L´oréal paris: The femme fatale look

By | 17:01 31 comments

Ahojte milé dámy,

po čase som tu opäť s menším make-upovým tutoriálom. Úprimne červenú farbu v mojom šatníku nenájdete, zato na perách ju milujem. Predovšetkým v tomto jesennom a zimnom období. Dodáva mi pocit ženskosti a tepla a je to skvelý akcent v tomto sychravom fádnom počasí. Tento parížsky look sa hodí každému, stačí iba pevná ruka pri linke a správny odtieň červeného rúžu. Osobne sa v tomto cítim veľmi dobre aj keď niekomu to môže prísť trochu moc, ale zas nelíčim sa takto každý deňZákladom tohto femme fatale looku sú pre mňa 4 základné kroky: Upravené obočie, výrazné riasy a dokonalé peryAvšak ešte pred samotným líčením netreba zabudnúť na krásnu čistú pleť. Určite iba rúž nestačí a považujem to osobne za veľké fópá, ak si žena dá výrazný rúž a vykašle sa na zvyšok tváre. Nezabúdajte, že čím výraznejší rúž, tým viac sa ľudia zameriavajú na vašu tvár. Takže pred tým ako začneme len pripomeniem, že na vyčistenú tvár som naniesla denný krém nechala vsiaknuť, na časť , kde sú póry rozšírené som použila trochu krému na stianutie pórov (čelo, oblasť nosa, líc a brady), nechala poriadne vsiaknuť. Tvár som zjednotila make-upom a nedokonalosti korektorom. Celé som to zafixovala transparentným púdrom a vykontúrovala takisto púdrom ale v tmavšom odtieni.
1. Obočie

Bez upraveného obočia ani na krok! Krásne upravené obočie dokáže s tvárou urobiť divy, dajte si na tom záležať. Spomeňte si na film Raňajky u Tiffanyho, kedy Audrey prvé čo ráno urobila, bolo, že si upravila obočie. Ja si zvyknem obočie upravovať okrem teda pinzety a kefky na obočie, hnedý očným tieňom a malým skoseným tenkým štetcom ako na linky. Tentokrát som ale použila ceruzku od Lorealu Color rich (302), ktorá je obojstranná, na jednom konci je kefka, s ktorou si obočie najprv prečešete do požadovaného tvaru, a následne s druhým koncom dokreslíte chýbajúce časti a vyfarbíte. Je to naozaj rýchlovka.
2. Oči

Pri naozaj dobrej špirále nepotrebujete ani linku. Maskaru Loreal False lash Wings Intenza, môžem len a len odporučiť. Je to jedna z TOP špirál, aké momentálne zoženiete v drogériách. Je proste božská! V prvom momente ma zaskočil hrebienok. Má tvar akoby šípu a štetinky sú také mini, že ak neskúsite neuveríte, že s týmto môžete niečo vyčarovať. Napodiv vykúzlite ňou zvodný mačací pohľad a nikto vám nebude veriť, že nemáte nalepené umelé mihalnice. Veď nakoniec môžete posúdiť samé. Už pri prvom ťahu jednotlivé mihalnice predĺži, zahustí, nedrolí sa, neodtláča a vydrží po celý deň. Tromfla dokonca aj moju obľúbenú Astorku či Avonku. S riasenkou (a je jedno akou) sa treba poriadne vyhrať, nie je to len o tom, že jeden ťah sem jeden tam, ale naozaj postupujte od korienkov ku končekom a riasy prečesávajte cik-cak pohybmi. Nechajte trochu zaschnúť a naneste ešte jednu – dve vrstvy, v tomto prípade je viac vrstiev výtaných. Nemusíte sa báť, že sa riasy zlepia. Nezabudnite na spodné riasy, hlavne pri tomto looku si to vyžadujú. Ja som pre tento krát použila aj linku, ale iba na horné viečko, na ktoré som naniesla aj jemný púdrový tieň, aby som zjednotila farbu. Do vnútorného kútika, pod obočie a na vnútornú spodnú linku som naniesla bielu ceruzku, aby oči pôsobili živšie a otvorenejšie.


