Bhcosmetics Haul

By | 17:15 17 comments
Krásny deň dámy :) ... Dnes to bude "Bhcosmetics haul“ ... Najradšej by som tento článok začala a aj ukončila jednou vetou : " Všetci všetko kupujte a hneď " ! ... ale čo by to bola za recenzia. Takže pekne poporiadku. Na Slovensku dostal niekto geniálny nápad a založil e-shop s touto kozmetikou (už sme kričali aleluja? :D) Stránka bhcosmetics.sk ponúka široký výber produktov od rôznych rozkošných srdiečkových limitiek, klasické paletky tieňov, sady štetcov, podkladové bázy, sortiment zameraný na oči, pery aj pleť... skrátka všetko. Ešte malý tip ak už po stránke blúdite :), riadte sa skôr tým horným riadkom ako bočným, ten reaguje trošku spomalene. Cez horný sa vám rozroluje ponuka omnoho rýchlejšie.
 Skvelé ceny a akcia s poštovným zadarmo pri nákupe nad 60 eur lákajú vhadzovať do košíka produkt za produktom, rad radom a keď viem, aké kvalitné tie veci naozaj sú .. len veľmi ťažko sa držím, aby som tam neminula celú výplatu :)



Ako sa vraví, začať treba od podlahy, takže termínus-technikus v kozmetickom svete sa začína líčiť podkladovou bázou. Vyskúšať som chcela podklad pod očné tiene, ale aj podkladovú bázu na pleť. Ako prvú spomeniem malinký kelímok plný tej najlepšej bázy na očné viečka aká existuje ! Ani neviem, čo mám na nej vyzdvihnúť skôr. Najskôr ma dosť zarazilo, aké miny pidi je to balenie. Som zvyknutá na omnoho väčšie gramáže, no už po prvom dotyku som pochopila, prečo je to tak. Zatiaľ čo pri iných bázach je nutné poriadne zamiešanie v jej textúre, tu stačí letmý dotyk. A to naozaj nepreháňam, toto som ešte nezažila. Tak krémová konzistencia, s tak vysokou kryciou schopnosťou a predsa dostatočne málo hutná na to, aby vystačila na obe oči len z jedného (pouhého) letmého dotyku? No to ma teda podrž ! Ak by ste trošku viac pritlačili na štetec, nabrané množstvo by vám vystačilo na celú tvár, a to bez srandy. Krytím prekryje absolútne všetko, už v tenučkej vrstve vás zbaví žiliek, cievok či iných nedokonalostí. Farbou dokonale splynie so zvyškom pleti a na viečku nekričí. Vyzerá to, akoby ste sa také dokonalé už narodili, alebo minimálne zobudili. Tieň sa na ňu doslova pricucne (prisahala by som že počujem aj ten zvuk pricucnutia :D) a proste držííííí. All day, all night ... podľa mňa aj týždeň by vydržala (ale kto to bude testovať). Intenzita, ktorú akémukoľvek tieňu dodá je neskutočná. Som z nej proste paf ! Viem, že dobrého veľa nenarastie, ale toto by si mali dať patentovať a "čapovať" do vedier. Ani si nechcem predstaviť, aká dobrá je ich korekčná báza v kelímku (korektor), keď už toto dokáže zakryť fakt všetko. Slúži ako báza nielen na oči ale aj na pery. 
Cena 9,92 eur 



A čo tak tetovanie na pery? Vodeodolná kontúrovacia ceruzka v sladkom ružovom odtieni s názvom Candy, ktorá sa neobtláča? No to je teda niečo ! Na výber je niekoľko rôznych farebných alternatív. Ak ju nanesiete na suché nenapomádované pery, toto delo proste nedáte dole bez použitia odličovača. Je akoby až voskovej konzistencie, takže sa na suché pery aj trošku ťažšie nanáša a nie je vysúvacia, ale tu moje negatíva končia. Tak dlho som čakala na tento poklad ! Je ultra matná, vydrží všetko aj celodenné liatie vody na pery v sprche a má tú najdokonalejšiu chladnú, unikátnu, ružovú farbu, akú len tak ľahko nezoženiete. Už žiadne obtiskávanie, alebo rozpíjanie. S týmto si doslova vytetujete pery aké chcete. Plné, mäsité, s výrazným vykrojením alebo zaoblené? Aké si ich spravíte, také vám vydržia do ich odlíčenia. Používam ju na celé pery, alebo ako kontúrku v kombinácii napríklad so Stila leskom. Som proste u-ne-se-ná ! Ultra matná rovná sa vysušuje. Tetovačka na  pery. Love it !
Cena 2,97 eur




