Top prepadáky IV.

By | 18:00 29 comments

.
Po dlhšej dobe sme tu  zas s novým článkom :) Mimochodom, aj my Vám prajeme prekrásny Nový rok, plný tých najkrajších zážitkov, lásky, zdravia a to všetko prežite obklopení tými najkrajšími maličkosťami :) Z maličkostí  je predsa zložený celý svet. Novú sériu článkov začneme  prepadákmi. Aby ste vedeli čomu sa vyhnúť,nepokazili si náladu a hlavne, ušetrili si peniaze a kopu nepríjemností:) 

Ziaja kozie mlieko

Ako prvé si vezmem do parády krémiky na tvár od Ziaji, konkrétne sadu z kozieho mlieka. Vychvaľované produkty snáď na každom kroku / blogu a u nás sú prepadákmi? Sú a teda vôbec ich nebudem šetriť ! Toto je to najhoršie, čo som kedy mojej chuderke pleti urobila. Po nanesení na tvár sa v priebehu pár sekúnd udialo niečo neslýchané. Tvár mi sčervenela, sflekatela a začala nesmierne páliť. Vytvorila sa mi hustá krupica mini vyrážok a ja som od prekvapenia ledva lapala po dychu. Ktovie, ako by to pokračovalo, ak by som ihneď nereagovala. Pol dňa som striedala odličovacie vody, klasickú vodu a zotieranie uterákom. Bolo veľmi ťažké dostať to dole, keďže pleť okamžite absorbuje určité množstvo krému do vnútra pórov a uzamkne ju hlbšie v pokožke. Zotavovala som sa týždeň a bolo by to určite omnoho dlhšie, ak by som nepoužívala naozaj kvalitnú liečivú kozmetiku. Toto už nikdy nikdy viac! Netuším, čo túto reakciu spustilo a nemienim  po tom ani pátrať. Niečo príšerné!


Saloos hydrofilný odličovací olej

So značkou Saloos mám celkom dobrú skúsenosť. S prírodnou kozmetikou si celkovo rozumiem, no toto proste nie je nič pre mňa. Ide o hydrofilný odličovací olej pre mladú problematickú pleť. No... myslím, že sa sekli už hneď v prvej vete doporučenia. Toto by som odporučila hocikomu, len nie tomu, kto má citlivú podráždenú a problematickú pokožku. Upchalo mi to póry, podráždilo pleť a z mastnej sa stala zo začiatku vyschnutá šupinková a časom, kôli vysušovaniu ako obranná reakcia pleti, ešte viac mastná. Po odlíčení som mala stále "špinavý" ťažký a mastný pocit na tvári. Jednoducho mi tento odličovací olej vôbec nesadol. Niekomu možno sadne, ale mne rozhodne nie. Je to aj príklad toho, že niekedy ani prírodná kozmetika s prírodným a čistým zložením nie je zárukou úspechu. 




Nyx podkladové bázy 

Na tieto podkladové bázy pod očné tiene som sa veľmi tešila. Dlho som čakala, kým ku mne cez polku sveta konečne doklusali a nakoniec to bolo sklamanie ako hrom. Uchvátili ma pozitívne recenzie  a "swatche", na ktorých som obdivovala ich hútnosť a kryciu schopnosť. No, krycie sú a to je všetko. Na viečkach sa zlejú do nechutnej čiarky expresne rýchlo a keď píšem expresne, myslím naozaj expresne. Do pol minúty ! Ou jé, viete si predstaviť moju sklamanú tvár, keď som ešte ani nezakončila líčenie nanesením špirály a tiene boli v čudu. Snažím sa ich využiť aspoň ako podklad na linku, pretože na tú bielu farbičky krásne výrazne chytajú, no nedržia na svojom mieste, takže je to aj tak na nič. Rozmýšľala som, ako ich ešte inak využiť a tým, že sú tak krycie, napadlo mi použiť ich na namiešanie farby korektoru. Pod oči sú všetky korektory väčšinou tmavé, tak ich zmiešam s touto kriedovou a hneď je to lepšie. Značku  Nyx mám rada, ale toto je ich veľká slabina. 




