Zoeva Pink Elements brushes

By | 16:00 16 comments
.
Zoeva Pink Elements „ ♥ , It´s a woman´s world ! Tak tu sú, konečne u mňa doma, na mojom stolíku, v plnej kráse. Ružovou mašľou previazené srdce, plné tej najdokonalejšej zmesy farieb, luxusu a prepracovanosti. Sen pretavený do najkrajšej reality. Do ružovej, ženskej, snovo - reálnej záplavy potešenia. S láskou, iba pre vás. Toto je ženský svet :)  Vitajte !

Keď som pred časom uvidela tento ružový skvost na promo fotkách, doslova som ucítila, ako sa mi zastavilo srdce a zatajil dych. Moja ružová duša zaplesala a už nebolo cesty späť. Keď som ich neskôr začala čoraz častejšie objavovať u zahraničných youtuberiek, ktoré boli ochotné kôli nim dokonca zahodiť do kúta svetovú špičku menom Sigma, každučká časť mňa bažila mať túto krásu okamžite doma. Ani neviem ako, ocitla som sa na oficiálnych stránkach Zoevy a vkladala som do košíka čo mi prišlo pod ruku. A tu nastal mini problém, oni sú tie sady dve! Jeden mix a jedna sada čisto očných štetcových pomocníkov . Fúúú... tí Zoeváci mi teda poriadne zavarili ! No uznajte, dá sa vybrať si len jednu? Verte mi, že som sa snažila.. a to zo všetkých síl odolávať, rozum mi vravel jedno a ružové kozmetické srdce niečo celkom iné. No v jednom sa zhodli, že už viac nemôžu čakať ani minútu  


Zrazu zazvonil zvonček a rozprávky bóól ... začiatok ! Dve úžasné metalické kabelky púzdra a v nich hotové poklady. Už pri prvom dotyku mi bolo jasné, prečo sú tak celosvetovo ospevované. Nielen, že sú prenádherné vzhľadovo, ale hlavne ich kvalitné prepracovanie  je priam famózne ! A k tomu krásna naružovelá ruža .. tak voňavá, tak živá a nespútaná. U mňa v izbe sa zišla hotová smršť elementov. Akoby sa roztrhlo nebo a zletelo odtiaľ to naj, čo tam pred nami, obyčajnými pozemšťanmi , ukrývali vyššie božstvá.  Pomaličky som ich vyťahovala, jeden po druhom, ako z čarovného klobúka, až som ich vybrala všetky. A všetky pekne pokope aj ostali. Žiadne separovanie, oddeľovanie. Táto ružová dúha krásy jednoducho patrí k sebe. Do bielej, ružovou mašľou previazanej a striebrom vystlanej postieľky. Tak!



"Živé" štetinky, ktoré doslova dýchajú priamo pred vašimi očami. Žijú si svoj vlastný život. Oživia aj vás, váš deň, vašu náladu, váš výzor. Dodajú vám šťavu viac, než hocijaký šťavový nápoj či elixír. Nanesú podkladový krém jemnúčko, ako zamatové pohladenie. Lícenku na vaše líčka  ľahúčko, ako letmý dotyk zafúkaného vánku. Je tu aj unikátny, plochý, sploštený štetček aký v inej sade nenájdete. Ten je absolútny miláčik. Jedným ťahom vyčaríte prirodzenú líniu lícnych kostí, na štýl... „Ahoj , ja som Pocahontas s ružovou kúzelnou sadou, kto si ty?  Neviem, či ste to doteraz zaregistrovali z mojich slov, ale ja som až po uši in love ♥



Čo viac by ste si pod stromček mohli priať? Kúzelnú sadu štetcov a k tomu nejakú sladkú paletku z rozprávky. Love more, worry less . Je to také jednoduché. Ak by vám už bolo veľmi sladko z toľkej ružovej, mám tu ľahkú pomoc. Priam naturálnu, neutrálnu, prirodzenú pomoc. Paletka s krásnymi zemitými odtieňmi, ktorá posadí na zadok každé líčenie vytvorené vašou vlastnou rukou. Už niekoľko krát sme ju ospevovali, písali ódy v samostaných článkoch a opakujeme to každodenne pri jej používaní. Stále dokola a stále na novo. Pretože stále aj ako nová vyzerá. Už ste sa zoznámili? Naturally yours ♥  




Okúzlila vás táto sada tak ako mňa? Ja ju v pravidelných intervaloch počas dňa normálne chodím obkukávať, taká je krásna. Či už pod stromčekom, na ňom, po ňom.. hocikedy  sa u vás doma objaví, na ten okamih nezabudnete :) Pink elements, who run the world? Girls! A Zoeva to veeľmi dobre vie :) ♥

16 komentárov: Leave Your Comments

  1. bóóóóóóóóžééééééé, sú krásne, teraz ma chytá depresia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V tvem podani jsou stetce opravdu pohadkove!!:)) Take je mam rada, Zoeva proste stetce umi. Krasne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky ty jsou naprosto úžasné <3

    http://bayachick.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. presne tak som sa správala, keď som pred rokmi chcela Sigma štetce a tiež som skončila pri dvoch sadách:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sú krásne, ale skôr som pre čierne/ biele štetce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vypadá to nádherně :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ach to je krasa..ja nemam slov krasne fotky a uzasne vyzeraju tie stetce :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak toto je jeden z najzaľúbenejších článkov, aké som kedy čítala a až som sa z toho aj ja do nich zaľúbila :) Krásne sú naozaj, ja by som si ich určite doma tiež obkukávala :))
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wau, sú nádherné. Zoeva štetce zbožňujem a tieto vyzerajú fakt super ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/12/favorite-make-up-lookoblubene-licenie.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som vedela, že to bude správne rozhodnutie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Such fabulous makeup and I love those pink brushes.
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Štetce od Zoevi by som vlastnila tiež, hlavne tie na oči :) Uvidíme, možno sa mi to čoskoro aj splní ♥

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

    ❈ CHRISTMAS GIVEAWAY ❈

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)