Dermacol Aroma Ritual strawberry and coffee

By | 13:10 18 comments
Nie som síce kávičkárka, ale vôňu čerstvej kávy zbožňujem. Ani ju nemusím piť a hneď ma to postaví na nohy.  Rovnaký efekt má u mňa aj nový sprchový gél z rady Aroma ritual od Dermacolu. Povzbudí telo i zmysly a premení sprchovanie ma nevšedný zážitok. Neviem ako vy, ale ja sprcháče od Dermacolu proste milujem. Vždy keď okolo nich v drogérií prechádzam zastavím sa a musím si aspoň pričuchnúť. Tie ich vôňe sú neskutočne autentické! Musím sa krotiť aby som si nekúpila ďalší keďže ich mám doma vždy ešte aj do zásoby. Stačí málinko gélu trochu vody a hustá krémová pena je na svete. Opojná aróma írskej kávy povzbudí telo aj zmysly. Obsiahnutý kofeín navyše podporuje mikrocirkuláciu v pokožke a dodáva bunkám energiu. Zanechá pokožku zamatovo hebkú, čistú a vláčnu. Ak si bez rannej kávy neviete predstaviť deň, môžete vyskúšať aj takúto alternatívu :)  
Alebo naopak máte za sebou ťažký deň a potrebujete zrelaxovať? V tom prípade si užite rebarborovo-jahodový rituál, ktorý vás osvieži a upokojí nielen vaše telo, ale aj myseľ. Napúšťajte si vaňu, zapáľte siečky, nalejte vínko a vychutnávajte si ten pokoj a sladkú vôňu jahôd a rebarbory. Svieži sprchovací gél je doplnený telovým mliekom, ktoré dodáva pokožke optimálnu hydratáciu, zvláčňuje ju, vyživuje a zanecháva jemnú na dotyk. Extrakt z plodov jahôd znižuje PH, osvieži pokožku, tonizuje ju a navracia jej minerály. Svieža rebarborová aróma vám dodá šťavu a naštartuje vaše telo aj myseľ do ďalšieho dňa alebo pripraví na sladký ničím nerušený spánok. Konzistencia a farba telového mlieka pripomína puding a čo viac nám ženám treba :) 

Ako rozmaznávate svoje telo a zmysly vy? Vyskúšali ste už tieto novinky? Možno menšie tipy na vianočné darčeky čo poviete? 

by Michaela 

18 komentárov: Leave Your Comments

  1. Musím říct, že produkty jsi krásně vyfotila :). Gel musím očichat a chtěla bych ho koupit mamce
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veru :) Určite mamku potešíš, myslím, že všetky produkty Aroma ritual sú božské a sú skvelým darčekom ;)

      Odstrániť
  2. Teda, když už by mě nenalákalo nic jiného, tak tvoje fotky určitě! Tak skvělé fotky se jen tak nevidí:) Já jsem sprcháče od Dermacolu kupodivu ještě vůbec neměla.. asi bych to měla změnit:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka to ma teší, vždy sa snažím aj z jednoduchej a obyčajnej veci vykúzliť niečo neobyčajné, čo by zaujalo vašu pozornosť. A som rada, ak sa mi to podarí, no musí to byť niečo čomu aj ja sama verím, ak je niečo čo nestojí za reč tak to nestojí ani za moju snahu to nejako propagovať ...Určite vyskúšaj, za tú cenu nemáš čo ľutovať práve naopak ;)

      Odstrániť
  3. ja zboznujem vsetky vone od Dermacolu. ulietavam na nich uz dlhsiu dobu :) vzdy musim mat doma bud sprchac alebo telovy krem

    moj blog: perlaoreneta

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherně nafoceno, měla (mám ) oba :) Voní krásně ten kávový .. pro mě CAPUCINO Se dá ale mám obavy že mi ta vůně za chvíli poleze krkem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Taky jsem měla možnost vyzkoušet oba produkty a ač jsou výrobky skvělé, tak mi kvůli vůně nesedly ani jeden. V kávové parfemaci totiž cítím vaječný likér, který nemůžu ani cítit a ta jahoda s rebarborou je zase na mě moc sladká.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Och, to su krááásne fotky..:) Hneď mám chuť na takú dobrú kávičku..:) Inak s produktami som nadmieru spokojná, ten sprcháč je božský :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach tyhle dva zrovna vypadají tak fajnově :))) Musím je najít v UK :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. aky chutny clanok.. mala som sa poponahlat, aj som chcela pouzit kavu ako kulisu k recenzii :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Beautiful!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžasné :-)! S výslednými fotografiemi jste si musely dát opravdu obrovskou práci, což se cení , na výsledku je to rozhodně poznat ♥. Jinak oba výrobky mě již v drogérii dosti lákaly :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si zlatá Vendulka ♥ ďakujem :) No popravde to bola rýchlovka, už pri prvom "oňuchu" som vedela, ako bude článok vyzerať :) To sa proste inak nedalo , chcela som aby ste si presne vedeli predstaviť tú vôňu a som rada ak sa to aj podarilo :) Na podiv to bol jeden z mojich najrýchlejších článkov :D

      Odstrániť
  11. oba produkty su uzasne a mna si ziskali na prve ovonanie!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ten kávový voní trochu ako karamel a vždy mi spraví deň :3 ten jahodový mi zase moc nevonia .. ale krásne spracovanie článku :)

    grapedenc.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)