Cannabis konopný balzám

Ďalej tu mám jeden veľmi ospevovaný balzám na pery. Ďalšia prírodná vecička, ktorá mne vôbec nesadla. Je to, akoby ste si pery potierali suchou vodou, ak to dáva zmysel. Veľmi mäkký, olejový a pritom suchý. Na perách pôsobí otrasne, mokro a olejovite ... skrátka nechutne, až by som povedala vulgárne. Pre mňa aj nechutne vonia. Tak umelo citrusovo, ako čistiaci prostriedok. Vôbec mi pery nehydratoval, skôr naopak, príšerne mi ich vysušoval. Nezniesla som ho na perách dlho a hneď som ho stierala. Že sa mi po každej aplikácii doslova rozgebril pod rukami a po mesiaci nepoužívania sa na vrchu vytvorila akoby pleseň ( zrejme to prirodné zloženie) ani nebudem brať do úvahy :D Prepadák tak či tak.




Goldwell vlasová starostlivosť

Toto je pre mňa niečo ako zlé dvojča Ziaji krémov. Neviem, či to bolo práve použitím týchto produktov, ale hneď po druhom použití sa mi spustili príšerné problémy s vlasmi. Extrémne padanie, ktoré nie a nie zastaviť. Akoby ich toto duo načisto odrovnalo. Možno to bol stres, možno nedostatok vitamínov a minerálov ... ktovie. No nič  z toho nespustí problémy s vlasmi  zo dňa na deň . Ak tomu nedopomôžete nejakým super duper šampónom, ktorý priamym kontaktom s vlasmi odpáli hotovú katastrofu. Vlasy boli po umytí nič moc a aj keď sa na obale píše, že je to zázrak pre suché a zničené vlasy, opak je pravdou. Vlasy boli ešte viac suché a lámavé. A aby mi nebolo málo, kúpila som si aj bezoplachové sprejové sérum na vlasy z tej istej rady. Tak isto prepadák. Vlasy boli neskutočne suché a pritom pôsobili mastne, ako pol roka neumyté :D Doslova trpeli pred očami. Nikto ma už nikdy nedonúti dať si toto znovu na vlasy. Like Never Ever ! 



Cutishelp konopná micelárna voda

Ako posledný prepadák tu mám odličovaciu micelárnu konopnú vodu, znova na problematickú pleť. Pre niekoho by to mohol byť dobrý tip. Kupovala som v lekárni, ale dá sa kúpiť aj na internete a táto česká značka sa mimochodom teší celkom slušnej obľube. Nejaký ich krém na tvár, alebo niečo podobné by mi možno sadlo, ale odličovaciu vodu radím k prepadákom. Nie je síce takým tým úplne zlým prepadákom, skôr neutrálnym. Čakala som od neho proste viac. Áno, očistí pleť od nečistôt, nezanecháva mastný ani špinavý pocit. Nedráždi pleť, naopak ju upokojuje. Príjemne jemnúčko vonia a svojím zložením mi táto voda vyčarila iskričky v očiach. Kľúčovou zložkou sú totiž bioaktívne látky extrahované z konopného oleja, ktoré v kombinácii s retinolom, kyselinou azaelovou, sírou, zinkom a kyselinou mliečnou vytvárajú veľmi účinný komplex, ktorý priamo v koži ovplyvňuje procesy vzniku akné. Tieto zložky sa nachádzajú aj v liečivých prípravkoch, ktoré vám predpisuje lekár na recept, len v trochu iných koncentráciách. Prišlo mi to teda ako skvelý tip na nákup. 


