What I love

By | 18:35 17 comments


.
Krásny podvečer prajem :) Random post tu odo mňa nebol pekne dlho, takže dnes opäť raz stručne a tak trochu oddychovo. Rozmýšľala som, aký názov by bol vhodný pre tento článok a ako som tak pozerala na tie fotografie, bolo mi to hneď jasné... je na nich všetko čo zbožňujem a milujem :) 

Základom je u mňa starostlivosť o nechty a ich vždy upravený vzhľad. Nie vždy je to tip top, bez akejkoľvek trhlinky, či škrabanca, ale snažím sa to minimalizovať ako to len ide. Veľmi rada kombinujem manikúru s doplnkami. Krásne sa to potom dopĺňa a nepôsobí to prehnane. No a keďže som nedávno natrafila na tento prekráááásny náhrdelník, ktorý proste musel byť môj a  skvele sa mi hodil na nedávne rodinné oslavy, tak som ho hneď aj prevetrala :) No a moja budúca manikúra bola jasná :)


Aby mu teda nebolo smutno, doladila som k nemu aj nechtíky. Ukazovala som vám ich už na instagrame. Mne sa teda veľmi páčili a dostávala som k nim aj mnoho otázok a komplimentov. V reáli pôsobili ešte krajšie ako na obrázku ♥ Použila som gel lak z Avonu  a laky zo sady od Elfu. Trblietky tomu dodali tú správnu bodku. V dokonalom stave mi nevydržali nejako dlho, z čoho som bola smutná, pretože sa mi naozaj veľmi páčili. S lakmi je to už raz tak, dlho sa s ními hráte a snažíte sa o najdokonalejší vzhľad, ktorý trvá len pár dní. Ale, možno sa blýska na lepšie časy. Pripravujeme pre vás aj malý tip na permanentnejšiu výdrž lakov a bezchybnú manikúru na dlhé týždne pomocou novinky od Sally Hansen. Niečo na spôsob gélových nechtov, ale rýchlejšie, menej drastické a urobíte si ju pokojne aj sama a v pohodlí vášho domova. Myslím, že toto sa im naozaj podarilo  a rovnako si myslím, že by to bol aj skvelý darček :) Viac už onedlho.



Bez čoho sa nezaobíjdem je rozhodne vôňa. Milujem svet vôní.. a ten môj je celkom pestrý. Nemám len jednu vyvolenú čarovnú fľaštičku voňavej esencie ... každú chvíľu mám inú náladu a chuť na iný opojný  závan. Poslednú dobu striedam dosť protikladné vône.. sviežosť mojej nestarnúcej klasiky od Chanelu s mojou novou srdcovkou od Bottega Veneta. Druhá menovaná je ako moja druhá koža. Taká nespútaná, omamná a všetky vnemy rozrušujúca srdcovka. Vôňa, ktorá je s vami všade.. v aute, vo vani aj v posteli, či už si do nej ešte len líhate, alebo z nej vstávate. Všade zanechá svoju stopu. Nepolapiteľne, intenzívne ... prevonia celý váš svet. Vaša druhá koža.



Len veľmi zriedka kedy nemám na perách rúž/lesk vo výraznejšej farbe. Z fotografii už asi tušíte, na akú farbu mám slabosť :) Do zbierky som si zaobstarala pár kvalitnejších kúskov, pretože do kvality sa proste investovať oplatí.  Celý náš blog je vlastne o rúžovej džungli a my sme sa v nej už dávno veľmi rady stratili. Celkom vedome a šťastne :)

Linky... Prežívajú svoj veľký comeback. Veľmi jednoducho a rýchlo nimi oživíte svoj pohľad a to aj bez pomoci očných tieňov. Vždy, keď sa ponáhľam siahnem po kombinácii linky v pere a tej najlepšej maskary akú doma mám. Liniek som skúsila mnoho, no najlepšie sa mi pracuje s novinkou od Astoru pre výraznejší pohľad alebo s tenučkou nenápadnou linkou od Loreálu So couture, ktorá mi pomáha zvýrazniť oči o čosi prirodzenejšie. Ja som bola veľmi spokojná aj s linkou od Essence I ♥ punk.  Na počudovanie vydrží veľmi dlho a nevysychá tak rýchlo ako by ste možno čakali. Rozhodne ju môžem odporučiť ak chcete skúsiť linku v pere v lacnejšej variante.




