Winter care by Missy

By | 22:00 19 comments
Ahojte. Pozdravujem vás v novom roku aj ja Missy ;* Konečne som nabrala inšpiráciu k písaniu nových článkov, takže sa máte na čo tešiť :)  V tomto mojom prvom tohtoročnom článku vám predstavím svojich aktuálnych zimných favoritov... Ide o produkty, ktoré chránia moju pleť nielen pred zimou ;)
Poznáte značku Bodytip? Ja ju úplne zbožňujem... Ich produkty ma vždy zanesú do krásneho slnečného Provence, pritom je to rýdzo česká značka :) Filozofia firmy je postavená na šetrnosti k pokožke, ale aj k prírode. Všetky výrobky majú vysoký obsah prírodných zložiek a olejov, sú bez parabenov a umelých farbív. Krémy z výťažkov z konope mojej pleti vždy robili dobre, a nie je to inak ani pri tomto kréme Cannabis. Balenie je prekvapivo veľké, objemovo je to asi 200 ml. Konzistencia krému nie je ani veľmi tuhá ani riedka, taká akurát. Krém sa rýchlo vpije nezanechá mastný film a nezaťaží ani tú najcitlivejšiu pokožku. Dá sa použiť ako na telo, ruky tak aj na tvár a pokožku úžasne zvláčni. Ak máte suchú pleť je potrebné sa natierať častejšie, lebo nemá až takú premasťujúcu schopnosť, čo mne vyhovuje. Je neparfumovaný obsahuje panthenol, konopný olej a vitamín E, takže má veľmi dobré aj regeneračné vlastnosti. A cena? Iba 2,90 € (80 Kč). Nekúp to! V ponuke je aj mega voňavá čokoláda či hrozno. Ja som sa  s toutoz načkou stretla osobne iba v drogériách Fifty-fifty, ale je dostupná na eshope www.vivaco.cz dokonca aj pre slovenský trh.
S nástupom zimy sa mi rapídne zhoršil stav pleti a nepomáhali mi už ani žiadne moje dovtedy overené produkty. Vedela som, že je zle, ale nechcela som to rozhodne riešiť medikamentami. Ale o tom sa podrobne zmienim v inom-rozsiahlejšom článku. Jedna moja klientka mi poradila levanduľový olej, vraj je to malý zázrak na všetko ... Od popálenín, ekzémov, jaziev, až po vyrážky a rôzne zápalové ochorenia kože. Levanduľový olej je dobre známym a pozoruhodne účinným liekom Zbaví vás depresie, únavy, bolestí hlavy, napätia a zníži stres či vám pomôže lepšie zaspať. Už len jeho vôňa má blahodárne účinky. 
Olejček som si hneď bežala kúpiť do zdravej výživy a hneď večer som si pár kvapiek naniesla na vyčistenú pleť. Ráno sa síce žiaden zázrak nekonal, ale po pár dňoch bola pokožka naozaj v úplne inom stave ako predtým... Vypnutejšia, jemnejšia, čistejšia, začali sa mi hojiť jazvičky a prestali sa mi tvoriť nové vyrážky. Nechcem celú slávu pripisovať iba tomuto oleju, ale určite tomu prispel aj on. Je číry a naozaj stačí pár kvapiek zmiešať s vašim klasickým denným krémom, použiť ako peeling so soľou, alebo ako masku s medom... Odporúčam aj na telo, či vlasy, alebo lyžičku pred spaním namiesto šlofíka, ak vás niekto vytočí, znie to možno čudne, ale prvú pomoc by sme naozaj mali hľadať v prírode...  Balenie 100 ml ma vyšlo na 11,90 €, čo je v porovnaí s drahými krémami zlomok ceny.
Patríte aj vy do klubu "Milujeme retro?" :D Ja som teda jeho čestným členom... Preto mi ani omylom neušlo ani toto mini rozkošné balenie krému od Baley "My golden twenties". Popravde kúpila som si ho len kvôli obalu, no po vyskúšaní som ostala tak ohromená, že už žiaden iný krém na ruky ani nechcem. Ja ho popužívam teda na ruky, ale je určený aj na tvár či pery. Konzistenciou je to niečo medzi Niveou a Indulonou, je tuhší no príjemne sa rozotiera a tá vôňa ruží a levandule vás dostane. Minimálne dostala všetky moje kolegyne, ktorého teraz zúfale všade zháňajú :D Mám po nich ruky hebučké ako pierko a vláčne. Myslím, že je to iba limitka, no bolo by fajn keby tieto krémy Balea zaradila do svojej stálej ponuky. "Univerzálny Krém do kabelky pre pravú dámu" :) Kúpite v DM za 1,20 €,
Baby lips obzvlásť predstavovať nemusím. Tieto tónované pomádky dobili svet a mojím favoritom je práve tento fialový. Jeho broskyňová vôňa ma vždy ráno naštartuje a svojím jemným telovým tónom je výborným podkladom pod každý rúž. Viem,  že moje pery sú v dobrých rukách. Sú vždy vláčne a šťavnaté a chránené aj pred mrazom. Táto dvojka je naozaj zohratá ;) Už žiadne suché ruky a popraskané pery :* 