3. Pery

Na záver pery. Pred nanesením akéhokoľvek výrazného rúžu je dobré dopriať im trochu wellnessu v podobe peelingu a nejakej tej pomády, vazelíny či medu. Predídete tak nepríjemným šupinkám. Ak hľadáte ten správny odtieň červeného rúžu, určite sa zastavte pri tejto kolekcii Pure reds od Lorealu. Má prenádherné odtiene, ktoré sú robené tak, aby si každá žena našla ten svoj pravý. Od oranžovej cez rubínovú až po vínovo červenú. Ja som ten svoj našla tiež, volá sa Julianne´s red, a je to jasná ružovo-červená farba, ktorá mojej pleti sadla priam dokonale. Je to ten najluxusnejší rúž, aký som kedy mala. A nemyslím tým obalom, ktorý je btw bezkonkurenčný, ale hlavne si ma získal svojou konzistenciu, pigmentáciou, výdržou a vôňou . Má proste všetko, čo má dokonalý rúž mať. Nerozpíja sa, rozotiera ako maslo na chleba a skvele sa s ním pracuje aj bez použitia štetca. Pery sú plnšie, šťavnatejšie a na pohľad dokonca zdravšie. je to malý zázrak. Viac si môžete prečítať v samostatnej recenzii Ja som naniesla iba jednu vrstvu a to na každej pere smerom od prostriedku ku kútikom pier. Ak si chcete dať naozaj záležať môžete použiť štetec, korektor, púder obrúsky a kadejaké iné pomôcky vizážistov, ale zaručujem, že táto kolekcia rúžov si vystačí aj sama :)

Výsledný efekt:





Čo poviete na tento výraznejší parížsky look? Používate červený rúž aj na denné nosenie alebo nemáte odvahu? Ak máte akékoľvek otázky kľudne mi píšte do komentárov, mailom či na facebook. Prípadne ak máte tip na nejaký ďalší tutorial píšte nám tiež budeme sa snažiť robiť ich častejšie. Užite si ešte predĺžený víkend a tešíme sa na vás aj s ďalším článkom v strede týždňa.


31 komentárov: Leave Your Comments

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Erika :) Teraz keď tak na to pozerám vidím ešte nejaké nedostatky, predsa len na fotke je to iné ako v zrkadle, nabudúce sa viac posnažím ;)

      Odstrániť
  2. Moc se ti líčení povedlo, sluší ti :-) dovedu si jej představit na ples nebo na rande, někde na večeři a třeba procházku nočním městem.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Maru :) Presne tiež by som to volila na nejaký tématický ples, alebo na večeru ku krátky čiernym šatám, len by som zmenila účes na nejaký uhladenejší :)

      Odstrániť
  3. Nadhera, moc ti to slusi.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne líčenie, také francúzske ♥
    Mimochodom, pozívam ťa na moju giveaway
    http://beingasanmonica.blogspot.sk/2014/11/my-1st-giveaway.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Monika :) Francúzsky štýl je mi veľmi blízky, asi som v minulom živote žila práve tam a dúfam, že aj v tomto aspoň na chvíľu túto krajinu navštívim :))

      Odstrániť
  5. milujem červené rúže a tento vyzera naozaj božsky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som do červených maniak, sú sexi a opticky bielia zuby :))

      Odstrániť
  6. ja si už pôjdem po druhý kus tejto úžasnej riasenky, lebo moja mi už začína schnúť. fakt zatiaľ najlepšia čo som mala (po diego dalla palma, ale čo sa ceny týka, vieme ... :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. JJ:D No táto je cenovo ešte na hranici, kedy si poviem, že som do nej ochotná investovať aj opakovane, pretože ten výsledok stojí zato. DDP som neskúšala, ale tá cena je dosť odrádzajúca, keď si prepočítame, že novú riasenku potrebujeme každé 3 mesiace, zhruba :(

