Kozmetika roku - TheBalm Autobalm Hawaii & Mary-Lou Manizer

By | 18:04 16 comments

.
Vítam Vás v kozmetickej škole milé dámy ! :) Tak, ako by si nikto nemal sadať za volant a zúčastňovať sa dopravnej premávky bez vodičškého preukazu, tak bez Autobalm-u by nikto nemal dostať licenciu na jazdu v kozmetickom svete :)  Pripútajte sa, toto bude jazda ako hrom :) 

V prvom rade sa nevýslovne teším, že mi do zbierky okrem ďalšej prekrásnej, dokonalej a multifunkčnej paletky pribudol aj ďalší vodičák :) No nie je to balenie do-ko-na-lé ? Verná kópia preukazu, ktorá vám dovoľuje jazdu snov. Toto je licencia k jazde po Hawaii ! Skôr než sa spamätáte z balenia, do očí vám udrie hádam tá najdokonalejšia kompozícia farieb, akú som kedy videla. Ak by som mala možnosť zostaviť si na mieru ušitú praktickú paletku, s farbami podľa vlastného výberu, výsledok by bol presne to, na čo sa teraz pozeráte. Kombinácia pri ktorej neviete, " It´s my way, or the highway ...  Pána beka, no jasné že highway  aa nie "to hell" ale priamo do nebeského Hawaiiaiaia :D

Tá najkrajšia pravá, očarujúca ružová lícenka, akej kópiu už nezoženiete. Tá najnádhernejšia orieškovo-šedo-strieborno-zlatavá farba, akú kedy moje oči zazreli, nájdete tu aj najhlbšiu, najtemnejšiu, najvínovejšiu dymovo-hnedo-burgundy farbu, akú kedy vymysleli, navyše v spojení s najmaslovejšou, najzamatovejšou a najpigmentovanejšou krémovou farbou, akú som kedy v práškovej forme vyskúšala. Pigmentácia, konzistencia, aplikácia aj výdrž, nechcem sa opakovať, ale to ako sen. TheBalm je podľa môjho skromného názoru absolútny velikán vo vytváraní očných tieňov. 




.
Priznám sa, že som do tejto paletky nemala odvahu "šáhnuť" asi týždeň, čo sa mi ešte nikdy nestalo :D Pri mojej zbierke jedna paletka hore dolu, ale toto je niečo ako zlatý grál. Ja viem že je to len paletka, obyčajná vec, tak prečo sa nad ňou tak rozplývam ? Pretože je skrátka ♥ DOKONALÁ ♥  Na svete je len málo dokonalých veci a toto je jedna z nich :)
TheBalm si dal záležať aj s popiskami k tieňom. usmerní vás v ich používaní a navedenie tým správnym smerom k vytvoreniu líčenia ako z módnych prehliadok. Tak jednoduché, presné a znamenité... Teraz je ten správny čas pre vás.. čas vytvoriť hravý rozkošný „look“ na každý deň, na každú príležitosť, do každého mesta, na každé miesto v každú hodinu.
Licencia udelená, jazda povolená !  



.
Keď si už tak jazdíte vo vysnívanom dokonalom "looku" a všetci naokolo z vás nespúšťajú oči, čo tak zažiariť ešte viac, ešte o čosi úchvatnejšie, ešte viac nezabudnuteľnejšie... A možno aj s výstrahou, že za tento hriešne dokonalý výzor schytáte pokutu a zatknutie ako naša Mary-Lou Manizer. Bez risku nie je ani zisk, ja som to teda riskla a v mojej rodinke úžastných produktov som privítala túto neposlušnú, nudné pravidlá porušujúcu krásku. Moju menovkyňu, múzu ... žiariacu hviezdu. Rozžiari aj vás, stačí ju len milo privítať :) Ja som jej vystrojila oslavu ako sa patrí, aj s rodným listom a tortou :) Vitaj ! Ostatný členovia sa ťa uz nemohli dočkať ♥


Farba šampanského, krémovosť tej najlahodnejšej tortovej náplne a žiara, akou sa môžu pýšiť len hviezdy na nočnej oblohe. Zachytiť krásu nočnej oblohy je veľmi ťažké, rovnako ako zachytiť Mary-Lou na tvári. Nič sa skrátka nevyrovná priamemu pohľadu na tento jagavý lesk, ktorý je taký mocný, že sa až odráža v očiach toho druhého.  Jeho moc a krásu brilantne a veľmi realisticky zachytila táto kráska tu klik . Ak sledujete módne prehliadky a obdivujete sviežosť modeliek, ktoré akoby práve vyšli z azurového mora, a slnko sa im odráža od kvapiek vody na vystupujúcich lícných kostiach ... ak ste si toto predstavili, tak momentálne máte pred očami presne ten reálny pohľad na Mary-lou Manizer. Rozjasňovač ktorý obletel hádam všetky kontinenty sveta, nachádza sa v každej kozmetickej zbierke a pri ktorom je priam hriechom ho nemať.




