Moja letná kozmetická výbava

By | 23:06 17 comments
Ahojte :) Neviem ako u vás, ale my sa tu na východe pomaly s letom už lúčime. Aj keď slniečko stále krásne hreje, chladný jesenný vetrík nám už dáva najavo, že si treba so sebou ráno zobrať aj nejaký ten svetrík. Takéto príjemné osvieženie nám len prospeje, Ale neprestávam veriť, že nás ešte čaká krásne babie leto :)

... Aj keď by sa tento článok asi hodil viac na začiatku leta, lenže vtedy som ešte sama nevedela, ktoré produkty budem využívať najčastejšie a ktoré budem môcť odporučiť aj vám. Teraz to už viem s istotou a teda vám moje tohtoročné letné poklady môžem ukázať :)


V letných horúčavách sa toho používať veľa nedá. Hlavne čo sa týka make-upu. Telo sa potí, všetko sa vám zlieva, pokožka nedýcha, póry sa upchávajú atď., no veď viete o čom hovorím. Čo sa týka mňa tak ráno na čistú pleť nanášam krém od Biodermi Pore refiner, ktorý pleť neuveriteľne vyhladí, stiahne póry a zmatní. Čo je základ> Vyhýbam sa na deň zbytočne mastným krémom. Naopak, na noc zasa uprednostňujem pár kvapiek prírodného oleja, ktorý pleť, vystavenú celý deň priamemu slnku, počas spánku regeneruje a hydratuje. Obľúbila som si od Saloos-u jojobový olejček, ktorý si nanášam aj na končeky vlasov. Je to vraj jeden z najcennejších olejov a je vhodný aj pre tú najcitlivejšiu pokožku. Lieči akné a hojí a vyhladzuje jemné vrásky. Je to poklad, ale rada ho striedam s kokosovým, konopným alebo makadamiovým... Navyše oproti ostatným olejčekom má super dávkovač, takže to zbytočne nepreženiete :)



Keďže pleť chcem mať vždy zjednotenú a na oko dokonalú, nezaobídem sa aj v lete bez make-upu. Ale tentokrát som ho vymenila za BB krém od Astoru Skin Match. Niekoľko krát som sa zmieňovala, že bb-krémy nemám v láske, sú mastné, nekryjú a robia fľaky. Aaale od kedy som vyskúšala tento, stal sa mojím každodenným pomocníkom. Miešam ho vždy s kvapkou make-upu kvôli farbe, lebo je na mňa trošku svetlý. Vyhovuje mi hlavne konzistencia, ktorá je taká tuhšia nie vodová, dobre sa s ním pracuje, celkom fajn kryje, pleť rozžiari, nerobí fľaky, zjednotí a hydratuje. Nie je to make-up, takže nečakajte zázraky, ale na bb krém je fakt dosť dobrý! Aspoň teda mne sadol. Aby som sa neleskla tak si ho ešte pre istotu trochu zapudrujem a na líčka teraz používam perfektnú lícenku od Zoevy Luxe. Máa taký bronzovo tehlový nádych a dokonale mojej pleti sadla. Vďaka nej tvár vyzerá šťavnatejšie a zdravšie a podčiarkne krásne opálenie. Na rozjasnenie používam biely očný tienik Bonbon od Dermacolu s jemným šimerom, trochu si ho zaťupkám na lícne kosti a smerom k uchu, na stred nosa, na jamku nad perou a pod obočie. Dodá to taký jemný "glow" efekt.


Na osvieženie počas dňa nedám dopustiť na termálne vody v spreji mám ich asi 3 - jednu doma, jednu v práci a jednu v kabelke. Odporúčam Hydrabio Brume od Biodermy. Úžasná vec, jemnučký rozprašovač zaručí, že sa vám nepoškodí make-up, je to ako by ste prešli vlhkou hmlou. Ak potrebujete niečo na prebratie a kávu nepijete odporúčam. Je to lacná záležitosť a má všestranné využitie, o ktorom si môžete viac prečitať v jednom z našich starších článkov TU. Super vychytávka sú aj zmatňujúce obrúsky Essential od ELFu. špeciálne papieriky napustené výťažkom zo zeleného čaju jednoduchým priložením na pleť do seba ihneď vtiahnu všetok pot a mastnotu, a nepoškodia make-up. Ak si chcem počas dňa prepúdrovať tvár, vždy predtým použijem jeden tento papierik. Predídem tak prenášaniu baktérií z tváre do púdru. Praktické balenie obsahuje 50 obrúskov a zmestí sa hoci aj do peňaženky.