Kúpila som, skúsila som  a po týždni som ju vymenila za moju obľúbenú Biodermu a Vichy micelárku . Ja neviem, ale moje akné to nijako neovplyvnilo a mala som pocit akoby som  používala čistú vodu. Ak by mal na mňa niekto ťažké srdce, prečo ho zaradzujem do tohto článku, dovody sú jednoduché. Pleť sa mi počas dňa zdala mdlá a zanesená, nanášanie make up-u sa mi zdalo obtiažnejšie ako obvykle a mala som doslova nutkanie sa okamžite odlíčiť. Iné moje obľúbené micelárky mi pleť zmatňujú a lepšie pripavujú na líčenie. Ak mám nejakú novú vyrážku, rýchlo ju vysušia a zlikvidujú. Každý ma iný typ pleti a niekomu vyhovať môže.  Berte to skôr ako taký informačný tip. Možno si to žiadalo dlhodobejšiu aplikáciu, ale ja nie som najtrpezlivejšia osoba na svete  a požadujem od tak "premakaného" zloženia čosi viac. Čas medzi zahojením starých a tvorbou nových pupákov sa natiahol, čo mi proste nevyhovovalo. Celkový dojem nezachránilo ani zaujímavé otváranie, kedy stačí pootočiť vrchnáčik do strany a biela bodka v strede zmizne do vnútra. Možno v budúcnosti vyskúšam nejaké ich iné produkty, ale toto pre mňa ostane prepadák a to aj napriek tomu, že sa nejako vážne neprevinil. Ako skrátené vysvetlenie uvádzam dve slová : sklamal ma. A ak raz niečo/niekto sklame očakávanie ženy, už proste niet cesty späť :D 




Toto boli moje prepadáky zhromaždené za poslednú dobu. Verím, že niekto bude mať možno rozdielny názor a budem veľmi rada, ak sa oň podelíte. Napríklad tá Ziaja. Oslovili nás aj s ponukou spolupráce a veľmi nás mrzelo, že ich musíme odmietnuť a označiť ich produkt dokonca za prepadák. Bohužiaľ, u nás je to proste tak a nemôžeme tvrdiť niečo, čo nie je pravda. Citlivosť pleti máme všetci inú, preto mnoho ľuďom ich produkty môžu vyhovovať. Ja osobne už asi riskovať nebudem, aspoň teda nie, čo sa týka  tváre. Dajte nám vedieť, aký je Váš názor :) Zatiaľ pozdravujeme z rúžovej džungle žienky naše :) :-*

29 komentárov: Leave Your Comments

  1. Tak se Ziajou mám taky špatné zkušenosti, zkoušela jsem jejich o´dličovák a je fakt, že na citlivou pleť to asi nebude ono. Doteď nevím, co v té jejich kosmetice je, ale "něco" tam prostě je a citlivou pleť to dráždí, mám podezření. Moje maminka má normální, trochu suchou pleť a nestěžuje si. Na druhou stranu, s jejich sprcháčem mám dobré zkušenosti...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No s tou Zjajou súhlasím, hoc nie práve s týmto krémom, ale napr. so Zjajou koza telové mlieko...príšerne mastné....proste nieee....len keď mňa o tom ani nebaví písať:))) Alebo Zjaja krém na tvár olivový šialene mastný znovu....ten balzam tiež mám a tiež to nie je bohviečo...navyše zhrudkovatel....ale napr. hydrofilný odličovač mi vyhovaoval veľmi...ale teda skôr ja som ho používala myslím len na oči...na vlhký tampón a super.vytvorila sa taká príjemná emulzia.....odličoval veľmi jemne....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čakala by som, že popredné blogerky budú písať o niečo serióznejšie recenzie. Neviem ktorý normálny človek očakáva, že po týždni používania kozmetiky zrazu jeho pleť bude zázračne zdravá a bez stopy po akné. Poslednému produktu si vlastne nič nevytkla, asi si za ten týždeň ani nestihla, ale hneď si ho zaradila medzi prepadáky. To považujem za úplne nelogické. Ja ako beauty blogerka si nedovolím recenzovať niečo, čo nemám seriózne vyskúšané po dobu najmenej 4 týždňov, pretože to je obvykle doba, po ktorej prípravky ukážu svoje skutočné účinky. Máš to písané aj na obale nejedného produktu, že výsledky testov pochádzajú zo 4-týždňového testovania určitým počtom žien. Nechápem ako si môže blogerka tejto úrovne dovoliť niečo takto skritizovať keď to vlastne ani poriadne nepoužívala. Plus, vážne nepatrím k ľuďom, ktorí by zvolávali Boha pri zlej gramatike, ale skôr než článok uverejníš, nebolo by naškodu si ho po sebe prečítať. Vyše 15 gramatických chýb v jednom článku, tak to chce naozaj veľký talent. A to som radšej nebrala v úvahu písanie čiarok. No hate, ale toto je článok na úrovni možno tak 12-ročnej blogerky. Určite to nie je post hodný deviatich stoviek odberateľov. Za mňa je toto to najhoršie čo som kedy čítala a názorom na posledný produkt (ktorý si vlastne bez poriadneho použitia automaticky zaradila k prepadákom, hoci ako sama píšeš, vlastne sa ničím ani neprevinil) si ma presvedčila len o tom, že týmto recenziám chýba dôveryhodnosť. Som veľmi sklamaná, od poprednej blogerky by som očakávala omnoho vyššiu úroveň či už čo sa týka testovania produktov a tým pádom aj dôveryhodnosti recenzií, ale tiež po stránke gramatickej.

