#Aussievlasy TenPravy

By | 20:00 2 comments

Každá z nás ma svoje kritériá na toho svojho vyvoleného alebo ak chcete "božského" . Pre jednu je to živelný extrovert, pre inú verný pôžitkár či skutočný hrdina! Pre mňa je to jednoznačne uhladený šibal :) Pri ňom vždy zabudnem na stereotyp a nudu, nezaťaží ma zbytočnými problémami a jeho uhladené šarmantné spôsoby si vždy zamilujem. A poviem vám,  postačia mu iba tri minúty aby ma zviedol :)


Volá sa Frizz Remedy, pochádza z Austrálie a navyše úúúžasne vonia :) Vie presne čo potrebujem a nikdy ma nesklamal. Reč je o jednom zo 4 zázračných masiek 3 Minute Miracle od Aussie, ktoré dobili svet. Tento môj fešák obsahuje aloe vera a jojobový olej, ktoré vlasy vyživujú, hydratujú a obnovujú ich štruktúru. Čo je pre moje vlasy najdôležitejšie zabraňuje krepovateniu, pomáha skrotiť moje nepoddajné kučery a dodáva im elegantný a hladký vzhľad. Vlasy pôsobia zdravšie ako by ste práve vyšli priamo od kaderníka. Je to naozaj zlatíčko. Stačí naniesť na šampónom umyté vlasy, jemne vmasírovať, nechať pôsobiť 3 minúty a opláchnuť vlažnou vodou. Ja do presušených vlasov ešte nastriekam bezoplachový kondicionér z rovnakej rady a jemne prečešem. Potom už len nechám vyschnúť a čakám ... Vlasy sú božsky jemné a voňavé ešte dlho dlho po tom :) Viem, že nie každému Aussie produkty sadli, ale pre môj typ vlasov je táto značka naozaj vykúpením. Už teraz sa teším na nejaký ďalší skvelý produkt.

"Akýkoľvek typ vlasov máš, pre každý z nich existuje ten pravý - zázračná vlasová  starostlivosť Aussie 3 Minute Miracle."







2 komentáre: Leave Your Comments

  1. Aussie mám moc ráda :) Jinak musím pochválit recenzi a hlavně fotky, jsou nádherné a hlavně originální, krása :)

    Victoria´s Secret Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)