Top prepadáky 3

By | 16:21 24 comments
Ahojte! Víkend zbehol ako voda a pred nami je opäť týždeň kolobehu povinností. Pozitívnou informáciou aspoň je, že má byť príjemne teplý dokonca nás majú  prekvapiť teploty nad 20 stupňov. Takže už teraz si môžete robiť plány na víkend a niekde vypadnúť z ruchu mesta, či ujsť pred stereotypom. Dnes mám pre vás po dlhej dobe článok, v ktorom nebudem nič chváliť ani odporúčať, skôr naopak. Našla som doma pár vecí, ktoré mi teda vôbec neulichotili a môžem ich s čistím svedomím nazvať aj "prepadákmi". Našlo by sa ich určite viac, lenže niektoré už skončili v koši, alebo v lepšom prípade som ich rozdala v domnení, že snáď niekomu urobia radosť. Zostalo mi ich zopár a k nim vám poviem pár slov... 


Začnem od očí. Očný krém od Biodermi, bol môj prvý očný krém, ktorý som naozaj používala pravidelne. Už som vo veku kedy badať na mojej tvári a hlavne v okolí očí jemné vrásky suchšiu pokožku a únavu a bolo na čase s tým niečo robiť. Bioderma ma nezvykla sklamať, tak som vsadila na ich produkt Sensibio eye. Nieje primárne určený na vrásky skôr na ošetrenie okolia očí, hlavne toho citlivejšieho. No po nanesení tohto krému sa však, okrem toho, že sa do pár sekúnd vpil, žiaden efekt nekonal. Neostala po ňom ani stopa. To ešte klasická nivea dokáže viac. Po asi dvoch mesiacoch bolo moje očné okolie bezo zmeny. Možno som veľmi náročná, ale oči sú zrkadlom do duše, a a k pod nimi máte pekne veľké kruhy,  z tej duše veľa neuvidíte. Druhým produktom je tyčinka proti vráskam od ELF Studio. Tyčinka to síce je, aj dosť v peknom praktickom obale, a má fajn silikónový aplikátor, ale ten obsah nestojí za nič.Je to lepkavé, vôbec to nevsiakne a absolútne to žiadne vrásky nevypĺňa, skôr ich ešte viac zvýrazní. Niektoré produkty má ELF skvelé a na značku nezanevriem, ale s týmto si snáď robia srandu??? 

Špirála Great lash od Maybelline je miláčikom mnohých žien, priznám sa, že patrí aj k mojim obľúbeným riasenkám, ale iba ak sa bavíme o klasickej. Táto "srdiečková" je pre mňa jedno veľké nič! A neviem čo viac by som k tomu dodala ... Možno ak máte krátke nevýrazné riedke riasy, tak nejaký efekt zanechá, ale na mojich neostala takmer ani stopa. Trochu farby síce naniesla, aj ich prečesala ale to je asi tak všetko. Škoda, lebo má naozaj strašne chutné balenie :)
Na tvár som vybrala tieto tri grácie! Podkladovú bázu od Gosh, Make up od Rimmel a korektor od Essence. GOSH podkladová báza Velvet touch mi pri prvých dotykoch s pokožkou celkom sadla no po čase akoby prestala fungovať. Jej silikónová konzistencia by mala pleť vyhladiť vyplniť vrásky a póry a udržať make up na mieste po celý deň. "Mala by, realita bohužiaľ aspoň u mňa bola trochu iná. Pleť síce vyhladila, ale make up sa po čase začal vytrácať, zvýraznili sa mi suché miesta a pleť sa mi pod ňou strašne mastila. Nevravím, že niekomu nemôže vyhovovať, ale mne teda nie. Baví ma balenie, ale to je asi tak všetko. Make-up od Rimmel Stay matte som si kúpila, pretože bol za smiešnu cenu, a zaujalo ma zloženie s obsahom uhorky, ktorý by mal pleť vyživiť. Koniec koncov púder Stay matte zožal samé chválospevy. Ale tento makeup je prepadák roka. Ani by sa make-upom nemal nazývať, možno iba BB krémom. Je strašne vodový, na pleti sa akoby scvrkáva, zle sa nanáša a absolútne nekryje. To isté môžem povedať aj o korektore v pere Stay Natural od Essence. To bol ten najhorší korektor, aký som kedy mala! Kúpila som si ho narýchlo, pretože som nejaký súrne potrebovala a tento bol po ruke a za dobrú cenu. Povedala som si, že to bude hop alebo trop a že aspoň pod oči to bude stačiť. Nestačilo ... keby som si pod oči natrela jogurt, tak dosiahnem lepší efekt. Vodová konzistencia, žiadna pigmentácia, je potrebné s ním točiť veľa krát, aby z neho niečo vytieklo a po pár použitiach bola celá tuba fuč, naozaj od tohto produktu ruky preč! 

