Hello autumn

By | 18:16 37 comments

Dnes len v krátkosti, aby ste si od tých naších dlhých článkov trochu oddýchli :) Ležím tu, na moje obľúbenej teplej kožusinke a relaxujem po ťažkom víkende. V myšlienkach sumarizujem moje leto a rozmýšľam, či som stihla zažiť všetko, čo som chcela a čo som mala naplánované a či som už psychicky pripravená na jeseň, zimu, chlad, mráz, vietor, pracovné povinnosti.. áach... Toto leto pre mňa nebolo jedným z tých najnezabudnutelneších, na ktoré budem dlho spomínať. Keď sa tak obzriem, vidím len ťažkú prácu, učenie, učenie a učenie, no na druhej strane aj zaslúžené vydýchnutie a uzavretie jednej životnej etapy. Teším sa na tú ďalšiu, čo mi prinesie.. vlastne čo mi prinesú už najbližšie mesiace :) Možno mi vynahradia celé nezáživné leto.. Leto v duši a celkovo v živote je krajšie, ako to leto za oknami :)

 Radosť mi robila najmä kozmetika..úú tú ja môžem ! :) Využila som pár zliav, vymákla niekoľko skvelých noviniek, a našla zopár jedinečných kúskov. Posledný mesiac bol dosť plodný aj čo sa objednávok sviatočných líčení týka a môj diár zrazu doslova praskal pod váhou dohotnutých termínov. Večery som si spríjemňovala aj chutným jedlom a pohárikom dobrého vína s Missy. Konečne som mala čas zveľaďovať aj svoje kulinárske schopnosti :) Niečo som navarila, niečo upiekla a po dĺĺĺhej dobe som si pochutnala na domácich palacinkách..mňam ♥

  No, tuším že toto leto vlastne ani nebolo také nudné a smutné a hlavne, mne sa to pravé "leto života" asi ešte len začne... :) September je vždy mesiacom veľkých zmien, zlomov, nových možností a (ne) splnených snov. Možno konečne niekam vycestujem na dlhšiu dobu, možno sa aj nový jazyk naučím... A možno bude všetko úplne inak, kto vie ... ? Tiež vás po lete vždy popadne trochu nostalgie a zároveň vzrušujúci pocit z niečoho neznámeho? 









37 komentárov: Leave Your Comments

  1. Super článek a ty fotky .. :-) nejlepší !!
    Ráda bych tě pozvala na naši novou giveaway
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/2014/09/soutez.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ♥ ďakujeme krásne ! .. aj za pochvalu aj za pozvanie :)

      Odstrániť
  2. Ja tie fotky stále tak dlho obdivujem, lebo sú úplne úžasné! To ani nehovorím o článkoch, ktoré sa príjemne čítajú a sú krásne napísané :) Čo sa týka leta, mali sme ho podobné. Tiež len samá práca, snáď som to, že sú prázdniny ani nepostrehla. Vždy bolo čo robiť a tak som si ho neužila. Ale september vnímam podobne. Stanovujem si určité ciele a plány, ktoré by som chcela dosiahnuť :) Držím palce, nech zažiješ všetko čo si praješ a skutočne prídu tie zmeny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áásch...dnes tu budem celý deň len achkať :) ďakujeme za krásny komentár.. za uznanie a pochvalu, havne keď sa u teba nevieme na fotky rovnako vynadívať ! :) ..práca nás niekedy celkom pohltí..sú obdobia keď sa inak proste nedá, ale potom sa o to viac teším z voľna a z tých plánov a snov, ktoré si dám keď bude "lepšie".. teším sa že to berieš rovnako a vôbec ti to neuberá na nálade.. ďakujem za priania, ja budem dúfať že sa ti rovnako všetko do bodky splní ! :)

      Odstrániť
  3. Tiez chystam recenziu na Revolution paletky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pozorné očko Lučiaka je vždy v pohotovosti :) ..sme zvedavéé, čo na ne povieš ty... :)

      Odstrániť
  4. Huráá, niekto sa teší na jeseň tak ako ja!:-) Už mi (tiež) jesenné myšlienky chodia po rozume (a klávesnici:-), jeseň priam milujem. Krásny článok a prekrásne fotky! A havko úplný miláčik!♥ Tak teda Hello autumn, hello September!
    P.S.: Dúfam, že balíček už dorazil.;-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jesenné myšlienky bývajú najkrajšie a aj najplodnejšie :) ďakujem za krásne slová dandelijonka moja, od takého majstra fotografie ma obzvlášť tešia ;-) ..balíček veruže dorazil, čakal ma na stole mojej izby keď som sa vrátila z ťažkého víkendu a neskutočnú radosť mi urobil ! ♥♥♥