Halloween bol síce už skôr a aj túto vôňu som si zadovážila skôr, no akosi nebol čas vám ju ukázať. Tak to napravím teraz. Tento rok išiel sviatok duchov akosi mimo mňa, no neodolala som aspoň niečomu s touto tématikou. Celkom ma táto fľaštička prekvapila. Ide o veľmi, veľmi trvácnu vôňu , ktorú buď milujete alebo nenávidíte. No, to by som nebola ja, aby som nebola výnimka. Som totiž niekde v strede. Rozhodne nie je zlá, ale môj nos si už trošku zvykol na iný level vôní a táto mi príde malinko prostejšia, jednoduchšia... No ako som si všimla, u mužskej časti vyvoláva viac než len dobrý dojem :) Tak ju hádam sem tam prestriedam a pošteklím zmysly pár mužom a možno aj nervy pár ženám :D Nestojí veľa, ale zahrá veľa muziky. 


O zdravej výžive sa toho už popísalo toľko, že už aj hádam stačilo. V živote sa neriadim striktne len jednou z možností výberu, ale snažím sa skĺbiť to najlepšie z rôznych variánt a alternatív. Už neraz som prišla na to, že nic nie je len čierne alebo biele a to isté platí aj v oblasti výživy. Natrafila som na túto milú knižočku s tisíc a jednou radou. Nečakajte žiadny manuál ako sa stravovať. Je to skôr tisíc a jedna zaujímavosť.  Tak napríklad.. ak trpíte častými bolesťami hlavy, pália vás oči, necítite sa dobre a ste unavení, dbajte na dostatočný príjem riboflavínu, najmä ak beriete lieky nahradzujúce hormóny, ktoré ho značne odčerpávajú. Jeho zdrojom sú mlieko, pečeň, droždie, ryby, vajíčka, listová zelenina. Tipy a triky, novinky aj staré známe veci. Zázvorová sila, žihľavový doping, chutný bojovník proti nádche, boj s depresiou, čomu sa vyhnúť v tehotenstve a menopauze a mnooho ďalšieho. Dozviete sa veľa zajímavostí :)


Na chadnejšom počasí mám asi najradšej to, že konečne môžem nosiť moje obľúbené kotníkové čižmičky, ktorých mám požehnane :) Semišové, kožené, od svetlých až po tie najtmavšie. V ich nosení sa vážne vyžívam. K tomu pekný kabátik a teplú šálu. Najradšej by som sa hneď znovu obliekla a vyrazila na fajnové varené vínko. Ale bez botičiek a šály ani krok ! ♥ Tie ma sprevácdzajú vždy a všade.



Že som veľká maškrtnica, to už asi viete. Ale viete o novej zdravej alternatíve maškrtenia? Nupo je novinka, ktorú môžete kúpiť v Dm-drogériách. Ja som začala s tyčinkami, ktoré nahradia jedno jedlo denne. Skúsila som viac príchutí, ale okrem tejto čokoládovej mi nijaká nechutila. Chutili ako krmivo pre akváriové rybičky... a aj tak smrdeli, zato táto čokoládová je úplna bomba! Niečo medzi klasickými Deli a Mars tyčinkami. Vážne mňamka.. jedla by som ich nonstop. Sú však dosť drahé. Jedna takáto tyčinka stoji cca 2,40 eur. Táto chutná Nupo čokoládová tyčinka ako náhrada jedla s jemnou, ľahkou čokoládovou príchutou pripomína skutočnú čokoládovú tyčinku. Zároven však poskytne vášmu telu potrebné zdravé vitamíny, proteíny a minerály – s minimálnym prísunom kalórií, iba 206 kcal. Nupo tyčinky nahrádzajúce jedlo vám dodajú pocit nasýtenosti a pohody, pretože vám nebudú chýbať žiadne dôležité výživné látky. Umožní to vášmu telu spaľovať tukové zásoby, a teda chudnúť. Ja ju však vôbec neberiem ako nejakú náhradu jedla, doprajem si ju vždy keď mám maškrtný jazýček a mám ju práve po ruke a vôbec mi nevadí celú ju zjesť, trebárs aj priamo po klasickom obede :D Viac info o Nupo produktoch tu KLIK
  


Ani tento článok sa nezaobíjde bez niečoho rúžového. Čo mám vážne rada sú matné rúže, alebo matné lesky. Ak sú navyše v tých najkrajších farbách, jednoducho neodolám. Viac sa dozviete už čoskoro v ďalšom článku, no zaťiaľ vám aspoň prezdradím, že Lime Crime a ich nové Velvetines matné lesky majú  vážnu konkurenciu. Toto je pecka a k tomu srdiečkové lícenky, rozjasňovače   a mnoho ďalšieho. I ♥ makeup and you? :) Názvy jednotlivých produktov ma vážne dostali. Kto by nechcel srdiečkovú lícenku s názvom Queen of hearts ? Navyše to nebude o platení desiatok a desiatok eur. Kvalita sa dá zohnať aj za pár drobných a ja vám to už čoskoro ukážem. Máte sa na čo tešiť :)



