú jednoznačne neónové ;-) Marry

21 komentárov: Leave Your Comments

  1. Rtěnky vypadají moc dobře! :))) Od astoru másla na rty miluji :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... tie od astoru sú moje najobľúbenejšie :)

      Odstrániť
  2. juj baby vy toho veru máte :)) Vám musia kamošky závidieť :) ale krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ako každá blogerka myslím... s kamoškami sa rady podelíme :) ďakujem ♥ :))

      Odstrániť
  3. Tento príspevok som rolovala hore dolu a znova niekoľkokrát, tie fotky sú jednoducho parádne!:-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je tak krásny komentár ! :) urobil mi náladu, že snáď ani nezaspím :D Ďakujem, snažila som sa :)

      Odstrániť
  4. Tie masielka od Astoru aj ja zbožňujem. Krásny je aj odtieň 011 =) Momentálne sú v akcii v 101 drogérií za cca 5€.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. .. mali by ich vyhlásiť za top produkty roka ! :) ... mne sa zbierka pomaly rozrastá, ale už som si dala stopku, teda aspoň do doby kým aspoň jeden úplne nespotrebujem :)

      Odstrániť
  5. super clanok :) musim povedat, ze by som si aj okuliare mohla k tomuto citaniu zobrat ako mi to tahalo oci :D ale to len super, na leto ako stvorene ;)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha :) tiež som mala na mále..keď už neónky, tak teda poriadne :) Ale na každom počítači alebo mobile my ich zobrazovalo inak...tak som rada že nakoniec nie sú fádne :) ďakujem, som rada že sa článok páčil ;-)

      Odstrániť
  6. bože baby,ked vidim vaše články,ma vždy navnadíte a musím si potom niečo kupiť aj ja :) mam jedno masielko od astoru a podla tvojich fotiek potrebujem ešte minimalne 4 :D:D aj ruže od nich su mi sympaticke,noo načase opat nnavštiviť dmku :) ďakujem za krásny článok,ked som na fb a v bloggeri videla od vas prispevok,až mi srdce poskočilo,ďakujem <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ách milá Lucka, nám poskoči srdce až do neba pri každom takomto komentári ! ♥♥♥ .. to my ďakujeme, že nás čítaš a veľmi sa tešíme že dokážeme niekoho inšpirovať a potešiť :)) ĎAKUJEME :-********

      Odstrániť
  7. krásné barvy rtěnek :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milujem tie vaše fotky! Ako z časopisu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krasny clanok, plny farieb... aj ja mam dnes naplanovany neonovy clanok :-) Inak riasenka od DC Party mania aj mne skvele sadla..jedna z naj od Dermacolu..a ruze to som sa len kochala farbami :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělý článek, Blue Rose od NYC mám taky, je krásná a Astorky jsou bezvadné! Dneska jsem si koupila další odstín! miluju tyhle články! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak skoro tie fotky aj mne vypalili oči :D Skvely članok, plný farieb také mam najradšej :) Super produkty a kráásne nechty !! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  12. neonky vsade navokol...symbol leta :) pekny clanok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jezis ty rtenky proste!!! Nadherne barvy, a to jsem chtela setrit!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta matna rtenka NYX je nadherna, take bych moc rada nejaky odstin zkusila.. Nadherne fotky a ty barvicky, to miluju!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)