Októbrové Astor novinky

By | 14:19 16 comments

Krásne slnečné popoludnie :) Dnes vám chcem predstaviť októbrové novinky od Astoru. Sú nimi tri základné produkty na oči, vďaka ktorým vyčarujete dokonale zvodný mačací pohľad za pár sekúnd. Sú nimi riasenka, linka vo fixe a trvácny tieň na oči. Začnem tým čo ma potešilo asi najviac....

                                                 24H PERFECT STAY WP Eye Shadow + Liner

S tieňmi v ceruzke veľmi nemám skúsenosti. Vždy som uprednostňovala klasické paletky. Ale asi to od dnes prehodnotím. Táto ceruzka je totižto niečo nadpozemské! Nepotrebujete žiadny aplikátor či podklad. Stačí jemný ťah ceruzkou a rozplynie sa ako obláčik na vašom viečku, bez toho aby vysušoval, zaliezal do vrások či sa drolil. V ponuke je myslím zatiaľ 5 odtieňov. Ja vlastním 120 Chick nude, čo je nenápadná, ale zato krásna ružovo-šedo telová farba. Práve takéto univerzálne farby mám najradšej, pretože ich môžete použiť na zjednotenie farby viečka, do záhybu na vykontúrovanie, ako podklad pod očné tiene, ako spodnú linku a kľudne by som ju použila aj ako kontúrku na pery, aby sa rúž (telový) nerozpíjal. Tieň má jemnú púdrovo-krémovú konzistenciu, ktorá je tuhšia, aby tieň dlhšie držal. A naozaj vydrží po celý deň bez akejkoľvek zmeny wow! Tomu hovorím objav roka! Ten hrot si nevšímajte ceruzka si prešla dlhou cestou kým sa dostala ku mne a trochu sa to dozrkadlilo na výzore, no na kvalite to nijako neuškodilo. Jedinú vadu, ktorú má, je že nie je vysúvacia :( 


                                            Riasenka Astor Big & Beautiful Style Muse
Tak tento produkt ma popravde vôbec nenadchol. Po sedcution codes som už asi veľmi rozhýčkaná, ale mojim riasam nejako nevyhovuje. Hrebienok je úplne iný ako sme zvyknuté. Má zvláštny taký špirálovitý 3D tvar, a efekt je naozaj prirodzený. Na môj vkus až veľmi. Mám rada riasy výrazné oddelené predĺžené a čierno čierne. Táto riasy síce pekne oddelí, ale nezahustí a ani veľmi neprdĺži. Neviem jej prísť na chuť, jej predchodkyne boli o niečo vydarenejšie ... Ale zase niekomu nevyhovujú seductions tak možno táto by mohla vhodnou alternatívou. Uvidíme po pár týždňoch, možno svoj názor prehodnotím:) 


                                                     Astor Perfect Stay Style Muse
Kto by nemiloval čierne linky? Je to vec ktorá bola, je, aj bude vždy in. Či už ide o linky tekuté, gélové, krémové či v pere alebo vo fixe, sú súčasťou každej kozmetickej taštičky. Nie každá baba hneď na prvý krát vie vyčarovať dokonalú rovnú líniu, je potrebné trénovať, a mať pevnú ruku. V tomto sú veľmi nápomocné linky vo fixe, a určite by som ich neodporúčala iba začiatočníkom. Pretože sa s nimi skvelo pracuje, nerozmazávajú sa, a šetria čas. Nepotrebujete žiadne štetce, a je to jednoduché akoby ste kreslili na papier :) Tieto nové od Astoru sú navyše vodeodolné, dlhotrvajúce , majú hrubší hrot, takže s nimi vykúzlite linky akéhokoľvek tvaru, od tých najjemnejších až pot štýl "Amy Winehouse." 


                              A spojenie všetkých troch produktov vyzerá asi takto: Posúďte sami :



Máte už vyskúšané tieto novinky? Ktorú by ste si určite zaobstarali?


16 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ja mám vyskúšanú linku v pere od Loreal a prekvapilo ma,že mi na očne viečko nejako nemaloval,resp. na holej koži áno,ale kedze som uz mala make up,a fixator očných tienov,vobec mi to nešlo,bolo to niečo otrasne :/ ty máš aký postup,tiež si ju dávaš až na make up? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie linku sa snažím dávať na čistú suchú pokožku, ako náhle je na viečku mastnota z krému, tieňov a podkladov fixa nechytí. Potom už treba použiť tekutú alebo gélovú linku. Ďalší dôvod je ten, že ten hrot ak vpije do seba kúsok farby alebo mastnoty už kresliť nebude, takže fixu iba na holú kožu :)

      Odstrániť
    2. Ale musím povedať že tento tieň v ceruzke je asi výnimkou, nie je mastný skúr púdrový a ako sama vidíš na fotke fixa nemala problém chytiť ani vydržať celý deň :)

      Odstrániť
  2. zkoušela jsem řasenku a taky mě moc nenadchla, při vrstvení slepovala :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neskúšala a popravde riadenka ani linka ma nelákajú, cwruzku mám podobnú od Gosh a tá he skvelá, tak možno skúsim aj Astor :) Linky vo fixe som už nejaké mala, ale som skôr na gelovky alebo tekuté. Inak, tvoja linka vyzerá skvelo!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta tužka a ty linky se mi zamlouvají :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Možno by si ma nahovorila na ceruzku, ale linka určite nie. Ja mám rada mega tekuté a príde mi, že s touto hrubou fixkou narobím viac bordelu a nie je taká precízna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé, linky vypadají božsky a vím, že také jsou, už jsem jich pár vyzkoušela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vau ta linka je paradna na oku, ale popravde mne sa moc nehodia alebo si ich možno neviem dobre spraviť tak to radšej neskušam, ale minule sa mi to podarilo celkom tieňmi a musim povedať že sa mi to zapačilo:)od astor mam iba lip butter

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasnu linku si si spravila :) Maskara ma pre mna nevyhovujucu kefku, takze ma nelaka.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá linka sa mi veľmi páči, aj ten tieň a vlastne aj špirála :P
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já ještě vyzkoušené nemám,ale ty linky mě vážně zaujaly :). Vypadají úžasně. A tvoje oči jsou vážně nádherný :). Všem hnědoočkám tajně závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)