Sally Hansen: Salon gel polish review

By | 21:06 18 comments

Krásny pondelkový večer všetkým, 

Dovolím si povedať, že značka Sally Hansen je TOP nechtovou kozmetikou na trhu. A to celosvetovo! Pred časom sa v našich DM-kách objavil tento set na gélové nechty Salon gel polish, s ktorým budú vaše nechty vyzerať ako z profesionálneho salónu. A to všetko v pohodlí domova a za pár minút. Ja keď som túto sadu uvidela u Mii na blogu, vedela som, že ju musím mať! Keď tu zrazu zazvonil kuriér* a predal mi balíček, z ktorého som takmer odpadla. Bola v ňom táto úžasná sada po ktorej som tak túúúžila. Srdce mi zaplesalo a hneď som sa vrhla ju vyskúšať... Gélové nechty som nikdy nemala, ale vždy ma to lákalo, lebo už mi liezlo na nervy neustále lakovanie každé 4 dni a to nekonečné schnutie, práve keď sa najviac ponáhľajte. A to lámanie nechtov keď si ich nenalakujem no čo vám budem hovoriť. Ale zase utrácať každé dva týždne u manikérky 20 € tiež nie je lacná záležitosť. Preto mi táto sada padla úplne vhod! 


Štartovací set obsahuje:

1. UV lampu s časovačom + adaptér
2. Podkladový priesvitný gél lak -  krok č. 1
3. Farebný gél lak - momentálne sa predáva v balení iba odtieň Wine not
4. Vrchný priesvitný gél lak - krok č. 3
5. Odmasťovacie obrúsky - 10 ks
6. Obojstranný pilník + drevená špachtlička
7. Špeciálny odlakovač s acetónom 
8. Návod

                                                          Postup je viac než jednoduchý:

Nechty si v prvom rade opilníkujeme. Ružová strana pribaleného pilníčka slúži na vytvarovanie nechtu a šedá strana na zdrsnenie povrchnu nechtu, aby gél lepšie držal. Špachtličkou si zasa šikovne zatlačíte kožtičku okolo nechtu. 
V ďalšom kroku je potrebné nechty odmastniť. Nato slúžia pribalené obrúsky nasiaknuté alkoholom, ale kľudne môžete použiť vatový tampón a alpu, alebo čistý alkohol. Poriadne si každý necht pretrite, aby bol suchý a čistý.
Nasleduje lakovanie... Začíname fľaštičkou označenou ako krok 1. Ideo číry priesvtiný gél, ktorý zabezpečí, aby sa necht spevnil a vyhladil. Stačí jedna vrstva a šup s nechtíkmi do lampy ...
Lampu zapnete stlačením gombíka, ktorý v tom momente začne odpočítavať 30 sekúnd, počas ktorých gél zatvrdne. Hneď potom zhasne takže vy viete, že limit uplynul a nemusíte si to nijako stopovať. Bežné lampy sú nastavené na 3 a viac minúť čo je dosť otrava, toto vám ušetrí kopec času... 
                                Najprv vložte 4 prsty a potom samostatne iba palec tiež na 30 sekúnd.
Nasleduje farebná vrstva gél laku, ja som použila tú zo setu (wine not), ale v predaji je 12 odtieňov. Pozor používať môžete iba laky na to určené iné nie! Lak je skvele krycí a sýty takže postačí jedna vrstva, ale pri svetlejších odtieňoch môžete aj dve. Ak sa vám podarí zafarbiť si aj kožu okolo nechtu, môžete hneď použiť ostrú časť špachtličky a lak hneď opatrne zotrieť. Ale musím povedať že sa s týmito lakmi veľmi dobre pracuje. 
                                                  A opäť šup do UV lampy na 30 sekúnd ...
Napokon fľaštička s číslom 3 a tým je priesvitný top coat, teda vrstva laku, ktorá vytvrdí a ochráni farebnú vrstvu laku. Ale môžete napríklad použiť iba 1. a 3. krok a vynechať farebnú vrstvu a iba spevniť vlastný necht, na ktorý potom môžete naniesť hocijaký iný lak, avšak už bez UV lampy. Tak si môžte meniť farbu nechtov častejšie. Toto spevňovanie nechtov lakom má svoju výhodu najmä v tom, že sa nechty nelámu a tým pádom rýchlejšie rastú, môžte ich močiť, hrabať sa v hline a stále ostanú krásne a hlavne celé.
30 sekúnd ....
Na záver je potrebné si ešte raz nechty pretrieť čistiacim tampónikom, pretože sa vám na nechtoch vytvorí trochu lepkavá vrstva.

Aby ste ochránili nechtovú kožtičku, ktorá po celom tom procese ostane trochu presušená, použite olejček, ktorý vmasírujete do pokožky. V sekunde budú nechty pôsobiť zdravšie a upravenejšie. Môžte použiť hocijaký prírodný olej, alebo tiež špeci ošetrujúci olejček na nechtovú kožtičku od Sally Hansen. 
 Voilááá!!!