    Sue Diamond z blogu Sue and colours
    www.sueandcolours.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Fuu, no teda.. dala si si zalezat, tak teda zareagujem :)) Dakujeme za to oslovenie "popredne blogerky" (i ked my si to neuvedomujeme) neviem, cim sme si to od teba vysluzili, asi tymi chybami a nelogickymi clankami :) Clanky piseme rozne, ked si to vyzaduje serioznost - sme seriozne, ked sme nadsene, aj nas slovny prejav je nadseny. Ak ti to pride mladistve, aj nam trosku lichotis :). Sme rady, ze nepatrime do kategorie 75+ :) Moje prepadaky zahrnuju vzdy 5 kuskov. Bud su celkom zle, alebo nejakym sposobom neplnia svoju funkciu. V tomto clanku je siestym - bonusovym posledny produkt. Popisala som jeho pozitiva aj negativa. Kazdy si z toho zoberie co chce. Nemienim o nom pisat osobitny clanok a ani ho nezaradim k oblubencom (a chcem ho uz vyhodit :D). Po tyzdni normalny, logicky mysliaci clovek necaka celkovy obrat vo vyzore pleti o 180 stupnov, ale po tyzdni sa rozhodne daju badat prve male zmeny. V texte som uviedla, ze je to taky polo-prepadak. Co sa tyka chyb, chybicka sa pritrafi vzdy, sme len ludia a mame aj ine povinnosti okrem pisania a kontrolovania pravopisu na stokrat, kedze uz nie sme 12rocne dievcata bez prace :) Nikoho nenutime citat nas blog a nepovazujeme sa za taky top strop beauty blogeriek, ako sa nazyvas ty. Piseme informativne pre vsetky zienky, ktore to zaujima.. či už s ciarkami alebo bez nich :) Prajeme krasny zvysok dna Sue

