Avon: Big & daring!

By | 13:00 14 comments


Ahojte, opäť pozdravujem ja Missy. Dnes mám pre vás ďalší špirálový článok, tentokrát sponzorovaný značkou Avon. So špirálami sa v poslednej dobe roztrhlo vrece, takmer každá značka má svoju novinku, a ak práve váhate akú z nich si vybrať, úprimne nezávidím vám ... Keď ste mali v rukách posledný katalóg Avonu tak viete, že na vás už na prvej strane hypnotizuje okrem dokonale nalíčenej krásnej Táničky Pauhofovovej aj nová riasenka Big & Daring,  ktorá sľubuje 6x väčší objem bez hrudiek, rozmazávania a opadávania. Tak si ju poďme obzrieť pekne z blízka ...
Špirála už svojím obalom evokuje niečo objemnejšie. Kefka je zaoblená a teda kopíruje prirodzený tvar rias. Má pomerne husté štetinky a nanesiete na ňu na môj vkus aj dosť farby. Preto je potrebné trošku ju obtrieť. Má gélovo-krémové zloženie, ktoré zaručí, že farba vydrží dlhšie, pretože priľne na každú riasu a zároveň zabraňuje zosušeniu a opadaniu a riasy ostávajú vďaka proteínom pružné a hebké S kefkou sa pracuje pomerne dobre, no horšie je to so spodnými riasami. Vtedy mám viac farby pod očami než na nich. Pozitívom je, že už jedna vrstva vykúzli výrazné čierno čierne riasy, čo veľmi oceňujem, hlavne keď sa ráno ponáhľam. Moje riasy sú dosť husté takže, ak už chcem naniesť druhú vrstvu zlepuje ich a vytvára jemné hrudky. Preto ostávam pri jednej vrstve, čo ak si všimnete na obrázku dole, mi dokonale stačí. Naozaj môžem potvrdiť že zhusťuje a zvýrazňuje a skvele nahradí aj umelé riasy. Zloženie je vodeodolné a nerozmazáva sa a čo sa mi ešte u žiadnej riasenky nestalo je, že vydrží nedotknutá od skorého rána až do neskorého večera! Tomu hovorím "luxus". Vhodné pre ženy s citlivými očami a kontaktnými šošovkami. Odporúčam ak máte riasy riedke a nevýrazné a ak nemáte problém s väčšími kefkami. Momentálne si ju môžete zakúpiť za akčnú cenu 3,90 €. Info u vašich Avonladies alebo na avon.sk ;) 
Čítala som recenzie, kde sa niektoré baby sťažovali na horšie odličovanie. No ide o vodeodolnú špirálu tak sa niet čo čudovať, ale ak máte správny odličovač po ruke nemáte ani s týmto problém. Odporúčam odličovače od Dermacolu . Či už je to dvojfázový odličovač očí s extaktom nevädze,  alebo upokojujúci s výťažkom zo zeleného čaju a hravo si poradia aj s tými najväčšími nánosmi farieb a konzistencií. Tak čo vy nato? Vyskúšali (by) ste niektorý z týchto produktov? 

Náušnice na prvej fotke: http://www.sperky-a-diamanty.sk/


14 komentárov: Leave Your Comments

  1. Vypadá dobře :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Řasenky od Avonu miluju, tuhle jsem ještě nezkoušela, tak to budu muset napravit. Ale nedám dopustit na jejich SupesShock :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/09/rasenkova-giveaway-insta-post-3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Řasenky od Avonu mám moc ráda! Ale nemůžu si pomoct, asi zůstanu u Super Shock :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z Avonu jsem měla řasenku už hodně dávno. Ale moc mi vyhovovala jejich Super Shock. Ta byla fakt skvělá. Možná se k ní časem zase vrátím. Jinak musím uznat, že ti dělá fakt moc pěkné řasy :)

    Radu Essence giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dělá ti krásné řasy! Na té první fotce ti to moc sluší!!! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty maš take krasne obočie ja si ho musim kreslit bo tam mam par chlpov no čo už,, špirala je super ale akosi neviem stale dobre s ohnutou kefkou namalovat spodne riasy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V 1 vrstvě vypadá hezky, ale ve dvou je to docela katastrofa :D
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tato sa mi na tebe paci zo vsetkych najviac co si doteraz mala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. A ja ňou nie som vôbec nadšená. Ako farbu dá krásnu, to musím uznať, ale mne riasy ani nepredĺži ani nevytvorí objem, akurát mi ich polepí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja som dostala túto špirálu, ale stále si na ňu neviem vytvoriť názor.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. já nejsem moc spokojená s tím, jak moc je "tekutá", tj. řasy i slepuje, ale špatná určitě není, jen bych brala, kdyby víc vyschla :))

    Sororessa
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Neodolala som a kúpila si ju na základe pozitívnych recenzií..a dobre som urobila! Naozaj krásne predlžuje, vydrží strašne dlho...ale jedno veľké ALE! To odličovanie je hotovááá katastrooooofa! :D :D Používať ju budem už iba vo fakt výnimočných prípadoch..ale každý deň určite nie lebo stráviť neskoro večer unavená 15 minút pred zrkadlom, to je hotové trápenie :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)