Novinka : Hľuzovkový make up od Dermacolu

By | 11:00 13 comments

"Dermacol truffle moisturizing make up " , nebojte sa, v tomto článku nebudeme variť ani rozoberať huby ako také i keď je to pokrm chutný, no predstavte si že môžu byť prospešné aj pre našu pleť. Dermacol prichádza s novým hydratačným kúskom, ktorého hlavnou zložkou je práve podzemná huba -  biela hľuzovka. Tú nazývajú aj diamantom gastronómie, keďže patrí k najvzácnejším a najdrahším potravinám. Hľuzovky teda nemôžu chýbať v nijakej luxusnej reštaurácii, no napadlo by vás ju hľadať v kozmetike? Dermacol nás opäť raz milo prekvapil! :)



" Ľahká krémová textúra so stredným krytím okamžite splynie s pleťou, zjednotí ju a oživí jej farbu. Vytvorí „nahý“, absolútne prirodzený a bezchybný vzhľad, zakryje nedostatky, vrásky či linky. Počas celého dňa bude pleť svieža, rozjasnená a jemná na dotyk. Optimálna hydratácia udrží v pleti ideálnu vlhkosť. Vyživuje, revitalizuje a stimuluje obnovu pleti a zabraňuje jej predčasnému starnutiu. Zosvetľuje a vyrovnáva pigmentové škvrny a chráni pleť pred UV žiarením a hyperpigmentáciou. "

Extrakt z bielej hľuzovky:
  • dodáva pleti výživu a upokojuje pleť,
  • aktívne zlepšuje hydratáciu pleti a zabraňuje strate vlhkosti,
  • revitalizuje pleť a stimuluje jej prirodzený proces obnovy,
  • je bohatý na minerály (železo, horčík a draslík) a vitamíny (vzácny vitamín K, D, vitamíny B komplexu – vitamín B3 tvorí základ v bunkovom metabolizme a pri obnove molekuly DNA, vitamín B6 zamedzuje vzniku pigmentových škvŕn a upokojuje suchú a podráždenú pokožku, vitamín B12 je nevyhnutný pre udrženie zdravej pokožky, podporuje opravné procesy DNA, jeho nedostatok môže spôsobiť hyperpigmentáciu).


A čo na to naša džungľa? 
Dermacol make upy sú jedny z najlepších drogérkových. To bez pochýb! Všetky make upy sa vyznačujú vysokou hydratáciou, krytím, sú hypoalergénne, a každý má svoju typickú zložku, ktorá má bohaté blahodárne účinky. Či už je to kaviár, aktívne zlato či orchidea. Tento krát Dermacol stavil na netradične tradičnú bielu hľuzovku, ktorej pozitívne účinky predurčujú tento make up k sľubnej "kariére" na kozmetickom trhu :) Na testovanie sme obdržali pomerne dosť tmavé kúsky, čo nás najprv dosť zaskočilo, no po prečítani informačného popisku a svietivého nadpisu na vrchnáčiku "second skin" sme pochopili, že to asi nebude až také zlé :) Make up by mal dokonale splynúť s pleťou a vytvoriť dojem druhej kože, no ako je vidieť z fotiek tváre, uvítali by sme aj svetlejšie odtiene. Či to tak bolo sa dočítate postupne. Začnime od začiatku jeho dizajnom a spracovaním...


Balenie je jednoduché a praktické. Ide o sklenený flakónik s pumpičkou, z ktorého na vás už na prvý pohľad kričia všetky základné informácie, ktoré by ste o ňom potrebovali vedieť. Je ľahučký, konzistencia sa javí tekutejšia no po pretrepaní sa paradoxne zvýši jeho krémovosť a jeden stisk pumpičky vám bohato vystačí na celú tvár. Pri prvom dotyku s ním sme sa naozaj preľakli odtieňov, ale po nanesení kabuki štetcom sa krásne pleti prispôsobil, doslova s ňou splynul. Krásne sa rozotiera, nepostrehli sme žiadne fľaky ani upchaté póry. Je potrebné nechať make up na chvíľu nechať do pleti vpiť a následne zapúdrovať. Inak sa budete lesknúť.