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čakala som presne odpoveď v štýle "Keď sa ti nepáči, nečítaj". Popravde však výhovorky typu "Nemám čas, pracujem" môžu platiť na niekoho iného, nie na mňa. Vieš, všetci pracujeme alebo študujeme, všetci máme nedostatok času a pochopím aj to, že chybička sa občas pritrafí. Jedna, dve - áno v poriadku. Ale 15 ? To už je jasná známka ignorácie, čo mňa z pohľadu čitateľa doháňa k pocitu, že s prepáčením seriete na to, ako tie články vyzerajú a pôsobia na ľudí, ktorí ich čítajú a ktorí sú základom vášho blogu, pretože bez čitateľov by ste to mohli rovno zabaliť. V podstate tým, že kašlete na úpravu článku dávate jasne najavo, že kašlete aj na čitateľov, pre ktorých to robíte. Takže o čas tu vôbec nejde, lebo je to otázka ani nie piatich minút. Som si istá, že takmer každá blogerka má nevyhnutné povinnosti ako je práca a škola, no takisto si takmer každá blogerka nájde dve minúty času skontrolovať si vlastný článok, ktorým prezentuje samu seba. Ale v poriadku, ak vám nevadí robiť si takúto vizitku, mňa do toho nič. Len to proste udrie človeku do očí, keď máte už v prvom odstavci päť chýb. A áno, nazývam sa beauty blogerkou z toho dôvodu, že píšem predovšetkým o kozmetike. Neviem ako inak by som sa mala nazývať. Nie som ani food-blogerka ani knižná blogerka. A keďže o kozmetike píšete aj vy, tak som vás zaradila medzi nás. Pardón ak vás to uráža, ak sa cítite byť niečo viac ako my obyčajné beauty blogerky s 300 odberateľmi namiesto vašich 900 a potrebujete pre seba nejaký výnimočný názov, ktorý by nepoužívali všetci. ;-)

      Odstrániť
    2. Sue.. a to vazne ? :D Taketo dotahovanie ide celkom mimo nas :) Nechame tu tvoje velmi prinosne zhrozene komentare este nejaku chvilku aby si si ich uzila a snad sa neurazis, ked ich neskor odstranime. Sledovanost svojho blogu skus zvysit inou cestou, co ty na to ? :)

      Odstrániť
    3. Ja som so svojou sledovanosťou spokojná. To za prvé. Za druhé váš blog sledujem už dosť dlho a články som mala vždy rada. Toto bola prvá kritika vašich článkov z mojej strany, takže nechápem vašu reakciu, ale v poriadku. Niekto proste nedokáže prijať iný názor a tak komentár radšej vymaže. Je to váš blog, vaše pravidlá. Ja to beriem. Iba ma proste zarazilo, že ste produkt zaradili medzi prepadáky bez toho, aby ste udali aspoň jeden dôvod. Konieckoncov samé píšete, že produkt sa ničím neprevinil, tzn. nemá nedostatky. Preto ma prekvapuje, že je medzi top prepadákmi, hoci ako píšeš možno medzi polo-prepadákmi. Zaujímal ma jednoducho dôvod prečo tu je. U Ziaja krému je jasne napísané, prečo je prepadák, takisto aj u ostatných produktoch, iba u posledného chýba akýkoľvek dôvod prečo by si ho ľuďom neodporúčala. K ďalším veciam sa vyjadrovať nebudem, k tým som sa vyjadrila v predošlých komentároch, ktoré ako píšeš budú zmazané. Hold, kritika sa dnes nenosí, ja to chápem. Škoda len, že som nepostrehla ten moment, kedy ľudia prestali kritiku už tradične označovať za závisť a urobili z nej snahu o zviditeľnenie svojho blogu. :-D

      Odstrániť
    4. Ak to podas vyslovene utocnym prejavom, nemozes sa nam cudovat. Ak nas sledujes dlhsie vies, ze na citatelov naozaj nekasleme. Nekasleme ani na clanky, ktore sa snazime obmienat a tvorit aj nieco ine, ako len recenzie produktov vramci spoluprac raz za mesiac. Cas pripravy jedneho clanku (uz otestovanych a nafotenych produktov bez uprav ) zaberie cely den (niekedy viac) za pocitacom a preto sa ospravedlnujeme, ak sme my a aj nase oci unavene a jednoducho prehliadneme nejaku chybu v slove. "Posolstvo " clanku ostava snad aj tak dost pochopitelne. A rozhodne nepatrime k tym, ktore pisu nazor na nieco. ak to poriadne neotestuju. Ak nas sledujes dlhsie, ako pises.. o to viac nas mrzi ako to cele vnimas. Sme tie posledne, ktore by sa vyvysovali a pýsili... to nas teda od teba dorazilo. Posledny produkt som sem zaradila preto, ze mi nevyhovoval tak ako ine, jemu podobne. Plet sa skor mastila, makeup sa mi na plet nenasal tak dobre ako s inymi micelarkami a este milion podobnych (subjetivnych) dovodov. Preto som opisala aj pozitiva aj negativa, aby sa kazdy rozhodol sam podla seba. Ak by som mala toto vsetko dopodrobna opisovat pri kazdom produkte v kratkych strohych oficialnych vetach , po tretom takomto clanku by vas to prestalo bavit. Kritiku berieme a nemysli si, ze ide celkom mimo nas, no netreba sa chytat kazdej drobnosti. Tento typ clankov sme jednoducho len pomenovali vseobecne "prepadaky", ale mozu sa v nich objavit akekolvek produkty, pokial v texte vysvetlim ako ich beriem. Velmi nerada sa pustam do takehoto odpisovania, pretoze je to zbytocna strata casu... ako mojho tak tvojho, ale na citateloch nam zalezi ... tak som to snad trochu objasnila...