Výborným produktom, na ktorý nesmiem zabudnúť je vitamínové sérum Retinol 3 TR od Medik8. Keďže v zime trpíme na nedostatok vitamínov a antioxidantov, trpí tým samozrejme a naša pleť, na ktorej sa to všetko odzrkadlí. Tá potom rýchlejšie starne, stráca pružnosť a objavujú sa prvé vrásky. Toto sérum je poriadna vitamínová bomba. Obsahuje vysokú dávku vitamínu A a vitamínu E, kyselinu hyalurónovú a je bez parabenov a parfumov, takže nespôsobuje alergické reakcie. Sérum ponúka veľmi príjemnú aplikáciu pomocou kvapkadla priamo na pokožku. Po vstrebaní je pokožka hydratovaná a rozjasnená; pokožku nevysušuje, ba naopak. Požívam ho vyše mesiaca a je to naozaj vidieť. Pleť je vypnutejšia, na pohľad zdravšia a póry a vrásky sú menej viditeľné. Cena je vyššia 34 € no balenie 15 ml vydrží až na 50 použití. Stačí iba zo 6 kvapiek na celú tvár a môžete ho použiť jemne aj pod oči. Má špeciálne dávkovanie, ktoré je potrebné dodržať aby si pokožka postupne zvykla. Je to nočné sérum ale ja si pridám zo 3 kvapky vždy aj do denného krému a moja pleť potom celý deň nádherne žiari :)  Kúpite v eshope www.medaprex.sk
Ocenenie Silver Aesthetic Award vo Veľkej Británii za rok 2012.

Nakoniec tu mám ešte toto nenápadné regeneračné sérum s vysokým obsahom konopného oleja. Sérum je určené výhradne na kútiky, herpesy a afty. Ak cítite, že sa vám tlačí herpes stačí zopár potrieť a zaručujem, že sa ho zbavíte skôr než uzrie svetlo. Alebo ak ho už máte zbavíte sa ho do 3 dní. Vonia za klinčekami, čo môže niekomu prekážať, ale my ženy pre krásu predsa vydržíme všetko! Úplne prírodná receptúra ​​rýchlo a účinne dezinfikuje, zmierňuje citlivosť postihnutého miesta a výrazne urýchľuje regeneráciu postihnutej sliznice. Odporúča sa tiež k ošetreniu po zákrokoch u zubného lekára , pri problémoch so zápalmi ďasien alebo pri problémoch s prerezávaním zubov. Kúpite v lekárňach okolo 3 eur.

AAAch a sme na konci, dúfam, že ste pri tom nezaspali :) A čo vaši obľúbenci? Preferujte viac prírodnú kozmetiku, alebo to nijako neriešite a používate čo máte po ruke? 



