Nie je šľahačka ako šľahačka ...

By | 16:30 30 comments


Neverím, že existuje na svete niekto kto by nemiloval šľahačku! a čokoládu a marshmallows a... :D Ale ostaňme pri šľahačke, tá  totiž zohráva hlavnú úlohu v našom článku. Je to tá najúžasnejšia vec na svete, zakaždým sa pri jej vychutnávaní rozplývam a ak mám zlú náladu, nie je nič lepšie ako sa jej rýchlo zbaviť! O to viac ak zdobí nejaký z mojich obľúbených milkšejkov. Práve pri jeho príprave mi napadlo napísať tento článok, pretože šľahačku používam denne a to nielen na jedenie :) Je ukrytá v mojich dvoch obľúbených produktov na tvár a vlasy. Kto by to povedal, že šľahačka bude tak hýbať kozmetickým svetom. Táto konzistencia je čoraz populárnejšia a nie nadarmo. Ja vlastním zatiaľ iba dva šľahačkové produkty a to čistiacu penu od Biodermi Hydrabio Mousse a bezoplachový kondicionér od Z.ONE.


O čistiacej pene Hydrabio Mousse som sa na blogu zmieňovala už niekoľko krát. Mám už asi tretie balenie a zatiaľ ju nemienim meniť za nič na svete. Konzistencia je naozaj luxusná. Stačí malé množstvo hustej peny naniesť na vlhkú pleť, jemne vmasírovať a opláchnuť! Všetok make-up a nečistoty sú v momente preč, pleť mám hebkú, hydratovanú a čistú. Absolútne nedráždi, neštípe v očiach (schválne som to skúšala). Používam ju aj na holenie, pretože sa po nej nevytvárajú žiadne červené pupáčiky. Nemá žiadnu parfumáciu, je bez parabénov a hypoalergénna. Vyskúšala som už kvantum čistiacich prostriedkov a tento mi vyhovuje najviac. Všetko mi pleť po čase vysušovalo, napínalo alebo dráždilo oči a pleť som musela vyslovene drhnúť, aby som sa zbavila celodenných nánosov. Každovečerné čistenie pleti bola otrava a teraz je to pre mňa hračka :) Je to skutočný unikát, obsahuje patent Aquagenium®, ktorý navracia pokožke jej stratenú schopnosť hydratácie, vlhkosť „uzamyká“ v hĺbke a udržuje ju v rovnováhe. Odporúčam na suchú, aj mastnú či akóznu pleť. Dokonca som čítala, že je výborná aj po dlhšom slnení, a upokojuje spálenú začervenanú pleť. Ešte ste ju neskúšali? Chyba! Verte nebudete ju chcieť dať z ruky ... 


Druhý produkt, som si kúpila na odporúčanie Marry, ktorá ho zase vyskúšala na odporúčanie svojej kaderníčky a bola z neho unesená! Mne to nedalo a musela som ho mať tiež, lebo už som bola zo svojich vlasov zúfalá :) Ide o krémovú ochrannú a ošetrujúcu penu Milkshake od Z.ONE, ktorá bola vyvinutá špeciálne, aby udržala vo vlasoch optimálnu vlhkosť, dodala im výživu a udržala farbu. Obsahuje cenné mliečne proteíny, ktoré dodávajú kondíciu, hebkosť a ľahkú česateľnosť, reštruktualizujú korienok a vlasovú pokožku bez zbytočného zaťaženia. Zložka Integrity 41 zlepšuje odolnosť farby. Vonia neuveriteľne fantasticky po vanilke a kokose a tú vôňu cítite ešte dlhé hodiny. Neraz som sa pristihla ako si ich neustále ovoniavam :) Zanecháva vlasy husté, nadýchané, zdravé, hebké, uhladené  a lesklé. Účinkuje ihneď po nanesení na umyté vlhké vlasy, ktoré sa po vysušení a upravení zmenia na dokonalé vlasy ako z reklamy! Cena je 15 eur a dostanete ho vo vybraných kaderníckych salónoch, ale aj na špecializovaných vlasových eshopoch. Rozmaznávajte svoje vlasy v pohodlí domova a zmeňte ich na nepoznanie v jednom kroku ;)



Toto boli tipy od mňa pre vás ak máte aj vy zaujímavé produkty, ktoré stoja za vyskúšanie dajte mi vedieť do komentárov :)  Neviem ako vy, ale ja som po tomto článku dosť vyhladla, takže idem si dať nejakú maškrtu :P Majte krásnu sobotu! 