Ďalej tu máme podklad pod make up, ktorý je viac sérum než podklad. Anti-shine sérum a jeho ultra zmatňujúci účinok sprevádza dosť výrazný pach, ktorý mne osobne trošku vadí. Už som raz niečo podobné cítila, bolo to niečo na akné a mastnú pleť... je to zmes uhoriek a niečoho čo neviem identifikovať. Pred aplikáciou je potrebné poriadne pretrepanie. Obsahuje siličné zložky, ktoré pohlcujú a absorbujú prebytočný maz. Po vstrebaní zápach ustupuje a ostáva len zamatovo jemný povrch. Na pleti zanecháva taký ten zvláštny " filter" ktorý som nevedela pomenovať, ale po prečítaní informácií na obale a v popisku to presne sedelo. Sérum ideálne na použitie pri fotení. Photoshopový efekt ako vyšitý :) Praktické pumpičkové balenie ukrýva po vytlačení najskôr bielu konzistenciu, ktorá sa po chvíli stáva priehľadnouUkážka . V ponuke majú aj klasickú podkladovú bázu, ktorá je trochu lacnejšia. 
Cena tejto je 16,91 eur.



K tejto krásnej paletke Galaxy Chic, ktorá aj po skoro roku používania vyzerá ako nová, nemám veľmi čo dodať. Je to moja srdcovka o ktorej som písala už niekoľko krát. Vo veľkom porovnávacom článku všetkých očných paletiek sa skvele umietnila, takže viac si o nej môžete prečítať Tu a Tu .  Cena na e-shope je 15,96 eur ! Úžasná cena.  


Ďalšou paletkou je dokonale namixovaná šestica púdrov Contour & Blush. Ó bože ... nielen dokonale namixovaná farebnosťou, ale aj pigmentáciou a výdržou. Ako takmer všetky púdre na tvár , sú trošku prášivejšie pri aplikácii štetcom, no inak im proste nemám čo vytknúť, nech hľadám akokoľvek. A navyše je tak multifunkčná ! V tejto paletke získate fixačný púder na make-up, lícenku, rozjasňovač, bronzer, kontúrovací púder, tieň na obočie alebo aj tiene na oči ! Vážne, toto je tá najlepšia paletka do ktorej môzete investovať. Ako vidíte na fotografii, pigmentované sú bombasticky a to aj bez akejkoľvek podkladovej bázy. 
  • Hľadáte nude paletku očných tieňov, ktorá by bola úžasne pigmentovaná, obsahovala krycí biely tieň na rozjasnenie pod obočie a do kútikov, neutrálny tieň na strácanie tieňov do seba, spolu s hnedým na vykreslenie oblúka ? Všetko to obsahuje táto jedna jediná. Pri líčení som ich všetky použila na očné viečko, takže si ich môžete pozrieť v akcii spolu so sadou štetcov :) Jej cena je 14,97 eur.  
  • Počuli ste už slovné spojenie " banana powder " ? ... Nie? A čo tak  modelácia tváre pomocou svetlého a tmavého korektoru a púdru ala Kim Kardashian ? To vám už niečo hovorí, však :) Tmavých púdrov na kontúrovanie je na trhu pomerne dosť, aj keď si ich väčšina laikov pletie s bronzujúcimi púdrami ( v horšom prípade s lícenkami). No nájsť tkzv "banana powder" v žltej farbe, ktorý nestojí menej než 50 eur je problém. Práve ten je totižto základom pri takejto modelácii. Aj keď si väčšina ľudí myslí, že sa to robí tým bielym, nie je to tak. Resp. možno len na fotenie a pod. V bežnom živote je príliš žiarivý a do oči bijúci svojou neprirodzenosťou. Biely púder slúži na dotvorenie a presvetlenie tých najvystupujúcejších častí na tvári. Má podobné miesta aplikácie ako je to u žiarivých  rozjasňovačov - teda vŕšky lícnych kosti, vrch nosa, nad hornou perou, oblasť pod obočím, vnútorné kútiky oka a pod.                                  
    Žltý púder, nazývaný aj korekčný sa nanáša na oblasť pod očami až k lícam, na bradu, stred čela, bočné časti sánky. Pre lepšie predstavenie Klik . Samozrejme, v bežnom živote na seba nemusíme kydať kilo prášku, ale napríklad ženy s problémom opuchnutých očí, budú zázračný žltý prášok milovať. Navyše v paletke je biely aj žltý púder, takže korigovanie tej správnej svetlej žltej presne  pre vás bude o to variabilnejšie :)