      Odstrániť
    5. Nedá mi nevyjadriť sa aj tak neskoro po polnoci...V prvom rade si myslim, ze ty milá Sue si sa zrazila s koňom. Ako ''beauty'' blogerka by si si mala trosku skosiť ten svoj hrebienok, pretože vsetko sa da povedať krajšie, aj ked sa ti nepáči a mas pripomienky. Nebudem sa rozpisovať, ale udivuje ma tvoje sebavedomie a odbornosť, kedze namna absolutne nepôsobis ako blogerka, ktorá dokaze zaujať, naozaj neviem ako si nabrala tych 300 odberateľov ked, aj ked si s nimi spokojná. Radsej by si mala popracovať na dizajne svojho blogu a komunikácii s ľudmi, kedze si to prehnala. Mozno sa dievčatá v niečom sekli, ale tento blog je podla ich predstav, cize co sem napíšu je ich problem a tiez ich problémom su gramatické chyby, kazdy sa niekedy pomýli. Mozno píšeš dobre články a recenzie, ale po prečítaní tvojich reakcii a zhliadnutí úvodnej stranky tvojho blogu ma uplne odradilo vobec si nejaký ten članok prečítať, dokonca ani moj iPad to nevie načítať ( ktovie preco). Z pohladu zeny, ktorá sa zaujíma o kozmetiku, ma prehľad v blogoch a myslim, ze aj štýl možem napisat, ze na mieste dievčat by som tvoje vyjadrenia a názory absolutne neriešila. Pekny vecer

      Odstrániť
    6. milá Sue, hovorí sa PO PRVÉ, PO DRUHÉ...

      Odstrániť
    7. A takisto sa nehovorí "v úvahu", ale do úvahy. Nerozumiem, prečo sa ohľadom gramatiky do pŕs najviac bijú ľudia, ktorých písaný prejav a štylistika je nanajvýš priemerná.
      Sue by sa mohla takisto trochu vteliť do pozície atakovanej a trebárs si predstavila, aké by to bolo, keby jej niekto kritizoval blog za - ehm, tie jej fotky, ktorými ilustruje texty. Myslím si, že každý robí maximum v rámci svojich možností, nech je to už v hociktorej oblasti. Atakovať niekoho iného štýlom, ako sa to udialo tu, chce veľkú dávku nulovej sebareflexie a pocit, že blogerstvo je služba pre širokú verejnosť a bloger má nejaké kodifikované povinnosti voči iným. Nie je a nemá. Je to hlavne hobby. Každý čitateľ sa predsa inšpiruje tým, kým chce. Lenka

      Odstrániť
  5. Skvelý článok :) v poslednej dobe sa mi tie "negatívne" páčia oveľa viac ako pozitívne .. lebo väčšinou si nakúpim milión produktov, ktoré sú všade tak vychválené, že "no nekúp to" a pri mnohých som neskutočne sklamaná ..možno sú to len nenaplnené očakávania a možno ani nie :) Momentálne mám doma celú "vianočnú" sadu konopnej kozmetiky a tiež zatiaľ nič extra uvidíme..bio-nebio, na kvalitnú chémiu v podobe micelárky sa máločo chytá:D