30 komentárov: Leave Your Comments

  1. super článok Miška.Hydrabio Mousse mi veru chýba do mojej hydrabio zbierky,aka je asi jeho cena?zaujal ma,na odličovanie by sa mi veru zisiel.a ako vždy krásne fotky :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ox ďakujem Lucka :) Vidíš na cenu som úplne zabudla! Myslím, že je to okolo 12 € a obsah je 150 ml. Aj pri každodennom používaní vydrží pomerne dlho 2-3 mesiace :)

      Odstrániť
  2. super článek vypadá to dobře :) a máš to krasne nafocené

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ked preidem domov určite si niečo dam zmrzlinu šlahačku a neviem ešte čo,hlavne to čo som do teraz nebmohla,,a pači sa mi ta od bodermy:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si nemohla, tak si to teraz určite vychutnáš trojnásobne :) Len hlavne s mierou aby brucho nebolelo

      Odstrániť
  4. Super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a já mám objednanou cleansing foam (nevím jestli to bude vyloženě foam, protože to má takový balení alá zubní pasta, ale píšou foam, tak foam :D) od Misshi, měli na výběr - zelený čaj, čokoláda, jahoda a mě to přišlo totálně super, takže jahoda už je moje a fakt se těším, až jí vyzkouším :D
    láká mě ta pěna na vlasy)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hmm to znie lákavo :) Hneď som si to musela vygúúgliť :)) Musím povedať, že tie obaly ma očarili na prvý pohľad ! Nehovoriac o arómach (chcela som napísať príchutiach :D) Ja by som si asi vybrala čokoládu, ale určite daj vedieť ako si spokojná, ja tieto hravé konzistencie proste zbožňujem :)

      Odstrániť
  6. mmmm to su chute.. paci sa mi premostenie od slahacky k vyrobku slahackovemu... okrem toho ako vzdy sa pridem pokochat krasnymi fotkami :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mám radosť :) No k ničomu inému sa to prirovnať nedalo iba k takejto pochúťke :)

      Odstrániť
  7. Super recenze!! :)

    http://sometimegoesby.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. This looks great!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak ja používam penový čistič z Avonu a tiež si ho neviem vynachváliť. Človek by ani nečakal, že pri takej ľahkej konzistencii to dokáže s pleťou robiť hotové zázraky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No krásne si to vystihla v jednej vete Julie :) Ako z reklamy na aviváž :)) "Tak jemná a tak účinná! :D Ale je to fakt pravda! najnovšie by som rada vyskúšala šľahačkový kondicionér od Aussie ale u nás ho zatiaľ nedostať :(

      Odstrániť
  10. Umm looking so tasty and lovely:). Thank you so much for your kind comment on my blog:).

    ox. http://www.attraction2fashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. You´re welcome :) I thank YOU for visiting our blog and nice words :) Kisses :*

      Odstrániť
  11. Ten milkshake vyzerá podľa tvojho popisu dokoonalee, chcem hooo!:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Až mi je ľúto, že sa odličujem výlučne micelárkou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Micelárka je nenahraditeľná! Tiež ju používam denne, hlavne na odlíčenie zostatkov špirály a vodeodolného make-upu. Ale rada doprajem svojej pleti a vlasom aj takýto luxus v podobe šľahačky a potom nejakého kvalitného olejčeka :)

      Odstrániť
  13. MMm, tak to bych si teda dala, ještě jsem takovou kombinaci neměla :). Ještěže jsem teďka pojedla výborný tvarohový dezert, tak mě aspoň tak nehoní mlsná :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. konečně někdo zrecenzoval i z.one, pořád jsem váhala jestli koupit nebo ne, asi si ho budu přát na vánoce :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)