Ešte spomeniem mini laky od Dermacolu Limitku Neon rainbow. Farby síce krásne, ale potrebujú veľa vrstiev, výdrž tiež nič moc. Najviac sa mi páčil odtieň Neon Fairy, čo sú vlastne krásne trblietky, ale strašne zle sa mi s ním pracovalo, tie trblietky sa "džabali", nekonečne dlho to schlo a stačilo, že som sa prehrabla vo vlasoch a buď ostali trblietky vo vlasoch alebo vlasy za trblietkami... Mám rada trblietky na nechtoch ale hustejšie a menšie, ktoré ihneď zaschnú a držia ako kliešť. To žiaľ Dermacol nespĺňa. Nakoniec tu mám jeden parfém. Salvatore Ferragamo F for Fascinating. Bola kupovaná síce ako tester bez vrchnáčika, ale to by nemalo mat nijaký vplyv na obsah. Vôňa je pekná kvetinová, myslím že by sadla úplne každej žene, neurazí, ale ani nenadchne, no výdrž je takmer nulová. Od značkovej vône človek očakáva, že niečo vydrží, ale týmto, keby ste sa aj poliali tak o 5 minút nič necítite. Pre mňa sklamanie. Chcela som pre vás niečo vybrať aj z vlasových produktov ale nič z toho, čo mám doma nie je žiaden prepadák. Skôr naopak. Ale o tom už niekedy nabudúce ...

Máte tiež svoje prepadáky? Produkty, ktoré vás sklamali, alebo s nimi nie ste vôbec spokojné? Sem s nimi :)

24 komentárov: Leave Your Comments

  1. Z těchto produktů mám zkušenost jenom s Essence korektorem, nevadil mi, ale byl rychle pryč a od té doby co mám Affinitone, mi už nestačí :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne presne súhlasím s tou riasenkou maybelline a make upom rimmel!! :) mám a očný krém od Biodermy a za mňa to až taký prepadák nie je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nic z toho jsem naštěstí neměla a ani mít nebudu :D a co ten Dermacol lak z první fotky, taky propadák nebo se tam jen zatoulal?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooops, úplne som ho v tej rýchlosti zabudla spomenúť! Ale už som to napravila, ďakujem za upozornenie Natálka ;)

      Odstrániť
  4. S tou řasenkou souhlasim, má pěkný obal a to je tak všechno :D

    thrillofme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě řasenka naopak na řasách zanechává až moc barvy, obtiskává se a maže.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Makeup od Rimmel mi nesedl tím že na mé pleti nešel moc rozetřít a dělal fleky a šupinatěl