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak mě naopak Goldwell šampon sedl, i když mi většinou pro suché vlasy nesedí, rychle se mi po nich mastí, tak tenhle tak špatný vůbec nebyl. Super článek.
    Beauty of pink

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Kozmetiku Ziaja nemám síce odskúšanú, mala som len jeden krém na ruky s kozím mliekom, ale už aj tak "jednoduchý" výrobok ma od kúpy a skúšania ďalších odradil. Bol jednoducho hrozný a ja som ho používala len so zaťatými zubami (nerada kozmetiku vyhadzujem...).
    Hydrofilný odličovací olej mám aj ja, levanduľový vo veľkom balení. Používam ho sporadicky, lebo sa stále neviem rozhodnúť, či som s ním spokojná alebo nie. Tea tree odličovač by som si asi nekúpila, zato mám taký pleťový olej, a s tým som veľmi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. U väčšiny prepadákov to bude asi na každom, ako mu sadne, ale teda, že by lákalo ich skúsiť to nie :D. Ziaja kozmetiku mám rada, ale skôr tú telovú, pleťovú som ešte neskúšala. Čo ale asi skúsim je tá konopná micelárka. Nemám síce vyložene akné, ale skúšam všeličo a nič zatiaľ veľmi nepomohlo. Tak som zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak s tou Ziajou má to neprekvapilo, počula som už niekoľkých ľudí, že s ňou mali problém, no ja som naopak veľmi spokojná. Mám skúsenosti ako s telovou, tak aj s pleťovou a zatiaľ nebol žiaden problém, ale fakt to závisí od typu pleti. Mala som raz podobný problém s Garnier krémom, dlho som ho používala, bolo všetko ok a potom zrazu som si ho raz kúpila a voňal inak, ale nevenovala som tomu pozornosť, až kým som sa na mieste nevyhádzala a vtedy mi došlo, že asi zmenili zloženie :(
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/moja-zbierka-korektorov.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ale dievcence len si z toho nic nerobte takych komentarov sa este nacitate ja ani niesom blogerka a mam s tym skusenost :-) mne len cudne je,ze to stale citam len od sloveniek ale co uz Slovenska zavist ! a to na nenarazam hned na vsetky slovenky aby si niektore hned nepoplietli ako to je zvykom ! takze piste dalej aj s chybami ja ich snad nemam az tolko ci ? :-D :-) a k clanku nepoznam tie veci....ale podkladovu bazu mozem len Urban Decay odporucit tu lutovat nebudete !! :-) tak peknu nedelu #danjelavisage

