Orchid nails

By | 18:00 19 comments


Krásne slnečné popoludnie :) S príchodom chladnejších a sychravejších dní aj môj výber oblečenia či doplnkov sa stále viac inklinuje k chladnejším tónom. Takisto aj make-up je viac v zemitých tlmených tónoch a výnimkou nie sú ani laky na nechty. Kým v lete som s obľubou striedala výrazné priam až neónové farby teraz som sa utiahla do odtieňov šedej, fialovej, vínovej, smaragdovej alebo  nude. To ale neznamená, že niekedy nedostanem chuť napríklad aj na oranžovú či pastelovo modrú. Dnes som sa inšpirovala krásnou farbou mojej obľúbenej orchidei. 

Stavila som na laky od Astor konkrétne chladnú tmavo-šedo fialovú (Mystical purple) a teplejšiu ružovo fialovú (Gana purple). Laky od Astoru zbožňujem, pretože majú super krémovú konzistenciu, roztierajú sa ako maslo na chleba :), a čo je najlepšie kryjú už v jednej vrstve. A tie farby sú tak úžasne pestré, že mám chuť obliekať si svoje nechty každý deň do iných šiat :) Majú dokonalý štetček a rozkošné mini balenie, takže viem, že ich vypotrebujem až dokiaľ to pôjde a zbytočne mi nevyschnú. Výdrž je priemerná, a záleží aj od toho či použijete podkladový lak a nadlak, ktoré predĺžia trvácnosť každého laku. Ja používam ako podklad spevňovač nechtov od Four Seasons (kúpite v lekárni) a ako nadlak Sally hansen Insta dry, čo je vlastne lak,ktorý by mal urýchliť schuntie farebného laku. Je číri, hoci fľaštička je červená nemusíte sa báť, ale teda schnutia vôbec neurýchľuje skôr naopak. No používam ho z toho dôvodu, že dodáva neskutočný lesk a lak vydrží aj týždeň ako nedotknutý. 
Aby som tieto dve farbičky nenudili zohnala som im kamarátku. Táto trblietavá dáma pochádza až z Nemecka a vyrobila ju značka P2 (lost in glitter). Bála som sa, aby si od  závisti neskočili do štetiniek, ale zvládli to na jednotku. Trblietky mám rada, ako asi každá žena, takže tento darček ma nesmierne potešil. Vedela som že bude super prírastok do partie mojich podzimných lakov. A nemýlila som sa. Krásne jednoduché farby lakov oživí a pritom ich nezatieni :) Táto značka je jedným slovom báječná! Dúfam, že sa raz dostane až k nám pretože je naozaj kvalitná, nápaditá  a za pár drobných. 







Určite aj vy máte problém s odlakovávaním trblietok alebo celkovo viacerých vrstiev laku, podlaku a nadlaku. Mám pre Vás skvelý typ a tým je expresný odlakovač od Dermacolu Express nail polish remover , ktorý je božíííí a určite ho musíte mať!!! Zaslúžil si dokonca aj samostatnú recenziu (mrk TU). Takže ak sa Vám nail post páčil dajte nám vedieť, či by ste uvítali viac takýchto nechtíkových článkov. A na aké nechtíky máte práve náladu vy? 

by Michaela 

19 komentárov: Leave Your Comments

  1. Prekrásne farby! A spolu to vyzerá úplne super !! :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Překrásná manikúra. Mě naopak ten Dermacol odlakovač tak neuchvátil, přijde mi naprosto průměrný. Lepší odlakovací schopnost má dle mého má oblíbená Isana z Rossmanu.

    Radu UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to jsou úplně parádní barvičky, které k sobě fantasticky ladí <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tat take nechty sa mi nepodari si vypestovat ani za 100 rokov :D Krasne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jééj tie sú kráásne, uplne to vyzera super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš krásné nehty a kombinace laků je moc pěkná :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já ty maybelline taky miluju :) Dnes musím lakovat, ale zůstanu u rudé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podarené. :) Hlavne prstenník a palec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny postík ;) Momentálne nechávam nechty trochu oddýchnuť, takže už dobrý mesiac som si ich vôbec nelakovala, čo je u mňa dosť nezvyčajne, keďže som lakový maniak :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ach, povedzte, priznajte, že tento ružovo-fialový článok bol napísaný celý pre mňa!:D To je krása nádherná... a ten lak od P2... som z neho úplne lost in glitters!♥ A po tých od Astoru sa idem povinne poobzerať;-), ďakujem za tip!:-*

    OdpovedaťOdstrániť
  11. moje naj naj najobľúbenejšie farbyyyyy:) krásne nechtíky

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. so nice; )))


    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak to je bomba! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Úplne krásne farby! Ja to nechápem, jeseň je moj naj obdobie a rada sa vyžívam v tmavých červených, fialových či smaragdových lakoch, lenže tento rok sa držím pri zemi s ružovými, nude a vlastne dosť nenápadnými farbami. Čo sa to deje? :D

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)