Makeup revolution london palette - Inonic 1 & Iconic 3

By | 14:20 18 comments

"Makeup revolution london " ... počuli ste už o tom? Ako besk z jasného neba zasiahol náš kraj chýr, že sa táto kozmetická značka chystá zamútiť aj náš beauty svet. Netrvalo dlho a celým Českom aj Slovenskom kolujú články s rôznymi kráskami, ktoré na sebe nesú toto logo. A že veru je z čoho vyberať.. od výmyslu sveta... Rôzne veľkosti a kombinácie očných tieňov v krásnych paletkách, rúže, rozjasňovače, púdre.. no, skrátka nič neponechali na náhodu a v tejto značke sa skĺbila pestrosť farieb, kvalita produktov, široký sortiment a to všetko zabalené do celkom slušných obalov.  Poviete si fajn, ale koľko ma tento pekný špás bude stáť... no, čuduj sa svete málinko !


Oslovila nás krásna a milá Lucka z beautyday.sk či by sme nechceli pre Vás otestovať úžasné paletky tieňov. Aj napriek tomu, že paletiek máme dosť, je fajn rozšíriť si zas obzor o ďalšiu značku a vedieť či sa do nej oplatí investovať, poprípade či by sme ju mohli odporučiť ďalej niekomu, kto hľadá kvalitu za nižšiu cenu. Môžeme prezradiť už teraz, že toto bude, ako iste čakáte, pozitívna recenzia. Síce sme čítali, že sú dobré, ale že budú až tak dobré.. to nás prekvapilo :)
Vybrali sme si ikonické paletky a to doslova Iconic1 a Iconic3. Čo si budeme hovoriť, podobnosť s Naked paletkami tu nie je čisto náhodná, ale dobre premyslená a musíme povedať, že aj veľmi verne a kvalitne prevedená. Samotné "ikonky" existujú v troch prevedeniach a patria do základnej rady tejto značky. Ďalšou vyššou radou sú Salvation paletky, o ktorých si niečo viac povieme možno niekedy nabudúce :)


Iconic 1 je paletka s ktorou vykúzlite akékoľvek líčenie. Tak ako všetky paletky z tejto rady, aj táto je zložená z dvanástich tieňov, z ktorých tri sú celkom matné a zvyšok je so shimmerom (trblietkami/leskom). Nájdete v nej tiene s ružovým, zlatavým, hnedastým aj šedavo-dymovým nádychom. Matný bielo-ružový je vhodný napríklad pod obočie a všade tam, kde potrebujete presvetlenie. Zvyšné dva matné tiene sú hnedasté, takže sú geniálne pri tieňovaní a vykresľovaní očného oblúka, či pri zapracovaní a strácaní farieb do seba vrámci mäkších prechodov. Som z nej unesená, pretože lesklé tiene sú maslovitej konzistencie, majú veľmi slušnú pigmentáciu a pracuje sa mi s nimi rýchlo ako štetcami tak prstami alebo aj aplikátormi. Či už potrebujete vykúzliť denné jemné líčenie, výraznejšie večerné, alebo štavnaté a sexy no stále vhodné na poobedňajší zraz pri kávičke alebo na rande.. s touto paletkou to skrátka pôjde hravo :) 

Ak si pamätáte, mojou často používanou paletkou na každý bežný pracovný/školský deň bola Catrice absolute nude paletka. Keď si to porovnáme, Catrice so svojimi šiestimi tienikmi, ktoré su menej pigmentované a viac prášivé stojí okolo 5,30 eur. Iconic 1 s dvojnásobným počtom tieňov a celkovo s lepšou kvalitou má cenu 7 eur. Čo na to vravíte.. tiež ste unesené týmto pomerom ? :) Tak ako u všetkých tieňov rôznej cenovek kategórie, aj pod tieto používam bázu a s ňou mi vydržia bez chybičky, zliatia alebo iného porušenia celý deň ! Marry


Iconic 3 sa rovnako skladá z troch matných tieňov a zvyšok je lesklý. Všetky farby sú ladené do chladného ružovo-púdrového podtónu. Pri niektorých tienikoch je nutné dostať sa pod vrchnú vrstvu tieňa, aby sa zvýšila pigmentácia, ale potom je to už bez chybičky. Ak túžite po najnovšej Naked trojke, siahanite po tejto, alebo radšej doslova skočte po nej.. toto sa naozaj oplatí a bude vám dobre a poslušne slúžiť :) Matné tiene trošku prášia, ale zato tie trblietavé sú božsky maslové! Za tú cenu úplný luxus. Baví ma s ňou každodenné líčenie do práce, lebo je to rýchlovka a zároveň sa s mojimi hnedými očami skamarátilo všetkých 12 odtieňov. Najlepšie sa mi s ňou pracuje prstami, ale môžete použiť aj svoje štetce. A nepotrebujete žiadne iné paletky. S podkladom vydržia po celý deň, neopadávajú, nerozmazávajú a nezlievajú sa. Čo viac od paletky chcieť? Missy



