My ruby dream

By | 16:00 10 comments

Ako som spomínala v minulom článku, šperky sú moja slabosť. Ale nie sú šperky ako šperky. Keďže s bižutériou v ušiach mám problém, zakaždým mi po pár hodinách ušné dierky sčervenejú a začnú svrbieť hneď musia ísť náušnice dolu. Preto aj keď zopár krásnych kúskov ešte mám odložených na nejakú zaujímavú príležitosť, čo sa týka denného nosenia som verná iba pravým kovom, ktoré sa krásne lesknú, pôsobia luxusnejšie jednoduchšie a môžem ich bez obáv mať na ušiach celý deň. Takže ak si mám niečo želať na narodeniny alebo vianoce vždy je to nejaký zaujímavý a nadčasový šperk a nemusí byť vôbec extrémne drahý. Sú šperky, ktoré sú nádherné a môže si ich dovoliť naozaj každý. Príkladom je aj eshop Sperky a diamanty, ktorý ponúka nielen dokonalý rad krásnych šperkov, dokonca aj na mieru, ale aj služby , ktoré možno len tak v obyčajnom zlatníctve nenájdete. Preto si zaslúžia svoj vlastný článok :)
Ja som si v rámci spolupráce mala možnosť vybrať z ponuky jeden šperk, voľba padla na tieto nádherné strieborné rubínové náušnice, o ktorých som sa zmieňovala už niekoľko krát a ešte určite aj budem, lebo sú mojou láskou aj keď sú malinké žiaria ako diamanty, dávajú vyniknúť hnedým očiam, a dodávajú šmrnc každému outfitu. Majú tvar srdca a prekrásnu rubínovú farbu. Rubín je symbolom búrlivej a strastiplnej lásky, jeho účinok je naozaj veľmi mocný. Hovorí sa, že majiteľ rubína by mal byť pri jeho nosení opatrný, lebo povzbudzuje k veľkým činom. Podporuje našu lásku k pravde a k múdrosti. Je to symbol majestátnosti a vznešenosti. Ak chcete posilniť slabnúcu lásku, darujte milovanej osobe rubín - je schopný znova rozdúchať plamene lásky, a to obojstranneZásielka dorazila veľmi rýchlo, bola starostlivo zabalená a samotné náušnice boli navyše zabalené v roztomilej darčekovej krabičke a navyše k nim bola pribalená aj špeciálna handrička na čistenie a údržbu šperku a inštrukcie ako sa o produkt starať. Veľmi musím pochváliť komunikáciu a prístup firmy, Ak so svojím šperkom nebudete spokojný, môžete ho do 14 dní na náklady firmy vrátiť alebo vymeniť. Navyše máte nie dvojročnú, ale rovno doživotnú záruku. Určite sa mrknite ja som bola veľmi spokojná a už mám vybrané aj ďalšie kúsky, ktorými si postupne doplním zbierku. Ach už sa veru teším na Vianoce :) Môže to byť inšpirácia aj pre vás ak rozmýšľate čím obdariť svojich blízkych pod stromčekom. Šperky sú predsa večné a do kvality sa oplatí investovať :)






Čo vy a doplnky? Máte rady výrazné kúsky alebo radšej jemnejšie a ľahko kombinovateľné? Preferujete bižutériu, alebo staviate na kvalitu? Čo by vám urobilo pod stromčekom radosť?
Krásny zvyšok nedele ešte prajem :)

10 komentárov: Leave Your Comments

  1. Krásne náušničky aj rúž ! Oslovila ma taktiež voňavka, vyzerá chutne :) Krásne fotografie. Milujem takto urobené linky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné naušnice :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pekne. Ja bohuzial nausnice neosit nemozem,lebo mam nene alergiu, ale nahrdelniky a prstene, to je moje ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc krasne nausnice ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  5. awesome!! ;-)0

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já můžu nosit i bižuterii, většinu z mé sbírky jsem zdědila po mé (o dost) starší ségře, která bižuterii opustila a v dospělosti dává přednost dražším kovům (snad i zmoudřela :D). Já nosím hlavně nápadité náušnice. Mám kulatější obličej a tak mi lichotí spíše delší náušnice. Náhrdelníky výrazné nenosím, mám pár stříbrných a z chirurgické oceli. Prstýnky mohu pouze ze stříbra, jelikož mám agresivní pot a šmuky se mi doslova rozpadají na rukách :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Náušnice jsou nádherné! A to líčení je krásné :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páni, to jsem o rubínech vůbec nevěděla :) Náušničky jsou moc krásné a celkem mě i hlodá, že bych si něco s rubíny pořídila :)

    Pleť políbená Karibikem

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)