Výhodami tohto setu sú:
+ šetrí čas
+ spevňuje nechty
+ jednoduchá aplikácia v pohodlí domova
+ jednoduché odstraňovanie
+ kvalita 
+ výdrž 2 - 3 týždne

Nevýhody:
- tou môže byť pre niekoho akurát cena, celý set stojí 120 €, čo je naozaj nemalá čiastka, ale určite sa investícia vyplatí. Spočítajte si koľko stoja pravidelné návštevy v nechtových salónoch a váš čas, ktorý je dnes na nezaplatenie.
- dostupný u nás je iba jeden druh farebného laku v sete

Odlakovanie: 
Je úplne jednoduché! Úprimne tohto som sa bála najviac, hlavne toho že všetky tie gélove vrstvy budem musieť zoškrabávať a moje nechty budú vyzerať hrozne! Ale s týmto odlakovačom a klasickou alobalovou metódou je to hračka. Stačí vám nakvapkať pár kvapiek špeciálneho odlakovača s acetónom na tampón, priložiť k nechtu a ovinúť alobalom. Nechať 10 minúť pôsobiť a dať dole. Na moje počudovanie sa lak akoby sám oddelil od nechtu a stačilo ho už len jednoducho zlúpnuť. Môžete si pomôcť pilníkom alebo špachtličkou. 





Vianoce sú predo dvermi a ak ste ako ja, tak si určite nechávate všetko na poslednú chvíľu. Ak ešte teda neviete čo podarovať sestre, mame, najlepšej kamarátke či dcére pod stromček máme pre vás skvelý tip! Alebo ak sami po ňom túžite, nezabudnite napísať Ježiškovi ;) Ja som nadmieru spokojná a odporúčam každej "busy" žene, ktorá chce mať krásne a upravené nechty vždy a všade :) Čo vy na to? Nosíte gélovky? 

*produkt mi na zrecenzovanie poskytla spoločnosť coty.sk, za čo im veľmi pekne ďakujem 

18 komentárov: Leave Your Comments

  1. tento set mám doma a na nehtech už přes 3 měsíce nemám nic jiného. ty vyšší cena se hezky rozpočte a není to tak hrozné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. už dlhšie po tomto sete pokukujem najmä kvôli tej rýchlosti úpravy ale tá cena je fakt uff :D nuž musím začať šetriť :D

    http://simonattanomis.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aká náhoda, ja si práve dávam gel lak na moje nechty a popri tom si čítam články na blogoch:)
    Ja používam túto metódu už dlho, keď SH ešte nemal túto sadu v predaji. Používam rôzne iné značky, no jeden gel lak mám aj od SH. Používam na to UV lampu, čo trošku dlhšie trvá, ale doma mi to nevadí, možno keby som nemala materiál iných značiek, by som si kúpila tento set SH, lebo gel lak na nechtoch je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je to veľmi užitočné, ako píšeš ja tiež nemám rada lakovať si nechty každé 4 dni a hlavne čakať.. len tá cena :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne spracovaný článok ako vždy. Ja som nad týmto setom niekoľkokrát premýšľala, ale musím sa priznať, že zakaždým ma odradila práve vysoká cena. Škoda :(

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ooo how convenient! Love this idea :) Your nails look great!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tahle sada by se mi líbila taky :) Ty máš moc krásný odstín laku
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dokelu, teraz je mi blbé priznať, že ja si nechty lakujem dvakrát do týždňa a ešte ma to aj baví, keď každý sa toho procesu chce zbaviť.
    Napriek tomu sa priznám, že som túto sadu už obzerala, ale mne tá úprava príde aj tak hrozne zdĺhavá a viem, že by ma nebavilo opilníkova si celú plochu nechtov a potom to odlakovávanie, uf. A nosiť 2 - 3 týždne rovnaký lak, niéé. Ale! Zaujalo ma, že sadu vlastne môžem použiť len na spevnenie nechtov a prelakovávať podľa chuti. To by sa mi možno aj páčilo. Len ma zaujíma, či v prípade, že si ten lak odlakujem klasickým spôsobom, nepoškodím tak tú spodnú gélovú vrstvu?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow, tvoje nechty vyzerajú skvele :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Božeee, tento set je úžasný !! ja mám od Essence, ten je pomerne lacnejší ale nechty niesú 100% gélové, skôr je to niečo také ako gélový lak
    no som zatiaľ veeeľmi spokojná

    http://double-white.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vau tak toto vypadá naozaj luxusne :O A ak to naozaj vydrží tak dlho tak sa to naozaj vyplatí....

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. vyzerajú fakt krásne :333


    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vlastním a je to skvělý. To odstraňování není až taková rychlá záležitost jako odlakování obyč. laku, ale to je jediná nevýhoda pro mě, jinak už si na nehty taky nic jiného nedávám:-)Jen mi to teda vydrží krásné tak něco přes týden, 14 dní se u mě fakt nekoná, ale to je jen tím, že mi srašně rychle roste ta kůžička na nehtu a nehezky mi ten lak nadzvedává...všude se s tím pak zachytávám, atd...Jinak dá se na to úplně v pohodě lakovat jinými obyčejnými laky, taky to dělám, když už mě jedna barva nudí. Jen musíš pak ten obyčejný odlakovat odlakovačem bez acetonu, pak to tomu gelu nijak neublíží:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ach, nádhera! Gelové nehty se mi šíleně líbí a tento set na domácí gelové nehty mám na svém pomyslném dopisu Ježíškovi :)

    Makeup Revolution - Konečně u nás! + 2x Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To je něco pro mě, ráda bych je vyzkoušela, tak snad se na mě někdy usměje štěstí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mně se to vždycky oloupalo :( ale vypadá to mnohem lépe než lak!

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)