Zaťiaľ čo s Mary-Lou Manizer zažiarite ligotavým jasom, rozjasňovač v Autobalm Hawai nechá vyniknúť vašu prirodzenosť a svojím matným prevedením a presvetlením len podčiarkne váš šarm a iskru v oku. Podceňovať ho sa však nevypláca, je síce miernej povahy, no silu má velikú. Ak to náhodou preženiete s tmavšími tieňmi, raz dva ich uzemní a zjemní. Strácač, kamuflovač, zjednocovač, hovorte mu ako chcete... za mňa je to krásavec, silák a pomocník :)  



Ak nás sledujete viete, že cez ruky peňaženku nám už prešlo toľko značiek a celkovo kozmetických produktov, že je to už veľmi ťažko všetko spočítať :) Našli sa  lepšie aj horšie kúsky, niečo odišlo, niečo zostalo. TheBalm je stálica, u ktorej som zatiaľ nenatrafila na produkt, ktorý by ma neuspokojil. Som za každým nadšená, inšpirovaná, šťastná a aj s vyrazeným dychom. Prvých desať minút v nemom úžase. Kozmetika roka, tisícročia, milénia ... krása nad krásou ! Presne taká je TheBalm.  Navyše sa snažia robiť veľa akcií na ich web stránkach či Fb profile. Súťaže, darčeky... snažia sa sprístupniť ich výrobky každej osôbke a to sa cení :)Urobte si radosť aj vy. Obdarovať sa krásou je predsa krásny dar ♥ 

16 komentárov: Leave Your Comments

  1. Mary Lou mám aj ja a spokojnosť preveliká... Rozmýšľala som aj nad nejakou ich paletkou, nakoniec som dala ale prednosť inej bombe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lovely makeup. I love that shimmer!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ta paletka vypadá roztomile! :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paleta vyzerá uchvatne :)možno si ju raz aj ja zaobstarám

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opravdu nádherná paletka a ještě krásnější recenze. Moc se povedla :) Jinak pokud jde o značku TheBalm, tak oni mají tak nádherné obaly, že bych od nich chtěla snad všechno :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mam Cindy je fajn ale Mary Lou tiez nevyzera byt zla :) ..jedina chyba je vtom ze ja to absolutne nestiham spotrebovat a pouzivat...co vy s tym zeny robite ? :-D tiez mam toho kvantum a tak som uz v stadiu ze sa krotim...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všetko míňame .. hlava nehlava :D obklopujeme sa krásou a o krásu sa snažíme aj deliť :) ..kozmetiky nikdy nie je dosť... niekedy sa trošku miernime aj my..ale dlho nám to nevydrží :D ♥♥♥

      Odstrániť
  7. krásne balenie a skvelá pigmentácia! páči sa mi :)

    l0veyourselffirst.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Baleni je nadherne.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ach, to je tak nádherná paletka. Balení úžasné a ta pigmentace, božské. Já si k Vánocům vybrala první výrobky od The Balm, ale jak to tak vidím, tak brzo budu muset dokoupit další. Jinak naprosto dokonale napsaný článek, klobouk dolů :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ďakujeem :) .. som zvedavá čo na ne budeš hovoriť ty, určite si prečítam na blogu :)

      Odstrániť
  10. Jedna z najkrajšie napísaných recenzií, akú som kedy čítala... Mám chuť si tie produkty hneď kúpiť, škoda tej ceny. Ale ktovie, možno ma ježiško poteší. :D

    Koalas are nice

    OdpovedaťOdstrániť
  11. WOW! :) Všetko vyzerá nádherne! Po tej paletke už dlhšie pozerám, asi to bude darček pre samú seba! :D

    http://www.fashionandbeautyoasis.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. no veru, že si asi urobím radosť, lebo vyzerá veľmi veľmi lákavo a navyše sa musím priznať, že od TheBalm ešte nemám nič v svojej zbierke :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ach, Mária, ty si mi urobila takú radosť týmto prenádherným článkom plným lásky, obdivu a úprimnej radosti. Viem si predstaviť, ako sa cítiš, keď sa môžeš každé ráno nalíčiť týmito krásavcami a mňa to hneď nutká spraviť internetovú objednávku, aby som si ten pocit užila aj ja...
    Asi by ste ma mali vyhostiť z kozmetického sveta, pretože ja NIČ od theBalm doma NE-mám!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)