Prajem ešte krásny zvyšok večera a bohatého Mikuláša ! Dnes to bude tuším sladký večer v každej jednej domácnosti. Zajtra sa navyše začína víkend, takže hor sa oddychovať, či upratovať? :) Sviatky sa nezadržateľne blížia a ja ešte nemám nakúpené darčeky. Ako ste na tom vy? Máte už všetko nakúpené prichystané , alebo ste si to nechali na posledné dni ako ja... Myslím , že vytvorím aj nejaký inšpiračný článok a snáď vám pomôžem s výberom darčekov.. nápadov predsa nie je nikdy dosť. 

PS: Nezabudnite sa zapojiť do našej súťaže ! Možno sa šťastena usmeje práve na Vás :) Ak budete našu súťaž zdieľať či už na Fb stránke alebo na vaších blogoch, pripíšte pod súťaž ešte jeden komentár s linkom, kde ste ju zdieľali a máte dvojnásobnú šancu na výhru ! Nezabudnite tiež dať like stránke Bhcosmetics, bez toho vás totiž nebudeme môcť zaradiť do žrebovania. Držíme všetky prsty, prajeme veeeeľa šťastia :) 


17 komentárov: Leave Your Comments

  1. Jj ruzova a ruzovo fialova, krasna barva nejen na rtech. Ten nahrdelnik je uzasny, miluju tento odstin modre! Krasne fotky a fajn pocteni..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky :) Náhrdelník s nehty je naprostá pecka, krásné vánoční barvy :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný článok, mám rada tie, v ktorých sa toho dozviem veľa :) a krásne fotky :)
    Fashion Passion by Erika - Pozývam aj na práve prebiehajúcu GA o mnoho produktov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne také mám rada aj jja :) ♥ veľa sa dozvie, veľa vidí a možno sa aj inšpiruje :)) navyše je to také malé "šmírovanie" života blogerky, a to si ja tiež veľmi rada pozriem :)

      Odstrániť
  4. Ooo your nails are fabulous and I love these goodies! That makeup is beautiful - I love Melted by Too Faced!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Náhrdelník a nehty jsou nádherné :-) A ty rtenky to jsou přesně barvy,které se mi líbí nejvíce

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já si nemůžu pomoct, ale mně se hrozně líbí takové fotky kosmetiky nebo bot :-)

    Budu velmi ráda, když se zapojíš do mojí giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko o čom si napísala je zaujímavé hravé a nádherné veľmi pekný článok :)
    grapedenc.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) teším sa, že tie texty aj niekto číta ! :)

      Odstrániť
  8. veľmi pekné fotky :) a taktiež aj zmyselné texty k tomu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chcem sa inak opýtať, zdielala som súťaž na svojom google+ účte :) bude sa rátať aj to ? :)

      Odstrániť
    2. áno, akékoľvej zdieľanie sa ráta :)

      Odstrániť
  9. Náhrdelník vyzerá zaujímavo a nápad skombinovať k nemu nechty je skvelý. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež sa mi to veľmi páčilo :) ten náhrdelník ma tak krásne farby, že si to priam pýtalo dooladiť k tomu aj nechtíky :)

      Odstrániť
  10. Ani neviem, čím začať, pretože dnes som sa tu znova pokochala prekrásnymi fotkami a textami, za ktoré sa môžem postaviť aj ja. Začnem teda od začiatku, a to pochvalou na krásne nechtíky ladiace k tomu úžasnému náhrdelníku, ktorý by som teda vedela poriadne vynosiť.
    S vôňami to mám podobne - mám pár "svojich" kúskov, ktoré však sem-tam rada poprekladám niečím novým a možno aj celkom iným ako bežne nosím.
    O rúžoch ani písať nemusím, v tomto smere sme asi sestry ;)
    Bez členkových botičiek a šálov či šatiek by nebola jeseň, ale musím sa ťa spýtať, čo sú to za krásky na tej prvej fotke? Tie by sa mi teda hodili...
    Krásny dník :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja zas neviem, za čo ti mám poďakovať skôr :) tak hádam takto celkovo, za takýto krásny komentár a za pocit ktorý mám, keď viem, že si niekto moje texty aj naozaj číta ! :) Botičky na vrchnom obrázku sú z minuloročnej kolekcie ccc.. aspoň myslím :)

      Odstrániť
  11. cute!= ]

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)