Mnohé z vás sa veľmi tešili na recenziu štetcov. Ja sa musím priznať, že na štetce som veľmi náročná a vyžadujem od nich naozaj vysokú kvalitu. Túto sadu som si prvotne objednávala hlavne kôli praktickému koženému  baleniu. Púzdro je spratné, kvalitné a slúži dokonca aj ako stojan na štetce. V prípade potreby si ho jednoducho po stranách zopnete a máte zaručené že štetce, aj keď budú špinavé, sa  vám nevysypú a ostanú tam, kde je ich miesto :)  Po vyskúšaní štetcov som si bila hlavu o múr, prečo som neobjednala nejakú väčšiu sadu! Áno, dokonca aj štetce sú u tejto značky na výbornej kvalitatívnej úrovni. 

Prijemné, husté, mäkkučké, žiadne pĺznutie, vypadávanie štetiniek ani rukoväte. Umývala som ich už niekoľko krát a žiadna zmena nenastala. Štetec by mal byť tak hustý, aby vám po položení na chrbát ruky ostal stáť na jeho štetinkách. Štetce z tejto sady to spĺňajú. Konkrétne táto sada sa skladá prevažne z menších  a menej potrebných štetcov. Ja využívam veľký na púder a bronzer, tieňovací štetec na strácanie tieňov a vykresľovanie očnicového oblúka, skosený štetec na linku, obočie a aj tieňovanie, plochý štetec na aplikáciu očných tieňov na viečko a vyžitie som našla aj tomu na pery, a ďalší som zas využila na aplikáciu rozjasňovaca do vnútrorných kútikov oka. Každý si nájde využitie jednotlivých štetcov podľa seba. :) Za mňa sú tieto štetce naozaj trefou do čierneho. Oprava : červeno-čierneho :) 


Hlavne ten blendovací je nutnosť! Mám ich už niekoľko a nikdy ich nie je dosť. Jeden je lepši na strácanie, jeden na vykresľovanie ostrejších prechodov a tretí zas na vytvorenie očnicového oblúka. No ak nie ste taký maniak ako napríklad ja, s touto sadou si hravo vystačíte, pretože vlastne obsahuje štetce na vytvorenie kompletného líčenia. Samozrejme za predpokladu, že make-up nanášate hubkou, alebo prstami. A to všetko pohromade, milo zabalené do krásneho elegantného púzdra. Nájsť kvalitné a lacné štetce vôbec nie je ľahké, viem o tom svoje, no tieto sa naozaj vyplatia :)  
Cena za 7-dielnu sadu spolu s púzdrom je 13,97 eur, čo sa mi zdalo skvelé, keďže bežne  len samotné púzdro  stojí cez 10 eur.


