Leather shorts & adidas superstar

By | 17:13 24 comments



Človek sa narodil na to, aby žil a nie na to, aby sa pripravoval na život." Dnes mi môj "chytrý telefón" (apps Impressia) vyhodil práve tento citát. Citáty, výroky a všakovaké múdre vety čítam veľmi rada, pretože pochádzajú od ľudí, ktorí naozaj niečo vo svojom živote prežili, a chcú tu po sebe zanechať hoci len jednu jedinú myšlienku, ktorá môže zmeniť život jedného človeka a možno aj celej spoločnosti, A nemusí to byť ani slávna osobnosť, ale človek možno navonok chudobný, ale bohatý vo svojom vnútri. Preto mám tieto myšlienky rada, každý deň si jednu vyberiem a snažím sa zamyslieť nad ňou. Občas mi to pomáha skrotiť moje ego, alebo uvedomiť si, ktoré hodnoty sú tie správne alebo že úspech vám nepadne z neba ... Rozmýšľala som nad tým, že blogovanie nie je predsa len o ... aleje to možnosť ako propagovať svoje názory , postoje, myšlienky za ktoré vás nebude nikto súdiť (aj keď nie každý sa s tým môže stotožniť), dať na pomyselný papier niečo zo svojho ja .... Preto dúfam, že nikoho neurazím ,ak sem občas prispejem niečim osobným ... 

Dnes to ale bol iba taký úvod, v prvom rade sa chcem povenovať outiftovému postu, ktorý môžem nazvať kľudne posledným letným. Využila som ešte kožené kraťasky a moje novučičké biele superstárky. Sú to tie najpohodlnejšie botičky na svete a nemôžete nimi  pokaziť žiaden outfit, či elegantnejší alebo športovejší. Hodia sa k šatám, sukniam, džínam a ich nežným lookom oživíte aj ten najobyčajnejší look. A vaše nohy ostanú v pohodlí, hlavne keď máte "busy day" a musíte sa presúvať z miesta na miesto. Najradšej ich nosím práve s týmto bielym sačkom, ktoré je už inak dosť retro, mám ho vyše 10 rokov a stále mi sadne, drží tvar a farbu. Pod neho somzvolila netradičný dres, ktorý som našla v sekáči a bol ešte úplne nový s vysačkou. Dokonca dámsky aj číslo na mňa ako uliate. No za 2 eurá to nekúp, navyše je to momentálne dosť trendy záležitosť, a blogerky to kombinujú jedna radosť . tak som a nenechala zahanbiť ani ja a takto to celé dopadlo ... Čo poviete? Ako by ste sa vyhrali s jednotlivými kúskami vy? Nosíte botasky aj k elegantnejším veciam? 



by Michaela

24 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ten citát je veľmi krásny a je dobrý nápad čítať si každá deň iný citát. :)) čo sa outfitu týka, je úžasný a pohodlný. Listová kabelka je na tom dokonalá. :))

    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky a zajímavá kombinace! :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You look just beautiful! Love your shorts!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty si taka krasna pristane ti to a tie vlasy vaau:) tiež mam rada citaty a tento je fakt velmi dobry

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sluší ti to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super outfit, možná by se mi k tomu líbilo jiné tričko, ale i tak to vypadá skvěle :) A botky jsou nádherné, miluju, když mám nové sněhobílé boty :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  7. juu vyzeras super!!! :) podte pozriet ku mne na blog, mam tam jedneho fesiho ;)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovedaťOdstrániť

  8. Moc pekne, takove dobre lezerni. Psanicko je z ebay? Je moc hezke!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc Ti to sluší a ty adidasky jsou krásný :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tenisky sú fakt krásne, myslím, že by som si už aj ja mala kúpiť nejaké nové. Roky som tenisky nenosila inak ako na behanie alebo cvičenie, no zasa u mňa dochádza k fáze športovejšieho oblečenia :) A vlasy... no comment :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný outfit, ty botičky jsem si úplně zamilovala :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  12. thanks for your comment :) you are very nice :)
    świetne spodenki!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Beautiful, u look so stylish, great look! :D

    Brina xoxo,
    http://sweetstreetstyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. I love your sporty look. You looks so great.

    Visit my blog please www.nissimendes.ch
    IG @nissi__

    OdpovedaťOdstrániť
  15. kratasky su velice hezke :)
    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I love your writing style, it's almost poetic! I enjoy reading it very much, probably because you describe thoughts which I share with you :)

    long hairstyles for women / cute makeup ideas
    facebook

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)