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. panecku, tak s tym Stay Matte od Rimmelu si teda trafila klinec po hlavicke. Zhodou okolnosti dnes rano som ho vyskusala zo vzorky a teda jedna hroza, toto ze ma byt make up??? Napisem o tom neskor aj na blogu.
    Ocny Sensibio mi tiez prilis nevyhovoval.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Řasenku bych si nekoupila už podle toho kartáčku, ten se mi nelíbí vůbec :D Taky mám pár propadáků, které bych si už nekoupila :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jsem ráda, že čtu konečně něco negativního na tu řasenku...aspoň ušetřím :D
    jinak super článek!:)
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja nemávam problém s kruhmi pod očami a Sensibio mi celkom vyhovuje :-) ale ta riasenka je riadne peklo. Utešujem sa len tým, že som ju dostala zadarmo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Väčšina produktov až na riasenku a korektor sú mi neznáme, ale aspoň viem, od čoho mám dávať ruky preč. Riasenku som neskúšala, zato korektor mám doma a musím ti dať za pravdu. Točím ním stokrát a nič, potom sa odrazu z tubičky vyvalí ohromné množstvo korektoru, ktoré by mi bolo priveľa aj na celú tvár. Vôbec nekryje, ja som chcela nejaký podobný korektor a tento bol celkom lacný, tak som si hovorila, že bude stačiť. A keby som si nedávala ešte jeden korektor, pravdepodobne by nebolo vidieť rozdielu. Takže už nikdy. Teraz by som si chcela kúpiť nový, nevieš o nejakom dobrom? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zbožňujem korektory od Maybelline. Affinitone, Fit me či momentálne môj najobľúbenejší Instant Age Rewind Eraser. Tie striedam asi najčastejšie čo sa týka očného okolia a sú aj cenovo priateľné. Dobré korektory má aj Max factor či Bourjois. Na korektore by som určite nešetrila je to investícia ktorá sa asi zo všetkých kozmetických produktov vyplatí najviac :)

      Odstrániť
  12. Mam skusenost len s tym Bioderma kremom - jeden mesiac bol za 4 Eura - a boli to zbytocne vyhodene peniaze :D Mohla som si radsej kupit nieco dobre pod zub namiesto toho :D
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ak hľadáš niečo výživné na očné okolie, tak skús Dermacol http://www.dermacol.sk/starostlivost-o-plet/typ-vyrobku/ocne-kremy-gely/gold-elixir-eye-care...teda aspoň ja som ho mala, pretože presne ako ty som mala pocit, že očné okolie proste potrebuje vyživiť, je suché a nechcela som žiaden ľahký výživný fluidík a toto bol presný ideál, ktorý mi vyhovoval, je pravda, že je na staršiu pleť....ale čo už

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eli presne si sa trafila :) Od Dermacolu som mala EYE GOLD GEL a teraz začínam používať 3D HYALURON THERAPY EYE. A musím povedať že pri týchto je hneď badateľný efekt! Vekové kategórie neriešim, lebo ak raz mám problém tak je jedno či mám 27 alebo 40 nie? :)

      Odstrániť
  14. Síce som nič nemala - len špirálu som raz skúšala a veľmi sa mi nepozdávala - ale aspoň viem, čomu sa vyhnúť...

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tak s tým korektorom máš úplnú pravdu, mala som možnosť ho vyskúšať asi pred troma rokmi a je to fakt odpad. Inak čo sa týka Goshu týka, tak ja mám doma podklad pod očné tiene a je to tá najhoršia báza, akú som kedy skúsila. Takže odvtedy sa tejto značke už dosť vyhýbam :(
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/10/prague-wishlist.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gosh má skvelé produkty na pery, či tiene na oči ale báze celkovo sú podľa mňa ich najslabšou stránkou :( Škoda práve od nich by som čakala tie najlepšie podklady ...

      Odstrániť
  16. ja som asi 4 mesiace používala protivráskový krém na oči od Nivey a tiež sami zdalo, že vôbec nefunguje..no asi po mesiaci ako som ho prestala používať som si všimla, že mi chýba a že predsa niečo s tou pokožkou urobil, možno to bude aj tvoj prípad :) občas sa oplatí dať druhú šancu

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Asi je dobre, že väčšinu týchto produktov som ešte nemala. Vlastne všetky, lebo aj ten korektor Essence má sestra, no neviem, ako je s ním (ne)spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tak ja som Stay Matte mala pred pár rokmi, ale bolo to fakt dávno a vtedy som s ním bola veľmi spokojná, možno mu pozmenili zloženie? Ale na 100% si pamätám, že mne kryl veľmi dobre a bol hustejší :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  19. O Stay Matte make-upu jsem teda zatím četla samou kritiku. proto se na něj v drogerce raději ani nekoukám. Byly by to vyhozené peníze.
    Na druhou stranu musím říct, že Stay Matte pudr je mým největším miláčkem a jiný pudr už nepoužívám - resp. používám, ale jakmile nemám tento pořád u sebe, jsem nervozní :D

    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)