OOTD: Checked Coat

By | 15:02 21 comments
Ach drahá jeseň, už teraz mi chýbaš! Tá tohtoročná bola naozaj krásna. Slnečné lúče, ktoré vás ráno pohladili po tvári, vietor, ktorý vám po ceste do práce vyfúkal vlasy, takže ste si stihli ešte odskočiť na čerstvý croissant a kapučíno a prekrásne farby lístia, ktoré vám hneď vyčarili úsmev na tvári a nabili energiou. Čo sa týka oblečenia, v jeseni dávam prednosť zemitým a tlmenejším farbám, čoho dôkazom je aj tento outfit. Nie je ničím výnimočný je to outfit na bežný deň do práce, vyzdvihla by som akurát kabátik, ktorý som ulovila v F&F. Klasická tohto ročná kolekcia F&F ma oproti minuloročnej vôbec neočarila a preto bolo príjemným prekvapením nájsť tento fajn kúsok prekvapivo v detskom oddelení. Ak poznáte túto značku dôverne viete, že detské číslovanie je tam pri mnohých kúskoch porovnateľné s dámskym. Ale má to aj svoje výhody, pretože aspoň ušetríte zopár eur. Tento vzor sa mi hneď zapáčil niečo také som vo svojom šatníku túžila mať a kombinácia s kožušinkou je božská. Kabátik je príjemný na dotyk, ľahký, zahreje, ale zároveň je vzdušný. Má dĺžku akurát takže ma zbytočne neskracuje a skvele sa hodí k mojim jazdeckým čižmám z minulej sezóny. Oživila som to už len zlatými doplnkami a výrazným rúžom. Čo poviete? Nakupujete aj v detských oddeleniach? 



Checked coat: F&F
Leggings: F&F
Bowling Bag: F&F
                                                             Turtleneck Jumper: Amisu
Riding Boots: CCC
Necklace: Aliexpress
Bracelet: Shamballa lamballa
Lipstick: Avon Hollywood collection


21 komentárov: Leave Your Comments

  1. fine look ;-)0
    xoxo\\

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kabátik je dokonalý! :))
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prstýnek půjčený od vévodkyně Kate? :) Pěkně jsi to sladila.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sluší ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som práve včera zahliadla v tescu tú kabelku a pozerala som, že vyzerá veľmi dobre, či už prevedením, ale aj spracovaním:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsi dokonala, ale uuh ta 5. fotka... Delsi triko by to jistilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá fotka pri tej tehlovej stene je božská!
    Kabtik sa mi páči

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Love this effortless chic look on you. Awesome coat!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love your coat and burgundy pants <3 You look beautiful!!!

    xoxo,
    Ann at www.porcelanna.pl

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Brilliant combo! I love the color of your pants and your necklace is stunning.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. vypadáš nádherně, hrozně moc se mi líbí náhrdelník :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ty jsi tak krásná:) Líbí se mi kombinace kabátu a kalhot :) A ty fotky v listí nemají chybu:)

    Přeju pěkný den
    Kejt
    ...//Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne fotky a outfit samozrejme tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Take a look at our renewed blog! we really like you blog, would you maybe like to follow each other?
    long chiffon dress / smokey eye makeup / indian designer dress

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)