Make up je v prvom rade hydratačný, preto je vhodný skôr na suchú až normálnu pleť. Pre jeho hydratačné účinky bude spávnou voľbou aj pre ženy v zrelšom veku :). Ja mám pleť dosť mastnú, no tento make up mi  na počudovanie veľmi sadol. Ak si ho zmiešam s Dermacol 24 h control, výsledok je priam geniálny :) Za asi týždennú dobu skúšania, som dokonca zaregistrovala výrazné zlepšenie stavu pleti. A nielen to, dokonca si ho pleť akoby pýta a to doslova. Čím ďalej, tým viac sa mi uľahčuje jeho aplikácia, pretože už pri prvom kontakte s tvárou sa na ňu "prilepí" a krásne drží. Nepotrebujem prechádať po jednom mieste sto krát, ani ho nejako výrazne zapracovávať. Po zapudrovaní krásne drží v prirodzenom stave až do večera a to dokonca tak, že som dostala niekoľko pochvál akú mám krásnu pleť a skvele profesionálne nanesený make up ! Naozaj veľmi odporúčame používať na nanášanie kabuki štetec, ktorým dosiahnete vynikajúci výsledok. Pri pracovaní s prstami kvalita rapídne klesá, pretože viac produktu vám ostane na samotných prstoch ako na pleti a aj samotné rozotieranie sem a tam nemá so skrášľovaním veľa spoločného. Mazanice a nerovnomerné, povynechávané miesta predsa nie je nič pre nás :) Investujte preto do jedného poriadneho kvalitného a hlavne dostatočne "huňatého" štetca, ktorý budete doslova milovať, to nám verte ! :)



Pre Missy je veľmi zaujímavá aj jeho vôňa, ktorá jej príde taká netypická ale príjemná, no po nanesení ju už vôbec necíti. Ja zas necítim nič výnimočné, len jemnú vôňu a aj to pri doslovnom vdýchnutí popod nos. Veľkou výhodou je jeho výdrž počas dňa aj na miestach ako je okolie nosa, kde mi iné makeupy rýchlo zliezajú. Počas dňa neoxiduje a stále pôsobí takým tým sviežim dojmom, akoby ste si ho práve naniesli. Mal by aj zosvetľovať pigmentové škvrny ale zatiaľ ho používame veľmi krátko nato aby sme to vedeli zhodnotiť. Pre nás teda veľmi vydarený počin od Dermacolu, ktorý nedráždi ani tú najcitlivejšiu pleť, krásne zjednocuje, vydrží, hydratuje a hlavne blahodárne pôsobí na našu pleť, zvyšovaním jej kvality, plastickosti i pružnosti.
Balenie je 30 ml a odporúčaná cena je 12,69 eur. 




13 komentárov: Leave Your Comments

  1. Já ho měla na pleti jednou a stačilo mi to, ucpané póry, jebáky a udělal mi na obličeji masku, aj když jsem ho nechala půl hodiny vpít a nic (mám navíc suchou pleť)...
    Jeden z nejhorších make upů, co jsem kdy měla
    Blondies z My Blond World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bude vhodnejsi akor pre mastnu nakoniec ;D ja ho mam a cakam kym bude zima nech ho mozem konecne vyskusat

      Odstrániť
  2. já se takových ingrediencí trochu bojím. vypadá sice hezky, ale nesedl mi Imperial s orchidejema, takže tohle by byl pro moji pleť asi ještě větší risk :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá hodně zajímavě :))


    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá dobře, já nejsem moc makeupová, takže ho zkoušet s největší pravděpodobností nebudu :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem ho zkoušela a teda nijak mě nezaujal :-/

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No aspoň podľa obrázkov vyzerá krásne, isto by som ho skúsila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá moc dobře, to je pravda, v makeupech ale přeci jen o něco více věřím Loreálu a čekám na jeho makeupovou novinku, která snad už brzy bude i u nás :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hmm, podľa recenzie i podľa foto na pleti vyzerá ten mejkap ako skvelá novinka. Mňa si teda poriadne nalákala, tá trojka by mi mala odtieňovo sadnúť. Napriek tomu sa trocha obávam, čo to spraví s mojou zmiešanou pleťou, no keď tebe s mastnou neublížil... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Makeupy jako kosmeticky produkt nic moc pro me, ale fotecky krasne, tak chci pochvalit:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hmmm aj ste mi spravili chuť, asi si ho vyskúšam :D zavítajte na môj blog prebieha Giveaway o paletku Essence How to make nude eyes :)
    http://pinkunicornvanity.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mám a taky mi sedí. Dermacolu se tato modrá lahvička povedla:-).

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Môžem sa spýtať aká to je knižka na 4 fotke? ( analyzujte svoje sfarbenie) :-D Ďakujem. :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)