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jediné, čo som odtiaľ skúšala bol Pleťový krém od Ziaja a musím súhlasiť. Otrasné! Sama sa sebe čudujem, že vždy naletím babám, ktoré ich chvália, bežím do obchodu a potom sa bijem po hlave, že ja ťapa, veď som to vedela už predtým.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ziaju som ešte dobrovoľne neskúšala, aj keď som mala možnosť spolupráce, ale odmietla som ju a ako čítam, tak som aj dobre urobila :D Ostatné produkty absolútne nepoznám a ani som o nich nepočula..A slečne Sue ,,diamantovej" odkazujem, že tých 5 minút na tvorbu článku využije na blogu asi len ona, pretože mne takýto článok, ako si napísala napr. teraz ty, mi zaberie minimálne 2 hodiny! A chybička sa vždy nájde..nie sme stroje..a čo sa týka toho testovania..ja tiež už dokonca po prvom použití dokážem ohodnotiť výrobok, či je fajn alebo pôjde do koša..predsa neubdem nasilu skúšať ešte mesiac krém, keď som sa z neho vyhádzala nie? To mám chodiť po ulici s vyhádzanou tvárou len kvôli tomu, aby som mu ešte dala šancu? Nie, ďakujem, neprosím! Och..strašne ma takéto ,,inteligentné" reči dokážu rozčúliť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zase s tym testovanim s niecim nesuhlasim! testovat sa kremy maju min 4tyzdne to je pravda !!! nejde o to ze to clovek urobi na silu ide o to aby si pokozka zvykla na zmenu a na nove produkty a to moze sposobit ze sa na zaciatku stav pokozky zhorsi!!! ja som napriklad pouzivala prvykrat sadu Effaclar od La roche posay....prve dva tyzdne bola katastrofa vyhadzala som sa pokozka bola napnuta a zosusena a momentalne po mesiaci som maximalne spokojna a urcite si vsetko nakupim znovu :-) takze tak ale komu sa nechce neberiem :-) ale tak to ma byt preto hned po tyzdni sa neda povedat ze dany vyrobok je zly :-) a dalsia vec kazda mame inu plet takze nie kazdemu tie iste veci aj sadnu :-) takze tiez to neznamena ze vyrobok je hned zly :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Před časem jsem si pořídila celou řadu péče od Saloosu - konkrétně verzi Růže. Odličovací olej, pleťovou vodu a obličejový olej v kapátku. Hodně rychle se mi na obličeji objevila hustá červená krupička a vydržela mi měsíc (to jsem si ještě myslela, že to čistí obličej a že to přejde). Nepřešlo. Po pěti týdnech jsem to vyhodila...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. A já se zrovna chystala koupit ty krémy od Ziaji :) No možná to ale risknu, každému zase sedí něco jiného a poprvé slyším negativní názor
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Musím říct, že vlasová kosmetika od značky Goldwell mi taky vůbec nesedla, ale na hydrofilní odličovací olej nedám dopustit, některé věci jsou prostě hodně individuální :)

    Spotřebováno - Prosinec 2014

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Kolegyňa na tie kozie krémy prisahá, tak neviem :)... Faktom je, že ja som zatiaľ so Ziajou bola veľmi spokojná, okrem antiperspirantu, po ktorom som pociťovala nutnosť vydrhnúť sa hajzlovou kefou... Nie vždy všetko sadne, no... :)
    Inak mám skúsenosť len s tým šampónom vo vzorkovom balení a mne sa teda celkom pozdával... Ale možno ak by som mala full balenie, názor zmením :D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. joj si mi mohla pred kupou podkladovych baz od NYX napisat. Som, teda bola som nestastnou pouzivatelkou tej bielej :) cira katastrofa a tiez ku mne cestovala z daleka. Asi v zivote som nemala horsiu bazu ako tuto a tiez som sa povodne nechala nalakat na uzasne a skvele recenzie. Jedina vec, ktoru zvlada, je zvysit pigmentaciu tienov.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sue D. si zrejme plete hobby blog s praci recenzentky na plny uvazek:) A taky je to asi pekna kravka..
    No ale k produktum, me Goldwell tak celkove nejak nesedne, po druhym pouziti letel do kose (jeste ze nejsem "popredna blogerka", ktera je povinna pripravky zkouset alespon mesic, pac to bych uz byla plesata:) Jane

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Baby, škoda, že Vám GOLDWELL nesadol, mne naopak áno :) A super, že ste sem supli aj tú micelárnu vodu, uvažovala som o nej, ale nakoniec som si zakúpila len krém, uvidíme... A ospravedlňte prosím moju diakritiku, gramatiku a možno nedistingvovany prejav, mne sa to taaaaakto strašne nechcelo po sebe čítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Fabulous products and great post!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Síce som hydrofilný olej ešte nevyskúšala, ale vôbec ho nezatracujem. Čakám, kým mi príde levanduľa. A určite bude moje odličovanie/čistenie aspoň dvojfázové. Pre ten "problém" s uzatvorením pórov a zhoršením stavu pokožky. A druhým dôvodom je, že chcem od základov postupne prekopať svoju doterajšiu starostlivosť o tvár a pridať pár krokov navyše.

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)