      Odstrániť
  5. Mmm, ty dobrůtky bych si teda dala :). Já po dnešním dnu taky už jen relaxuji s časopisem
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... práve som si spomenula, že je na čase navštíviť znova trafiku ... relax s časopisom je môj veeeľmi obľúbený, tak ako aj u teba veru :)

      Odstrániť
  6. Toto moje leto bolo asi najslabšie zo všetkých. Veľmi ani nechcem myslieť, radšej sa postupne (trošku pomalšie) prenesiem do jesenného obdobia, a počkám si, čo mi prinesie september. Pekný článok a pekné obrázky! :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. správny prístup Katka :) , aj keď leto nebolo presne také, aké si mala vysnívané.. možno to bolo len obdobie ticha pred poriadnou "životnou párty búrkou" :) Želám ti, aby sa ti nasledujúce obdobie páčilo viac a naplno si si ho užívala ! ♥

      Odstrániť
  7. Krásné fotky :-))) A pejsánek je ůžasný! :-)

    Hezký večer,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jé, to jsou samé líbivé a sladké věci <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júúú :) sladké a líbivé my teda môžeme ..pokojne aj každý deň v roku:)

      Odstrániť
  9. krásné fotky :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hezké shrnutí:)
    Musím souhlasit, že září je vždycky plné zlomů, změn a překvapení. protože s nástupem do školy či se skončením léta zákonitě přichází zase něco nového:) Člověk nikdy neví, co ho potká. Taky se na nový školní rok těším.
    Léto jsem si užila opravdu ve velkém a teď jsem připravená na nové zážitky z trošku jiného prostředí a jiného druhu:)

    Instantní krása♥

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ta sada laku od Elf, to je pecka. Krasny pejsek♡ A to jidlo vypada uuuuzasne. Bavi te vareni?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ♥ ďakujeem :)) No, ja som gurmán, mňa baví skôr potom tá konzumácia/maškrtenie :) aj fotenie jedla ma celkom baví ... celkovo jedlo ako ttaké ma baví :D a ak mám čas rada niečo sebe alebo ostatným pripravím..je to pre mňa taký relax ;-)

      Odstrániť
  12. Woow! Great pics! Delicious food! ;))

    www.myladytrends.com
    https://www.facebook.com/myladytrends

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Maybelline rúžov nikdy nie je dosť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. a zas som si povedala,že som si dlho nekupila ruž od maybelline,treba napraviť :) to vždy tak mám,ked si pozriem u vas nejaky članoček,a tie dokonale fotky,vzdy si musim kupiť niečo aj ja :) leto som nemala ani ja bohvie aké,tak sa teším,aký bude september...a ostatné mesiace :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. júú..tak to rozhodne napraviť treba ! :) rúžiky sú uplne super, používam ich teraz každý jeden deň :) ..ďakujeme za pochvalu obrázkov, fotíme ich s láskou pre vás, aby sa vám čo naaajviac páčili a zlepšovali vám náladu tak, ako vy nám ♥♥♥

      Odstrániť
  15. Krásné fotky a máte nádherný blog, stávám se pravidelným čtenářem :) Pokud byste měli chuť stát se mým, budu moc ráda :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. pre mna to bolo jedno z najlabsich liet ale ake som kedy mala:( ale no, netreba to brat tragicky, skola niekedy musela skoncit a robota niekedy zacat a za nu som vdacna a velmi spokojna :) oddychovat sa bude buduce leto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasíme Bianca ..škola musela skončiť a robota musela začať.. snáď to všetko pôjde tak ako má a hlavne sa neprestane dariť.. a ak budeme aj zdraví popri tom všetkom..vyhrali sme :))

      Odstrániť
  17. Úžasné fotky, ako vždy! <3
    A s tou nostalgiou to poznám, vždy si tak zosumarizujem čo som zažila a podobne.
    Tak ti želám mnoho úspechov na každej ceste, po ktorej sa vydáš :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super a povedené fotky!

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Podzim je hodně nostalgické období :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. wspaniały blog <3
    obserwuje i zapraszam do mnie bardzo fajna notka :) zdjęcia takze :)
    zapraszam do mnie :d http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)