Hang out with Laura Scott

By | 15:13 16 comments

Ahojte, dúfam, že leto ste si užili plnými dúškami. Dnes ráno som počula v rádiu štatistiku, že len 20% slovákov, bolo na dovolenke v zahraničí. Čo je trochu prekvapivé, ale podľa mňa super zistenie, pretože Slovensko aj Česko majú toľko krás, že by bola škoda ich nikdy nepreskúmať, čo poviete? Minulý týždeň to už vyzeralo, že sme sa s letom nadobro rozlúčili a vhupli rovno do zimy. Keď som cestou do práce zbadala námrazu, neverila som vlastným očiam, dokonca poletovalo aj niečo, čo sa podobalo na sneh :( Fúúú, to sa mi snáď sníva!!! Preblesklo mi hlavou, ale studený vietor mi dal hneď facku a ja som si uvedomila, že je leto je nadobro preč a je čas vytiahnuť šály a kabáty. Našťastie sa cez víkend opäť oteplilo tak som to hneď musela využiť. Nahodila som si na seba asi storočné džínové šortky (vietnamci) a príjemnný úpletový svetrík (avendro), ktorý je na takéto teplé dni ako stvorený ! Je ľahučký, vzdušný, má krásny strih, netopierie rukávy a aj keď to na fotkách nevidno je celý posiati leskou zlatou priadzou ktorá sa nádherne odráža na slnku a vytvára tak trošku luxusnejší dojem. Trochu je priesvitný, ale práve to sa mi na ňom páči, lebo si pod neho môžem skombinovať akúkoľvek farebnú podprsenku či tielko. Už stačilo doladiť iba doplnky... ale stále tomu niečo chýbalo. Napokon mi pohľad padol na čierne nadkolienky a k nim bol výber topánok už viac ako istý! Jasné že moje najobľúbenejšie bagandže :D Niekom už môžu liezť na nervy keď ich na mne vidí, pretože ich nosím veľmi často a takmer v každom ročnom období, ale nepomôžem si ... Cítim sa v nich dobre hodia sa mi ku všetkému a aj keď sa mi už pomaly derú, tak skoro sa ich nevzdám! Tiež máte doma kúsok , ku ktorému máte taký vzťah, že ho nevyhodíte ani keby bol už nenositeľný? 







Ešte sa vrátim k svetríku, ktorý mám zo stránky avendro.sk. Ten som si vybrala v rámci spolupráce. Aj keď asi viaceré z vás majú skúsenosti s objednávaním oblečenia z katalógov, no v mnohých prípadoch to, čo vám príde domov, vôbec nezodpovedá tomu, čo tá krásna slečna na obrázku mala na sebe. Aj teraz som mala malú dušičku, pretože s touto stránkou som nikdy predtým skúsenosť nemala. No našťastie bol svetrík zhodný s tým, čo som videla na obrázku. A to do detailu. Veď posúďte sami ...Originál... Ja som si ho síce zapasovala, pretože k šortkám s vysokým pásom to ani inak nešlo, ale inak je dĺžka po zadok a super sa hodí aj k obyčajným legínam a lodičkám. Celkovo je na stránke fajn výber, ale mňa zaujala hlavne značka Laura scott, ktorá je ako stvorená pre mladú, bláznivú a sexi ženu, ktorá je neustále v pohybe, ale chce vyzerať dobre za každých okolností :) 

16 komentárov: Leave Your Comments

  1. Skvělé fotky :)
    http://klarissaaddell.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach, podkolienky! Na tie sa v tomto období veľmi teším :) A s topánakmi ťa úplne chápem, ja som mala tento typ na nohách minulý rok nonstop, ale už sú vážne rozpadnuté, tak hľadám plnohodnotnú náhradu :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nadkolienky som myslela :D

      Odstrániť
    2. Nooo veď to, že najhoršie je nájsť tú náhradu :( ALe stále lepšie zodrať, ako neobuť ani raz, že? :) Nadkolienky sú super vec, k šortkám, sukniam šatám ... pämatám si ako som si ich kupovala už viac než pred 5 rokmi a vtedy som si myslela, že to bude záležitosť iba jednej sezóny a hľa stále sú nadčasovou záležitosťou, takže sa z nich môžeme vytešovať aj naďalej :))

      Odstrániť
  3. Krásna si, veľmi ti to pristane. Aj ja mám taký problém, že sa niečoho nechcem vzdať aj keď to už dávno malo byť preč. A konkrétne s balerínami. Je pre mňa ťažké nájsť nejaké, ktoré sa mi ozaj páčia a potom ich nosievam až kým sa mi na nohách nerozpadnú. Doslova. Terajšie majú už takmer vychodenú podrážku no len tak tak držia a stále ich obúvam. :D Možno hanba ale ináč im nič nie je a kým nikto nevidí spodok tak mi to nevadí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Julie :) Presne viem o čom hovoríš :) Buď mi je nejaké topánky ľúto nosiť, aby som ich nezničila, alebo ich nosím do zodratia ... Neviem čo je horšie :D Ale stále môžeš zahrať na vintage štýl ;)

      Odstrániť
  4. Velice ti to sluší! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa pacia hlavne tie kratasy a pacilo by sa mi to aj so svetrikom, ale bez tych nadkolienok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sveter sa mi riadne pači:))a ta predposledna fotka je velmi vydarena:) inak tiež som si myslela že leta je už koniecno našťastie to vyzera ovela lepšie hadam to bude pokračovať a neochladi sa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. si mi dala inspiraciu na dnesny outfit :) dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc krásný fotky, ty se fakt povedly, jsi kočka :). Taky si myslím, že je u nás plno krásných míst
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Really nice outfit :) I love this sweater and Your gold jewellery :) The best greetings :*

    https://sandina95.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)