Pri ukážke líčenia som použila len produkty Bhcosmetics a to podkladovú bázu, pomocou blendovacieho štetca som naniesla hnedý zemitý odtieň z kontúrovacej palety do oblúka okaa prehĺbila tým pohľad, plochým štetcom som nanášala jedinečný tieň "eclipse" z paletky Galaxy Chic na celé viečko a skoseným štetcom som aplikovala najtmavší tieň ako linku na horné aj dolné viečko. Fotoaparát znova zožral farbu, čím sa intenzita znížila na polovicu, ale to už beriem s rezervou :) Mám len jedny nervy :D. Smerom k vonkajšiemu kútiku oka som pomocou toho istého skoseného štetca stmavovala túto časť. 
Málo kto využíva skosený štetec na vytvorenie takéhoto prechodu, no u mňa je to na dennom poriadku. Prechod je potom krásne plynulý a rovnomerný, presne tak ako tvar samotného skoseného štetca. Vlastne len "beháte" zo strany na stranu oka po jeho oblúku, akoby ste chceli nakresliť dúhu a za sebou nechávate presný prechod :) Je to malá pomôcka pre tých, ktorým sa oblúk vykreľuje trochu ťažšie a nemajú v tom ešte takú prax.  


V dnešnom článku ste boli doslova zahltení informáciami a fotografiami, no inak sa nedalo. Chcela som podať čo najpresnejší opis a predsa to čo najviac skrátiť, aby som vás veľmi neunavila. Ak by ste mali akékoľvek doplňujúce otázky, pokojne sa pýtajte v komentároch, rada na všetko odpoviem. Značka Bhcosmetics je známa po celom svete, no neverila som, že ma tak široký záber kvalitných výrobkov v každej oblasti. Som naozaj milo prekvapená a s čistým svedomím môžem odporučiť všetko čo som sama otestovala :) Prajem krásny zvyšok týždňa a pevnú vôľu pri nakupovaní :) 

17 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ach bože. Toľká nádielka skvelých výrobkov. Už viem čo chcem od Ježiška. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasné, jsem moc ráda, že čtu jen samou chválu. Nejvíce se mi líbí ta paletka pudrů a co mě dostalo naprosto nej, je ta báze pod oční stíny, ta má tak nádherný odstín, hrozně ráda takový odstín používám jen tak, na projasnění očí, když se mi nechce líčit, takže to je pecka! Krásné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nad tou podkladovou bázou pod očnè tiene som už dlho rozmýšlala no bála som sa jej. A vďaka tebe viem, že som sa bála márne. Ja som zaťažená na paletky očných tieňov od BH mám ich doma už 6 a chcem všetky! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny článok a výrobky vyzerajú naozaj skvelo. Veľmi si mi s tou bázou dala červíka do hlavy, že toto bude konečne báza, ktorá splní moje očakávania :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné barvičky, nádherná paletka :) Krásné líčení, nemám co dodat.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je raj :) Len škoda, že tie ceny nie sú momentálne moc pre mňa, ale ukladám si stránku a keď na to bude alebo keď budem poslúchať toho svojho, tak sa aj u mňa dúfam niektorý z týchto pokladov objaví :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné věci! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasně promakaný článek, líbí se mi vše a teda štětce s bází obzvlášť!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No teda, to jsou krásné produkty a ty barvy-super :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super článok! Ja som už u bh nakupovala, brala som paletku a rúže a musím povedať, že tie su tiež fajne krémové ! :))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já mám zatím od bh cosmetics jenom jednu paletku těch 120 nebo kolika stínů a je super. Zrovna teď koukám na Galaxy paletku a asi jí budu muset mít :-D a paletka pudrů a tvářenek mne láká taky, ty bych určitě využila.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Holky, to mi nedělejte, zase mám pocit, že to všechno nutně potřebuju :)

    Lesk na zuby???

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nice products! = ]

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Your pink lips are beautiful! Such a brilliant palette.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvelý článok vďaka ktorému som si tiež dnes objednala štetce z tejto stránky. Dúfam že budú dobré a že budem spokojná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Môj nákupný zoznam narastá a mám chuť aj na produkty, ktoré inak vôbec nepoužívam (podkladové bázy). A teda štetce sa oplatia? Okej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ach...toto som nemala citat....obidve paletky urcite potrebujem...penazenka tras sa...a stetce samozrejme tiez....Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)