Thebalm Sexy mama & Bahama mama

By | 9:00 17 comments
"
"Sexy mama & Bahama mama"   takéto pomenovania produktov rozhodne nepatria k tým najbežnejším, no treba uznať, že vás minimálne donútia sa nad daným výrobkom s takýmto názvom pozastaviť. Kto by nechcel vyzerať sviežo, matne a teda sexy po celý deň, alebo nabrať bronzový nádych akoby navštívil Bahamy ? Ja sa teda hneď hlásim :) 

Značka TheBalm je zmesou krásy, nápaditosti, retra a kvality. Stojí za ňou žena, ktorá mala dosť všetkých možných variánt kozmetických produktov, ktoré aj tak nikdy nefungovali tak, ako potrebovala. Keď si už kupujete púder, tak chcete taký, ktorý naozaj matuje... keď očné tiene, tak také , ktoré naozaj kreslia, držia a v takej farebnej konštelácii, ktorú aj naozaj využije. Rozhodla sa, že len ona sama môže vytvoriť kozmetiku, ktorá sadne jej aj miliónom iných žien, ktoré chcú funkčnú kozmetiku. Začiatky boli ťažké, ako je to napokon vždy vo všetkom, no stálo to zato a dnes sa jej kozmetika predáva po celom svete s kopou chválospevov.
"Mladosť je stav vašej mysle a obsah vašej kozmetickej taštičky", hovorí Marissa Shipman, zakladateľka značky theBalm


Bahama Mama je bronzér alebo kontúrovací púder, ktorý zároveň aj matuje. Nielen, že vám dodá farbu a opálený vzhľad na tvári, ale skvelo poslúži aj na kontúrovanie lícnych kostí, korekciu nosa, brady, či ako skvelý zemitý matný očný tieň a jednoducho všade tam, kde potrebujete stmaviť :) Síce je bez oranžových podtónov, no ja by som uvítala ak by bol ešte o trochu chladnejší. Drobná rada pri všetkých púdrových produktoch je, že bronzér vždy nanášajte až na zapudrovanú pleť, inak by sa vám mohli vytvoriť fľaky. Hodí sa brunetkám aj svetlovláskam a neobsahuje parabény ani mastenec, takže neupcháva póry a je vhodný pre všetky typy pleti. Bronzérov mám skutočne mnoho a mám na ne takú menšiu úchylku, jednoducho im neviem odolať a skupujem stále ďalšie a ďalšie aj keď svojích favoritov som už našla. A hádate správne, ak si myslíte že Bahama mama je jedným z nich :) Drží ako pribitý počas celého dňa, nevytvára mapy ani fľaky. Značka : Ideál :) Cena 14,80 eur. Klik



Sexy mama ma trochu prekvapila svojou farbou. Na to, že malo ísť o transparentný /bezfarebný púder je na prvý pohľad trochu výraznejší. Po nanesení na tvár sa však jeho farba stráca a ostáva len zmatnená pokožka. Vďaka tomu má schopnosť prispôsobiť sa všetkým odtieňom pleti.  Tento púder obsahuje revolučné malinké čiastočky, ktoré absorbujú mastnotu a zanechávajú dokonalé matnú hebkú pleť po celý deň. Neobsahuje parabény, sulfáty, ftaláty ani syntetické farbivá , takže je taktiež vhodný pre všetky typy pleti. Je ideálny ako podklad pod všetky druhy bronzérov, líceniek a podobných práškových súčastí vášho denného líčenia, keďže skvele oddelí "lepivú" make upovu časť a zabráni tým vytváraniu nevzhľadných fľakov. Cena 16,50 eur. Klik

Moja problematická mastná pleť vydrží byť matná aj s tým najlepším púdrom asi tak tri/štyry hodiny. Nič moc, však :-/ ... S púdrom Sexy Mama mi pleť vydrží v matnom stave minimálne dvojnásobne dlhšie ako s hociktorým iným púdrom, ktoré som doteraz vyskúšala. Ani Stay matte od Rimelu , ani Smooth Skin od Nyc a dokonca ani fixačný púder značky M.a.c neprekonal Sexy mamu ! :) Pchá.. a ja som o ňom na začiatku pochybovala... hanba mi ! :D