      Odstrániť
  7. Nadherne fotky, super, krasne,…
    Presne takyto na prvy pohlad jednoduchy look sa mi velmi paci, viac nez po obocie vymalovane oci so 6 tienmi. Na tom som ficala pred par rokmi, teraz skor jemne licenie prip. vyrazne pery. Len to ma jednu velku nevyhodu, vyrazny ruz treba strazit.
    Ruz je uzasny, ja mam J'Lo a som velmi spokojna. Ten tvoj sa mi v predajni zdal byt prilis svetly a kriklavy, no na tebe sa mi velmi paci. Asi ho pojdem pozriet este raz.
    J'Lo by isla urcite aj tebe, mrkni :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ó ďakujem krásne za pochvalu ♥ Na tom líčení sa zhodneme, aj keď sa s paletkami na oči teraz roztrhlo vrece, čoraz viac inklinujem k prirodzenému líčeniu a dookola používam iba zopár tieňov, pretože moje oči sú dosť výrazné samé o sebe. Skôr som maniak do rúžov a pri tých dokážem stráviť v drogérke aj hodiny. :) J´Lo je tiež úchvatný odtieň, určite si ešte rozšírim zbierku. Vlastním aj Doutzen, je to sýty oranžový odtieň, ale ten sa mi hodí skôr na jar/leto :)

      Odstrániť
    2. Mne teple odtiene nejdu, skor jemne chladne, alebo neutralne. Skoda, ze na Slovensku nemame viac odtienov, napr. Leatitia vyzera uzasne. Urcite by som chcela z tejto rady dalsi, ale uz sa mi ziaden odtien nepozdaval.

      Odstrániť
  8. Ach ano, božská Audrey a její vždy perfektní obočí! ;-) Krásné líčení a ty jsi prostě skvělá Femme Fatale! Jo, a červená nejen na rtech by ti určitě moc slušela ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kristine ty vieš vždy tak krásne polichotiť ďakujem :**

      Odstrániť
  9. Beautiful! Your makeup is perfect.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné! Mihalničky ti urobila fakt neskutočné, keby nemám teraz otvorených toľko riaseniek, tak ju utekám vyskúšať! Celkový look ti veľmi pristane :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Vierka :** Ono sa to na fotke možno ani tak nezdá, že sú riasy nejaké extra predĺžené, ale tým, že ja mám mihalnice prirodzene vytočené (ako vlasy) nie rovné, tak ich to opticky skracuje. Tiež ich mám teraz otvorených niekoľko, lebo vznikol teraz akýsi riasenkový boom, takže ich denno denne striedam, aby mi zbytočne nevyschli :) Top trojka je teraz u mňa Loreal, Astor a Avon :) Všetky mi robia podobný efekt aj keď táto je určite TOPka!

      Odstrániť
  11. No teda! Nejde vôbec iba o líčenie, ale o spôsob ako ste fotky urobili.. Sú skvelé!Bomba kočky:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Júúj ďakujem ti Eliška! ♥♥ Väčšinou sú práve tie prvoplánové nápady najlepšie, ako keď týždeň do detailu vymýšľam ako to nafotím a nakoniec je to katastrofa :( Tieto vznikli do hodinky a najdlhšie mi trvalo zostaviť text, aby mal hlavu a pätu ... O to viac som nadšená, že sa vám to celé páči. Určite sama vieš, aké komplikované je nafotiť líčenie na vlastnej tvári, aby vyzeralo tak ako v reále. Preto máme týchto článkov po menej ... Ale snáď postupne prídeme na tie grify :))

      Odstrániť
  12. Si nádherná! Líčenie krásne, fotky krásne, spracovanie krásne. Nemám čo dodať. Snáď len to, že ten rúž má nádherný odtieň. Pôvodne som chcela JLo, ale teraz neviem...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Beautiful make up! Love the red lipstick ♥

    www.myladytrends.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)