Avon Ultra Colour Indulgence lipsticks

By | 18:00 15 comments
.
Musíme sa priznať, že kategória leskov a rúžov je u nás zrejme nevyčerpateľnou témou. Hoci sa ich počet v naších rúžových stojančekoch zvyšuje závratnou rýchlosťou, nemôžeme si pomôcť a neustále dopĺňame nové zásoby :) Trh sa rozšíril o mnohé nové varianty týchto skrášľovačov pier. Ultra matné, ultra dlhotrvácne, lesklé, hydratačné... v bláznivejších alebo umiernenejších farbách. Na svoje si príde rozhodne každý. Aj keď sa v našej zbierke nájde z každého rožka troška, určitá skupinka predsa len trochu prevažuje. Skupinka príjemných, hydratačných a tlmenejších balzámo-rúžo-leskov pre každodenné nosenie. Novinka z Avonu sa nesie presne v tomto duchu a podľa nás sa teda veľmi vydarili :) Avon Ultra Colour Indulgence


Klasický obal, ktorý síce nenadchne ale ani neurazí, no spĺňa podstatnú praktickú stránku. Celý obsah dokážete zrolovať a schovať v jeho útrobách, čím sa vyhnete nepríjemným nehodám a polámaniu trčiacej časti. A čo farby ?  Farbičky sa teda trafili do našej chute. Podľa mňa je to jedna z najvydarenejších kolekcií, čo poviete? Krásne univerzálne a nositeľné farby, ktoré nie sú nudné. Ja by som brala všetky !

 Sú úžasne krémové a krytie dosiahnete od jemného tónovaného, až po stredné - vyššie, ale stále príjemné a prirodzené. 
 Nepotrebujete pery hydratovať ani nijako špeciálne pripravovať. Na perách sú tak príjemné, že mi vôbec nevadí nosiť ich počas celého dňa. Výdrž na tom nie je najlepšie, ale ani najhoršie. Taká tá klasika, no vzhľadom ku konzistencii a vláčnosti, ktorú prinášajú sa nemôžeme sťažovať. Veľmi príjemná záležitosť :)


Ak nepatríte k priaznivnom Avon produktov, skúste aspoň ich produkty na pery. Osobne nepoznám nikoho, kto by sa na ne niekedy sťažoval. Ešte raz musím zdôrazniť škálu farieb tejto novinky, z ktorej si podľa mňa vyberie naozaj každý. Veľmi pekné, nositeľné a navyše zaujímavé farby, ktoré si zamilujete pre ich prirodzený výsledný efekt. Nepôsobia tvrdo, ale práve naopak, harmonicky a jemne. Ja najviac využívam svetlý ružovkastý odtieň spolu s prekrásnou koralovou. Dlho som hľadala niečo, čo na mne nebude pôsobiť ako tvrdá oranžová päsť na oko, ale ako svieži koralový vánok šmrncnutý s ružovým podtónom, ktorý pristane hádam každému. Daffodil petal je tá pravá nenásilná koralová pre mňa. ♥



Čo na ne hovoríte? Zaujali vás, alebo to nie je nič pre vás... Máte radšej matné alebo lesklé rúže ? V matných farbičkách sa príležitostne vyžívam, ale nie je to nič na každý deň smrteľníka. Počas hektických dní vyžadujem pre moje pery aspoň aký-taký komfort a toto je skvelý kompromis. Cena týchto rúžov sa momentálne drží na 3,50 z pôvodných 6,90 eur.

15 komentárov: Leave Your Comments

  1. vyzerajú super, už som po nich pokukovala pred pár dňami tak snáď nejaký konečne skončí aj u mňa :)

    Pozývam na moju giveaway ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To sú krásne farbičky!
    Bože baby, Vy a Vaše odporúčania ma pripravíte o všetky peniaze časom :D Zas raz ste ma nalákali a tá akcia na ne je už len čerešnička na torte, isto minimálne jeden budem chcieť čím skôr vyskúšať. Ale aj tak ďakujem za tip :)
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerajú dobre, ale ja preferujem práve tie výraznejšie farby či už matné, alebo lesklé. Hlavné je, že to "bije" do očí :))

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rúže sú krásne, všetky majú nádherné farby. Tiež mi viac vyhovujú hydratačné rúže alá balzám na pery, i keď výdrž nebýva veľká, ja to v pohode oželiem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten honeyflower mi nedá spávať..!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty barvicky vypadaji opravdu uzasne, rtenky miluju a vzdy mam problem si vybrat odstin, nejradeji bych mela vsechny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadají opravdu lákavě, kdybych mohla objednám si snad všechny zmíněné odstíny :-D, musím se, ale trošku krotit.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tiez som po nich pokukovala, maju krasne farby, len som sa bala kvality :)

    perlaoreneta

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nevyzeraju zle, ale na inych blogoch som citala aj dost nepriaznivych recenzii, tak ma uz stihli odradit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Petal pink a Royal peony se mi líbí nejvíc :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Môj favorit je PETAL PINK. Je netradičný a veľmi ma láka. Za mňa rozhodne ten. :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. odtiene su velmi pozeratelne,len sa vždy smejem ako ich nazývajú,to je niečo Dafodil petal ach jaj

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Mám jeden odtieň doma a som z neho ozaj nadšená. Mám ho už od decembra, kedy som ho dostala na Avon workshope. Tieto rúže sa naozaj vydarili.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Daffodil Petal je aj moj obľúbený odtieň! Pre mňa ideálna a univerzálna farba na deň :)

    OdpovedaťOdstrániť

Thank you for your comments ;)
Ďakujeme za vaše komentáre ;)