Oči zvýrazním buď len farebnou špirálou, ktorá je teraz veľmi trendy. Celkom sa mi osvedčila modrá od Avonu Super shock brights. Super je aj paletka Sun club od Essence. Má krásne nevtieravé farby, ktoré sa dajú využiť ku každému líčeniu. Inak na tiene si veľmi nepotrpím. Uprednostňujem radšej výraznejšie pery ako oči. Na tie používam mini vazelínu v kelímku, no a letným favoritom sú rozhodne nové hydratačné rúže a masielka od Astoru. Z lakov som najviac vypotrebovala 4 farby - bielu, neonovo- ružovú, mentolovú a broskyňovú. Máte tiež farby, po ktorých siahate nejako automaticky?


V lete nesmieme zabudnúť na kvalitné opaľovacie krémy. Slnko je čoraz agresívnejšie a vyžaruje škodlivejšie lúče. Ja som verná Photodermu od Biodermy. Suchý olej v speji Photoderm Bronz, čo je trochu nezvyčajné spojenie, ale naozaj ho na pokožke ani necítite. Ako by vás zahalil hodvábny závoj. Krásne vonia nezanecháva mastný film, bleskovo sa vpije a pokožku zanechá zamatovo hebkú. Kľudne by som sa ním vedela natierať aj  v zime :)) Opálim sa po ňom vždy krásne do hneda, žiadne spálenie, a červená koža ako rak. Dokonca si ho môžete nastriekať aj na vlasy a tvár. Nezabúdam ani na ošetrenie kože po opaľovaní, a ak nemám práve po ruke upokojujúci sprej (Photoderm After sun SOS), použijem kokosový olej :)



A čo vy a kozmetika v lete? Ktoré produkty používate viac či menej, alebo sa počasím vôbec neriadite?



Tento článok bol vytvorený primárne pre portál blogerky.cz



17 komentárov: Leave Your Comments

  1. Moc pěkný článek doplňen pěknýma fotkama :-) A jojobový olej na konečky vlasů je vážně super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný článek. Olejíčky od Saloosu mám taky velmi ráda, vyzkoušela jsem již už dost a momentálně u mě vede dýňový, ovšem jojobový bych taky ráda vyzkoušela :)

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tekvicový som ešte nemala, ale vraj je tiež fantastickýý! Tekvicové semiačka samé o sebe zbožňujem, dosť mi pomáhajú s rastom vlasom. Ale všetky tie bio olejčeky majú niečo do seba :) Niekedy možno pripravím aj článok o všetkých, ktoré používam, lebo je ich dosť :D

      Odstrániť
  3. Pěkný článek :))) Tu paletku od Essence taky používám nejčastěji :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super clanok :) a s tymi lakmi to mam tiez tak, ze v istych obdobiach siaham po svojich istotkach :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovedaťOdstrániť
  5. v lete sa snažím používať radu hydrabio pri starostlivosti o pleť,ako si pisala ta ich voda je fakt super,využivala som ju hlavne horučavach,ale i teraz sem-tam streknem na tvar a necham vpiť :) mam aj avene takuto vodu,ale este len caka na použitie :)laky použivam asi rovnake,ako cez rok-milujem červenu na nechtoch,a takisto aj ružovu,ine odtiene asi ani nemam :) moc pekne članok Miška :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky :) Musím říct, že se skoro vůbec nelíčím, sem tam jen trochu korektoru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekný arzenál. Podobne to vyzerá aj u mňa. A možno toho používam aj o trošíčku viac. Alebo o dve :D. Ten rúž je fakt pecka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super vecičky ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásný článek a moc pěkné fotky! já v létě používám snad úplně vše, jako v zimě, jen jiné barvy či odstíny barev. Nejméně v létě asi používám make-up, spíš jen lehké krytí.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Takéto články mám veľmi rada, pôsobia na mňa tak upokojujúco :) Čo sa týka mejkapu, v lete nosím všetko, čo po zvyšok roka, akurát mením farby a všetko používam skôr také ľahšie. Dermálnu vodu taktiež používam už roky, len v poslednom čase na ňu zabúdam. Ďakujem za tip, ako sa dajú použiť zmatňujúce papieriky. Jedno balenie nosím v kabelke. Doteraz som ich používala samostatne, ale ako medzikrok pred púdrom sa mi to zdá super.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásny článok :) Ja už bez Pore Refiner - u neviem existovať, to ako vyhladí pleť je naozaj neuveriteľné :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow these products look great!! I especially love the lipstick and nail polish! :)

    New post on GIRL ABOUT TOWN BLOG
    GOOGLE + || BLOGLOVIN || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Z těchto produktů nejvíce sympatizuji s Biodermou :)

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. The photos are gorgeous! I'm quite a big fan of the Bioderma products also! x

    I Heart Black
    I Heart Black on Instagram

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)