19 komentárov: Leave Your Comments

  1. Ta dózička z Dm je okouzlující! V Čr jsem ji ještě neviděla, ale hned zítra tam naběhnu to zkontrolovat :) Ty fotky jsou taky nádherné! Celkově to působí přirozeně...přesně k článku :)

    keityna.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka práveže ja som ju zaregistrovala na českých blogoch a tu u nás som sa jej nevedela dopátrať, dokonca som vzala posledný kus asi v celom meste :( Skutočne neviem či išlo o limitku, ale dúfam, že nie to by ma mrzelo, lebo je to také zlatíčko, že by som ho najradšej podarovala každej jednej kámoške :) a ďakujem ti za pochvalu veľmi si to cením :*

      Odstrániť
  2. Jeeej Missy, zas krásne fotky ako vždy a zas si ma namotala, ako vždy! :)
    Určite minimálne na ten levanduľový olej a regeneračné sérum, pretože zima je krutá takisto aj k mojej pleti a náchylnosti k tvorbe herpesov a podobných nepliech :)
    Aj tú Baleu krémik musím pozrieť, obal má krásny, trošku mi pripomína produkty TheBalm.
    Ďakujem za tipy :)
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ;) Ja sa vždy namotám na všetko čo je prírodné, potom mi už je len cťou posunúť ďalej :) Popravde ja nemám problémy s herpesmi ale skôr s aftami a kútikmi, a naozaj to pomáha. Poradila mi to jedna známa ktorá sa s herpesmi trápi celý život a vyskúšala všetko možné. A toto jediné jej zafungovalo. Už nič iné nepoužíva a nevie si to vynachváliť! Preto som to musela zakomponovať do článku, lebo viem, že veľa z vás sa s herpesmi potýka, tak určite to stojí za skúšku. Ale neodporúčam si tým liečiť vyrážky, skúšala som to v domnienke, že keď to pôsobí na herpesy, tak to musí zabiť aj vyrážku ... Opak bol pravdou, na tie to fungovalo presne opačne a ja som sa zobudila s dvojnásobným množstvom :( Preto naozaj to treba použiť len na to na čo je to určené :D

      Odstrániť
  3. Krásny príspevok, veľmi peknučké fotky, užila som si na počítanie aj na pohľad :*
    Ja to nejako s produktami neriešim, či sú prírodné alebo nie. Kupujem väčšinou to, čo ma zaujme :)
    http://bynicka.blogspot.sk/2015/01/moje-sucasne-maskary.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to začala riešiť po prečítaní zopár kníh a článkov a tá chémia je naozaj zabijak ... No nechcem byť zas úplným fanatikom a niekedy peknému obalu skutočne neodolám, a zloženie v tom prípade radšej ani nečítam :))

      Odstrániť
    2. * a ďakujem veľmi sa teším, že som vás týmto zaujala :*

      Odstrániť
  4. Ten krém od Baley je úžasný, na ten se musím podívat :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vaau ten krem od balei som videla raz v dm ale nekupovala som ho nevedela som čo je zač ale ak ho tamzbadam ešte tak si ho kupim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten levandulový olej musím mít, stejně tak krém od Balei, to balení je nádherné. Tento baby Lips mám také a miluji jej :) A hodně jsi mě nalákala i na to sérum od Medik8 :)

    New in and Christmas Gifts: December 2014

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten krém od Balei je skutočne rozkošný ♥ a Baby Lips mám síce len Hydrate a Fresh Mint, ale zbožňujem ich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ešte som nedočítala článok a už som gúglila levanduľový olejček :) výborne napísaný článok a o fotkách ani nehovorím!

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. great post! I use Maybelline Baby lips all the time too!

    lifeisashoe

    OdpovedaťOdstrániť
  10. so pretty ;_)


    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Great products for these harsh winter months!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To bolo ale príjemné posedeníčko pri tomto krásnom článku, normálne som si za tú chvíľku, čo som ho čítala oddýchla a cítila som sa ako v záhrade na ležadle pod slnečníkom. Napriek tomu, že som práve prišla premrznutá z vonka.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. No teda, ty fotky jsou naprosto fantastické! Na ty balzámy Balea jsem se moc těšila, ale ve všech DM-kách, které jsem navštívila už ten levandulový nebyl :D No nic.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ďakujem za skvelý tip! :) ..včera som si kúpila krémik od Balea a je naozaj úžasný a o tom jeho roztomilom obale ani nehovorím. Odporúčam tiež ! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)