Opis balenia som si v tomto prípade nechala nakoniec. Balenie je proste retro a to doslova :). Nemusí ulahodiť každému, pretože je dosť výrazné ale pre mňa je proste čarovné. Otváranie aj zatváranie zabezpečuje magnetka, takže nehrozia žiadne polámané nechty či zdĺhavé otravné otváranie. Po otvorení zistíte, že ani zrkadielko nemôže chýbať v tak rozkošnom balíčku a teda na jednom mieste nájdete všetko, čo ku skrášleniu potrebujete :) Balenie neobsahuje labutienku, ale tú ja aj tak nikdy nepoužívam. Na púdrové veci sú jednoznačne najlepšie štetce. S labutienkami to ľahko preženiete a môžu vám ostať na tvári nepekné fľaky od "capnutia" púdru na pleť. So štetcom sa vám takéto niečo stane len ťažko, nanášanie je razom rovnomernejšie a transparentnejšie :)



Do značky theBalm sa čím ďalej tým viac zamilovávam. Zbierka kozmetických hračiek sa mi rozrastá závratným tempom a zatiaľ som nenatrafila na nič, čo by ma sklamalo. Obaly sú nápadité a pre mňa veľmi zaujímavé a odlišné. Nebaví ma, ak sa niečo vyskytuje húfne na každom kroku. nebavia ma otrepané kúsky, ktoré ma nudia a nijako neoslovujú. Toto je presne tá medzera na trhu, ktorá potrebovala byť niečím zaplnená. Toto je presne ten typ kozmetiky, ktorá vás zaujme výzorom, uspokojí kvalitou a nabije energiou. 
Retro nie je prežitok, retro je nadčasová záležitosť, ktorá tu jednoznačne má svoje miesto a ak navyše dokáže uspokojiť svojími pozitívnymi účinkami nie je o čom. Moja láska kvitne aj naďalej a ja už teraz lúskam stránky theBalm a prihadzujem do košíka ďalších a ďalších kozmetických miláčikov / pomocníkov ♥♥♥ ... pretože do kvality, sa investovať oplatí ! :)


17 komentárov: Leave Your Comments

  1. Obaly jsou nádherné a barvičky se mi taky moc líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  2. měla jsem Sexy Mamu, taky jsem se nejdřív lekla, že to teda není transparentní ani omylem, ale fakt je! ještě bych někdy časem chtěla Hot Mamu nebo jejich jablíčkovou sadu tvářenek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. amazing design <3

    http://thefanglejungle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neostáva mi iné, len ochkať nad toľkou krásou. Nemať doma desiatky bronzérov, líceniek a rozjasňovačov, nakupujem The Balm ako zmyslovzbavená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak sexy mama je asi pre mňa ako stvorená, tiež mám mastnú pleť tak určite by som mala vyskúšať a páči sa mi aj to, že odtieň je transparentný, kupujem väčšinou už len také. No navnadila si ma :) ale mám veľkú zásobu, tak asi najprv počkám, kým niečo domíňam.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tie názvy su neskutočné :)))) vyrobky su mi sympaticke,vobec mi nevadi na nich retro obal,ako som niekde čítala,že práve to vela báb odradí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jj, tie obaly sú jednoducho famózne ;) Ja som nedávno ulovila Mary-Lou Manizer a spokojnosť prevelikáááááá, ostatné rozjasňovače môžu putovať do večných lovíšť :)
    saveonbeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tuto znacku obmrkavam uz nejaku dobu. strasne sa mi pacia ich obaly a teda aj produkty musia byt super :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovedaťOdstrániť
  9. theBalm ma tak strašne láka :)) ale keďže cenovo sú vyššie, tak si chcem poriadne rozmyslieť, čo si kúpim :)
    Pozývam Ťa aj na končiacu giveaway :) Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aaaach, krása, tie obaly sú najlepšie proste :) Už viem, kde idem minúť výplatu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pudr mám také a naprosto ho miluju... bronzer bych si pořídila ráda... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mají tak nádherné věci, že bych to vykoupila všechno :) Hlavně ty obaly jsou tak dokonalé ♥

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mě se hrozně líbí ty balení :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc jsem si na ně brousila zuby ale nakonec to nevyšlo, tak snad příště :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pudr bych na mou mastnou pleť taky potřebovala, možná po výplatě objednám, bronzer vypadá taky nádherně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Fúha, Bahama Mama vyzerá ešte lepšie ako som si myslela...

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)