Pastel mood

By | 16:00 14 comments

Príjemné nedeľné odpoludnie všetkým :)
Jeseň je síce obdobím trochu smutným, chladným pre niekoho možno depresívnym. Automaticky siahame po tmavších tónoch, líčime sa menej nápadne a máme pocit, že by sme najradšej na ulici boli neviditeľnými. Po večeroch sme zababušení pod dekou a sledujeme srdcervúce seriály,  s pohárom vína v ruke a depku zaháňame čokoládou. Veď čo iné sa dá v tejto treskúcej zime robiť. Ráno vstávame do tmy a vraciame sa z práce či školy a zas je tma. Nič sa nám nechce najradšej by sme celú zimu prespali. Alebo to máte úplne inak? Ja sa snažím do týchto dní vložiť trochu pomyselného slniečka aspoň vo forme vecí, ktorými sa obklopujem... 
Šperky, šperky a zasa šperky ... Kto by ich nemiloval. Vekom sa začínam zameriavať na kvalitnejšie a nadčasovejšie doplnky, ktoré mi vydržia niekoľko rokov a stále budú aktuálne a ľahko kombinovateľné. Obľubujem skôr striebro ako zlato, ale aj tomu začínam prichádzať na chuť. Mojím najnovším kúskom sú tieto nádherné rubínové náušnice, ktoré sa dokonale hodia k mojim tmavým očiam a vlasom. Majú tvar srdca a hoci sú malinké žiaria ako dve hviezdy a hneď si ich na mne každý všimne. Samozrejme bižutériu nosím tiež, ale viacmenej v podobe náhrdelníkov a náramkov... Zbožňujem aj shamballa náramky, ale nie hocijaké. Musia sa trblietať :) Ak aj vy ste ich fanúšikom odporúčam náramky od Maťky, vyrobí vám ich presne na mieru a podľa vašich predstáv navyše za super ceny ;) link
Čo sa týka kozmetiky tak tu siaham najradšej po výrazných perách a iba jemnom líčení očí resp. používam iba linku a špirálu. Je to rýchle a efektné. Alebo zvolím nejaké dymové líčenie a pery iba jemne prejdem pastelovým rúžom. Parížsky look proste milujem a teraz je obdobie kedy si ho môžem dosýta vychutnať. Nechty zdobia odtiene nežnej fialovej, kráľovsky modrej, smaragdovo zelenej či púdrovej. Ako pravej nákupnej maniačke radosť mi robí aj oblečenie. Aj keď pastelové farby patria skôr k jari, ja nimi nepohrdnem ani na jeseň, farby predsa ovplyvňujú náladu a je jedno aké ročné obdobie je nie? Výpredajové úlovky z F&F vyplnili môj šatník krásnymi blúzkami, ktoré mi doteraz chýbali. Na vrch už len trendy štrikovaný svetrík, ktorý dobre zahreje a šup do práce :) 

Náladu mi dokáže pozdvihnúť aj niečo chutné pod zub či nejaká zaujímavá vôňa. Momentálne fičím na jahodách a rebarbore vďaka telovému mlieku Aroma ritual od Dermacolu, ktorý ešte aj vyzerá ako jahodový puding a je to skutočný  pôžitok sa ním natierať :) Ak mám občas večer ešte náladu na niečo tvorivé, vytiahnem pastelky a vrátim sa do detských čias, kedy bolo kreslenie moje najväčšie hobby. Uff teda zisťujem, že mám ešte čo doháňať, zato moja sestrička je hotový umelec. Zatiaľ sú to iba menšie rozprávkové postavičky, ale ja v tom cítim veľký potenciál.... A či mi robí radosť po večeroch je nový seriál SELFIE, ktorý dokonale vystihuje dnešný interaktívny svet, v ktorom žijeme a ktorý z nás robí úplne iných ľudí, akými v skutočnosti sme. Kopec humoru, #hastagov a super outfitov to musíte vidieť :))
A čo vy veríte, že farby a veci ktorými sa obklopujeme majú vplyv aj na našu náladu? Ja rozhodne áno! A čo vám v týchto dňoch robí dobrú náladu??? 




14 komentárov: Leave Your Comments

  1. Hmm..tak ten dezertík vyzerá naozaj výborne..tuším sa zastavím :D:D A ten seriál?! :D Hneď ho idem pozerať :D Okolo Aroma rituál od DM chodím často a stále si hovorím, že mám telových krémov strašne veľa, tak sa snažím odolávať, ale už mi to dlho asi nevydrží :D Krásny zvyšok nedele prajem! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne najviac vie zdvihnúť náladu hudba. Taká fajná vypeckovaná naplno. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, tak to jsou moc příjemné fotky, které doplňují skvělý text! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělé fotky! :) Odstíny laků jsou perfektní a ten dortík, no nádhera! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten serial musim omrknout !:)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vy máte v každém článku tak krásné fotky! A díky za tip na seriál, asi na něj mrknu, až bude čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné fotky:) ja si tiež dni spríjemňujem farbami. Žltý, červený, zelený svetrík a na perách červená alebo ružová farba. V kancelárii na stole oranžový kvietok v oranžovom črepníku :) A určite to všetko má vplyv na dobrú náladu.

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne vecičky ♥ Už by som taktiež rada niečo nové, hah :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jůůů, to jsou nádherné fotky :) Shambalu jsem dostala od přítele
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  10. so nice pics= ]

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Great pieces! I can see Chanel Mademoiselle among them, it's one of my favorite perfumes. =)

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Najkrajšie fotečky k lenivému sobotnému podvečeru... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásne fotky :) vyčarili mi usmev na tvári ^_^

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)