Aký je záver ? Asi taký, že napriek klopkaniu si na čelo z dôvodu závislosti na paletkách si asi budem musieť minimálne jednu dokúpiť, také sú super. Na cestovanie ideálne, pretože skvele zastúpia drahšie kúsky, v jednej paletke nájdem všetky odtiene ktoré budem potrebovať a navyše ak by sa aj pri cestovaní pritrafila nejaká kozmetická nehoda, zničenej paletky mi nebude tak ľúto. No dobre, tak bude.. ale za tú nízku cenu ju oželiem skôr, ako by sa mi mala rozsypať nejaká drahšia. Skvelá bude aj ako darček, pretože hádam neexistuje žiadna žena na svete, ktorú by takáto paletka nepotešila. U mňa boduje pri každodennom rýchlom líčení, keď idem na istotu a nemám čas experimentovať alebo sa s líčením vyhrať. Jendocuho schmatnem Iconic 1 a líčenie mám za 5 minút hotové. Nahradila aj moju obľúbenú catrice paletku absolute nude, ktorá mi nedavno doslúžila. Za nás teda veeľky palec hore ! :)


18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Když se na české blogové scéně letos na jaře paletky poprvé objevily, tak jsem z nich byla nadšená a hned jsem vybírala, kterou si mám objednat a co všechno od MRL vyzkouším. Ale jak teď začal ten opravdu velký boom, spolu se spustěním českého eshopu, tak mě to nadšení nějak opustilo a i přes velmi kladné recenze se do nákupu nepouštím. Asi počkám až tohle šílenství opadne :-)

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Keď som dávnejšie zaregistrovala vznik tejto značky, chcela som hneď niečo objednávať. Ale stále prichádzajú s niečim novým a tak nechcem objednávať lebo viem, že mi to bude potom ľúto, že som nepočkala pár dní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. také mám, objednala jsem si je tuším den předtím, než spustili český e-shop :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou skvělé, také Iconic 3 testuji, na druhou stranu ale třeba jejich korektor je absolutně nepoužitelnej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadají báječně a co jsem koukala tak ta cena není nijak šílená :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne vôbec nevadí ten boom okolo tejto značky, som len rada, že je tu ďalšia cenovo dostupná kozmetika, ktorá vyzerá veľmi fajn. Paletky aj lícenky ma zaujali a určite si nejaké kúpim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už som ich na viacerých blogoch videla a teda som prekvapená, že za tak nízku cenu sú tak kvalitné..a musím uznať, že varianta alá Naked3 sa vo swatches veľmi podobá :) Mne sa veľmi páči tá letná farebná varianta..tú si možno zaobstarám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi pekne nafotene. Revolution produkty ma celkom zaujali, podobne ako pise Dada, vobec mi nevadi ich masivna blogokampan. Viem si predstavit, ze by som si nieco objednala..tiene pouzivam prilezitostne, takze si nepotrpim na znacky a UD ci MAC fakt nepotrebujem :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vypadají krásně. Kosmetiky není nikdy dost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pekná recenzia :)
    Mňa značka stále ešte láka a plánujem si určite od nich niečo kúpiť :) Z týchto dvoch sa mne osobne viacej páči Iconic 3 a určite po nej rada siahnem, ale lákajú ma aj ich ďalšie produkty :)
    Donny

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Paletky se mi líbí moc, ty odstíny jsou krásné, asi si časem udělám taky radost :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Paletky se mi fakt moc líbí! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Makeup Revolution som uz postrehla na blogoch, pekna recenzia aj pekna paletka..:) Taketo zemite odtiene sa vždy zídu..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vyzerajú moooc dobre, ale momentálne sa chystám na Zoevu ;)...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja mám Iconic 2 je skvela užasna nemam slov

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mám doma Iconic 1 a Iconic 2, na víčka jako podklad používám jenom trošku make-upu ( kvůli fialovým žilkám) a ono to fakt drží:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)