October Luck

By | 22:40 15 comments
A je to tu, znova prišiel ten deň... moja posledná tohtoročná zmrzlina. Každý rok príde tento moment v inú dobu a tentoraz to pripadlo na Prvý Október :) Zmrzlinka bola výtečná a pomohla mi skrátiť si cestu domov piešky. Tento týždeň ma pochytila taká zvláštna nálada a ja som mala chuť v strede týždňa len tak sa zobrať a utiecť z tohto šialeneho mestského kolotoča plného povinností, ruchu, panelákov a celkovo z tej chladnej betónovej ďžungle. Potrebovala som načerpať silu z lúčov slniečka, dýchať tú čistú prírodu a obdivovať jej krásy. Tak som neváhala, zobrala som si pár nutností saky paky a hor sa na našu chatu, ktorú máme len pár kilometrov od mesta. Síce je to len pár kilometrov, ale tá zmena je neskutočná. Čvirikanie vtáčikov počuť na každom kroku, slnko hreje akosi viac ako v meste no a ten pokoj, ticho a kľud, to snáď ani nejde slovami opísať :) Proste som si vychutnávala každý okamih tak, akoby mal byť ten posledný :) Výhľad z balkóna milujem pre jeho upokojujúce učinky, a to hlavne ráno s vyloženými nohami ešte v hrubých teplých ponožkách pri voňavej kávičke. Sem tam zahliadnem srnku alebo líšku ako si krátia deň prechádzkou po poliach. Rozhliadajú sa navôkol a mám pocit akoby si aj oni uvedomovali v akej kráse si môžu nerušene nažívať. Bývať na samote rozhodne má svoje čaro . A čo tak  "aleja"  z hrozna priamo pred domom? Bránička plná lístia a bobúľ hrozienok, kedykoľvek mám chuť sú hneď po ruke... tak čerstvé, chutné a zdravé. Mňam !



Toto som už vážne potrebovala... cítiť tú spokojnosť a pohodu. S poslednou zmrzlinou odišlo leto, ale ja verím, že slniečko sa ešte chvíľočku v naších končinách zdrží :) Po príchode domov ma čakalo milé prekvapenie - zlaté šťastíčko v sklenenom flakóne od Avonu. S takýmto žiarivým hrejivým pokladom je hneď život krajší :D Aj môjmu telefonickému kamošovi (ajfónu) sa hodilo trochu zahriať, tak som mu zaobstarala nové bydleníčko :)Dobré jedlo, nová manikúra či nový srdiečkový zápisník, do ktorého si zapisujem všetky srdiečkové myšlienky a nové nápady sa budú hodiť tiež :) K tomu koopec sladkostí ♥, no a čo by sme to boli za rúžovú ďžungľu bez ďalších nových rúžov, že ano :) Aáách, je skvelé byť znova vo svojej koži .. to vám teda poviem :) V rúžovej, pohodovej, sladkej, voňavej koži ♥♥♥ Majte krásnu jeseň aj Vy a vždy ružovú náladu ;-* Pozdravujem a posielam pusy :) Marry   











15 komentárov: Leave Your Comments

  1. nádherné fotky marry. tie kabelôčky (či aké taštičky) sú odkiaľ? a ešte tie rúže brische? :D najradšej by som sa ťa opýtala na všetko a hneď to aj objednala.... aaaa..máš neskutočný vkus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jééj :) to si ma potešila teraz :)) kabelky su tie klasické psaníčka do ruky, ale dajú sa nosiť aj cez plece :) obe som doslova vykutrala v centre mesta v obchodíku s bižutkou, kabelkami a pár spoločenskými topánkami a proste so samými peknými vecami :D mala som čo robiť aby som odišla len s dvoma kabelkami :D .. tú šedú som zháňala už strašne dlho, aj na nete všademožne a nakoniec prišla až skoro za mnou sama :) no a tie rúže Brische majú krásny dizajn a sú aj za super cenu. našla som ich na parfums.sk len tá ich kvalitka je trošku horšia :D kreslia super to hej, ale majú v sebe také zvláštne hrudky z tej strany ktorou ich nanášaš..neviem či to boli len chybné kusy..každopádne mi to neprekáža, lebo inak sú fajn:)
    http://www.parfums.sk/brische/luxe-hydratacny-ruz/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V akom obchodíku,prosím?? :) Lebo zháňam čosi také už fakt dlho a ani by mi nenapadlo,že v PO ich majú :) Krásny svetrík a fotky!!

      Odstrániť
    2. Ahoj Olivia :) ďakujem :-* .. no či presne tieto ešte nájdeš neviem..asi majú zo všetkého len po jendom kuse, ale skús, možno nájdeš ešte krajšie :) je to na havnej na tej strane ako je Greckokatolický kostol, hneď pri ňom vlastne smerom ku kenvelu.. myslím, že je to pomerne nový obchodík.. často do mesta nechodím, tak podľa mňa je teda z tých novších :) veľa šťastia pri nakupovaníí prajem :)) M.

      Odstrániť
    3. Ďakujeem za bleskovú odpoveď!! :) Pekný deň!

      Odstrániť
  3. nádherný fotky :) to jídlo a sladký :33

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky, máš nádherné nehty a ty sladkosti...mňaam :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tú chatu závidím, muselo to byť úžasné :) Taký relax, pohodu, oddychovanie asi tak skoro nezažijem :D
    Krásne fotky, schoko bons mňam mňam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Náherné fotky. :) Tie kabelky vyzerajú vážne krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. S tým útekom sa ti ani nečudujem a úplne ti rozumiem. Tiež mám také voľajaké blbé obdobie a ešte k tomu čo mi na nálade nepridá - choroba :D Hurá...inak krásne fotečky ako vždy :*
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/10/my-very-short-career-as-model.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mmm, já bych si dala ty sladkosti a salátem s masíčkem :D. Rtěnky mají krásné barvy a tu vůni z Avonu jsem očichávala a voní nádherně a lahvička se jim taky povedla :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úplne chápem tvoje pocity, človek má niekedy vážne chuť z toho kolotoča vypadnúť a odísť nachvíľu "mimo reality"... A krásne fotky, ako vždy! Aj tebe krásnu jeseň <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. cute pics; D
    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)