Dermacol Hyaluron therapy 3D

By | 13:28 8 comments

Už len 4 dni a sú VIANOCE!!! Už sa určite neviete dočkať tak ako my ... Dnes som si pre Vás pripravila posledný kozmetický článok pred sviatkami. Naplánovala som ho až teraz, pretože ešte mnohí z vás zháňajú darčeky na poslednú chvíľu (ako ja :D) Táto skvelá rada Hyaluron Therapy 3D od Dermacolu mi prišla vhod ako super darček pre mamu, sestru, modernú starú mamu či svokru. Sada sa skladá z denného krému, nočného krému, očného krému a masky. Krémy proti vráskam na nás kričia z každej strany a všetky sľubujú zázraky. Pravda však je, že neexistuje žiaden krém na svete, ktorý by vrásky vyzmizikoval. Kvalitná starostlivosť však môže vrásky zjemniť, vyhladiť a preto nie sú až také viditeľné. A Dermacol to vie. preto vynašiel túto novú remodelačnú radu, ktorá by mala byť alternatívou hyaluronových injekcií. Tak sa na ňu poďme pozrieť bližšie:

Všetky krémy teda denný, nočný aj očný obsahujú kyselinu hyalurónovú a silný protivráskový komplex, ktorý obnovuje štruktúru pokožky, vypĺňa vrásky , zvyšuje tvorbu kolagému a elastínu a omladzuje pleť

Denný krém sa stará o  celodennú hydratáciu, sviežosť pleti a upokojuje ju. SPF faktor 15 chráni pred slnečným žiarením. Obal má tvar gule má sklenený flakón a pod viečkom ešte ochranné viečko. Obsah je 50 ml a ako vidíte na obrázku po mesiaci používania z neho veľa neubudlo. Stačí malé množstvo veľkosti hráška a preto vám krém vydrží aj niekoľko mesiacov . Konzistencia denného krému je hutnejšia a vôňa mi pripomína nechtíkovú indulonu. Je príjemná, ale nie výrazná. Krém je dermatologicky testovaný a má výbornú znášanlivosť. Efekt by mal byť viditeľný už po prvom použití. Aplikujte každé ráno pravidelne na tvár a  krk nechajte vstrebať sa a môžete naniesť váš obľúbený make-up. Krém neupcháva póry, pokožke umožňuje dýchať a rýchlo sa vstrebáva. Zanechá ju vláčnu, sviežu na pohľad a hlavne dokonale vyživenú.

- zlepšuje pevnos
ť pokožky o 35 %*,
- zlepšuje vzh
ľad výrazových vrások o 12 %*,
- redukuje povrch vrások o 36 %* a ich h
ĺbku o 20 %*.



Nočný krém má podobné zloženie ako denný, ale konzistenciu má o niečo ľahšiu a tekutejšiu ako je vidno na fotke nižšie. Starostlivost pred spaním je pre pleť nevyhnutná. Nočné krémy sú výživné prípravky, ktoré podporujú regeneráciu pleti. Zloženie nočných krémov umožňuje hydratáciu, revitalizáciu a tiež výživu denne namáhanej pokožky.  A kedy si pleť oddýchne lepšie ako keď spíme. Po používaní tohto krému sa budete budiť s pleťou ako bábo. Jemnou, pružnou a pripravenou bojovať s každodennými nástrahami a oxidačným stresom.


Nevyhnutným krokom k dokonalej pleti bez vrások je určite aj používanie očného krému. Ja si už bez neho neviem predstaviť deň. Ráno mi pomáha ukľudniť očné okolie (odstrániť opuch či tmavé kruhy), vyhladiť a pripraviť na nanášanie mak-upu. Naniesiem si pár bodiek krému pod oči a jemne vklepkám. Narodziel od denného a nočného krému je tento očný neparfumovaný a vhodný aj pre citlivé oči. Taktiež je možné ho použiť aj na pery hlavne teraz v zime, keď sú oveľa viac namáhané a vysušené. Výborné obnoví ich štruktúru a jemnosť.




Moja skúsenosť
Rozhodla som sa otestovať túto radu, pretože hoci ju určená prioritne pre vekovú kategóriu 30 a viac nevidím dôvod ju použiť ako prevenciu. Môj vek sa už pomaly k 30 blíži, a ak mám raz začínajúce či mimické vrásky nebudem predsa čakať do tridsiatky, aby som si mohla kúpiť krém na vrásky, to už môže byť pre mňa neskoro.  Takže riaďte sa vždy problémami svojej pleti nie nápismi na krémoch. 
Po mesiaci používania všetkých troch krokov a masky, je moja pleť naozaj iná. Je napohľad jasnejšia, zdravšia, pružnejšia a hydratovaná. Neostala mastná, krém sa pekne vpil a neupchával póry. Vrásky síce nezmizli, ale boli jemnejšie a vyhladenejšie a nezaliezal do nich make-up tak ako pred tým, keď som používala obyčajný krém. Dokonca aj póry sa o niečo stiahli. Najviac ma očaril očný krém ten je naozaj skvelý! Nanášam si ho každé ráno a niekedy aj večer a vrásky okolo očí prestali byť tak výrazné. Verím, že pri dlhodobejšom používaní budú výsledky ešte o niečo lepšie. Mojim cieľom je hlavne zjmeniť mimické vrásky na čele a pri koreni nosa ale to je pri mojom neustálom smiechu vysoký level :D No čo už radšej byť vráskavá a šťastná ako s vyretušovanou tvárou a smutná nie? :) Krémy naozaj odporúčam a pamätajte že neplatí vždy pravidlo, čím drahšie tým lepšie. Tieto krémy sa pohybujú od 10 do 15 eur čo si môže dovoliť každá žena. Nemusíte používať všetky krémy naraz aj keď sa to odporúča. Postačí vám napríklad nočný a očný krém, ale nezabúdajte ani na dostatočnú výživu z vnútra...



Tak ja sa idem poobzerať ešte po nejakých darčekoch a  pustiť sa do vianočnej výzdoby a pečenia. A čo vy ste už pripravený na najkrajšie sviatky roka?


8 komentárov: Leave Your Comments

  1. vyzerá to super ale zatiaľ ho nepotrebujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vždycky mě uchvátí, jak to máte nádnerně nafocené :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto sú teda dobré tipy na poslednú chvíľu, hlavne pre tie staršie ročníky. Za pár rokov určite využijem pri nákupoch darčkov. Okrem iného krásne fotografie :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    ❈ CHRISTMAS GIVEAWAY ❈

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie kremy su užasné. Pozívam tiež okolo mesiaca a skutočne sú vidieť výsledky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Great products!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pouziva ich moja mamina a je naozaj velmi spokojna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá to hodně dobře a třicet mi bude za chvilku, tak je to pro mě jako dělané. Doma mám nějaký vzoreček, tak jej vyzkouším a když mi bude krém sedět, tak si jej rozhodně pořídím :)

    Yankee Candle a jiné vůně domova :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)